liverpool - inter
-
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
Wenn de solang zu unrächt zu 10 spiele muesch goht das scho uff d'Morla und Liverpool isch jo au nid grad e Gegner wo de usswärts zu 10 locker schlohsch.Joggeligool hat geschrieben:naja inter het mi entüscht ha me vo dene erwartet
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Egge n´ab?!
@ die meisten in diesem Thread: Kriegt euch mal ein!! 
Liverpool war jetzt so etwas von besser, klarer koennte es nicht sein.
Und das auch schon vor dem Ausschluss von Materazzi (das uebliche Arschloch). Ich bin auch nicht neutral, aber dies muss man sogar einfach anerkennen.
Die Spielanteile waren bereits in der ersten Haelfte rund 60-40. Inter kam ja in den ersten 20 Minuten nicht mal bis an Liverpools Strafraum heran.
Zum Schiri: War definitiv nicht ueber alle Zweifel erhaben, aber ihr nennt nur die Geschichte mit Torres. Die zwei Hands-Szenen vergesst ihr einfach. Unglaublich so etwas!
Wer Fussball, wie Inter ihn in Liverpool gespielt hat, sehen will, kann einfach kein Fussballfreund sein! Dass die Interisti nicht auf Teufel-komm-raus spielen, leuchtet ein. Trotzdem: Unter aller Sau, was die gezeigt haben. Nur schon deshalb ist der Sieg absolut in Ordnung.
Fazit: Absolut geiler Sieg! Freude pur.

Liverpool war jetzt so etwas von besser, klarer koennte es nicht sein.
Und das auch schon vor dem Ausschluss von Materazzi (das uebliche Arschloch). Ich bin auch nicht neutral, aber dies muss man sogar einfach anerkennen.
Die Spielanteile waren bereits in der ersten Haelfte rund 60-40. Inter kam ja in den ersten 20 Minuten nicht mal bis an Liverpools Strafraum heran.
Zum Schiri: War definitiv nicht ueber alle Zweifel erhaben, aber ihr nennt nur die Geschichte mit Torres. Die zwei Hands-Szenen vergesst ihr einfach. Unglaublich so etwas!
Wer Fussball, wie Inter ihn in Liverpool gespielt hat, sehen will, kann einfach kein Fussballfreund sein! Dass die Interisti nicht auf Teufel-komm-raus spielen, leuchtet ein. Trotzdem: Unter aller Sau, was die gezeigt haben. Nur schon deshalb ist der Sieg absolut in Ordnung.
Fazit: Absolut geiler Sieg! Freude pur.

"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)
fascht....Sharky hat geschrieben:Es wird ein hartes Spiel. Liverpool versucht Druck zu machen, aber scheitern wie schon so oft am eigenen Unvermögen. Tippe aber dennoch auf einen 2:1 Sieg für die Reds.

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- einspielen
- Erfahrener Benutzer
sie sind aber 85 minuten am eigenen unvermögen gescheitert...Sharky hat geschrieben:fascht....![]()

- Erfahrener Benutzer
das war das liverpool welches ich gerne jedes wochenende in der premierleague sehen möchte. 1/4 final sollte jetzt möglich sein. unglaublich wie man letzten samstag noch gegen barnsley verlieren konnte und jetzt schlägt man den souveränen tabellenführer der seria a mit 2:0.
motm einmal mehr javier mascherano!
motm einmal mehr javier mascherano!
dr Sieg goht sicher in Ornig (au mit 2 Gol Unterschied).
Es isch aifach bitter wennde dr IV vrliersch wäge gar nüt und zu 10. muesch witterspiele. DVerletzig vom 2. IV isch denn endgültig zviel gsi und Inter kassiert 2 Goal.
Komplimänt an Liverpool wo 94min lang dra glaubt het und ALLES gäh het. Positiv ufgfalle bi Liverpool sin dr Gerrard, Mascherano und dr Lukas. Hinte schiene sie nit sooo souverän --> Chance fürs Rückspiel.
REVIVAL MAI 1965 !
Es isch aifach bitter wennde dr IV vrliersch wäge gar nüt und zu 10. muesch witterspiele. DVerletzig vom 2. IV isch denn endgültig zviel gsi und Inter kassiert 2 Goal.
Komplimänt an Liverpool wo 94min lang dra glaubt het und ALLES gäh het. Positiv ufgfalle bi Liverpool sin dr Gerrard, Mascherano und dr Lukas. Hinte schiene sie nit sooo souverän --> Chance fürs Rückspiel.
REVIVAL MAI 1965 !
-
- Erfahrener Benutzer
Mancini, du Angsthase!!
so, nun heul mal wieder über die schiris und über alle anderen, und mach die augen zu, wenn du in den spiegel schaust....du könntest ein mann erkennen, der ohne eier da steht!!
bin enttäuscht und es bestätigt mir immer wieder, fussball wird auf dem platz gespielt und nicht vor den Mikros!
ciao mancini, à te il Tapirone!
sorry salegh, aber du verstehst mich sicher....
so, nun heul mal wieder über die schiris und über alle anderen, und mach die augen zu, wenn du in den spiegel schaust....du könntest ein mann erkennen, der ohne eier da steht!!
bin enttäuscht und es bestätigt mir immer wieder, fussball wird auf dem platz gespielt und nicht vor den Mikros!
ciao mancini, à te il Tapirone!
sorry salegh, aber du verstehst mich sicher....
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
sag ich joeinspielen hat geschrieben:sie sind aber 85 minuten am eigenen unvermögen gescheitert...![]()
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 

