Piero E.

Der Rest...
Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Das war wohl sogar das Auto seiner Mutter oder Schwester, auf jeden Fall lautet die Nummer nicht auf ihn :D

Warum wird der eigentlich als Basler bezeichnet?
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

links_usse
Neuer Benutzer

Beitrag von links_usse »

Pro Sportchef bim FCB hat geschrieben:Das war wohl sogar das Auto seiner Mutter oder Schwester, auf jeden Fall lautet die Nummer nicht auf ihn :D

Warum wird der eigentlich als Basler bezeichnet?
Roger Federer ist auch Basler so auch Patty Schnider und doch sin si alli us em Baselbiet.

Fussball Rocker
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fussball Rocker »

Liebe Piero E. neggschtmoll lieber so.......http://de.sevenload.com/videos/UUCNzTx/ ... iderPage/3
"Alcohol is the answer. What was the question?" http://de.youtube.com/watch?v=dlM33Yw0WTg

Pro Sportchef bim FCB
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pro Sportchef bim FCB »

Trotz der Gefahr, dass ich morgen im Blick zitiert werde:
Die Bombe hat Piero vergessen mitzunehmen....
Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

links_usse hat geschrieben:Roger Federer ist auch Basler so auch Patty Schnider und doch sin si alli us em Baselbiet.
ausser in basel selber werden in der schweiz basel-städter und basel-bieter gemeinsam unter dem begriff "basler" zusammengefasst :rolleyes: ;)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

links_usse
Neuer Benutzer

Beitrag von links_usse »

[quote="seth"]ausser in basel selber werden in der schweiz basel-städter und basel-bieter gemeinsam unter dem begriff "basler" zusammengefasst :rolleyes: ]
das stimmt so nid ganz denn teilwiis wird denn scho unterschide aber das kunnt immer uf dr schriberling a.

Corpsegrinder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Corpsegrinder »

Magoo hat geschrieben: Gegen zehn Uhr wird Piero plötzlich philiosophisch: "Aller guten Dinge sind die, die man nicht weiss."
Was auch immer das zu bedeuten hat: Es klingt bedrohlich.
Ein rhetorisches Meisterwerk. :D

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

Soll das Luschtig si, wenn ein uf die Art bim gröschte Chäsblatt vo dr Nation Publizität suecht?
E paar um d`Löffel ghöre däm dumme Laveri!
Ab ufs Rysfäld mit däm Schnuderbueb.
WE NEVER FORGET MATIAS EMILIO DELGADO 15.08.07.3`.29.08.07.56`.64`

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

links_usse hat geschrieben:das stimmt so nid ganz denn teilwiis wird denn scho unterschide aber das kunnt immer uf dr schriberling a.
jo in de zyttige scho. y mein vorallem d interaktion mit lüt usserhalb vo dr region. "ah, du bisch basler" wird meischtens als erschts gseit, gfolgt vo minere erklärig, dases in dr region basel dr unterschiid "basler" und "baselbieter" git. was bis jetzt aber niemer wirklig interessiert hed. die höre au d unterschiid nit ;)
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

links_usse
Neuer Benutzer

Beitrag von links_usse »

[quote="seth"]jo in de zyttige scho. y mein vorallem d interaktion mit lüt usserhalb vo dr region. "ah, du bisch basler" wird meischtens als erschts gseit, gfolgt vo minere erklärig, dases in dr region basel dr unterschiid "basler" und "baselbieter" git. was bis jetzt aber niemer wirklig interessiert hed. die höre au d unterschiid nit ]
jup i ha s scho verstande aber s isch immer wider faszinierend z gseh wie ugliebt basel isch. ich bi für e abspaltig bim Jura zien mer e strich und nenne uns Fürstentuhm beider Basel ab denn spielt dr FcB in dr Bundesliga. :D

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

ich verregg... köööööniglich! :D :D :D
[CENTER](c) Barty, 2009 - alle Rechte vorbehalten[/CENTER]

[CENTER]4,8,15,16,23,42[/CENTER]

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

links_usse hat geschrieben:jup i ha s scho verstande aber s isch immer wider faszinierend z gseh wie ugliebt basel isch. ich bi für e abspaltig bim Jura zien mer e strich und nenne uns Fürstentuhm beider Basel ab denn spielt dr FcB in dr Bundesliga. :D
nene...eigeni liga vom fürschtetum... mit garantiertem cl-platz... ;) und zwei mannschafte (congeli, muttenz oder dornach) im uefa-cup!

