mi 12er-Depression

Diskussionen rund um den FCB.
Vasil Levski
Erfahrener Benutzer

Zu diesem Tag fällt mir nur eins ein...

Beitrag von Vasil Levski »

...heute Ein kÖnig!!!
S.P.Q.R.

Marylou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Marylou »

Es isch eifach nume wunderschön gsi, het eifach zeigt, dass sich ebe NID alles um gäld dreit in basel, sondern dass s'härz ebe doch s'wichtigschte isch. has e wunderschöni geschte gfunde vo dr mannschaft, ha au s'eint oder andere tränli vrdruggt. vor allem hani nochhär nüd me gseit für öpe 20 minute usser: "eifach dr hammer, unglaublich, so schön, ich gsehs nüme.....". und denn no sini tränli im interview, dä maa isch mit härz und seel zum basler worde. au schön sini antwort: was isch für dr höhepunggt bym fcb gsi? är: "woni s'erscht mol das rotblaue lyybli ha dörfe aazieh!". :)

à bientôt seba, et bonne chance pour ton avenir! tu manqueras!!!!

Nathan
Benutzer

Beitrag von Nathan »

Marylou hat geschrieben:...het eifach zeigt, dass sich ebe NID alles um gäld dreit in basel, sondern dass s'härz ebe doch s'wichtigschte isch.
Ja klar. :p :cool:

Kannste knicken - nach Sebas Rücktritt erst recht.

Stadtbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stadtbasler »

Dem Schiri wie auch den Xamaxien sollte auch mal gedankt werden, für ihr Verständnis bei den längeren Auswechselzeiten.

Rebi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rebi »

Genau, vielen Dank Herr Busacca und Xamax-Spieler, hat mich schon gewundert,dass Herr B. nichts gegen die "Auswechselzeremonien" einzuwenden hatte, vielen Dank für ihr Verständnis.

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

Rebi hat geschrieben:Genau, vielen Dank Herr Busacca und Xamax-Spieler, hat mich schon gewundert,dass Herr B. nichts gegen die "Auswechselzeremonien" einzuwenden hatte, vielen Dank für ihr Verständnis.
gemäss Séba wussten nur er und CG vom Timing der Auswechslung und Busacca wurde vorinformiert!

Merci allne beteiligte für das unvergesslichä Hühnerhuut-Erläbnis!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

Degenfan
Neuer Benutzer

mer vergässe ihn sicher nie

Beitrag von Degenfan »

Merci Seba

also erscht mol muesi säge.....das gedicht isch mega schön....!es spircht vielne Fans usem härze...! :D

Er isch würklich kei held gsi....aber er isch ufe Platz gstande wemer ihn burcht het und das mit bravour......!er isch in letschter zyt viel mol uf de ersatzbank ghockt doch sini freud am fuessball und am FCB heter nie vergässe..!so ischer parat gsi wener het dörfe aträge...! :( :)

ich wünsch im SEBA alles gueti in sinem ''neue'' Läbe...! :)

dasto
Erfahrener Benutzer
Beitrag von dasto »

Domingo hat geschrieben:gemäss Séba wussten nur er und CG vom Timing der Auswechslung und Busacca wurde vorinformiert!

Merci allne beteiligte für das unvergesslichä Hühnerhuut-Erläbnis!!!
Jop, isches wunderschön gsi de moment :)
jay hat geschrieben:d mongi-quote im forum isch au scho tiefer gsi

Domingo
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Domingo »

er hett's trotz Ersatzbank zu 20 Ysätz brocht in der Saison was immer no meh als d'Hälfti isch, au wenn's halt viel Teilysätz gsi sind!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre

Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025

fcbasel_love_u
Neuer Benutzer

Beitrag von fcbasel_love_u »

ich bin au mega truurig gsi(odr au immer no), dass er uffhört... won ich vor öbbä 4jahr fcb fan worde bin hed mich irgendöbbis a ihm begeisteret, sit dene 4johr bini au seppa fan... und dass er jetzt uffhört isch mega truurig :( ! im stadion sind mir fach träänä cho, woni das alles gläsä ha, hani nüt me chönnä zrugg hebe...
wenn do gwüssi mit ihm gönd go rede, sägät dass i huerre truurig bi ;) nei nei, kenn en ja nid.. aber vil spass, mit ihm würi gern au mal rede...

The Bacras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Bacras »

Hast noch nicht mit ihm gesprochen? Da hast du aber was verpasst. Ist unheimlich nett.

Um deine Sache wieder gut zu machen: Unterhalt dich mal mit Mandl. Der ist auch cool

fcbasel_love_u
Neuer Benutzer

The Bacras hat geschrieben:Hast noch nicht mit ihm gesprochen? Da hast du aber was verpasst. Ist unheimlich nett.

Um deine Sache wieder gut zu machen: Unterhalt dich mal mit Mandl. Der ist auch cool

ja gesprochen kann man es nicht nennen... habe ihn ein paar mal in der lounge getroffen... und dort war er sehr nett und er hat uns einmal vor fans gewarnt die steine werfen :D ! bin sowieso nicht so mutig in sache leute ansprechen, bin auch erst 15 ;)
seba, wird di nie vergässä! blibsch immer i mim härz

*BEBBI*4ever!!!
Erfahrener Benutzer

Beitrag von *BEBBI*4ever!!! »

Das sin sehr bewegendi Momänt gsi, s isch mr grad kalt dr Rugge ab gloffe woni das gseh ha wie är vom Platz treit worde isch...

är isch aifach e geile Siech gsi, e Krampfer, ain mit Härz, halt aifach e waschächte Bebbi! :o

So Type wie dr Seba wird me hoffentlig nie vergässe!!!

Machs guet, SEBA!!!

Bild

Siebedupf
Neuer Benutzer

my 12er-Depression

Beitrag von Siebedupf »

Jäja...der Seba...
E "Monsieur" dur und dur !
8 Johr e konstanti, solidi Leischtig uf em Platz, ohni jeglichi abfallendi Phase, ohni jeglichi negative Schlagzyle, flexibel uf allne Positione, und me het ihn nie ghöre motze.
Sy Pangsionierig rysst e grosses Loch in FCB !
Är isch emol my Nochber gsi: Au privat sehr e agnähme, ruehige und seriöse Mensch.
Seba: Alles Liebe und Guete. - Au ich wird Di vermisse !!!

fcbasel_love_u
Neuer Benutzer

Siebedupf hat geschrieben:Är isch emol my Nochber gsi: Au privat sehr e agnähme, ruehige und seriöse Mensch.
mann mann mann de hetti au gern mal als nachber...glaubi dass er en ruhige seriöse und agnähmä mänsch isch...
seba, wird di nie vergässä! blibsch immer i mim härz

Antworten