Gross und Degen

Diskussionen rund um den FCB.
Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

rotoloso hat geschrieben:Ok i weiss mit de ville schribfähler isches nid eifach Biitrag vo mir z'läse aber du hesches anschienend nidemol probiert.

I find dass dr Däge erstunlich vill Iisatz bringt, är segglet ständig hi und här und gitt sich au müe überall presänt z'si aber vom Fuessballerische här bringter eifach vill z'wenig. I sag jo eigentlich nid öbbis anders als du... i probier eifach au öbbis positivs hervor z'hebe. Mangelnde Iisatz kamenen wirklich nid vorwärfe... aber dr Ertrag isch halt miserabel...
jo doch - ich sag er isch e totalusfall, du saisch er bringt wenigschtens no isatz...

isatz isch für mi nit händli verwärfe und eimol pro match zruggseggle (ok dr perovic isch geschter au kai vorbild in dere sach gsi) - lueg dr die szene in dr 1. hz mitem chickaoui wo ihm nochesegglet nomol genau a - vor 1.5 joor wär dr däge dem no hundertmol drvo gsegglet - jetz chillt er, wartet bis er dr gegespieler im nacke gspürt und lost sich keie...armutszeugnis

und glaub mrs - dini schribfehler interessiere mi nit ;)
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

auslandbasler
Erfahrener Benutzer

Beitrag von auslandbasler »

Dr. Dread hat geschrieben: Eduardo use channi verstooh, er isch öppe so viel gseggelt gestert wie dr Däge, Huggel und Ergic zämme.
war gestern nicht da, kann das darum schwer beurteilen, allerdings scheint mir die aussage fragwürdig, objektiv gesehen ist degen der mit den meisten kilometern pro spiel.

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

Dr Däge het gescht e durchschnittlichs Spiel gmacht: besser als au scho, aber trotzdäm in vilne Belang unbefriedigend (Defensivverhalte, Zweikampfverhalte, Zämmespiel usw.). Dr Gross het allwä mit sinere Uswägslig mehr defensivi Stabilität welle ine bringe (zum dr Sieg ins Trockene z schaukle - e abartigi Unsitte zue däm friehe Zytpunkt...). Allerdings het dä Perovic grad überhaupt kei Fuess vor dr ander beko, e Totalusfall dä Maa.

Ich gang mol drvo uss, dass mer vo däm scho no e Leischtigssteigerig wärde gseh (guet, schlächter als gescht gohts gar nümm :rolleyes :) , aber irgendwie passt dä Spieler minere erschte Ischetzig noch ins Muschter vom Gross sine bevorzugte Spielertype: är isch gross und zueglych technisch limitiert. Mängmol hani scho s Gfühl, dr Gross macht lieber bi de technische Fähigkeite vomene Spieler Abstrich, als bi sinere Grössi. Zuegäh, grossi Spieler sin tendentiell kopfballstärker, das hängt aber nid so kausal zämme, wie me dänke würd (siehe z.B. Eduardo vs. Ba).

Dass Standards im hüttige Fuessball als wie wichtiger wärde und dr Gross dodruf e grosses Gwicht leggt, isch nochvollziehbar. Allerdings isch geschter und au in de vorhärige Mätch vom FCB keinerlei Gfohr bi Standards usgange.

D Usswägslig vom Eduardo, wo geschter zue de beschte bim FCB ghört het, het mer au nid welle ylüchte. Allerdings kas guet si, dass au sälle wider agschlage isch, was jo bi ihm nid grad sälte dr Fall isch. Grundsätzlich het unseri stark ersatzgschwächti Mannschaft geschter e guete Match gmacht. Vo de Ersatzspieler hän mr bsunders dr Cabral, aber au dr Ferati gfalle. Es blibt z hoffe, dass sich unseri Verletztelischte nid no vergrösseret. Wenn jetzt dr Eduardo oder dr Derdijok (Kneu ind Rippe) au no ussfalle, wirds sehr äng...

Gollum
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gollum »

auslandbasler hat geschrieben:war gestern nicht da, kann das darum schwer beurteilen, allerdings scheint mir die aussage fragwürdig, objektiv gesehen ist degen der mit den meisten kilometern pro spiel.
Das wage ich zu bezweifeln. Wenn dem trotzdem so wäre, setzte er seine Kilometer sehr ineffektiv ein.

Objektiv gesehen ist Malick Ba jener mit den meisten Kilometern. Und ein Eduardo muss sich diesbezüglich ebenfalls keine Vorwürfe machen lassen.

Antworten