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

[quote="seth"]jo in de zyttige scho. y mein vorallem d interaktion mit lüt usserhalb vo dr region. "ah, du bisch basler" wird meischtens als erschts gseit, gfolgt vo minere erklärig, dases in dr region basel dr unterschiid "basler" und "baselbieter" git. was bis jetzt aber niemer wirklig interessiert hed. die höre au d unterschiid nit ]

Nimmsch Mol eine wo in dr nöchere Umgäbig vo Basel (Rynach, Münchestei, Birsfälde, Muttenz, Aesch, etc.) wohnt und vergliichsch s Baseldyytsch mit eim wo in Basel sälber wohnt...na?! Unterschiid ghört? Dr einzig Unterschiid vom Baselstädter isch, dass är wohl no bitz balkan- oder bosporusakzänt drin het! ;) ...also, dr Unterschiid zwüsche Land und Stadt gits erscht irgendwo ab Sissach oder so, do s sehr vermischt isch und dahär interessierts wohl au keine (usser paar möchtegärn Basler Patriote) und s heisst eifach "dr Basler".

Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

links_usse hat geschrieben:Morn wacht dr entsprächendi Blick-schriberling mit eme Rosskopf im bett uf :D
:cool: :D
"wer in die mk kommt, weil es billiger ist, dem sollte der aufenthalt so unangenehm wie möglich gemacht werden" (Asselerade)

Geographie? Tschoppenhof = Liedertswil, Degen = Lämpeberg. Aber auch Wurscht, Oberbaselbiet halt.

Rankhof
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Rankhof »

[quote="Fire of Basle"]Nimmsch Mol eine wo in dr nöchere Umgäbig vo Basel (Rynach, Münchestei, Birsfälde, Muttenz, Aesch, etc.) wohnt und vergliichsch s Baseldyytsch mit eim wo in Basel sälber wohnt...na?! Unterschiid ghört? Dr einzig Unterschiid vom Baselstädter isch, dass är wohl no bitz balkan- oder bosporusakzänt drin het! ]

villicht sotsch nid bi dinere Altersgruppe, wo d'Dialäggt grausam verwäsche sin, umeloose, sondern derte, wo me no reine Dialäggt schwätzt, bi de Ü-60-jöörige. Und denn gheersch en riesige Unterschiid zwische Schwellemer/Binnigerdütsch und Baseldytsch. Das isch nomoll eppis ganz anders als dä Metropol-Basel-Slang, wo me in dr Agglo Basel immer wie mee gheert (au Baseldütsch - mit ü) gnennt. Die Dialäktvermischig isch bis jetzt noni rächt ins Oberbaselbiet vordrunge, drumm gheersch dört en Unterschiid zwische Baseldütsch und Baselbieterdütsch. Aber dr Unterschiid vom Baseldytsch zum Binniger Baselbieterdütsch, jo dä wurdsch gheere, fändsch no ein, wo baseldytsch mit dir parliert.
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg

allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

[quote="Fire of Basle"]Nimmsch Mol eine wo in dr nöchere Umgäbig vo Basel (Rynach, Münchestei, Birsfälde, Muttenz, Aesch, etc.) wohnt und vergliichsch s Baseldyytsch mit eim wo in Basel sälber wohnt...na?! Unterschiid ghört? Dr einzig Unterschiid vom Baselstädter isch, dass är wohl no bitz balkan- oder bosporusakzänt drin het! ]

Das hättisch gärn, Du Buurezägg! :mad:

:D

Nai. Im ärnscht isch es eso, dass sehr vyyl Stedter in d'Agglomeration zooge sinn ( ab 1965 ca.). Dohär d'Verwässerig resp. Nivellierig
---------------------------
FCB, la raison d'être!

Agent Orange
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Agent Orange »

Fussball Rocker hat geschrieben:wieso iss auto nid kaputt???
Do sehsch dr Schaade...http://www.blick.ch/multimedia-center/videos Unter News anklicken
Bauer, ledig, sucht FCB-Spieler zum auspfeifen!

