nobilissa hat geschrieben:Also ich tät's lesen, wenn's mit etwas Niveau und Humor und ohne Langatmigkeit und Hang zur Selbstdarstellung daherkäme.
Projäggt "FCB-Blog"
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/
Fömmr aifach nomol vo vorne ah: 
Ich suech e Team, odr bessr gseit e "Redaktion".
Ufgobe etc. sin natürligg no vollkomme offe, abr was ich mir vorstelle könnt, wäri in öppe so öppis:
- Brycht schriebe (Match, Reisebrycht vo internationale Uswärtsmätch, Noochwuchs, Trainingslager etc.)
- Föteli schiesse (Match, Training, PKs etc.)
- Intrviews füehre mit Spielr, Fans, Journalischte etc.
- Bildr bearbeite (evtl. irgendwelchi "luschtigi" Fotimontagene mache odr änlichs
)
- uvm.
Ha au scho einigi gueti Idee für Kategorie ghört vo paarne Lüt:
- Spielbrycht (Vorschau, Rückbligg)
- Noochwuchsabteilig (Spiel-/Turnierbrycht, Talänt untr d'Lupe näh)
- Nostalgie (Fundstügg, ex-Spielr)
- Tagesgeschäft (Grücht, Entscheidige, Brycht vo offizielle Aläss)
- Fuessball allgemein(Gschehe national/international, Groundhopping)
- Fans (Fanarbeit, Repression, etc.)
Also wenn au du Idee hesch gärn e PN an my, odr au in däm Fade mitteile.

Ufgobe etc. sin natürligg no vollkomme offe, abr was ich mir vorstelle könnt, wäri in öppe so öppis:
- Brycht schriebe (Match, Reisebrycht vo internationale Uswärtsmätch, Noochwuchs, Trainingslager etc.)
- Bildr bearbeite (evtl. irgendwelchi "luschtigi" Fotimontagene mache odr änlichs

- uvm.
Ha au scho einigi gueti Idee für Kategorie ghört vo paarne Lüt:
- Spielbrycht (Vorschau, Rückbligg)
- Noochwuchsabteilig (Spiel-/Turnierbrycht, Talänt untr d'Lupe näh)
- Nostalgie (Fundstügg, ex-Spielr)
- Tagesgeschäft (Grücht, Entscheidige, Brycht vo offizielle Aläss)
- Fuessball allgemein(Gschehe national/international, Groundhopping)
- Fans (Fanarbeit, Repression, etc.)
Also wenn au du Idee hesch gärn e PN an my, odr au in däm Fade mitteile.

