Darf man auch noch was Positives sagen?

Diskussionen rund um den FCB.
Zelig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zelig »

rotoloso hat geschrieben:Piinlich isch dr mangelndi Iisatz au gege e übermächtige Gegner
Piinlich isch d'Wälle nach e 5-0 Niederlag, egal ob erwartet oder nid, ob übermächtige Gegner oder nid... was gitt's z'feschte?
Ein demütiger Applaus hin zur Kurve wäre angebrachter gewesen. Nach der desolaten Leistung vom Mittwoch verkommt die Welle zum reinen Kasperlitheater. Aber so ist das nun einmal: Wir leben in einer Event- und Spasskultur, in der Symbole (und die Welle ist ein solches) ihren eigentlichen Wert verlieren.

[SIGPIC][/SIGPIC]

HYPNOS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HYPNOS »

Hauptsache: Selbstdarstellung!!!

Admin
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Admin »

Noch was zur Welle: früher stand die Welle am Schluss als Symbol für eine tolle Leistung. Heute verkommt es zur einer Pflichtübung nach jedem Sieg, sogar bei Niederlagen wird eine Welle gemacht.

Ein gegenseitiges Beklatschen (...wenn überhaupt verdient) hätte vollkommen gereicht.

Think about it! (Und damit meine ich diejenigen aus der MK die am Mittwoch eine Welle machen wollten, was zum Glück ja nicht vom Kern ausging).

HYPNOS
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HYPNOS »

Zelig hat geschrieben:Ein demütiger Applaus hin zur Kurve wäre angebrachter gewesen. Nach der desolaten Leistung vom Mittwoch verkommt die Welle zum reinen Kasperlitheater. Aber so ist das nun einmal: Wir leben in einer Event- und Spasskultur, in der Symbole (und die Welle ist ein solches) ihren eigentlichen Wert verlieren.
pro modefans für modespieler?
Aber es wundert mich nicht, denn Fussball ist zwar ein toller Sport, aber die Protagonisten, die sich darin tummeln, sind oft mühsame Idioten (auf allen Ebenen), von denen man kaum was Gescheites erwarten kann.

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

Positiv war das Auftreten von Barca. Wir haben endlich wieder mal schönen Kombinationsfussball in Basel gesehen. Das Eintrittsgeld wars wert auch wenn es schöneres gibt als sang und klanglos unterzugehen.

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Wir haben ein schönes Stadion mit guter Anbindung an den öffentlichen Verkehr...

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

rotoloso hat geschrieben:Gitt's eigentlich nur d'Usswahl zwüsche Wälle und Uspfiffe? Wo hani jemols öbbis vo Uspfiffe gschriebe?
gits schono, etwa eifach intesiv klatsche
niene
wird aber zu 99% in andere orde g'macht, und uff das hanni uusewelle

aber lömmers, egal was gmacht wird, zurziyt ische e alles scheisse,doof, blööd :rolleyes: klar wäris schöner gsi wenn press am andere daag lobgsäng über uneri fcb aagstumme hätti, aber was die pressefutzis schriibe oder saage setti uns eigentlich scheiss egal si, lieber gäge barca sone schiss match als gäge sion, fcz oder sunscht so "erfolgrichi" schwizer mannschaft so hoch zferliere

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Admin hat geschrieben: Think about it! (Und damit meine ich diejenigen aus der MK die am Mittwoch eine Welle machen wollten, was zum Glück ja nicht vom Kern ausging).
Machen wollten? Es isch eini z'stand koh und gar nid eso e kläini... Marque und no 2-3 anderi FCB akteure sinn scho fascht in dr Sänftube gse mit dunkler Miine und Hängende Kopf (absolut z'rächt) do hett se dr Huggel zruggpfiffe, will do es paar no schnäll d'Wälle wänn... so kindisch, ächt.

