Umfroog beträffend d' Vergob vo dr Nummere 10 am Petric
I bi positiv überrascht vo de resultater vo dere Umfroog... numme 15% findet die "Sach" wirklich toll, das wär no vor 1 Johr ganz anderscht uusekoh, wohl umgekehrt... dorum lieb ich die Stadt, s'goht halt e Zytlli aber in dr Regel kömme d'Lütt do zur Vernunft.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
-
- Benutzer
forum = "die stadt" ?rotoloso hat geschrieben:I bi positiv überrascht vo de resultater vo dere Umfroog... numme 15% findet die "Sach" wirklich toll, das wär no vor 1 Johr ganz anderscht uusekoh, wohl umgekehrt... dorum lieb ich die Stadt, s'goht halt e Zytlli aber in dr Regel kömme d'Lütt do zur Vernunft.
träum weiter.
Ich find ihn immer no e guete spieler und ha glich gseit das er sich no als numer 10 mues bewise...und naja das forum als algemeini stimmig zä isch e chli naiv vo dir oderrotoloso hat geschrieben:I bi positiv überrascht vo de resultater vo dere Umfroog... numme 15% findet die "Sach" wirklich toll, das wär no vor 1 Johr ganz anderscht uusekoh, wohl umgekehrt... dorum lieb ich die Stadt, s'goht halt e Zytlli aber in dr Regel kömme d'Lütt do zur Vernunft.

Differenziert denken ist offensichtlich nicht deine Stärke...nur weil nun die Mehrheit der Zuschauerminderheit hier drin findet, ein fast ein ganzes Jahr verletzter Spieler habe sich nicht ernsthaft für die Nummer 10 aufdrängen können, sollte das Resultat trotzdem nicht als Meinungsumschwung gewertet werden - hilft's gewissen Leuten aber ein bisschen in ihrer mittlerweile krankhaften Paranoia, hatte die Umfrage trotzdem ihr Gutesrotoloso hat geschrieben:I bi positiv überrascht vo de resultater vo dere Umfroog... numme 15% findet die "Sach" wirklich toll, das wär no vor 1 Johr ganz anderscht uusekoh, wohl umgekehrt... dorum lieb ich die Stadt, s'goht halt e Zytlli aber in dr Regel kömme d'Lütt do zur Vernunft.

Reden ist Silber, Schreiben ist Gold.
Das forum isch sicher nid representativ für d'Stadt aber trotzdäm säits öbbis uss dass es jetzt numme no 15% sind wo sini "Geschte" guet finde... wie gseit es isch e grosse Wandel do inne und "d'usse" wird sich in dr zwüschezytt au scho öbbis do ha..
- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
Statistiken halt...rotoloso hat geschrieben:I bi positiv überrascht vo de resultater vo dere Umfroog... numme 15% findet die "Sach" wirklich toll, das wär no vor 1 Johr ganz anderscht uusekoh, wohl umgekehrt... dorum lieb ich die Stadt, s'goht halt e Zytlli aber in dr Regel kömme d'Lütt do zur Vernunft.

Ich sehe, dass nur knapp die Hälfte was dagegen hat, dass Petric mit der Nr. 10 Spiel. Dafür, dass ihn die ganze Stadt hasst, wie Du anzunehmen scheinst, finde ich das recht wenig.
60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Schön dass du mit uns hesch drüber könne rede...marcos hat geschrieben:zom glöck för alli anti petric jungs esch de petric be eusem FCB!
sösch hättet die jo keis fruschtventil för de trischti alltag...
has eifach mol müesse säge.
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Baslerdütsch oder hochdütsch bitte. Das Härdöpfelrussisch do ka kei Sau läse.marcos hat geschrieben:zom glöck för alli anti petric jungs esch de petric be eusem FCB!
sösch hättet die jo keis fruschtventil för de trischti alltag...
has eifach mol müesse säge.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
rotoloso hat geschrieben:Das forum isch sicher nid representativ für d'Stadt aber trotzdäm säits öbbis uss dass es jetzt numme no 15% sind wo sini "Geschte" guet finde... wie gseit es isch e grosse Wandel do inne und "d'usse" wird sich in dr zwüschezytt au scho öbbis do ha..
War liest isch im Vorteil...PeppermintPatty hat geschrieben:Statistiken halt...
Ich sehe, dass nur knapp die Hälfte was dagegen hat, dass Petric mit der Nr. 10 Spiel. Dafür, dass ihn die ganze Stadt hasst, wie Du anzunehmen scheinst, finde ich das recht wenig.
Natürlich isches "numme" 52% wo's scheisse findet, aber gegenüber die 15% wos "toll" finde isch das e rächte Unterschied gegenüber d'Resultate wos no vor 1 Johr geh hätt...
- Toni Montana #6
- Benutzer
anschinend het er us eim vo sine fähler glernt.....
Mit Ivan Rakitic ist neu ein junger Spieler in
Ihrem Team, der sich vielleicht wie Sie
damals auch einmal zwischen der kroatischen
und der Schweizer A-Nationalmannschaft
wird entscheiden müssen.
Es freut mich, dass Ivan auf mich
zukommt, wenn er etwas wissen will.
Wir haben zusammen über dieses
Thema geredet, und auch über viele
andere Dinge.
Und was haben Sie ihm geraten?
Wenn es denn tatsächlich aktuell wird,
würde ich ihm in seiner Situation raten,
für die Schweiz zu spielen.

