Neue Speaker

Der Rest...
hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

panda hat geschrieben:sau lässig. als nägschts bitte no das tolle interview mit fän-goofe wie uf schalke oder sone Gloon wos Basler lied singt wie z Hamburg, oder eifach e Speaker wo pseudo-emotional umejohled wie überall in der Bundesliga. Voll kuhl nämlig!
:confused:

Was het s eint mitem andere ztue? Mir isch so eine uf jede Fall lieber wie sone Spasti wo tönt als chunnt er usere Mediashop Werbig. E biz Pseudomässig tönts in dr Schwiiz halt immer wenns emotional wird aber irgendwie ghörts drzue.
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

hanfueli hat geschrieben: Was het s eint mitem andere ztue? Mir isch so eine uf jede Fall lieber wie sone Spasti wo tönt als chunnt er usere Mediashop Werbig. E biz Pseudomässig tönts in dr Schwiiz halt immer wenns emotional wird aber irgendwie ghörts drzue.
Emotionen und Stimmung sollen aus den Kurven kommen, nicht aus den Lautsprechern. Auf dieses Pseudu-euphorische Gejohle des Speakers kann ich verzichten, das gehört in die Bundesliga, aber nicht zu uns

hanfueli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von hanfueli »

panda hat geschrieben:Emotionen und Stimmung sollen aus den Kurven kommen, nicht aus den Lautsprechern. Auf dieses Pseudu-euphorische Gejohle des Speakers kann ich verzichten, das gehört in die Bundesliga, aber nicht zu uns
Als gejohle chame das jo nid wirklich bezeichne. Er het eifach biz "betont" gredet und d Kurve mehr iibezoge.

Me cha au alles negativ gseh... :rolleyes:
...reden Sie nur weiter, es wird schon noch etwas intelligentes dabei sein.

BaselStar
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BaselStar »

Mir isch er au grad ufgfalle am afang zwar es bits unsicher gsi wo ich dene aber gmerkt han dasi nid dr einzig bi wo das gfühlt het hanis mr könne dänke...na ja neue Speaker...nüd bsundrigs...het sini sach nid besser aber au nid schlächter als dr alt gmacht... ;)
FC BASEL ÜBER ALLES

Dr Zanni kunnt no!
D Saison 07/08 das isch si Sasion, uf jetzt zeig allne was kasch!
:eek: :D

Antworten