E Wälle sött nidemol bi jedem Sieg z'stand koh, sondern wie dr Herr Admin säit spontan (kenne gwüssi Lütt d'bedüttig vo däm Wort? Ha amigs s'gfühl die plane sogar jede einzelne Toilette-Gang und wenn's emol nid klappt verfalle sie innere existenzielli Krise inkl. Ruum-Zytt paradox) z'stand kunnt binere Herusragendi Leischtig, s'gliche gilt für e Standing-Ovation, DAS SINN KÄINI PFLICHT ÜEBIGE, DIE SPIELER SINN ABGHÄRTET UND BRÄCHE NID IN TRÄNE USS WENN'S NID BI JEDEM WÄGGSEL DR RUEF NACH HÄILIGSPRÄCHIG LUTT WIRD.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

tanner hat geschrieben:gits schono, etwa eifach intesiv klatsche
Oder au normal klatsche, was scho gnueg isch wenn d'Mannschaft nidemol kämpft het.
[/CENTER]

Zelig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Zelig »

Fenta hat geschrieben:Wir haben ein schönes Stadion mit guter Anbindung an den öffentlichen Verkehr...
Ja, das Gefühl hatte ich auch, als ich nach dem Spiel mit dem 36er endlose 40 und gefühlte 400 Minuten bis zum Badischen Bahnhof brauchte.
Ich nehme an, dein Posting ist ironisch gemeint. Unser Stadion hat eine katastrophale ÖV-Anbindung. Ausser dem einsamen Joggeli-Shuttle keine Direktverbindung vom Bahnhof, keine Busspuren für einen schnellen Abtransport nach dem Spiel.
Normalerweise nehme ich ja das Velo. Aber bei dem Schiff am Mittwochabend ...

[SIGPIC][/SIGPIC]

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Wir haben ein Frau als Präsidentin und die trägt das Haar wunderschön...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Zelig hat geschrieben:Ja, das Gefühl hatte ich auch, als ich nach dem Spiel mit dem 36er endlose 40 und gefühlte 400 Minuten bis zum Badischen Bahnhof brauchte.
Apropos...

1.ihr könnet no lang nach füre schupfe, ich blibb stoh und ihr machet euch weh denn dr 36r haltet immer gliich und d'Türe isch dört wo ich stand.
2. @ die Sau wo ein hett fahre loh wo dr einti 36r eifach wäg'gfahre isch:"Hesch du verwästi Liiche g'ässe oder was?"
[/CENTER]

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

Fenta hat geschrieben:Wir haben ein Frau als Präsidentin und die trägt das Haar wunderschön...
y verregg ab dine comments... ;)

isch dr langwiilig? :)
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Fenta hat geschrieben:Wir haben ein Frau als Präsidentin und die trägt das Haar wunderschön...
Ihr letschte Versuech, Sexy übere z'koh isch öbbe gich guet glunge wie ihri zahlriichi Liftings: Bild

...ok, i gib's zue, besser als dr Spiderman Kostüm isches scho.
[/CENTER]

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

rotoloso hat geschrieben:Oder au normal klatsche, was scho gnueg isch wenn d'Mannschaft nidemol kämpft het.
Klappe die x-te...Hesch zviel Braveheart gluegt :D ? Vilicht ignoriersch mi Bitrag e Site vorhär, oder heschen nit gseh, aber s würd mi wunder näh was drzue meinsch...
SCONVOLTS BASILEA 98

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

y würd sage sie hän dr unterschid zwüsche ANGSCHT und RESPÄGGT vergässe... :(
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

SCAR hat geschrieben:Klappe die x-te...Hesch zviel Braveheart gluegt :D ? Vilicht ignoriersch mi Bitrag e Site vorhär, oder heschen nit gseh, aber s würd mi wunder näh was drzue meinsch...
SCAR hat geschrieben:(...) Laufbereitschaft war für mich knapp genügend, die Zweikämpfe wurden zu spät und nicht richtig angenommen (...) Gesamtpaket "Einsatz" zwar mangelhaft, aber peinlich war es nicht (...)
i würd sage du säisch au nüt anders als das sie z'wenig kämpft hänn, du umschribbsches nur anderscht oder besser als mini Wenigkäit. Für mi isches halt sogar piinlich gse, denn e Iisatz wie gege YB hätt glängt um nid als "lächerlig" vo dr Wältprässe abgstämplet z'wärde, verlore hättemer wohl au mit dr beschti Leischtig vo de letschte 5 Johre aber um das goht's jo nid.