Mit Ivan Rakitic ist neu ein junger Spieler in
Ihrem Team, der sich vielleicht wie Sie
damals auch einmal zwischen der kroatischen
und der Schweizer A-Nationalmannschaft
wird entscheiden müssen.
Es freut mich, dass Ivan auf mich
zukommt, wenn er etwas wissen will.
Wir haben zusammen über dieses
Thema geredet, und auch über viele
andere Dinge.
Und was haben Sie ihm geraten?
Wenn es denn tatsächlich aktuell wird,
würde ich ihm in seiner Situation raten,
für die Schweiz zu spielen.

und wenn ich dänk das dini 15% jetzt ganzi 23 persone sind isch das nit e mol für d muttenzerkurve gschwige denn fürs stadion und schogead gar nit für d stadt usagekreftigrotoloso hat geschrieben:Das forum isch sicher nid representativ für d'Stadt aber trotzdäm säits öbbis uss dass es jetzt numme no 15% sind wo sini "Geschte" guet finde... wie gseit es isch e grosse Wandel do inne und "d'usse" wird sich in dr zwüschezytt au scho öbbis do ha..

- PeppermintPatty
- Erfahrener Benutzer
wär läse ka...rotoloso hat geschrieben:War liest isch im Vorteil...
Natürlich isches "numme" 52% wo's scheisse findet, aber gegenüber die 15% wos "toll" finde isch das e rächte Unterschied gegenüber d'Resultate wos no vor 1 Johr geh hätt...
luegsch eifach mol, was ich quotet ha und was du - stimmt nit ganz überii, aber detail.

60 Joor ARI-vederci 
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
Vor 1 Johr hätt dr Petric könne uffem Münschter schisse, dr Morgestreich mit e Schiinwärfer sabotiere, Läckerli em WC aabeloh und sich mitemene Baslerstab dr Arsch putze und die grossi Mehrheit do inne hätt sich e Grund erfunde um das alles Megatoll z'finde...Zargor hat geschrieben:könnte es sein das du äpfel und birnen vergleichst
oder zeig mir ne umfrage vor nem jahr wo es um
deinen geliebten ging und die nummer 10^^
[quote="DonCorleone"]So, ig han dr Schnitt pro Fladen erhöht!
Wunder geschehen: Auch rotoloso wird irgendwann ab Fladen jubeln... Time will tell... ]
Biss denn wird aber dr Bin Laden US-Presidänt si und d'Schwizz wird Bankkontos informatione im Blick publiziere...

Wunder geschehen: Auch rotoloso wird irgendwann ab Fladen jubeln... Time will tell... ]
Biss denn wird aber dr Bin Laden US-Presidänt si und d'Schwizz wird Bankkontos informatione im Blick publiziere...
- DonCorleone
- Erfahrener Benutzer
Da sich aber unser lieber Paranoia-rotoloso einmal mehr in etwas gesteigert hat, ist aus der extra fair und extra korrekt gestalteten Umfrage mittlerweile bereits wieder ein weiterer sinnloser Petric-Thread entstanden...rotoloso hat geschrieben:Ich ha d'Antwortmöglichkeite extra fair und korräkt gstaltet und hoff dorum au dass die Ummfrog nid glöscht wird... Merci Admins!
Deshalb: BITTE LÖSCHEN!!! Merci Admins!
México Campéon Mundial 2010
-
- Erfahrener Benutzer
- Mr. Blonde
- Erfahrener Benutzer
geh und organisier deine Reisen anstat hier Polizist zu spielen!Hervé hat geschrieben:Da sich aber unser lieber Paranoia-rotoloso einmal mehr in etwas gesteigert hat, ist aus der extra fair und extra korrekt gestalteten Umfrage mittlerweile bereits wieder ein weiterer sinnloser Petric-Thread entstanden...
Deshalb: BITTE LÖSCHEN!!! Merci Admins!

PRO STRELLER
was het jetzt das sölle si????rotoloso hat geschrieben:Vor 1 Johr hätt dr Petric könne uffem Münschter schisse, dr Morgestreich mit e Schiinwärfer sabotiere, Läckerli em WC aabeloh und sich mitemene Baslerstab dr Arsch putze und die grossi Mehrheit do inne hätt sich e Grund erfunde um das alles Megatoll z'finde...
sorry aber deine satistik
hat die selbe aussagekraft wie die von unseren rot/grünen im rathaus, wenn 36 % der gesammt baslerbevölkerung abstimmen geht, und diese anschliessend von der mehrheit der basler sprechen welche ihn/sie oder das gewählt hat,
das heisst auch wenn ich keiner von diesen hobby polotiker gewählt habe, muss ich mich in den nächsten vier jahren damit abfinden und leben.
Das isch aber e Problem vo die wo nid gönn go abstimme, d'Basler regierig ka au niemerts drzue zwinge, wärs Stimmrächt het und nid devo gebruch macht dä muess halt d'Entscheidige vo de andere akzeptiere und muess sich au nid wundere wenn den sini Meinig nid verträtte isch... aber das isch jo wirkich öbbis anders.tanner hat geschrieben:was het jetzt das sölle si????
sorry aber deine satistik
hat die selbe aussagekraft wie die von unseren rot/grünen im rathaus, wenn 36 % der gesammt baslerbevölkerung abstimmen geht, und diese anschliessend von der mehrheit der basler sprechen welche ihn/sie oder das gewählt hat,
das heisst auch wenn ich keiner von diesen hobby polotiker gewählt habe, muss ich mich in den nächsten vier jahren damit abfinden und leben.