glaubet nit an gaischter...

Diskussionen rund um den FCB.
NaSrI
Erfahrener Benutzer

Beitrag von NaSrI »

ich bi jo gspannt wie das use chunt!!!!

wemme gege e uswärts schwachs sion nüm cha gwünne, denne wirds gege thun wo kämpft und züri,eby sicher nid lichter, fo de uswärts mätch redi gar nid!!!

unit_bs
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unit_bs »

BS-Supporter hat geschrieben:Gang ins Bett go schloofe. Morn gseht d'Wält wider biz andersch us.

Im übrige: Bi au Total entüscht, total fruschtriert. Aber wäg däm nüm singe???? Was machsch denn wemmer mol nüm ume Titel spile sondern ume 5te Platz? Au die zite wärde mol wider ko...

P.S. *Mir stööhn imme hinter dir, FC BASEL*... *Wemmer au emol verliere, macht i das kei ranze weh*.....
isch mir au alles klar und logisch isches au no bitz de fruscht vom "match".

trotzdäm wär das sicher nit mol so schlächt e halbzit still blibe zum e zeiche setze. denn es isch jo scho lang nümm "au e mol" sondern regelmässig. weisch glaub au was i mein. und solang d mannschat alles git und kämpft hätti au kei problem demit, au wemmer nur 5te wäre, und würd trotzdäm isatz gäh.

aber irgendwenn ischd gränze erreicht. bi all däm shizzle wo die zämegspielt hän und denn hüt trotzdäm wieder könnte erschte wärde. gescht no dr match vo yb go luege und voller freud wieder heimegange und denn kunnt sowas...

:mad:

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

glaubet nit a gaischter..glaubet nid a yb der FCB meischter :D
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Antworten