Anstatt die normale kategorie wie du do ufzählsch fänd ich persönlich "alternativi" spannender. Anstatt z.B. e spielbericht - vo welne s scho vrschiedenschti gyt und dorum nit würklich e nochfrog herrscht und s usserdem nit emol so eifach isch , e guete churze zschriebe - wieso nit es usenandernäh vo de Spielbericht vom SF Sportpanorama? Oder meh taktischi analyse entweder vom spielsystem oder einzelne szene.
Du muesch aifach ufpasse, öbis neus zbringe in ere blogform, und dass sölls jo au sy und nit eifach e "fansite" ufzbaue. Will i cha mr vorstelle, dass z.B. joggeli.ch ähnlich agfange het. Also:
- Kurz fassen (ist natürlich relativ)
- Kreative neue Beiträge: Anstatt Spielbericht einzelne Szenen oder TV/Zeitungs-Kritik
- Regelmässigkeit (gut planen!)
Als Alternative zu einem schriftlichen Blog wäre z.B. auch ein Podcast interessant. Also eine kleine Gruppe von Fans, die einmal pro Woche die Themen des FCBs durchgeht und diskutiert, circa eine Stunde lang. Da kann man dann kurz die Gerüchte durchgehen, das letzte Spiel und das nächste besprechen und so weiter. ?
Du muesch aifach ufpasse, öbis neus zbringe in ere blogform, und dass sölls jo au sy und nit eifach e "fansite" ufzbaue. Will i cha mr vorstelle, dass z.B. joggeli.ch ähnlich agfange het. Also:
- Kurz fassen (ist natürlich relativ)
- Kreative neue Beiträge: Anstatt Spielbericht einzelne Szenen oder TV/Zeitungs-Kritik
- Regelmässigkeit (gut planen!)
Als Alternative zu einem schriftlichen Blog wäre z.B. auch ein Podcast interessant. Also eine kleine Gruppe von Fans, die einmal pro Woche die Themen des FCBs durchgeht und diskutiert, circa eine Stunde lang. Da kann man dann kurz die Gerüchte durchgehen, das letzte Spiel und das nächste besprechen und so weiter. ?
geili idee, die dütsche sin uns do johre vorrus mit ihrne spihlanalyse. Irgend e art tactical-review fändi ganz stark!Malinalco hat geschrieben:Anstatt die normale kategorie wie du do ufzählsch fänd ich persönlich "alternativi" spannender. Anstatt z.B. e spielbericht - vo welne s scho vrschiedenschti gyt und dorum nit würklich e nochfrog herrscht und s usserdem nit emol so eifach isch , e guete churze zschriebe - wieso nit es usenandernäh vo de Spielbericht vom SF Sportpanorama? Oder meh taktischi analyse entweder vom spielsystem oder einzelne szene.
Au das mitm Podcast isch e gueti idee, do muesch allerdings scho e kleins expärte-team finde.
HIERFCBBlog hat geschrieben:Fömmr aifach nomol vo vorne ah:
- Bildr bearbeite (evtl. irgendwelchi "luschtigi" Fotimontagene mache odr änlichs)- uvm.
Also wenn au du Idee hesch gärn e PN an my, odr au in däm Fade mitteile.![]()

e: was mir au fählt sind videos fo mätch. die sf-zämmefassige erfülle do eifach ihre zwäck nid. do wird eifach s nötigschte zeigt und wenns e brisanti szene het wird si eifach usegschnitte. Es brücht e "video-guy", wo jede match uffnimmt und z.B. extended highlights zämmeschnihdet. Däm sin natürlich keini gränze gsetzt: taktischi spihlzüg, Alex Frei vs. Züri, usw... au do muessi e bispihl vom fc barcelona bringe. dä typ isch eifach wahnsinn, was dä alles für videos macht...
http://www.youtube.com/user/allasFCB2#g/u
"If you're in the penalty area and don't know what to do with the ball, put it in the net and we'll discuss the options later."
Nit jede het Zyt zum dr ganz Tag online z'si. Trotzdäm würde sie viellicht gärn nit nur vo BaZ und Blick wüsse, wie's ume FCB stoht.Joker59 hat geschrieben:fyr was e blog? nur wells anderi clubs hänn?
anderi clubs hänn kai so schträng frequentierts forum - si hänn blogs will ihr forum fascht ischloft - hesch mi digge?![]()

guet, zit wärde denn die lüüt au nit ha imene blog z'läse. und wenn sie scho zit hätte, wie kömme sie denn überhaupt uf dä blog? sprich, wie wird dä bekannt für lüt wo sälte online sind?FCBBlog hat geschrieben:Nit jede het Zyt zum dr ganz Tag online z'si. Trotzdäm würde sie viellicht gärn nit nur vo BaZ und Blick wüsse, wie's ume FCB stoht.![]()

