davoser fans, alles hurensöhneskenk hat geschrieben:interessant wie die davoser fans die "basler" lieder klauen
hasshasshass
dr grössti drägsverein i dä liga...Bebbionist hat geschrieben:juhu davos isch am gwünne 4-1!
Finale...
jops, das mitm lieder-klaue isch mr au ufgfalle.. aber so what!
HCD isch dr geilschd verein in dr NLA...
ich nimm aa, du bisch für's team canada. schliess ich zumindescht us däre antwort. jedoch händs d'kanadier sälber verboggt.... dängg aber dass s'team canada nid wirklich s'bessere kader het wie dr hcd...Mindl hat geschrieben:dr grössti drägsverein i dä liga...
währe ich sparte würde ich auch gegen davos verlieren, sonst müsste man im final gegen das stärkere team canada spielen...
liggt nid an däm... davos isch scho syyt eh und je mi simpathie-verein im schwiizer iishockey.... klar, nhl spiiler verstärgge, aber nur mit nhl-spiiler gwünnsch nid unbedingt... es sin au mensche und öb die wirklich soooo viiil besser sin wayssi jetz au nid...Hartson hat geschrieben:kein wunder, bei team canada spielte auch kein nhl-söldner...
ich meinte mit "kein wunder, bei team canada spielte auch kein nhl-söldner..." als antwort auf " dängg aber dass s'team canada nid wirklich s'bessere kader het wie dr hcd..."[Bebbionist]liggt nid an däm... davos isch scho syyt eh und je mi simpathie-verein im schwiizer iishockey.... klar, nhl spiiler verstärgge, aber nur mit nhl-spiiler gwünnsch nid unbedingt... es sin au mensche und öb die wirklich soooo viiil besser sin wayssi jetz au nid...
die sympathie hört spätestens auf als: HCD spieler von andern clubs mit Traumlöhnen wegköderte und so das top team der liga hatte, nur wurden die löhne nie komplett ausgezahlt...Bebbionist hat geschrieben:liggt nid an däm... davos isch scho syyt eh und je mi simpathie-verein im schwiizer iishockey....
forza_basilea hat geschrieben:jo d melodie villichd, aber wen si singe, den singe si nume irgendwie "lolololo" , "schonononono" oder "lalalalalala" aber richtigi text hend die imfall nid! si schreie nie text usser wensi hald "hcd, hcd, hcd...." schreie...!
naja.....
Das war ichMindl hat geschrieben:epper het sueche klickt und dä thread vo letzt joor gfunde![]()
Widr mol aine wo z fuul zem google isch?!green_day hat geschrieben:Kann mir mal jemand erklären was eigentlich "Draft" bedeutet? Bürer redet dauernd davon, dass Magnitogorsk einen so hoch gehandelten Draft-Spieler in den Reihen habe. Tshristoff oder so ähnlich heisst der.
Er sei von den Anaheim Mightyducks als Draft Nr. 5 gezogen worden...
Ich verstehe da nur Bahnhof! Was bedeutet "Draft Nummer 5" sein? Was ist Draft überhaupt?![]()
Draft Bier heisst vom Zapfhahn. In US-Pubs günstiger als die Flaschenbiere.green_day hat geschrieben:Kann mir mal jemand erklären was eigentlich "Draft" bedeutet?