Weihnachtsgeschenke-NOTFALL-Tipp-Thread

Der Rest...
einspielen
Erfahrener Benutzer

Beitrag von einspielen »

Wie lange haben heute die läden in der stadt geöffnet? :D

Edith: isch ärnscht gmeint :)

So ist die heutige Zeit, und leider muss ich feststellen, dass die Welt zu einer Immitation einer spießigen beschissenen Seifenoper geworden ist, unter der Führung einer Horde alter Tunten.

bombaclock
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bombaclock »

einspielen hat geschrieben:Wie lange haben heute die läden in der stadt geöffnet? :D

bis 16:00 Uhr!

morgeeee! :)

Magoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Magoo »

einspielen hat geschrieben:Wie lange haben heute die läden in der stadt geöffnet? :D

bis um 16:00... dass reicht locker, muss auch noch gehen.. (zwischen dem apero... )

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

mini tipps:
-globus (het immer gueti sache, chli tüürer vilicht, aber sicher guet)
-manor (dört chasch für jede öppis chaufe wo nüt choschtet :D )
-weltbild oder thalia (es buech findsch für jede)
-wennde nüme chasch use: guetschin!

ich red us erfahrig, und am 24. cha me am beschte gschänkli ikaufe, den isch ändlich dr druck gross gnueg! ;-)

Firefrog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Firefrog »

Ihr redet mir alli us dr Seel. Hock au no gmietlig däheim und han kei Ahnig, wasi für Gschänkli sell poschte. Aber es isch am schönschte zwüsche 2 - 4 dur d Stadt z stiefle und in jedem Laade e Vollträffer z lande. Praktizier das au scho sit Johre so .... no sälte schief usecho - aber au scho ;-)

Und aschliessend e glay Aperöli mit dä Kollege zämme, wos glyche Problem gha händ. Hoffe, mir schaffes hüt pünktlich ufs Znachtässe heim :D

Au scho passiert, dass am 7i Zobe nach dr vierte Fläsche Wysse plötzlig alli Telefon gschällt hän und jede uf em schnällschte Wäg het miesse heim seggle. :eek: e sau Stimmig gsi däheim :D

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

Firefrog hat geschrieben:Au scho passiert, dass am 7i Zobe nach dr vierte Fläsche Wysse plötzlig alli Telefon gschällt hän und jede uf em schnällschte Wäg het miesse heim seggle. :eek: e sau Stimmig gsi däheim :D
Hehe... Wiehnachtsapero am 24. 12. am Nomidag und denn licht bis mittelschwer agheiteret an d Familie-Wiehnachtsfyyr iitrudle het Stil und Tradition. :D
's Runde muess ins Eggige!

eulenspiegel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von eulenspiegel »

ganz grosses kino isch: wenn me scho miteme damerüschli am familietyrk uftaucht, dörte e guete bode legt und dr pegel cha halte und schlussändlich ins NY goht und sich dr räschte git!

garantierts kopfweh am andere morge do total duurenander gsoffe und garantiert dr wiehnachtsbatze vo dr grossmueter guet aglegt!

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

eulenspiegel hat geschrieben:ganz grosses kino isch: wenn me scho miteme damerüschli am familietyrk uftaucht, dörte e guete bode legt und dr pegel cha halte und schlussändlich ins NY goht und sich dr räschte git!

garantierts kopfweh am andere morge do total duurenander gsoffe und garantiert dr wiehnachtsbatze vo dr grossmueter guet aglegt!
wie immer, mit vill prozänt, isch besser als uf dr bank :D

Firefrog
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Firefrog »

Und no kultiger isch am Heiligobe dr Schiefi: Bi mol nach dr private Fiir dört hi paar Bierli go zwitschere und ha dr Joggeli atroffe. Het alles geh. Han em e Bierli zahlt und als Dank het er für mich denn e Schnitzelbangg gsunge. :D

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

*juhuii* auch ich habe jetzt alle Geschenke..
eigentlich sollte man sich erst nach Weihnachten beschenken-->Ausverkauf !

gutscheine sind bei mir immer die lastMinute Geschenke
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Tuborg
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tuborg »

Nur Arschlöcher verschenken Gutscheine
[CENTER](c) by Tuborg- alle Rechte vorbehalten. Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Netzseite.
Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieser Beitrag ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

könig
Erfahrener Benutzer

Beitrag von könig »

ZeroZero hat geschrieben:Massage Gutschein kommt sehr gut - vorallem bei Frauen! ;)

Seriös, entspannend, und Gutschein ist auch
über web bestellbar (oder verbii go, vis-a-vis vom
Tinguely Museum)

http://www.swissayurveda.ch
kasch dr d provision abhole. geile siech!

Antworten