Der offizielle "Wann stirbt der Papst"-Fred

Der Rest...
Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Was mi immer verwunderet isch, wieso sich Lüt so beiflusse löhn vo däm wo Religiösi Fiehrer so vor sich gän, au wenns dr grösschti Bullshit isch, wirds denn so gmacht...

Religion findet doch nid in dr Kirche statt, die ka me doch überall erläbe, wenn me dra glaubt!
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

J.Wayne
Neuer Benutzer

Beitrag von J.Wayne »

Lebt denn der alte Holzmichel noch, Holzmichel noch, Holzmichel noch, lebt denn der alte Holmichel noch Holzmichel noch?

Ja er lebt noch, er lebt noch, er lebt noch, nochemal ja er lebt noch, er lebt noch stirbt nicht.

Bild

neffin
Erfahrener Benutzer

Beitrag von neffin »

Goofy hat geschrieben:Religion findet doch nid in dr Kirche statt, die ka me doch überall erläbe, wenn me dra glaubt!
find iche ebe au, ich bruch kei kirche zum gläubig si.

Raffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raffi »

neffin hat geschrieben:find iche ebe au, ich bruch kei kirche zum gläubig si.
binis au iverstande, hani i mim bitrag gar nit erwähnt...

und wasi au nit verstand isch: sie säge mer kunnt ins paradies und alles wird guet, was jo bim papst 10000 mol de fall sött si, und denn wänn sie ihn nit lo stärbe :rolleyes:
stärbe isch natürlich man...

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Gits e papscht-friedhof oder so?

Oder cha dr papscht selber entscheide, wo me ihn söll beerdige?

Celtic Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Celtic Basel »

Raffi hat geschrieben:binis au iverstande, hani i mim bitrag gar nit erwähnt...
Schoen fuer Di. Aber s gitt halt Luet wo weniger new age messig druff sinn, vor alllem in der dritte Waelt, und so Mensche finde grosse Troscht vo institueller Religion in Form vom Gmeinschaftserlaebnis vo Messe und andere Feschter.

Und Kirche git au me as numme Baete, sobdern viil Luet, wo durch soziali Netz gfalle Sinn, und alti Luet, wo suscht seer einsm waere, erhalte handfeschti Hilf und Troscht vo der Kirche.

Raffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raffi »

Celtic Basel hat geschrieben:Schoen fuer Di. Aber s gitt halt Luet wo weniger new age messig druff sinn, vor alllem in der dritte Waelt, und so Mensche finde grosse Troscht vo institueller Religion in Form vom Gmeinschaftserlaebnis vo Messe und andere Feschter.

Und Kirche git au me as numme Baete, sobdern viil Luet, wo durch soziali Netz gfalle Sinn, und alti Luet, wo suscht seer einsm waere, erhalte handfeschti Hilf und Troscht vo der Kirche.
scho klar
hani ebbis gschribe vo new age? ich bin reformiert, und ich glaub dra, aber für das bruuchi nit d'chile, das hani gmeint.

Celtic Basel
Erfahrener Benutzer

Raffi hat geschrieben:scho klar
hani ebbis gschribe vo new age? ich bin reformiert, und ich glaub dra, aber für das bruuchi nit d'chile, das hani gmeint.
Ha new age gmeint in Sinn vo: 'ich ka mi Religion fuer mi elai usslaebe, bruuch fuer das d Gmeinschaft nid'.

Raffi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raffi »

Celtic Basel hat geschrieben:Ha new age gmeint in Sinn vo: 'ich ka mi Religion fuer mi elai usslaebe, bruuch fuer das d Gmeinschaft nid'.
ok, denn binis new age ;)

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Celtic Basel hat geschrieben:Schoen fuer Di. Aber s gitt halt Luet wo weniger new age messig druff sinn, vor alllem in der dritte Waelt, und so Mensche finde grosse Troscht vo institueller Religion in Form vom Gmeinschaftserlaebnis vo Messe und andere Feschter.