uf wissem grund eh schwarze stab,
das drait eh basler bis ins grab
das drait eh basler bis ins grab
Copyright nicht vergessen, da müsste der FC Basel, SF, Teleclub etc. mitspielen ....ivan hat geschrieben:was mir au fählt sind videos fo mätch. die sf-zämmefassige erfülle do eifach ihre zwäck nid. do wird eifach s nötigschte zeigt und wenns e brisanti szene het wird si eifach usegschnitte. Es brücht e "video-guy", wo jede match uffnimmt und z.B. extended highlights zämmeschnihdet. Däm sin natürlich keini gränze gsetzt: taktischi spihlzüg, Alex Frei vs. Züri, usw... au do muessi e bispihl vom fc barcelona bringe. dä typ isch eifach wahnsinn, was dä alles für videos macht...
http://www.youtube.com/user/allasFCB2#g/u
PS: Der Typ von Barca macht das offiziell, siehe youtube :
COPYRIGHT STATEMENT: This video is property of FC Barcelona, Mediapro, RTVE, Sky Sports, AL Jazeera, LaSexta FIFA and UEFA.
Das isch halt e Herusforderig dä Blog bekannt z'mache.eKo hat geschrieben:guet, zit wärde denn die lüüt au nit ha imene blog z'läse. und wenn sie scho zit hätte, wie kömme sie denn überhaupt uf dä blog? sprich, wie wird dä bekannt für lüt wo sälte online sind?![]()
Abr bim andere Punggt kani dir nit zuestimme, e Blog (mit viellicht 1-2 Iträg pro Tag) mitzvrfolge isch sehr viel eifachr und übrsichtlychr als e Forum, wos pro Tag, kei Ahnig, wohl übr 100 Byträgg zu allne mögliche Theme git.

PS: Lüt, wo anre Mitarbeit intressiert syn, dörfe sich wytrhin gärn bi mir mälde!

- andreas
- Erfahrener Benutzer
Da hat ein "Sven" gerade die Domain gekauft und was gestartet.
http://www.fcbblog.ch/
Ich habe keine Ahnung, wer das ist, obs was wird, usw... Aber ich
finde die Idee nachwievor gut und es wäre toll, wenn mal sowas in
die Richtung zustande käme. Mal schauen...
http://www.fcbblog.ch/
Ich habe keine Ahnung, wer das ist, obs was wird, usw... Aber ich
finde die Idee nachwievor gut und es wäre toll, wenn mal sowas in
die Richtung zustande käme. Mal schauen...
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Ich sehe nur Copy-Paste Berichte von fcb.ch. Ich glaube nicht wirklich, dass sowas etwas werden kann. Vorallem wie steht es mit den Rechten, wenn man Beiträge einfach so übernimmt? Ein solcher Blog sollte von mehreren geführt werden, die jeweils interessante Beiträge schreiben. Berichte einer Auswärtsfahrt, fundierte fussballerische Analysen z.B. des Teams, wie wir es in der Rückrunde sehen könnten. Anekdoten früherer Tage, des Aufstiegs. Gäbe vieles zu schreiben. Oder einfach mal ein Interview mit einem FCB Spieler, geführt von einem Fan, der vielleicht auch mal andere Fragen stellen kann.
Potential wäre da. Bräuchte es halt auch Autoren, die etwas drauf haben und vielleicht auch Leute, die von Taktik oder überhaupt von Fussball etwas mehr wissen.
Potential wäre da. Bräuchte es halt auch Autoren, die etwas drauf haben und vielleicht auch Leute, die von Taktik oder überhaupt von Fussball etwas mehr wissen.
oh tschöss ostblock hogg ab und nimm ab und glichzittig kasch no di schlitte hebeVasil Levski hat geschrieben:"Ich meine, jede cha mache was är will, wil jede stoht dezue was är macht."
![]()