Übrigens, au uff RAI isch überem FCB glache worde :( (wie in vill anderi Länder halt au) , zu rächt hänn sie gmäint dass mir d'Überraschigsmannschaft vo dere CL sige, überraschend schlächt, ünd während däm d'Bilder vo de Goals vo Barça und vo de Bällverlüscht vo Zanni und Marque gloffe sinn isch im Studio immer wieder glache worde, das hett zwar au mi uffgreggt aber d'kommentär zämme mit de zeigte Bilder hett ein wirklich zum lache brocht, leider. :(
[/CENTER]

Cocolores
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Cocolores »

rotoloso hat geschrieben:i würd sage du säisch au nüt anders als das sie z'wenig kämpft hänn, du umschribbsches nur anderscht oder besser als mini Wenigkäit. Für mi isches halt sogar piinlich gse, denn e Iisatz wie gege YB hätt glängt um nid als "lächerlig" vo dr Wältprässe abgstämplet z'wärde, verlore hättemer wohl au mit dr beschti Leischtig vo de letschte 5 Johre aber um das goht's jo nid.

Übrigens, au uff RAI isch überem FCB glache worde :( (wie in vill anderi Länder halt au) , zu rächt hänn sie gmäint dass mir d'Überraschigsmannschaft vo dere CL sige, überraschend schlächt, ünd während däm d'Bilder vo de Goals vo Barça und vo de Bällverlüscht vo Zanni und Marque gloffe sinn isch im Studio immer wieder glache worde, das hett zwar au mi uffgreggt aber d'kommentär zämme mit de zeigte Bilder hett ein wirklich zum lache brocht, leider. :(
isch jo au kei Wunder das alli lache. Wär nid emol Kampf und Iisatz zeigt und dä Barcelona Spieler zueluegt als wäre sie Herrgötter. Lueged mol Cluj und Borisov a die kämpfe bis zum umfalle und diä hänn jetzt au kei Top Mannschaft.

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

rotoloso hat geschrieben:i würd sage du säisch au nüt anders als das sie z'wenig kämpft hänn, du umschribbsches nur anderscht oder besser als mini Wenigkäit. Für mi isches halt sogar piinlich gse, denn e Iisatz wie gege YB hätt glängt um nid als "lächerlig" vo dr Wältprässe abgstämplet z'wärde, verlore hättemer wohl au mit dr beschti Leischtig vo de letschte 5 Johre aber um das goht's jo nid.

Richtig, ich umschreibe es mit mangelhaft, aber keinesfalls peinlich. Peinlich wirds einem wohl erst, wenn man zuviel RAI1 schaut ;) , wenn man dann noch Szenen individueller Unfähigkeit rauspickt und zu sehen bekommt, die nix aber auch gar nix mit Einsatz, sondern einem deutlichen sonstigen Qualitätsunterschied zu tun haben, kombiniert mit dem viel zu grossen Respekt (Pässe, Laufwege, Taktik, umschalten etc.). Wenn man das zu differenzieren vermag, sollte man eingestehen können, dass man vom Einsatz her nicht peinlich war, man zwar lief, aber völlig falsch. Der Gesamtauftritt war insgesamt nahe an peinlich, der Einsatz (Laufbereitschaft/Kampf) war aber nur eine mangelhafte Komponente von vielen...
SCONVOLTS BASILEA 98

Edberg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Edberg »

SCAR hat geschrieben:(...)Der Gesamtauftritt war insgesamt nahe an peinlich, der Einsatz (Laufbereitschaft/Kampf) war aber nur eine mangelhafte Komponente von vielen...
Peinlich wird es, wenn der FCB in der ewigen Rangliste der CL den letzten Platz als schlechtestes Team einnimmt und für Jahre hinaus diese Schmach uns regelmässig in Erinnerung gerufen wird...
[CENTER].
.

FC BASEL - immer noch die teuerste PLAUSCHMANNSCHAFT der Welt!!![/CENTER]
[CENTER]..[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

SCAR hat geschrieben:Peinlich wirds einem wohl erst, wenn man zuviel RAI1 schaut
S'isch au uff de Spanische Sänder meh als nur gschmunzlet worde über e FCB und obwohl i's nid persönlig gse ha, kanimr sehr guet vorstelle das Dütschi, Franzose und Ängländer öbbe im gliche Tenor gse sin... wieso au nid? E Profi waggst an so sache oder goht definitv unter, das bruchts au, dorum sinn die Länder eso stark, mir hänn do immer s'Gfühl mir müenn alles schönrede, do passt ebbe d'Wälle am Schluss perfäkt.
SCAR hat geschrieben: man zwar lief, aber völlig falsch
Ich find das für öbber wo mehreri mol im Tag Fuessball trainiert, und no rächt vill Gäld defür kassiert, piinlich. Denn lieber z'wenig laufe, aber falsch?? Do bisch ebbe piinlich.