In dr 3. Wält hän aber no vieli ihri Ur-Religion wo immer no näb däm wo mir unter Religion verstöhn. Was mi stört isch, dass me no immer versuecht dene ihre Glaube an d Natur und d Geischter in ihre ussztribe. Das (dr Glaube, dass in dr Natur in allem öbis isch (ob göttlich oder e verstorbeni Seel)) verstand ich drunter, dass Religion dusse stattfindet und nid in dr Kirche. Vor allem in Schwarzafrika mache das no sehr vieli so, sie hän zwar Kirche und sin katholisch aber ihre Glaube an d Natur und irgendwelchi Geischtwäse sin au stark verankeret.
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen

Celtic Basel
Erfahrener Benutzer

Goofy hat geschrieben:In dr 3. Wält hän aber no vieli ihri Ur-Religion wo immer no näb däm wo mir unter Religion verstöhn hän. Was mi stört isch, dass me no immer versuecht dene ihre Glaube an d Natur und d Geischter in ihre ussztribe. Das verstand ich drunter, dass Religion dusse stattfindet und nid in dr Kirche. Vor allem in Schwarzafrika mache das no sehr vieli so, sie hän zwar Kirche und sin katholisch aber ihre Glaube an d Natur und irgendwelchi Geischtwäse sin au stark verankeret.
Jae klar, grad in Afrika und unter Afrikanisch staemmiger Bevoelkerig in Mittel- und Suedamerika sinn sogenanti 'synkretistischi' Religionsuffassige ('Mischforme' zwuesche 'traditioneller' Religion und Christetum)) seer verbreitet (Voodoo, Candomble etc.) oder die beide Religioone existiere naebenenander.

Missioniere findi ganz, ganz druurig, aber passiert gluecklicherwiis nuemm im grossem Stil huetzuedaag.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Celtic Basel hat geschrieben:Ha new age gmeint in Sinn vo: 'ich ka mi Religion fuer mi elai usslaebe, bruuch fuer das d Gmeinschaft nid'.
Du kasch aber au in ere Gmeinschaft usserhalb vo dere Art Kirche wie sii zum Biespiel z Rom proglamiert wird sii (und das ohni inere Sekte zsi).

Wenn du so wottsch hetts au in Afrika sehr viel "New Age" obwohl die eifach näbebii no ihre alte Glaube bhalte hän nach dr Missionierig.

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Celtic Basel hat geschrieben:Jae klar, grad in Afrika und unter Afrikanisch staemmiger Bevoelkerig in Mittel- und Suedamerika sinn sogenanti 'synkretistischi' Religionsuffassige ('Mischforme' zwuesche 'traditioneller' Religion und Christetum)) seer verbreitet (Voodoo, Candomble etc.) oder die beide Religioone existiere naebenenander.

Missioniere findi ganz, ganz druurig, aber passiert gluecklicherwiis nuemm im grossem Stil huetzuedaag.
Und genau dass ha ich ebe gmeint mit d Religion dört ussläbe wome sii erläbt.

Celtic Basel
Erfahrener Benutzer

Goofy hat geschrieben:Du kasch aber au in ere Gmeinschaft usserhalb vo dere Art Kirche wie sii zum Biespiel z Rom proglamiert wird sii (und das ohni inere Sekte zsi).

Wenn du so wottsch hetts au in Afrika sehr viel "New Age" obwohl die eifach näbebii no ihre alte Glaube bhalte hän nach dr Missionierig.
Grad in Afrikanisch und Afrikanisch schtaemmige Gsellschafte isch s Gmeinschaftserlaebnis vo ganz zentraler Beduetig (gospel-Gottesdienscht, Trance-erlaebnis etc.).

Uebrigens sinn au viil katholischi Pfarrere selbstschtaendig daenkendi Mensche, wo nid in allem zue 100% mitem Papst ueberiischtimme und realtive pragmatisch handle (s git sogar katholischi Missione in Afrika, wo gratis Pariser verdaile und d Luet unterrichte, wie me se bruucht...) und nid Roboter, wo efach alles am Bappe nochplappere.

Und denn gits innerhalb vo der katholische Kirche au ganzi seer modaerni Schtroemige wo nid alles am papst noocheblabbere wie die ganz Suedamerikanisch Befreiigstheologie vo Gutierrez, Boff und iire Luet.

Somnium
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Somnium »

Mendez hat geschrieben:Gits e papscht-friedhof oder so?

