mi 12er-Depression
-
- Erfahrener Benutzer
Es isch eifach nume wunderschön gsi, het eifach zeigt, dass sich ebe NID alles um gäld dreit in basel, sondern dass s'härz ebe doch s'wichtigschte isch. has e wunderschöni geschte gfunde vo dr mannschaft, ha au s'eint oder andere tränli vrdruggt. vor allem hani nochhär nüd me gseit für öpe 20 minute usser: "eifach dr hammer, unglaublich, so schön, ich gsehs nüme.....". und denn no sini tränli im interview, dä maa isch mit härz und seel zum basler worde. au schön sini antwort: was isch für dr höhepunggt bym fcb gsi? är: "woni s'erscht mol das rotblaue lyybli ha dörfe aazieh!".
à bientôt seba, et bonne chance pour ton avenir! tu manqueras!!!!

à bientôt seba, et bonne chance pour ton avenir! tu manqueras!!!!
-
- Erfahrener Benutzer
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
gemäss Séba wussten nur er und CG vom Timing der Auswechslung und Busacca wurde vorinformiert!Rebi hat geschrieben:Genau, vielen Dank Herr Busacca und Xamax-Spieler, hat mich schon gewundert,dass Herr B. nichts gegen die "Auswechselzeremonien" einzuwenden hatte, vielen Dank für ihr Verständnis.
Merci allne beteiligte für das unvergesslichä Hühnerhuut-Erläbnis!!!
Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
mer vergässe ihn sicher nie
Merci Seba
also erscht mol muesi säge.....das gedicht isch mega schön....!es spircht vielne Fans usem härze...!
Er isch würklich kei held gsi....aber er isch ufe Platz gstande wemer ihn burcht het und das mit bravour......!er isch in letschter zyt viel mol uf de ersatzbank ghockt doch sini freud am fuessball und am FCB heter nie vergässe..!so ischer parat gsi wener het dörfe aträge...!
ich wünsch im SEBA alles gueti in sinem ''neue'' Läbe...!
also erscht mol muesi säge.....das gedicht isch mega schön....!es spircht vielne Fans usem härze...!

Er isch würklich kei held gsi....aber er isch ufe Platz gstande wemer ihn burcht het und das mit bravour......!er isch in letschter zyt viel mol uf de ersatzbank ghockt doch sini freud am fuessball und am FCB heter nie vergässe..!so ischer parat gsi wener het dörfe aträge...!

ich wünsch im SEBA alles gueti in sinem ''neue'' Läbe...!

-
- Neuer Benutzer
ich bin au mega truurig gsi(odr au immer no), dass er uffhört... won ich vor öbbä 4jahr fcb fan worde bin hed mich irgendöbbis a ihm begeisteret, sit dene 4johr bini au seppa fan... und dass er jetzt uffhört isch mega truurig
! im stadion sind mir fach träänä cho, woni das alles gläsä ha, hani nüt me chönnä zrugg hebe...
wenn do gwüssi mit ihm gönd go rede, sägät dass i huerre truurig bi
nei nei, kenn en ja nid.. aber vil spass, mit ihm würi gern au mal rede...

wenn do gwüssi mit ihm gönd go rede, sägät dass i huerre truurig bi

-
- Erfahrener Benutzer
-
- Neuer Benutzer
The Bacras hat geschrieben:Hast noch nicht mit ihm gesprochen? Da hast du aber was verpasst. Ist unheimlich nett.
Um deine Sache wieder gut zu machen: Unterhalt dich mal mit Mandl. Der ist auch cool
ja gesprochen kann man es nicht nennen... habe ihn ein paar mal in der lounge getroffen... und dort war er sehr nett und er hat uns einmal vor fans gewarnt die steine werfen

seba, wird di nie vergässä! blibsch immer i mim härz
- *BEBBI*4ever!!!
- Erfahrener Benutzer
my 12er-Depression
Jäja...der Seba...
E "Monsieur" dur und dur !
8 Johr e konstanti, solidi Leischtig uf em Platz, ohni jeglichi abfallendi Phase, ohni jeglichi negative Schlagzyle, flexibel uf allne Positione, und me het ihn nie ghöre motze.
Sy Pangsionierig rysst e grosses Loch in FCB !
Är isch emol my Nochber gsi: Au privat sehr e agnähme, ruehige und seriöse Mensch.
Seba: Alles Liebe und Guete. - Au ich wird Di vermisse !!!
E "Monsieur" dur und dur !
8 Johr e konstanti, solidi Leischtig uf em Platz, ohni jeglichi abfallendi Phase, ohni jeglichi negative Schlagzyle, flexibel uf allne Positione, und me het ihn nie ghöre motze.
Sy Pangsionierig rysst e grosses Loch in FCB !
Är isch emol my Nochber gsi: Au privat sehr e agnähme, ruehige und seriöse Mensch.
Seba: Alles Liebe und Guete. - Au ich wird Di vermisse !!!
-
- Neuer Benutzer