Ich sälber bi verteidiger gse... sytt wenn stelltme sich bim Stürmer uff dr Ussesytte???? Uff RAI hänn si e szene zeigt wo glaub dr Zanni (bi nümm ganz sicher) zwar vorem Barça spieler stoht (glaub Bojan) aber uff dr Ussesytte... dä kunnt z'seggle und zieht ungstört gege iine... jede F-Junior würd für e so e Fähler vo dr ganz Mannschaft in Arsch ginkt... E Stürmer wo uff die zuerennt muessme gege uuse triibe, ob dä vo Barça isch oder vo Vaduz, dammi das weiss sogar ich no uss mine Juniore zytte und isch wohl au logisch, das die denn mit ihrem Talänt und mit ihrem usserordentliche Könne au vo dört's irgendwie schaffe alli z'überlischte isch e anderi Sach, aber du muesch se dr hindere und nid fördere...
[/CENTER]

Fenta
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fenta »

Edberg hat geschrieben:Peinlich wird es, wenn der FCB in der ewigen Rangliste der CL den letzten Platz als schlechtestes Team einnimmt und für Jahre hinaus diese Schmach uns regelmässig in Erinnerung gerufen wird...
Edberg, der Fadentitel lautet anders.

Wir hatten am Mittwoch die schöneren Leibchen als diese katanische Showtruppe...

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

Edberg hat geschrieben:Peinlich wird es, wenn der FCB in der ewigen Rangliste der CL den letzten Platz als schlechtestes Team einnimmt und für Jahre hinaus diese Schmach uns regelmässig in Erinnerung gerufen wird...
na und? statistiken und ranglisten der cl interessieren uns überhaupt nicht die bohne.. ist weder unsere welt, noch gehören wir dahin (hatten wir jemals die ehrliche erwartung etwas zu reissen?). also wieso sollte uns eine rangliste wichtig (und das muss etwas sein, damit es peinlich wird) sein, wenn wir eigentlich gar keine erwartungen an diesen wettbewerb haben? (ausser natürlich für die leute, die sich nur über den erfolg definieren)
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Asselerade hat geschrieben:na und? statistiken und ranglisten der cl interessieren uns überhaupt nicht die bohne.. ist weder unsere welt, noch gehören wir dahin (hatten wir jemals die ehrliche erwartung etwas zu reissen?). also wieso sollte uns eine rangliste wichtig (und das muss etwas sein, damit es peinlich wird) sein, wenn wir eigentlich gar keine erwartungen an diesen wettbewerb haben? (ausser natürlich für die leute, die sich nur über den erfolg definieren)
Abero wieso investieremer denn vo Johr zu Johr eso vill zum iine z'koh? Nur für die 20 Mio.??? Denn kame wohl nid sage dassmr nid dra interessiert sinn
Und wieso lömmer immer d'Stamm 11 spiele? Wenn's eso unwichtig isch, sölle d'Resärve dra goh und d'Stamm 11 schohnt sich für d'Gurkeliga... nimmt mi doch ächt emol wunder, ha das schö öfters gfroggt aber antworte bliibe immer uss.
[/CENTER]

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

rotoloso hat geschrieben:Abero wieso investieremer denn vo Johr zu Johr eso vill zum iine z'koh? Nur für die 20 Mio.??? Denn kame wohl nid sage dassmr nid dra interessiert sinn
Und wieso lömmer immer d'Stamm 11 spiele? Wenn's eso unwichtig isch, sölle d'Resärve dra goh und d'Stamm 11 schohnt sich für d'Gurkeliga... nimmt mi doch ächt emol wunder, ha das schö öfters gfroggt aber antworte bliibe immer uss.
du denksch nur in schwarz wiis...

mir investieret gäld zum überhaupt meister wärde. mir tüend do so, als ob mir e lyon oder dinamo zagreb wäret...MIR SIND 06 UND 07 NID MEISTER worde.. do investiert mr prinzipiell für d liga..

