War das Spiel St.Gallen vs. Basel regulär
- SCAR
- Erfahrener Benutzer
Definitiv irregulär gsi!Öb jetzt für beidi die gliche Vrhältniss gherrscht hän isch in däm Fall glich!So öbis dörf me nit apfiffe!Die technisch besseri Mannschaft isch def. im Nochteil gsi und i führ die Niederlag nit uf mangelnde Isatz zruck sondern uf dummi Stelligsfehler in dr Abwehr...Hätt das Spiel uf Rase stattgfunde wärs wesentlich knapper usgange!Und dass me in Bärn nit gspielt het isch die grösst Schweinerei,hätt i gärn mol e plausibli Erklärig drfür!Schlächter als in Gülle chas jo nit gsi si..
Ich denke in Bern haben sie sich gar nicht die Mühe gemacht, den Schnee wegzuschaufeln, da man das Spiel gar nicht unbedingt spielen wollte, weil am selben Tag das Eishockeyspiel stattgefunden hat und man mit wenig zuschschuauern rechnen musste.Seemann hat geschrieben:first: basel hat zurecht verloren und güllen verdient gewonnen.
but: in bern wird wegen ein paar cm schnee verschoben und im eiskanal espenmoos wird gespielt....sowas ist wohl nur in der schweiz möglich.
Aber wenn man sieht wie der Platz in Zürich ausgesehen hat (auch dort hat es in der Nacht noch 20cm geschneit) muss man sich fragen, warum man in St. Gallen den Schnee der in der Nacht fiel nicht noch weggeschaufelt hat, sondern in nur noch angepresst...
-
- Neuer Benutzer
das terrain war irregulär,wie vor einer woche in bern.wer das erste tor macht,hat so gut wie gewonnen.aber nach all den berichten letzte woche,hat ja gross darauf gedrängt,dass das spiel stattfindet.damit der wettkampf rythmus gehalten werden kann....Kimplayer hat geschrieben:Klar Irregulär.
Was ich allerdings sehr stargg gfunde ha, isch am Peischel sini ussag nach em Match. Dört het är gsait, dass d Bedingige Irregulär gsi sind, und dä Match nie statt finde hätti dörfe!
Dass mache au nit vieli Trainer, wenn sie grad dr Klasseprimus gschlage hän...
Respekt Herr Peischel
und basel hat einfach die situation nicht angenommen,und BEDINGUNGSLOS GEKÄMPFT

das in bern nicht gespielt wurde war ja absehbar.das cupspiel war schon am rande der regularität.und zweimal so viel glück haben nicht mal solche pseudo-traditionsvereine....
auf alle fälle könnte die meisterschaft noch spannend werden

WILLKOMMEN IN EINER ANDERN DIMENSION
-
- Erfahrener Benutzer
Mir isch das doch egal öb das Spiel apfiffe worde isch! Ich dänk do inne gitz e paar wo säge es sigig irrgulär gsi...........aber wenn dr FCB gwunne het hette das nit so viel gseit!
Und ich find so oder e so Fuessballer als e bitz memene! nei, hüt chönne mir nit schutte es het e chli schnee! ächt do han ich ächt müeh demit! Mi muess sich halt eifach demit abfinde das mir imene Land lebe wos halt au ab und zue schnee het!

Und ich find so oder e so Fuessballer als e bitz memene! nei, hüt chönne mir nit schutte es het e chli schnee! ächt do han ich ächt müeh demit! Mi muess sich halt eifach demit abfinde das mir imene Land lebe wos halt au ab und zue schnee het!
- jimmsalabim
- Erfahrener Benutzer
aber hallo, fuessball spielt me nun halt aber uff rase und egal ob dr fcb gwunne oder ebbe verlore het, dasch doch e scheiss entscheid gsi und verantwortigslos derzue¨ClydefromLondon hat geschrieben:Mir isch das doch egal öb das Spiel apfiffe worde isch! Ich dänk do inne gitz e paar wo säge es sigig irrgulär gsi...........aber wenn dr FCB gwunne het hette das nit so viel gseit!![]()
so, habe fertig

y lieb gummibärli 

- SCAR
- Erfahrener Benutzer
[quote="ClydefromLondon"]Mir isch das doch egal öb das Spiel apfiffe worde isch! Ich dänk do inne gitz e paar wo säge es sigig irrgulär gsi...........aber wenn dr FCB gwunne het hette das nit so viel gseit! 
Falsch!Denn hätte mr au gseit es sig irregulär gsi,wil dr Rossi vom Mongorichter Studer 8 Sperrene bechunt wäg vorsätzlicher Körpervrletzig!Do dr Rossi aber ufem Schnee usgrutscht isch bim Zweikampf und bim Vrsuech sich z rette durch e Ruederbewegig im Jenni,wo scho parat gstande isch zum en uffange,us Vrsehe eins an d Nase ginngt het isch au das e witeri Grund über e Platz z diskutiere...
I glaub do inne het nit JEDE e rotblaui Brülle a wie du meinsch und es cha sachlich über gwüssi Theme diskutiert wärd, öb dr FCB e Vorteil het oder nit!Und was isch das für e Argumänt dass Fuessballer Memme sin wil sie nit gärn uf Schnee spiele??E Ishockey Match wird au abgseit wenns zwenig Schichte Iis oder Näbel het:Find das sin Memme,macht jo nüt wenn sie bitz Chopf vor a in d Bande fahre wil sie nüt gsehn oder im Iis stecke bliibe,sölle halt drüber seggle mit de schlittschueh... 

Falsch!Denn hätte mr au gseit es sig irregulär gsi,wil dr Rossi vom Mongorichter Studer 8 Sperrene bechunt wäg vorsätzlicher Körpervrletzig!Do dr Rossi aber ufem Schnee usgrutscht isch bim Zweikampf und bim Vrsuech sich z rette durch e Ruederbewegig im Jenni,wo scho parat gstande isch zum en uffange,us Vrsehe eins an d Nase ginngt het isch au das e witeri Grund über e Platz z diskutiere...

- Éder de Assis
- Erfahrener Benutzer