und in Lissabon öppe 150...Knecht Ruprecht28 hat geschrieben:Dort waren doch nur etwa 20 Fans aus Basel...
Ich rächne mit 500.
Ja alsooo 500 fans vo euere MK langen vorig zum lüüter si als s Barca Opere Publikumffa hat geschrieben:so hüt ufe letschte drugger billet für barcelona gholt! het no e guete stoss tiggets ka, dänk wärde knapp 3600 verkauft worde si.
frau mi riisig. cha suscht us gäldnot nit so oft international mitreise, aber uf barcelona muessi eifach!
wie geil wenn mir lüter sin! hoff mol das kriege mir ane! die sin jo zimlich verwöhnt in barcelona...
sportlich hoff ich mir schiesse e goal. dänk mir sin besser parat wie im hiispiel. darum dänk ich mir verliere 3:1, hoff aber uf e 1:1. alles isch möglich mit biz glück. hoff dr gross bringt die glich mannschaft wie gege sion. usser im sturm velicht e wächsel... eduardo und streller hän nit überzügt... eren und streller zämä gfalle mir aber au nit. velicht eren und eduardo? ich weiss dr eduardo isch relativ schwach momentan, aber ich ha sone gfühl...
falls die halbe reserve mannschaft aufläuft, _sollts_ trotzdem 5 zu 0 werden oder höher. das hat mehrere gründe:Subbuteo hat geschrieben:Glaube dass sie uns mit einem gnädigen 3:0 nach Hause schicken, sie werden mit der halben Reserve-Mannschaft auflaufen...irgendwie haben sie uns lieb!