und dass mr zwüsche sich "schäme" und "mir machets wie gc gäge lech" no e grossi grauzone het wo mr kah usnütze, ah das könntisch au dänke..
isch jo klar dass mr versuecht öppis z riise und es ich au klar dass mr d HOFFNIG uf das het..aber us HOFFNIG entstoht kei scham. SCHAM entstoht us erwartig...

und wenn ihr euch für das schämet, denn schäm ich mi für euch (will ich han nid d hoffnig, sondern d erwartig dass mr als fcb-fan nid so dänke darf!)...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Brandstifter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Brandstifter »

Für mich ist die Niederlage nie und nimmer eine Schmach. Es handelt sich um einen sportlichen Wettkampf und die klar stärkere Mannschaft hat gewonnen. Dies akzeptiere ich.

Es sind ja eh nur die ewigen Nörgeler welche die Latte für den Erfolg so hoch legen. Vielleicht müsst ihr die Realität erkennen und euch über die Situation freuen. Vielmehr als das Erreichen einer Viertelfinalquali im Uefa-cup liegt eh nicht drin. Jetzt spielen wir in einer anderen Liga und da gehören wir zu den Schlechteren. Die schlechten Team in der NLA spielen auch mit und haben nie den Anspruch den Titel zu gewinnen.
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Asselerade hat geschrieben:du denksch nur in schwarz wiis...

mir investieret gäld zum überhaupt meister wärde. mir tüend do so, als ob mir e lyon oder dinamo zagreb wäret...MIR SIND 06 UND 07 NID MEISTER worde.. do investiert mr prinzipiell für d liga..

und dass mr zwüsche sich "schäme" und "mir machets wie gc gäge lech" no e grossi grauzone het wo mr kah usnütze, ah das könntisch au dänke..
isch jo klar dass mr versuecht öppis z riise und es ich au klar dass mr d HOFFNIG uf das het..aber us HOFFNIG entstoht kei scham. SCHAM entstoht us erwartig...

und wenn ihr euch für das schämet, denn schäm ich mi für euch (will ich han nid d hoffnig, sondern d erwartig dass mr als fcb-fan nid so dänke darf!)...
Zumindescht ich, ha niene gsäit das ich mi schäm, es isch aber schad dass die 11 uffem Fäld ABER VORALLEM DIE IM VORSTAND nid alles gänn WO IN UNSERE MÖGLICHKÄITE ISCH zum so guet wie möglich z'bestoh.

Me investiert au für in d'CL vorallem Resource, Zytt aber au Gäld und me riskiert Niederlage in dr Gurkeliga wäge dr Doppebelaschtig, me goht in Schwarzwald, me nimmt verletzige in Kauf, me schont spieler während de Meischterschaft/Cup-Spiel demit sie für d'CL fit sinn, usw. ... me investiert scho.
[/CENTER]

basilea2002
Erfahrener Benutzer

Beitrag von basilea2002 »

Asselerade hat geschrieben:na und? statistiken und ranglisten der cl interessieren uns überhaupt nicht die bohne.. ist weder unsere welt, noch gehören wir dahin (hatten wir jemals die ehrliche erwartung etwas zu reissen?). also wieso sollte uns eine rangliste wichtig (und das muss etwas sein, damit es peinlich wird) sein, wenn wir eigentlich gar keine erwartungen an diesen wettbewerb haben? (ausser natürlich für die leute, die sich nur über den erfolg definieren)
es kommt mir vor, als würde ich ein Ferrari kaufen, ohne das ich den Führerschein hätte, hauptsache ich habe den Ferrari.

übrigens, wegen dem erfolg, im sport geht es grundsätzlich mal um erfolg in erster linie...ob es realistisch ist oder nicht, spielt hierbei eine nebenrolle...(man will erfolg, alles andere ist purer mist. den satz "hauptsache dabei" ist ein Looser-Satz).
aber es kann nicht sein, dass wir mit diesem budget, dieser infrastruktur, diesem anhang usw. uns mit meistertitel und cupsiege begnügen sollen.
jeder der einen gesunden menschenverstand hat weiss, dass man so einrostet. man muss immer höhere ziele setzen müssen. es erwartet logischerweise niemand einen titelgewinn in der CL, aber efforts in der CL oder uefacup sind erforderlich um weiterhin langfristig dieses für schweizer verhältnisse hohe niveau beibehalten zu können. ansonsten werden wir auch in zukunft nicht mehr spieler holen können wie ein abraham.
er selber hat am dienstag in einem interview in spanien ausgesagt (auf die frage, warum in die schweiz ging) dass er zum FCB gegangen ist, weil er die möglichkeit hatte in die CL mitzuspielen, ansonsten wäre er nicht gegangen.

