Japan jagt wieder Wale zu "Forschungszwecken"

Der Rest...
Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

unter jeder sau, aber i ha scho immer gwüsst das die schlitzauge abartigi sieche sin...

Kawa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kawa »

RALE BALE hat geschrieben:... findis nid mol sooooo schlimm, dass Walfisch gjagt wärde. In gwüsse länder macht me das sit Generatione.
Naja, die Eskimos könnten noch jahrtausendelang Wale jagen und sie würden nicht aussterben, ist wohl kaum mit den japanischen Fabrikbooten vergleichbar ....

Bild

Bild

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

immerhin wärde Wal nid züchtet zem Stärbe wie das mit em Lachs passiert. Übr. Bio Lachs isch aktuell genau glich e Zuchtlachs wo halt e wenig me Platz het zem umezplansche (aber wirklig nume e bitz, bin richtig erschrocke) und Bio Fueter bekunnt..... Boykotiert die Lachsbrötliverkäufer

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

RALE BALE hat geschrieben:immerhin wärde Wal nid züchtet zem Stärbe wie das mit em Lachs passiert. Übr. Bio Lachs isch aktuell genau glich e Zuchtlachs wo halt e wenig me Platz het zem umezplansche (aber wirklig nume e bitz, bin richtig erschrocke) und Bio Fueter bekunnt..... Boykotiert die Lachsbrötliverkäufer
fleisch issisch no? meinsch rinder wärde züchtet zem dr rasemaihe? :confused:
Basel ai Liebi!!!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Bild

Dörfet nit vergässe das d Wal emol d Wält rette wärde.... :p
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

maradoo hat geschrieben:fleisch issisch no? meinsch rinder wärde züchtet zem dr rasemaihe? :confused:

ich bin e allesfrässe, ich bezwifle aber dass die wo die Tierli möchte rette konsequänt glückligi Tier mampfe...

starshine
Erfahrener Benutzer

Beitrag von starshine »

RALE BALE hat geschrieben:Worum söll ich mi jetzt um e Wal kümmere. Betrifft mi nid diräggt, wird mi wohrschinlig au nie diräggt beträffe! Git wichtigers vor de eigene Hustür zmache als über Japan zschimpfe
Du hast wohl noch nie Biologie gehabt, wie? Stirbt ein Glied der Nahrungskette aus, so sterben mit der Zeit alle involvierte Glieder der Flora und Fauna aus, und das geht weiter bis dann...aber klar dann lebst du ja nicht mehr. Ich hoffe bloss du hast keine Kinder. Weil mit deiner Nach-Mir-die-Sintflut-Denkweise schaufelst du ihr Grab.

Aber ist okay, bist ja nicht der einzige.

Schade nur dass Ignoranz nicht aussterben kann. :rolleyes: Hoffentlich nur bald die ganze Menschheit.
reach out and touch faith; your own personal jesus

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

RALE BALE hat geschrieben:ich bin e allesfrässe, ich bezwifle aber dass die wo die Tierli möchte rette konsequänt glückligi Tier mampfe...
jedes tier isch glügglig wo vo uns gässe wird! ;)
Basel ai Liebi!!!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

dominique hat geschrieben:Du hast wohl noch nie Biologie gehabt, wie? Stirbt ein Glied der Nahrungskette aus, so sterben mit der Zeit alle involvierte Glieder der Flora und Fauna aus, und das geht weiter bis dann...aber klar dann lebst du ja nicht mehr. Ich hoffe bloss du hast keine Kinder. Weil mit deiner Nach-Mir-die-Sintflut-Denkweise schaufelst du ihr Grab.
.[/size]
jep! das aussterben der bienen wird der tod für die menschheit!!
und das meine ich zur abwechslung mal todernst!!!
Basel ai Liebi!!!

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

maradoo hat geschrieben:jep! das aussterben der bienen wird der tod für die menschheit!!
und das meine ich zur abwechslung mal todernst!!!
blabla... alles Panikmache...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

dominique hat geschrieben:Du hast wohl noch nie Biologie gehabt, wie? Stirbt ein Glied der Nahrungskette aus, so sterben mit der Zeit alle involvierte Glieder der Flora und Fauna aus, und das geht weiter bis dann...aber klar dann lebst du ja nicht mehr. Ich hoffe bloss du hast keine Kinder. Weil mit deiner Nach-Mir-die-Sintflut-Denkweise schaufelst du ihr Grab.

Schade nur dass Ignoranz nicht aussterben kann. :rolleyes: Hoffentlich nur bald die ganze Menschheit.
nanana nid so gspränggtt min jung....

