Agglomeritaner hat geschrieben:Niemand hier drin weiss genau, wie sich das abgespielt hat. Ich habe meine Infos nur aus der Corriere dello Sport vom Dienstag...
glaube es einfach, es geht um Geld, viel Geld.....!!
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
XxNOSTRADAMUSxX hat geschrieben:ka öbber (nurso?) zämmefasse was bi river goht? mag kei google-übersetzig dureläse..
Ha wenig bogg drzue... im grosse und ganze stoht dört das d River Barrabrava "Los Borrachos del Tabló" sich gegesitig am Kille sin s goht vorallem um Gäld... d Nummere 2 liegt im Koma... me vermuettet sini Killer innerhalb vo de River Fankurve, s will aber niemerts rede... usw..
Vor 10 daag isch d'Nr. 2 vo de "Borrachos del Tablon", d'BarraBrava wos commando in dr River kurve het, ermordet worde, exekutiert. dr hintergrund: e anderi gruppe wills commando überneh und sich somit viel geld sichere, 120'000 pesos pro monet, ca. 30'000 EURO!!!
Zu viert händ sie uff zwei "borrachos" gschosse. die sind zwar drvo gsegglet, aber in d'bei gschosse worde und umgheit. am bode sind sie denne durchlöcheret worde!
Bereits in dr abgloffene Saison isches zu mehrere Usenandersetzige koh zwüsche de fans. Die einti gruppe hets commando in dr kurve übernoh, aber die "abtretendi" gruppe het immerno d'unterstützig vom verein kah (jäh, so öbbis gits tatsächlich).
im match gege independiente isches denne zunnere grössere usenandersetzig koh zwüsche de fans, wo no vieli normalos involviert worde sind.
D'gruppe wo inzwische d'kurve übernoh kah het, het nochher drugg uff d'vereinsleitig usgüebt. Die isch druff igange mitem motto: du luegsch in dr kuve das rueh isch gege d'vereinsleitig, bekunnsch drfür tickets, liebli usw.
Das het sich natürlich die anderi gruppe nid loh biete, und sind au uff d'vereinsleitig los gange, und au sie händ ihres zügs becho. Platz hets aber in dr kurve nur für ei gruppe.
und alli sind sich sicher: es wird no meh bluet fliesse.
das mol e kurzi übersetzig vom text. wenns gnauer willsch wüsse kunnsch mol ins d1 voreme match.
mittlerwiile sind 2 spiel gspielt in dr neue saison in argentinie. River het no kai spiel kenne spiele. mittlerwille het nämligg au d'regierig interveniert, und gsait river dörfi uss sicherheits gründ (angst vor wittere tote) nid spiele!!!