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

rotoloso hat geschrieben:Zumindescht ich, ha niene gsäit das ich mi schäm, es isch aber schad dass die 11 uffem Fäld ABER VORALLEM DIE IM VORSTAND nid alles gänn WO IN UNSERE MÖGLICHKÄITE ISCH zum so guet wie möglich z'bestoh.

Me investiert au für in d'CL vorallem Resource, Zytt aber au Gäld und me riskiert Niederlage in dr Gurkeliga wäge dr Doppebelaschtig, me goht in Schwarzwald, me nimmt verletzige in Kauf, me schont spieler während de Meischterschaft/Cup-Spiel demit sie für d'CL fit sinn, usw. ... me investiert scho.
was willsch drmit sage? du bisch doch grad eine vo dene wo das FORDERE.. du bisch dä wo vollkomme heiss nach portugal gfahre bisch und gforderet hesch dass mr während 90min d mannschaft uspfiffe sött. sorry, aber so wie ich di ihschätze, isch d CL für di das RIESIGE ding wo du druffhigfieberet hesch... also was willsch drmit sage?

dass im fcb-vorstand sehr vieles falsch lauft muess ich glaub do inne nid erkläre. aber dr hauptfähler isch dass e oeri ihri priviati erwartigshaltig ("bestes team aller ziite, in dr cl für furore sorge") immer wieder in dr medie kundtuet und s dummvolk vom fcb die privatmeinig als die eigeni erwartigshaltig übernimmt..

alte, ellei wenn do inne vo gurkeliga gschriebe wird, bewiist das d abschätzigkeit gegenüber de eigene liga; das bewiist dass mr die eigeni liga nid für voll nimmt; also ligget d erwartige au beträffend höcher..

sorry, aber ihr händ s dänke vo dene wo ihr kritisiere scho lang ahgno!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Asselerade hat geschrieben:was willsch drmit sage? du bisch doch grad eine vo dene wo das FORDERE.. du bisch dä wo vollkomme heiss nach portugal gfahre bisch und gforderet hesch dass mr während 90min d mannschaft uspfiffe sött. sorry, aber so wie ich di ihschätze, isch d CL für di das RIESIGE ding wo du druffhigfieberet hesch... also was willsch drmit sage?

dass im fcb-vorstand sehr vieles falsch lauft muess ich glaub do inne nid erkläre. aber dr hauptfähler isch dass e oeri ihri priviati erwartigshaltig ("bestes team aller ziite, in dr cl für furore sorge") immer wieder in dr medie kundtuet und s dummvolk vom fcb die privatmeinig als die eigeni erwartigshaltig übernimmt..

alte, ellei wenn do inne vo gurkeliga gschriebe wird, bewiist das d abschätzigkeit gegenüber de eigene liga; das bewiist dass mr die eigeni liga nid für voll nimmt; also ligget d erwartige au beträffend höcher..

sorry, aber ihr händ s dänke vo dene wo ihr kritisiere scho lang ahgno!
Lies doch emol richtig: IHR (fascht) ALLI do inne muulet ständig umme das em FCB und euch d'CL an Arsch verbi goht oder goh söll und ich frog jetzt:
Wieso wird denn defür investiert????
Wieso wärde Spieler extra defür gschohnt?????
Wieso wärde Niederlage in dr Liga in Kauf gnoh?????

Das tönt nid wirklich nach öbbis wo eim nid interessiert oder???

Wenn euch und em FCB das wirklich eso unwichtig isch, denn lönnt doch die CL sause und d'Resärve sölle spiele während dämm d'Stamm11 uff de St. Jakbos Fälder sich für Bellinzona vorbereitet...

Das würdi gärn wüsse.

Mir goht d'CL sicher nid an Arsch verbi.
[/CENTER]

Antworten