Oder cha dr papscht selber entscheide, wo me ihn söll beerdige?
laut "Illuminati" von Dan Brown wird er unter dem Vatikan, unter dem Petersdom in einer Gruft beerdigt. Neben dem ersten aller Oberchristen, dem Apostel Paulus.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Somnium hat geschrieben:ja klar, ein Mann, der den ungeschützten GV predigt und damit Millionen von Gläubigen in den Tod schickt, ist natürlich ein grosser Mann...
:(

Spiegel online bestätigt Meldung.

kein RIP, ab in die Hölle mit diesem Massenmörder!
E Mensch wo e bitz Moral hett (egal ob religiös oder nid, i bis zum bispill nid) bruucht käi Kondom! Obwohl i au nid für e Verbott bi i muess sage, wär dä Papscht als Schlächte Mensch bezeichnet hett e Schruube locker... was dä für d'Menschheit gmacht hett wirdm so schnäll niemerts nochemache und dasr nid perfäkt gse isch bewies genau dassr e Mensch isch und zwar e guete!

Ab imo pectore, ave Papa!
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

rotoloso hat geschrieben:E Mensch wo e bitz Moral hett (egal ob religiös oder nid, i bis zum bispill nid) bruucht käi Kondom!
Und d Pille dörf d Frau au nid schlugge? Sorry hett wohl nüd mit Moral ztue, wenn öber uff die Art wott d Kinder verhiete, indäm me sich dopplet schützt, me bruucht d Kondom jo nid numme bi usserehlichem Sex. Oder bisch öbe dr Meinig dass me wenn me mitenanderschloft au sotti schwanger wärde, will Sex jo dänggt isch als Fortpflanzig und zue nüd anderem? :confused:

sek. Milieu
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sek. Milieu »

Somnium hat geschrieben:laut "Illuminati" von Dan Brown wird er unter dem Vatikan, unter dem Petersdom in einer Gruft beerdigt. Neben dem ersten aller Oberchristen, dem Apostel Paulus.
aaaaaaaaaaait!!!!

isch nid dört irgendwo d bombe gsi?? hehe
gib e figg uf alles und jede...

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

rotoloso hat geschrieben: Ab imo pectore, ave Papa!
kann ich so unterschreiben.

ad majorem die gloriam

und im übrigen finde ich den titel dieses thread scheisse. etwas mehr pietät wäre wohl angebracht.

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

rotoloso hat geschrieben:E Mensch wo e bitz Moral hett (egal ob religiös oder nid, i bis zum bispill nid) bruucht käi Kondom! [/B]
Aids und andere Geschlechtskrankheiten verbreiten ist also moalisch. Schön, dann habe ich heute etwas gelernt :rolleyes:

Wenn Kondome unmoralisch sind, sind es die anderen Verhütungsmittel auch.

Rotoloso entweder du hast 50 Kinder oder du bist impotent. Oute dich !
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

Somnium
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Somnium »

gutes Timing von ZF DRS...bringen mit "1492" einen Spielfilm, wo die katholische Kirche in ihrer ganzen Grausamkeit und Konsequenz gezeigt wird.

Tolkien
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Tolkien »

E Mensch wo e bitz Moral hett (egal ob religiös oder nid, i bis zum bispill nid) bruucht käi Kondom! Obwohl i au nid für e Verbott bi i muess sage, wär dä Papscht als Schlächte Mensch bezeichnet hett e Schruube locker... was dä für d'Menschheit gmacht hett wirdm so schnäll niemerts nochemache und dasr nid perfäkt gse isch bewies genau dassr e Mensch isch und zwar e guete!
Sorry, ich würde den Papst auch nicht als schlechten Menschen bezeichnen, die Kirche aber als Institution, die in den letzten tausend Jahrend beinahe unvergleichliches Leid verbreitet hat (und natürlich auch Trost gespendet hat - alles hat 2 Seiten).

Was hat die traurige Figur der Woytila denn für die Welt und die Kirche getan? Die beschlüsse des 2. vat. Konzils wurden nicht wirklich umgesetzt, die Kirche ist steifer und konservativer denn je (Mit 3 mal "schläfst du Karol" wird des Papstes Tod gecheckt :rolleyes: ) und dazugelernt hat man in den letzten 100 Jahren nichts. Die Rolle Pius XII im 2. Weltkrieg und auch ein Johannes P. mit "Tragt eure Kinder in Freude aus" zu vergewaltigten Frauen in Ex-Jugoslawien lassen mich doch schwer daran zweifeln, dass der nette tolle Papst Unübertreffliches getan hat.