Inters Stürmer hatten Ladehemmung.Mendez hat geschrieben:Inter macht das scho, mindeschtens 2 gol unterschied!
Zlatan wird krass abgoh!
Dank hervorragender Defensivarbeit von Carra und Hyypia.
Klasse, was die beiden hinten abliefern, wenns darauf ankommt.
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)
Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.
Naja, Inter hat schon vor dem Platzverweis mit 10 Verteidiger gespielt. Hochverdienter Sieg für Liverpool. Ist wohl nicht das Jahr der ita-Klubs im internationalen Fussballrotoloso hat geschrieben:Wenn de solang zu unrächt zu 10 spiele muesch goht das scho uff d'Morla und Liverpool isch jo au nid grad e Gegner wo de usswärts zu 10 locker schlohsch.

Milan geb ich keine Chance. Roma wird in der nächsten Runde ausscheiden.
Päng!
give me the ball, you motherfucker!
-
- Erfahrener Benutzer
Klasse Spiel von den Reds. Gegen eine klassisch italienisch spielende italienische Mannschaft die Tore erst spät zu schiessen hat nix mit Unvermögen zu tun. Wirklich schade können die Reds so nicht auch in der PL spielen, da würden sie so wohl noch um den Titel mitspielen.
Und ja, wer so 'n Foul macht und bereits verwarnt ist, ist selbst schuld wenn er vom Platz fliegt. Materazzi ist und bleibt ein Idiot. Und natülich klar, dass nur über diese rote Karte gemotzt wird, das glasklare Handspiel von Vieira ist aber egal. Typisch FCB-Forum halt...
Und ja, wer so 'n Foul macht und bereits verwarnt ist, ist selbst schuld wenn er vom Platz fliegt. Materazzi ist und bleibt ein Idiot. Und natülich klar, dass nur über diese rote Karte gemotzt wird, das glasklare Handspiel von Vieira ist aber egal. Typisch FCB-Forum halt...
Jedes Johr die gliche träum vo de "Hopp Iingländ"-Fraktion und wenn denn alli Insulaner am Arsch sinn, verwandelet sich d'"Hopp Iingländ"-fraktion innere "Buuhhh bösi bösi italiäner" Fraktion.jay hat geschrieben:Naja, Inter hat schon vor dem Platzverweis mit 10 Verteidiger gespielt. Hochverdienter Sieg für Liverpool. Ist wohl nicht das Jahr der ita-Klubs im internationalen Fussball
Milan geb ich keine Chance. Roma wird in der nächsten Runde ausscheiden.
Päng!
Näi, geschter definitiv nid. Ständgi go witzli mache über Simulante und so und denne bewiest grad Lieverpool deftig d'Simulatore au uff dr Insle aktiv sin.Yazid hat geschrieben:zu Rächt! Eländi Hackfrässi.
Materazzi isch bis 1-2 Johr vor dr WM e richtig Hassfigur gse, so öbbe wie dr Varela, hett sich immerwieder gäli und roti verdient. Aber in de letschte Johre hettr sich extrem besseret und är fault nid meh und nid schlimmer als jede andere Fuessballer.
ähm, glaube in den letzten 3 jahren waren immer insel-teams im finale, nicht?rotoloso hat geschrieben:Jedes Johr die gliche träum vo de "Hopp Iingländ"-Fraktion und wenn denn alli Insulaner am Arsch sinn, verwandelet sich d'"Hopp Iingländ"-fraktion innere "Buuhhh bösi bösi italiäner" Fraktion.
CR7 Fanboy
Die Gschicht isch nid erscht 3 Johr alt...s'isch immer eso gse. Wenn de in dr Schwizz über Fuesball redisch sinn alli:ScoUtd hat geschrieben:ähm, glaube in den letzten 3 jahren waren immer insel-teams im finale, nicht?
An dr WM: Prasil-Prasil Fan
An de EM: Ingländ-Ingländ Fan
In de Internationale Wettbewerb: Ingländ-Ingländ Fan bis sie alli d'usse sin und denn losst me sich über die "ach so böse" italiänische Teams uss.
-
- Erfahrener Benutzer
wo haben die reds simuliert? torres hat sich zweimal geschickt fallen gelassen, foul wärs ohnehin beide mal gewesen.rotoloso hat geschrieben:Näi, geschter definitiv nid. Ständgi go witzli mache über Simulante und so und denne bewiest grad Lieverpool deftig d'Simulatore au uff dr Insle aktiv sin.
torres fand ich gestern ohnehin sehr stark, wenn auch nicht vor dem tor. hat sich völlig in den dienst der mannschaft gestellt. überragend auch mascherano, gerrard, carra und hyypiä.
hesch rächtrotoloso hat geschrieben:Die Gschicht isch nid erscht 3 Johr alt...s'isch immer eso gse. Wenn de in dr Schwizz über Fuesball redisch sinn alli:
In de Internationale Wettbewerb: Ingländ-Ingländ Fan bis sie alli d'usse sin und denn losst me sich über die "ach so böse" italiänische Teams uss.