Wievil Tier sind im letschte Joortusig usgstorbe? und dWält gits immer no? strange

ich nix krasse Umwältzerstörer und lueg durchus druff, dass me muess acht gä uf sini Umwält. Aber es git wichtigers als zem Boykot ufruefe gege Japan wäge Walfisch... söllets die mache wo au sunnscht konsequänt läbe, ich kenn aber keine wo das richtig durezieht...Ich bin aber Realischt und glaubs däne Griene Nasene schlichtwäg nid, dass sie so bewusst Läbe und konsequänt uf Sache verzichte, wo de Flora und Fauna und uns Mensche schade tuet. Wenn eine das macht hani vorhär scho gschribe RESPEGGT

Stavia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stavia »

Arme Eskimos

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

hehe, bi dem thema chunnt mer nur das in sinn...:

Dies ist ein Grotesksong gegen Protestsongs. Ich kann's nicht mehr hören.
Ständig dieses Geheule, bloß weil ein paar Kerle den Dschungel zerstören.
Das Ozonloch geht mir am Arsch vorbei.
Doch überall verfolgt mich euer Hippiegeschrei.
Meine armen Ohren, sie können sich nicht wehren.
Ich höre längst kein Radio mehr und seh' auch nicht fern.
Doch als Retter der Welt, liegt ihr voll im Trend.
Ihr malträtiert euer Instrument und ihr flennt.

Dies ist ein Protestsong gegen Protestsongs. Ich hab es so satt.
Echte Männer fangen ein paar Wale,
schon macht ihr Randale, schon dreht ihr am Rad.

Und ihr schreibt keine Lieder, nein ihr schreibt ein Gedicht,
schon 400 Strophen und kein Ende in Sicht.
Ja, ihr prangert an und ihr singt von Problemen.
Ich bin sicher, daß sich alle schlechten Menschen jetzt schämen.
Und wenn mal wieder ein Atomkraftwerk brennt,
seid ihr voll in eurem Element,
und ihr steht laut jammernd vor dem Parlament,
und hinter euch flattert euer Transparent und ihr flennt.

Dies ist ein Protestsong gegen Protestsongs. Es steht mir bis hier.
Ich kann euch nicht begreifen. Ihr seid gleich am verzweifeln,
wenn ein paar Kinder krepieren.
Und schon singt ihr wieder vom Ende der Welt,
nur weil irgendwo ein Sack Reis umfällt.
Laßt mich endlich mit eurem Genöle in Ruh,
wenn ich Lust dazu hab', scheiß ich die Nordsee zu,
danach zieh' ich mir ein Robbensteak rein,
auf einem Teller aus Elfenbein,
und dann leg' ich die Schlampen von Greenpeace flach,
eine nach der anderen die ganze Nacht und ich lach'
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

Nur So... hat geschrieben:blabla... alles Panikmache...
nee, keine panikmache! die sind noch lang nach uns hier... ;)
abr wenn sie mal weg sind, goodbye pflanzen!
Basel ai Liebi!!!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

maradoo hat geschrieben:nee, keine panikmache! die sind noch lang nach uns hier... ;)
abr wenn sie mal weg sind, goodbye pflanzen!
und was isch wenn alli Dromedar uf däre wält stärbe?

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

RALE BALE hat geschrieben:und was isch wenn alli Dromedar uf däre wält stärbe?
den wird d sahara widr grien will si nümm alles wägsuffe!! :p
Basel ai Liebi!!!

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

maradoo hat geschrieben:den wird d sahara widr grien will si nümm alles wägsuffe!! :p
und sganze Wasserproblem isch uf däre Wält glöst. LOS töte mir die Viecher

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

RALE BALE hat geschrieben:und sganze Wasserproblem isch uf däre Wält glöst. LOS töte mir die Viecher
auf! umwält zerstörer das!
Basel ai Liebi!!!

scorpion
Benutzer

Beitrag von scorpion »

RALE BALE hat geschrieben:Was macht man dagegen?

Ideen?

mol lösglöst dervo, dass Dini Vorschläg fir mi sehr eifach umzsetze sind (han no nie Walfleisch ka, no nie e Resti gseh wo ein het etc.) findis nid mol sooooo schlimm, dass Walfisch gjagt wärde. In gwüsse länder macht me das sit Generatione. Wievil Tier hän mir us de CH verjagt und de läbensrum gno? I BIN SOMIT KONSEQUÄNTERWYS DEFÜR, DASS ME ALLI EUROPÄISCHE PRODUKT AB SOFORT BOYKOTIERT UFGRUND VO DE SCHLIMME TATE WO MIR TAGTÄGLIG ASTELLE!*****************
Habe bewusst einfache Vorschläge gebracht, einfach zu realisieren, weil wenn es komplex wäre, es vielleicht niemand tun würde....
Viele weiter Ideen sind ja bis jetzt nicht aufgetaucht, leider....
Hatte im Hinterkopf die diversen Boykott-Massnahmen gegen Frankreich 1995 nach ihren Atombomben-Tests auf dem Mururoa-Atoll.
Will die beiden "Vorfälle" sicher nicht gleich gewichten, es geht mir eher um die diversen Möglichkeiten eines Boykotts.
Schlussendlich entscheidet jeder individuell, was für ihn persönlich richtig oder falsch ist, wo er die Grenze zieht.
Was sein Gewissen zulässt oder nicht.
UND............. der Mensch ist ein Widerspruch in sich......

snatch
Erfahrener Benutzer

Beitrag von snatch »

scheiss japaner, hätten die amis doch vor 60ig jahren .......... :mad:
FREYSTAATBASEL 2003