Tüllhuffe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tüllhuffe »

Mätzli hat geschrieben: Nai. Im àrnscht isch eso, dass sehr vyyl Stedter in d'Agglomeration zooge sinn. Dohär d'verwässerig.
Du hesch vergaesse z erwaenen ass an daem numme d Commies Schuld sinn!
OléOlé, Vollschinggen Olé

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

dä seich! jetz no mit film!!! das isch hundert pro gstellt!!!

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

lol
händr das ghört?

(bim radio basel 1)

sone siech wo drby gsi isch und alles gseh het..
..het gseit..er sig anderscht duregheit..
und ER dänggt, er sig uff droge gsi..lol

cox... :rolleyes:
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Tüllhuffe hat geschrieben:Du hesch vergaesse z erwaenen ass an daem numme d Commies Schuld sinn!
Stimmt. sorry. Dur ständig styygendi Styyre sinn vyyli Basler burger uff's land verdryybe worde. :D
FCB, la raison d'être!

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

Barty hat geschrieben:dä seich! jetz no mit film!!! das isch hundert pro gstellt!!!
bi mir het dr film e laufziit vo 00.00 :confused:
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Barty hat geschrieben:dä seich! jetz no mit film!!! das isch hundert pro gstellt!!!
Glaub y au. und dr Mercedes hett kai Gratzer. Spezialglas.
FCB, la raison d'être!

kreuzritter
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kreuzritter »

Mätzli hat geschrieben:Glaub y au. und dr Mercedes hett kai Gratzer. Spezialglas.
...und wiso meine dir dass das ganze zügs gstellt isch? :confused:

schreg isch scho, dasser denn no sini CD's verdailt het..lol :cool:
Bindeglied von Ironie, Sarkasmus und Zynik

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Y dänggs ebbe langsam au....PR und so :rolleyes:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

kreuzritter hat geschrieben:...und wiso meine dir dass das ganze zügs gstellt isch? :confused:

schreg isch scho, dasser denn no sini CD's verdailt het..lol :cool:
Wenn das mit ere Videokamera gfilmt isch, wieso isch derte grad eine gsi mit ere Kamera? Stoht bi Dir im Gschäft au immer eine parat zem in dr Yygangshalle filme? :rolleyes:
FCB, la raison d'être!

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Zu 100% gstellt... die 2 Bullis gsehn au e bitz komisch uss...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

Barty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Barty »

Mätzli hat geschrieben:Wenn das mit ere Videokamera gfilmt isch, wieso isch derte grad eine gsi mit ere Kamera? Stoht bi Dir au immer eine parat zem in dr Yygangshalle filme? :rolleyes:
hani au dänkt... wenn ein filmt, denn mit ere handy kamera und die würd nie sooooo bilder produziere... neinei mini liebe... das isch e riiiiise inszenierig...

duMICHau
Benutzer

Beitrag von duMICHau »

Kommentare:

danny, zürich - 15:01 | 04.10.2007
also ich arbeite gleich gegenüber und habe die ganze sache beobachtet. das ist alles gespielt. schade habe ich keine bilder gemacht..

Mätzli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mätzli »

Y stell mer das ebbe so vor:

Blöök Redaggter (BR): "Sali Piero, wie gohts?"

Piero: "Ööh, ciao Mann, voll verschisse, mi CD liggt wie Bley im Regal"

BR: " I hätt do e Idde, Du hesch doch bald GEBURI!" ( Blick Jargon, der Verfasser)

Piero: Jo, Mann, worum?

BR: "Mir mache e Verriss vo dym Feschtli, und Du fahrsch mit em Auti vo dym Mami derte in d'Schyybe, wo dr Sicherheitsdienscht Dir zuewyyst. Git e super Story, wo mir unser Blettli yber Wuche kenne fille drmit und Du verkaufsch Dy CD Schwarte besser."

Piero: "Ok, Mann. Y mach Alles damit y vo myne Schulde aabekumm. Aber Ihr zaahlet 's Feschtli in dääre Beiz. Sunscht ka-n- ych mir das nid laischte".

:D
FCB, la raison d'être!

Antworten