CR7 Fanboy
So kame das au usslege... wenns eim dr Simulant passt denn hettr sich gschickt gheie loh, wenn eim dr Simulant nid passt denn dueter e Match verfälsche... mhhh.radiobemba hat geschrieben:wo haben die reds simuliert? torres hat sich zweimal geschickt fallen gelassen, foul wärs ohnehin beide mal gewesen.
torres fand ich gestern ohnehin sehr stark, wenn auch nicht vor dem tor. hat sich völlig in den dienst der mannschaft gestellt. überragend auch mascherano, gerrard, carra und hyypiä.
@Roto: ich bi au e Tschingg, aber muesch wirklich au gseh, dass dReds geschter die viel besseri Manschaft gseh isch und verdient gwunne het.rotoloso hat geschrieben:So kame das au usslege... wenns eim dr Simulant passt denn hettr sich gschickt gheie loh, wenn eim dr Simulant nid passt denn dueter e Match verfälsche... mhhh.

rotoloso hat geschrieben:Die Gschicht isch nid erscht 3 Johr alt...s'isch immer eso gse. Wenn de in dr Schwizz über Fuesball redisch sinn alli:
du wirsch wohl nie drüber hinwäg cho, dass die böse gemeine schwizer eifach kei gfalle am italienische betonmischer-fuessball finde.. gibs doch eifach uf, soang italiänischi mannschafte so spiele wie geschter wird das nie passiere.
-
- Erfahrener Benutzer
Hett nütt mit bösi Schwizzer z'tue, hani nie gsäit und dänki au nid. Es hett aber mit Sachverstand z'tue. Statt mit fakte wird mit vorurteil über Fuessball diskutiert.coolio hat geschrieben:du wirsch wohl nie drüber hinwäg cho, dass die böse gemeine schwizer eifach kei gfalle am italienische betonmischer-fuessball finde.. gibs doch eifach uf, soang italiänischi mannschafte so spiele wie geschter wird das nie passiere.
Es stimmt scho sytt Johrzähnte nümm dass italie und italiänischi Mannschafte eifach betoniert, es kunnt amigs wieder vor wie bi vill anderi mannschafte au, beschte bispill isch FC Chelsea - Liverpool gse, halbfinal letscht Johr; was die 2 Mannschaft betoniert hän aber wirklich bieidi. Eso öbbis hani in italie in de letschte 20 johr no nie gseh ka, eine vo de langwiligschte Fuessballspiel wo ich mi ka erinnere... also, es kunnt ab und zue vor bi jedi Mannschaft, aber dass ständig alli eso würde spiele isch eifach e Vorurteil und definitiv gloge.
Genaus eso wie's scholang nümm stimmt das:
Die dütsche immer bis zur letschti minute kämpfe au wenn sie 5-0 im rückstand sin.
D'Ängländer nie nachemene foul ligge bliibe
usw.
Vor villi Johre mag das alles eso gse si hütt stimmt das eifach nid. D'Statistike bewiese s'Gegeteil, wennme e Match luegt wir eim au sofort s'Gegeteil uffzeigt... aber me klammeret sich ständig an de alte Vorurteil, wohl willme sunscht nid mitrede könnt.
-
- Erfahrener Benutzer