erlebnisorientierter hat geschrieben:so bini halt den glich. Somit hani öbis für die Rechte gmacht (mini Stimm) und für die Linke

D'Kampagne isch drnäbe, klar.... Aber wieso antwortet eigentlich ihm niemer?ced hat geschrieben:Verwandlet euch emol in e junge Schwizer und göhnd ane Schuel imene Vorort vunere Schwizer-Stadt und lueget was euch so passiert. Ich glaub mir könne uns gar nit wirklich vorstelle, was füre Höll me teilwiis miest duremache. Und zwar wirklich Höll, nit eifach ab und zue emol e "Rauferei"...
Bedenket dass au e mol, anstatt eifach sich über die Videos znärve.
Bi kei SVP-Wähler und bi dr Initiative au skeptisch, aber so Sache gähn mr scho zdänke, vorallem hani villicht au mol Kinder wo in d'Schuel wähn.
Isch mini ehrlichi, villicht naive Meinig.
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
ced hat geschrieben:Verwandlet euch emol in e junge Schwizer und göhnd ane Schuel imene Vorort vunere Schwizer-Stadt und lueget was euch so passiert. Ich glaub mir könne uns gar nit wirklich vorstelle, was füre Höll me teilwiis miest duremache. Und zwar wirklich Höll, nit eifach ab und zue emol e "Rauferei"...
Bedenket dass au e mol, anstatt eifach sich über die Videos znärve.
Bi kei SVP-Wähler und bi dr Initiative au skeptisch, aber so Sache gähn mr scho zdänke, vorallem hani villicht au mol Kinder wo in d'Schuel wähn.
Isch mini ehrlichi, villicht naive Meinig.
mag wohr si. und trotzdem wird in jedere grössere schwizer stadt links gwählt, währen d'svp uffem land, wo's wenig uusländer git, ihri stimme rekrutiert, widerspruch? fakt isch das d'intellekt i de stadt konzentrierter isch als uffem land. dadurch chönne au problem uff e soliderere basis glöst wärde, was de linke eher zuztraue isch, während d'svp nur polemisiert anstatt lösige z'finde. ihri wahl bringt sicher kei besserig, nur kopfschüttle im uusland. usserdem a de ghettoisierig vo gwüsse gebiete het au d'svp ihre ateil ka.Läggerlifreak hat geschrieben:D'Kampagne isch drnäbe, klar.... Aber wieso antwortet eigentlich ihm niemer?
"normalos"? do muesch chli konkreter wärde.ced hat geschrieben:Jo, cigan, du bisch aber villicht au e "coole Siech" gsi.. Was isch aber mit de männliche und wibliche "Normalos" wo bedroht, gmobbt, gschlage, usgnutzt, usgraubt, vergewaltigt oder missbrucht wärde?
Nur vu dir als Einzelfall uszgo isch nit wirklich repräsentativ.
Wenn hesch du s'letscht Mol Nochrichte konsumiert?! Alter Schwede.... *sich wunder*Shurrican hat geschrieben:"normalos"? do muesch chli konkreter wärde.
und vo vergewaltige vo uusländer a schwizer würd me regelmässig höre, das würdi sich d'svp nid entgoh lo zum profit druss schlo, halt di poscht für absolut unglaubwürdig.
Besonders hoch ist der Ausländeranteil bei Tötungsdelikten (62 Prozent), Körperverletzung (60 Prozent), Vergewaltigung (69 Prozent) und Einbruchdiebstahl (61 Prozent).
Isch sicher ei Dail drvo, do-n-y aber behaupt, dass die uff em Land au nit dümmer sinn (das doch verdelli au e DiskriminierigShurrican hat geschrieben:mag wohr si. und trotzdem wird in jedere grössere schwizer stadt links gwählt, währen d'svp uffem land, wo's wenig uusländer git, ihri stimme rekrutiert, widerspruch? fakt isch das d'intellekt i de stadt konzentrierter isch als uffem land. dadurch chönne au problem uff e soliderere basis glöst wärde, was de linke eher zuztraue isch, während d'svp nur polemisiert anstatt lösige z'finde. ihri wahl bringt sicher kei besserig, nur kopfschüttle im uusland. usserdem a de ghettoisierig vo gwüsse gebiete het au d'svp ihre ateil ka.
Rony hat geschrieben:Basel ist ein bevölkertes Museum mit museumsreifer Bevölkerung.
glaubsch in ere klass wos nur oder mehrheitlich schwizer kids het, passiert das nid? dört wird denn dr dickscht, die mit dr brülle, dr n.... oder s buuremeitli mit de klamotte vo dr ältere schwöschter fertig gmachtced hat geschrieben:Jo, cigan, du bisch aber villicht au e "coole Siech" gsi.. Was isch aber mit de männliche und wibliche "Normalos" wo bedroht, gmobbt, gschlage, usgnutzt, usgraubt, vergewaltigt oder missbrucht wärde?
Sei dir da mal nicht so sicher...Läggerlifreak hat geschrieben:Isch sicher ei Dail drvo, do-n-y aber behaupt, dass die uff em Land au nit dümmer sinn (das doch verdelli au e Diskriminierig ]Irrtum. Da Universtitäten und gute Arbeitgeber nur selten auf dem Land anzutreffen sind, zieht es auch die intelligenten (oder zumindest shculisch starken) Leute eher in die Städte. Was natürlich nicht heisst Stadt = Intelligent und Land = Dumm.