zum blog: grundsaetzlig hämr im forum jewils die neuschte neuigkeite, und für d prässe-news gits joggeli.ch.. dohär naja..
diese war und ist aber in etwa so unterschiedlich oder ab und an so dümmlich wie die der journisandreas hat geschrieben:Ich werde immer aggressiv, wenn man nach einem Auswärtsspiel so einen
Müll lesen muss wegen den FCB Fans... In den Zeitungen steht eh immer
das gleiche und der FCB getraut sich nie, Stellung zu beziehen. Deshalb
wäre es schon toll, wenn es eine Art Sicht der Fans gäbe, welche auch Ge-
wicht hat. Denn dann lesen es auch die Journis und fangen vielleicht an,
sich mit unseren Themen zu befassen.
Dabei muss so ein Blog keinesfalls ein "Sprachrohr" der MK oder des FCB
sein. Sondern es kann ein neuer Blickwinkel von Fans entstehen, welcher
uns allen gut täte.
Die Frage wegen "brauchts das?" ist relativ obsolet. Das hat man sich vor 5
Jahren bei iPhones gestellt, vor 10 Jahren wegen dem Internet, vor 20 Jahren
wegen PCs, vor 50 wegen TVs usw... So ein Blog müsste beweisen, dass er
gebraucht wird! Keine einfache, aber wohl reizvolle Aufgabe.
und ein blogg zu eröffnen, nur damit man sich anpöbeln kann, finde ich so unnötig, wie jeden bruns ins facebook zu stellen
- SubComandante
- Erfahrener Benutzer
Nun hätten wir erstmals ein Thema, wo der Blog-Eröffner sich mit einer Qualitativ hochstehenden Eigenbeurteilung einen Beitrag in seinem Blogg schreiben könnte, so nach dem Vorbild von "Doppelspitze" (TagesWoche-Blog) oder dem Tagi-Bloger.
Wenn wieder nur ein copy-Paste von der FCB-Page kommt, dann denke ich ist der Blog schneller Tot als er aufgebaut wurde.
Wenn wieder nur ein copy-Paste von der FCB-Page kommt, dann denke ich ist der Blog schneller Tot als er aufgebaut wurde.
Ich denke, dem Beitrag von SubComandante ist nichts hinzuzufügen. Einerseits nur Copy/Paste und andererseits kein Quellenverweis. Das wird so nixDelgado hat geschrieben:Nun hätten wir erstmals ein Thema, wo der Blog-Eröffner sich mit einer Qualitativ hochstehenden Eigenbeurteilung einen Beitrag in seinem Blogg schreiben könnte, so nach dem Vorbild von "Doppelspitze" (TagesWoche-Blog) oder dem Tagi-Bloger.

Eigene Zusammenfassung der FCB Spiele
E glaine Tipp an de Threadersteller (oder an s'FCB-Webteam direkt)!
Vergiss e neue Blog, aber wenn Du als d'FCB Live Spiel uffnäh würdisch, die beschte (FCB-)Szene zämeschniiedisch und das würdsch hinterher ins Netz stelle (uff Dinere Website, so e 20-30 Min. Zämefassig vom Spiel), denn würde Dir alli d'Bude yhrenne! Garantiert
Bi vorher grad vom Bummel heime koh! Also d'SRF Zämefassige kasch mittlerwiile definitiv de Hase geh...dorum glaubs mir, so e Site würd laufe
(aber sehr woohrschiinlich darf meh nid e eigeni zämefassig ins Netzt stelle, oder doch??)
PS und wenn de no e Basler (z.B de Benni) die Zämefassig würd kommentiere, wär's perfekt und ich wär au bereit defür z'zahle (z.B e FCBasel.tv so wie bim "grosse" FCB.tv uss Münche)
Vergiss e neue Blog, aber wenn Du als d'FCB Live Spiel uffnäh würdisch, die beschte (FCB-)Szene zämeschniiedisch und das würdsch hinterher ins Netz stelle (uff Dinere Website, so e 20-30 Min. Zämefassig vom Spiel), denn würde Dir alli d'Bude yhrenne! Garantiert

Bi vorher grad vom Bummel heime koh! Also d'SRF Zämefassige kasch mittlerwiile definitiv de Hase geh...dorum glaubs mir, so e Site würd laufe

PS und wenn de no e Basler (z.B de Benni) die Zämefassig würd kommentiere, wär's perfekt und ich wär au bereit defür z'zahle (z.B e FCBasel.tv so wie bim "grosse" FCB.tv uss Münche)
Alles für BS