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

scorpion hat geschrieben:Habe bewusst einfache Vorschläge gebracht, einfach zu realisieren, weil wenn es komplex wäre, es vielleicht niemand tun würde....
Viele weiter Ideen sind ja bis jetzt nicht aufgetaucht, leider....
Hatte im Hinterkopf die diversen Boykott-Massnahmen gegen Frankreich 1995 nach ihren Atombomben-Tests auf dem Mururoa-Atoll.
Will die beiden "Vorfälle" sicher nicht gleich gewichten, es geht mir eher um die diversen Möglichkeiten eines Boykotts.
Schlussendlich entscheidet jeder individuell, was für ihn persönlich richtig oder falsch ist, wo er die Grenze zieht.
Was sein Gewissen zulässt oder nicht.
UND............. der Mensch ist ein Widerspruch in sich......
Irgendwie meine mir zimilig sgliche,krieges aber nid uf dReihe uns uszdrucke. Jede sött im glaine was mache, e Boykott isch mE Müll, abr sunnscht sött me sich druf achte, dass me sini Konsequänze im alltäglige Läbe zieht

z basel a mym ryy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von z basel a mym ryy »

:mad: schreckliche sache!!... schei.. japaner
aber man unternimmt gar nichts dagegen(ausser das die ganze welt sagt,wie schlecht das währe)

ist walfischfleisch gut?!..
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden

[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]

jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy

Rough
Neuer Benutzer

Beitrag von Rough »

snatch hat geschrieben:scheiss japaner, hätten die amis doch vor 60ig jahren .......... :mad:

Wäre dein Vater doch Impotent......

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

andreas hat geschrieben:Das het aber nüt mit Fisch z tue...

[klugi modus] A propos: Walfisch gits nid, es heisst Wal, will er isch e Säugetier! [/klugi modus]

D Wal sind vom Ussterbe bedroht. Si also mit irgendwelche Tierarte z vergliche,
isch e biz sehr banalisiert... ;)
Anderi Tierarte wärde jo au unter Schutz gstellt und denne nümm gjagt! Also
solle sich d Japse gfälligscht au dra halte.
Zuedäm zieht dis Argument "Tradition" nid, wils sis jo agäblich zu "Forschigszwäck"
mache... :eek:
Falsch, anderi bedrohti Tierarte wärde eifach nümm offiziell und legal gjagt, aber sie wärde leider immerno extrem viel gjagt.

Ha grad uf Planet Animal e Reportage gseh, wie sie dr Tier Mafia wän uf dSchlichi go....dräcks Pack.

@ RALE BALE: Bisch e Arschloch! So e typischs, was mi nit direkt betrifft, interessiert mi nit, dorum ischs mir egal wad dr räscht macht... :rolleyes: :mad:
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

HASS!!!! :mad: :mad: :mad:

ich due jetzte denne zue forschigszwäck japaner brutal ermorde...
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

Sharky hat geschrieben:Falsch, anderi bedrohti Tierarte wärde eifach nümm offiziell und legal gjagt, aber sie wärde leider immerno extrem viel gjagt.

Ha grad uf Planet Animal e Reportage gseh, wie sie dr Tier Mafia wän uf dSchlichi go....dräcks Pack.

@ RALE BALE: Bisch e Arschloch! So e typischs, was mi nit direkt betrifft, interessiert mi nit, dorum ischs mir egal wad dr räscht macht... :rolleyes: :mad:
Dangge fir dBlueme. Luegsch mol uf Dini Läbensart. Wenn Du konsequänt dis Ding dureziesch und dr Flora und Fauna nid persönlig schadisch, well e gwüsse Luxus wottsch ha kannsch mi Arschloch nenne, wenn freud dra hesch

E wirkligge Skandal isch es aber dass sich anschienend so vil drüber ufrege was mit däne Tier passiert aber nume wenigi was mache. Am beschte wärs doch dini glichgsinnte zmobilisiere als mit Kraftusdrück imene Forum de Proll zspiele (das isch normalerwys jo eher e Uffgob vo mir min Jung)

san gallo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von san gallo »

Rettet den Wald, esst mehr Biber!!!

los suissos
Benutzer
Beitrag von los suissos »

rettet die erde, esst mehr JAPANER! :eek:

tommasino
Erfahrener Benutzer
Beitrag von tommasino »

:o :D
Bild

Basl0r
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basl0r »

Nur So... hat geschrieben:Es git schlimmers.... Rette mr doch zerscht die Mensche wo tagtäglich Stärbe oder Tötet wärde... denn könne mr uns gärn dr Tierwält zue wände...
hänget mi.. aber ich mein mensche gits gnueg.. zuviel sogar.. und wenn mir alles usrotte simmer selber gli alli tot, wenn mir uns nid scho vorher kaputt mache mitm klima ..

Scheiss japaner chinese das sind die schlimmschte umwält vernichter.. ich hass die völker langsam echt..
Doug:"Arthur, dein Toast brennt an"
Arthur:"Das weiss ich selbst...!!!"

Antworten