Wo logischerwyys chum d'SVP wähle![]()
Du willst ja nicht behaupten, dass nur Ausländerinnen solche Straftaten begehen???ced hat geschrieben:Jo, cigan, du bisch aber villicht au e "coole Siech" gsi.. Was isch aber mit de männliche und wibliche "Normalos" wo bedroht, gmobbt, gschlage, usgnutzt, usgraubt, vergewaltigt oder missbrucht wärde?
Ey alte, es goht nit um echli "fertig mache".... Sondern um bedrohe, usraube, verletze, vergewaltige...fausto klaus hat geschrieben:glaubsch in ere klass wos nur oder mehrheitlich schwizer kids het, passiert das nid? dört wird denn dr dickscht, die mit dr brülle, dr n.... oder s buuremeitli mit de klamotte vo dr ältere schwöschter fertig gmacht
Die Problematik ist ja weiss Gott nichts neues - wie lange warten wir schon auf einen "konstruktiven" Vorschlag der Mitte und der Linken? Dialog ist gut und recht, aber Dialog ohne Resultate ist reine Zeitverschwendung.Brandstifter hat geschrieben:Aber im Gegensatz zur SVP wird der Dialog in Vordergrund gestellt und nicht Volkshetze.
Es sagt ja niemand, Schweizer machen das nicht... Aber mit denen müssen wir selber fertig werden, die Ausländer hingegen könnten wir abschieben.sergipe hat geschrieben:Das machen die Schweizer Kid's auch. Nur meinen, die Ausländer sind böse und die lieben Schweizer Kinder die lieben, ist so zimelcih blauäugig.
Es geht ums allgemein. Leider ist die Schweizer Jugend in "bedrohe, usraube , verletze , vergwaltige " nicht besser. Nur wenn ein Schweizer Goof seine 13 Jährige Mitschülerin vergewaltig kommt dies nicht in den Medien. Aber wenn Ali das selbe begeht dann ist es wieder der Ausländer...ced hat geschrieben:Ey alte, es goht nit um echli "fertig mache".... Sondern um bedrohe, usraube, verletze, vergewaltige...
bis uff s'letschtere hani alles scho chönne zu minere schuelzitt vor 20 Johr beobachte und erläbe. bi im gundeli und nochhär in dr stadt in d'schuel, aber hey, mit einere ussnahm sinn die übelschte sieche alles schwizer gsi.ced hat geschrieben:Ey alte, es goht nit um echli "fertig mache".... Sondern um bedrohe, usraube, verletze, vergewaltige...
google-suche: vergewaltigung schule? du hesch nid zuefällig a dem svp video mitgwirkt? und hesch du überhaupt de onlinereportsbricht gläse? vo vergewaltigunge i de schuele nüd, nur gsamthaft bs-stadt und das sind 38.... jetzt chasch mol abschätze wie hoch de ateil a de schuele isch und e ateil a nid schuelische umgebige goht... *rolleyes*ced hat geschrieben:Wenn hesch du s'letscht Mol Nochrichte konsumiert?! Alter Schwede.... *sich wunder*
http://www.google.ch/search?hl=de&clien ... DcountryCH
http://archiv.onlinereports.ch//2007/Kr ... et2006.htm
In BL hat es 18.5% Ausländeranteil und 41% isch dr Anteil Gewaltdelikt.. (Quelle: Statistisches Amt BL und Polizei BL)sergipe hat geschrieben:Das machen die Schweizer Kid's auch. Nur meinen, die Ausländer sind böse und die lieben Schweizer Kinder die lieben, ist so zimelcih blauäugig.
und wer von diesen spielern interessiert sich nicht für das land?fifo hat geschrieben:Ich glaube du hesch mich falsch verstande, ich ha gsaid das ichs respäktlos find wenn mr scho sehr langi zyyt immene Land läbt und sich nid im Prinzip nid für das Land interessiert!! Na ja ich nimm nid ah das du guet französisch chasch, denn dr Senderos beherrscht die Sproch ziemligg guet!! Und no kurz zu dinnere frog: Jo ich wird Juble wenn mr dr WM-Final g'wünne!! Aber z'erscht wird ich mich freue, wenn mir überhaupt Quali überstönd!!
unglaublich gute aussage!!!rotzlöffel hat geschrieben: und numme will vergewaltigunge jetzt in d'medie kömme, heisst das nit, dass das friehner nie passiert isch. gwüssi mergge nit, dass d'problem hüttzutags erscht 'ächti' problem wärde, wenn me drmit d'ufflaag cha steigere, d'yschaltqote uffesetze, oder wählerstimme gwünne.
don't believe the hype !
nochmals wegen dem abschieben... ein ausländer vergeht ein verbrechen. er ist in der schweiz geboren, hat aber aufgrund der herkunft seiner eltern evtl. nur die c-bewilligung. gilt also als ausländer. er wird nun abgeschoben. er kennt aber seine "heimat" vielleicht höchstens aus den sommerferien. fühlt sich da überhaupt nicht zu hause. sondern in der schweiz.ced hat geschrieben:Es sagt ja niemand, Schweizer machen das nicht... Aber mit denen müssen wir selber fertig werden, die Ausländer hingegen könnten wir abschieben.
Ist halt bitter und nicht im Sinne einer modernen Welt ohne Grenzen.
Solche Sachen sollte man sich halt immer vorher überlegen.....Chuck_P hat geschrieben:nochmals wegen dem abschieben... ein ausländer vergeht ein verbrechen. er ist in der schweiz geboren, hat aber aufgrund der herkunft seiner eltern evtl. nur die c-bewilligung. gilt also als ausländer. er wird nun abgeschoben. er kennt aber seine "heimat" vielleicht höchstens aus den sommerferien. fühlt sich da überhaupt nicht zu hause. sondern in der schweiz.
das hältst du für richtig?