ditoBloodMagic hat geschrieben:Teleclub dehei
Wo lueget Ihr d'Uswärtsspiel, wenn Ihr nid sälber göhn?
- ->Ai Verein, ai Liebi<-
- Erfahrener Benutzer
ha gmeint es gön immer soviel an Uswärtsmätch?
Tönt jedefalls immer eso...
Sag jo, alles Modefans sindrs...

Tönt jedefalls immer eso...

Sag jo, alles Modefans sindrs...

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ha doch gwüsst, dass ych bim Durchschnitts-IQ vo dem Forum no hät miesse drzue schriebe, dass sich s'Wo uf e Bar/Baiz oder zumindest e real existierende Ort bezieht, nid uf e Website...Spezi81 hat geschrieben:Umfrage sollte noch mit Atdhenet.tv ergänzt werden![]()

Aber im Aernst jetzt: Leider het's nur e beschränkti Aazahl an Möglichkeite gäh und ych ha nid alli Optione könne zur Verfiegig stelle. Ych ha mi jetzt für zwei Ort (eine indoor, und eine outdoor - falls dr Summer viellicht doch no kunnt...) entschiede, wo ych bim Umfroge-Start gar nid uf dr Rächnig gha ha, obwohl beidi in unmittelbarer Nöchi liege.
Aber dangge an alli, wo do mitgmacht hän, do het mr jo Sache erfahre, wo mr gar nid het welle wüsse (Unterwösch-Marke und so...

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
Und suscht? Die von mir geposteten Beiträge entsprechen meiner persönlichen Meinung! Aus diesem Grund erachte ich es als unnötig, in den Beiträgen selbst noch zusätzlich auf diesen Umstand hinzuweisen. Ausnahmen sind (natürlich) Zitate von Drittpersonen!
-
- Erfahrener Benutzer
Ych weiss doch... beachte dasSpezi81 hat geschrieben:Ich has jo au eher als Spass gmeint, also wenn e Match isch verfolg ich en am meischte im Gare du Nord wenn i nit sälber gang...

»Denn me muess sich eifach sage, in däre Zyt e FCB-Fan dörfe si isch e verdammts Privileg.« - Konter
- Basil Stinson
- Erfahrener Benutzer
Am Mittwuch isch glaub dr saal offe
Glägeheit zum d Kritik an Maa z bringe, statt do anonym
Glägeheit zum d Kritik an Maa z bringe, statt do anonym

"Früher litten wir an Verbrechen, heute an Gesetzen." (Tacitus)
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
Mein Freund und Helfer, mir wärde nie vergässe
augenauf.ch - extrazug in den Knast -
- Kammerjäger
- Neuer Benutzer