Man muss ihn nicht als böse bezeichnen, das würde ich auch nicht tun. Aber Rotoloso, ich finde es ein wenig lächerlich mit deinen Wertvorstellungen (Papst als grösster Wohltäter der Geschichte?) anderen vorzuwerfen, sie hätten eine Schraube locker.
[CENTER]Fortuna lächelt - doch sie mag
nur ungern voll beglücken:
Schenkt sie uns einen Sommertag,
schenkt sie uns auch Mücken.

- Wilhelm Busch

Wenn das Spiel vorbei ist, kommen König und Bauer in dieselbe Schachtel zurück. [/CENTER]

Balisto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Balisto »

rotoloso hat geschrieben:was dä für d'Menschheit gmacht hett wirdm so schnäll niemerts nochemache
Fakten bitte.

Pioneer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pioneer »

rotoloso hat geschrieben:was dä für d'Menschheit gmacht hett wirdm so schnäll niemerts nochemache
habe gehört, seine letzte amtshandlung soll die heiligsprechung mladen petrics gewesen sein
[CENTER]PRO Zoua
CONTRA Steinhöfer[/CENTER]

ClydefromLondon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ClydefromLondon »

@ all wo tippe:

Läck wie behindert sind dir eigentlich! Euch het au irgendöbber ins Hinri inegschisse! I wünsch euch echt das es euch mol so verschisse goht wie ihm! Dir händ absolut kei Ahnig! Dir sind so Chindschöpf ächt!!! So öbis primitives han ich no nie gseh! Wenns euch mol scheisse goht und es mache sich Lüüt über euch luschtig, denn findet ihrs plötzlich nüm so toll! Dir sind ächt alli stockbehindert!

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

Pioneer hat geschrieben:habe gehört, seine letzte amtshandlung soll die heiligsprechung mladen petrics gewesen sein
jä maynsch? ich vermuet do muess es sich ume 1. april scherz handle.. bisch jo grad no rächzyytig gsi!
PS: so öbbis ghöört nid in de thread!
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

ClydefromLondon hat geschrieben:@ all wo tippe:

Läck wie behindert sind dir eigentlich! Euch het au irgendöbber ins Hinri inegschisse! I wünsch euch echt das es euch mol so verschisse goht wie ihm! Dir händ absolut kei Ahnig! Dir sind so Chindschöpf ächt!!! So öbis primitives han ich no nie gseh! Wenns euch mol scheisse goht und es mache sich Lüüt über euch luschtig, denn findet ihrs plötzlich nüm so toll! Dir sind ächt alli stockbehindert!
und du beruhigsch di e momänt ok? god bless you!
[CENTER]"jetzt wird nüm gsunge - jetzt wird do gschraue! s'isch Zit zum bisse - dr Arsch ufrisse!"[/CENTER]

ClydefromLondon
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ClydefromLondon »

Bebbionist hat geschrieben:und du beruhigsch di e momänt ok? god bless you!
nei, wenn me so scheisse uselabberet wie die beruehig ich mich nit!

Bebbionist
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Bebbionist »

ClydefromLondon hat geschrieben:nei, wenn me so scheisse uselabberet wie die beruehig ich mich nit!
die amüsiere sich uf dini koschte köschtligg und wenn du still bisch mit so sache wirds au nüm wiiter gmacht, aber wenn du so wiiter machsch, gohts hundert pro so wiiter und si löhn no meh scheiss use, nur will si's luschdig finde, dass du di so fürcherligg ufreggsch? kapische?

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Tolkien hat geschrieben:
Was hat die traurige Figur der Woytila denn für die Welt und die Kirche getan? Die beschlüsse des 2. vat. Konzils wurden nicht wirklich umgesetzt, die Kirche ist steifer und konservativer denn je (Mit 3 mal "schläfst du Karol" wird des Papstes Tod gecheckt :rolleyes: ) und dazugelernt hat man in den letzten 100 Jahren nichts.
Das mit em "schläfst du" stimmt nüm.

...
Papst Johannes Paul II schaffte ein antiquiertes Zeremoniell ab, nach dem zur Bestätigung des Todes des Papstes er mit seinem Taufnahmen anzusprechen war. u201EAlbine, dormesne?" (Albino, schläfst du?) wurde der verstorbenen Papst Johannes Paul I. gefragt. Dabei klopfte der Kämmerer mit einem elfenbeinernen Hämmerchen auf die Stirn des Papstes. Auch dieses Hämmerchen ist abgeschafft.
...

Antworten