Gevatter Rhein hat geschrieben:Smicer ? Schweinsteiger ? Hitzfeld ?
Mein Gott, Zeit zum Aufwachen Mann !
also lieber gevatter, bim hitzfeld hani sälber gschriebe dass es zu schön um wahr zu sein isch, sprich unmöglich, nicht realistisch etc etc.
dr smicer isch 31 und sin vertrag lauft im summer us, natürlich isch dr fcb nid d wunschadrässe im europäische fuessball vo vielne aber en guete spieler wärs und me söll niemals nie sage.
und zum schweinsteiger, dört han i gschriebe dass wenn es denn nur es leihgeschäft chönt geh. er sitzt fascht nur no uf dr bank und chunt zu teil isätz. nögscht johr isch wm im eigene land und dört will er sicher drbi si, wenn er aber bime top verein nur uf dr bank sitzt het er bim klinsmann rächt wenig chance.
und zue de andere wo mini vorschläg, wünsch etc für übertriebe, utopisch etc halte: jo ihr händ rächt!
wenn aber dr fcb dr aspruch stellt international immer verträte zsi und au emol wieder in d cl will cho, tja denn muess me halt au emol versueche en gstandene profi usere europäische top liga z verpflichte. und drmit mein ich nid si könnte dr beckham, adriano etc verpflichte. sondern ebe so spieler wie ich ufzellt han.
denn zue de leihgschäft allgemein, im europäische spitzefuessball isch nümm so viel gäld umme wie au scho, verein wie inter, manu, bayern, hän oft kader vo über 30 lüt, wo si versueche zwanghaft z verkleinere und do wärde immer wieder junge spieler usglehnt damit si sich erschtens könne bewiese und zweitens mol für es johr vo dr ghaltslischte verschwinde.