Sharky hat geschrieben:ja klar...
Aber dann grosskotzig für Pyro und Rauch sein...
Die einzigen welche Militant sind, sind die Nichtraucher. Es reicht doch schon, wenn wir Raucher schon nicht mehr gemütlich in die Kneipe gehen oder Essen gehen können. Jetzt aber auch noch bei Freiluft Aktionen einzuschränken ist ja der Oberhammer.
und PS: Ellesse hat recht, auch ich werde mit einem Gläpper reagieren, wenn Nichtraucher mich blöd anmachen würden....
jetzt mach aber mol halblang. wenn ich so stuss lis chunnt mir d'galle hoch. e nichtraucher cha gar nid militant si... well er schränkt durch sis verhalte gar niemer i, NIE!
das dä nichtraucher intoleranz vorgworfe wird isch dr absolut oberhammer. ich mein sorry, was du in dinä vier wänd machsch isch mir so was vo egal, aber an öffentliche plätz (vor allem wenn gschlosse) spielt jedä raucher mit dr gsundheit vo dä nichtraucher und jetzt chumm mir nid drmit das d'nichtraucher denn halt sölle anderi örtlichkeitä uffsueche... das isch denn nämlich intoleranz pur!
ich ha no nid eimol ei vernünftigs argument vo dä raucher ghört, wo gegä es rauchverbot in gschlossene rüüm spricht.
gib dir rächt, an open-air veranstaltige isch es rauchverbot nid notwendig. aber au do find ich, dass mä als raucher au mol cha uss respekt uff si zigi verzichtä. es git nid vyl unangnähmers als wenn 90 minute vo zigirauch ideckt wirdsch...
s'isch jo nid so das ich nie rauch, aber chli respekt und toleranz wär definitiv mol abrocht!