Mladen Petric zu BVB?

Diskussionen rund um den FCB.
Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

zul alpha 3 hat geschrieben:die gleiche frage kann man auch umgekehrt stellen:

wo wäre der fcb - ceteris paribus - wenn MP auch noch weg wäre ...
S het kei wärt. :o

Die Erkenntnis isch zwar nit neu, aber amme halt glich no fruschtrierend..
© by Legolas - all rights reserved

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

rotoloso hat geschrieben:Hätte, könnte, sölle... villicht hättme mit dene fascht 3 Mio. e beesere stürmer gholt oder dr Delgado besser könne binde, villicht wärs bärgab gange aber es hätt denn e Trainerwägsel geh und dr Hitzfäld wär koh, villicht hättme meh in de Spieler wo bereits in dr Schwizz sinn könne investiere (Rafael) aber ebbe, hätte, könnte, sölle...

Tatsach isch, das mit Ihm bis jetzt NÜTT z'stand ko isch.
Jetzt bini sicher dass Du dr Mladen eigentlich e gueter Spiler findsch aber Dich eifach dra ufgeilsch, unpopuläre Müll do ine zschrybe, will eso sälbschtgerächt und verblödet chasch jetzt eifach gar nid si...

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zul alpha 3 »

quasimodo hat geschrieben:Caicedo ist zwar sehr talentiert, [...] anstatt auf der Bank eines Grossklubs zu versauern.
deine worte in gottes resp. caicedos ohr ... ich zweifle etwas an deiner argumentationslinie, würde es aber umso mehr begrüssen, wenn ex post mein pessimismus hier fehl am platz war und du recht hast.

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

Chartking hat geschrieben:Jetzt bini sicher dass Du dr Mladen eigentlich e gueter Spiler findsch aber Dich eifach dra ufgeilsch, unpopuläre Müll do ine zschrybe, will eso sälbschtgerächt und verblödet chasch jetzt eifach gar nid si...
hey chartking, dr mladen isch sehr stark im Momänt!
dem ist so. hesch aber noni begriffe um was es goht, gäll?

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

zul alpha 3 hat geschrieben:tatsache ist, dass der mp - ganz im gegensatz z. b. zur rückrundenform von degen letzte saison, z. zt. einer der wenigen leistungsträger ist, die auch tatsächlich etwas dazu beitragen, dass der fcb diese saison nicht völlig abgestürzt ist.
Wenn das dini Aaforderige sinn ammene FCB Stürmer, dassmr nid ganz abstürze, denn hettr d'Forderige erfüllt. Ich erwart meh vommene Stürmer. Är het scho Leischtig brocht (nach 1.5Johr stolper, verletzige, Latteschüss, Pföschte, ecc.) aber nid gnueg.
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Chartking hat geschrieben:Jetzt bini sicher dass Du dr Mladen eigentlich e gueter Spiler findsch
Ha nie s'Gegeteil behauptet, sittr wieder regelmässig spielt... und jetzt? :confused:
[/CENTER]

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

rotoloso hat geschrieben:Wenn das dini Aaforderige sinn ammene FCB Stürmer, dassmr nid ganz abstürze, denn hettr d'Forderige erfüllt. Ich erwart meh vommene Stürmer. Är het scho Leischtig brocht (nach 1.5Johr stolper, verletzige, Latteschüss, Pföschte, ecc.) aber nid gnueg.
JETZT GOHSCH MR DENN LANGSAM UFF D EIER GOPFERDAMMI! Was erwartisch denn no meh als 17 Goal in 22 Mätch?

Ignor-List allez. So Bullshit macht eim jo numme hässig...

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Legolas hat geschrieben: Ignor-List allez. So Bullshit macht eim jo numme hässig...
Das isch immer die beschti Lösig, würdi au mache wenn ich d'Meinig vo öbbertem nid möcht höre... dorum hani au niemerts uff dr Ignore.

Goals sinn nid alles. E Rossi, e Jimmy, e Delgado, e Hakan hänn alli vill meh brocht als nur goals.
[/CENTER]

Chartking
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Chartking »

chinatown hat geschrieben:hey chartking, dr mladen isch sehr stark im Momänt!
dem ist so. hesch aber noni begriffe um was es goht, gäll?
Nei, isch aber au nid eso wichtig. Mir gohts um dr sportlichi Erfolg vo dr Mannschaft und do channi (und muessi au!) mini persönliche Neigige zruggstelle.

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Legolas hat geschrieben:JETZT GOHSCH MR DENN LANGSAM UFF D EIER GOPFERDAMMI! Was erwartisch denn no meh als 17 Goal in 22 Mätch?

Ignor-List allez. So Bullshit macht eim jo numme hässig...
Söll dr e Beruhigungs-Tee überebringe??

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

rotoloso hat geschrieben:[...]Goals sinn nid alles. E Rossi, e Jimmy, e Delgado, e Hakan hänn alli vill meh brocht als nur goals.
lächerliche liste an spielern, deren sonnenmomente du dir eintätowiert hast und deren dunkle seiten du - ganz im gegensatz zu MP - konsequent verdrängst.
  • rossie: siehe torstatistik und pass-verhalten während seiner durststrecke
  • jimmy: siehe abgang respektive immer wiederkehrende durchhänger, respektive seine fähigkeiten einen ball zu stoppen/ zu halten
  • MED: siehe anlaufsschwierigkeiten von ca. 2 jahren
  • hatsch: don't get me started ... konditionell nie auf der höhe, lupo als ausmister, jeweils starke formschwankungen, rote im yb-spiel saison 03/04, transfer-puff .. und ... und ... und

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

rotoloso hat geschrieben:Das isch immer die beschti Lösig, würdi au mache wenn ich d'Meinig vo öbbertem nid möcht höre... dorum hani au niemerts uff dr Ignore.

Goals sinn nid alles. E Rossi, e Jimmy, e Delgado, e Hakan hänn alli vill meh brocht als nur goals.
Alte hueresiech nomol, was het dr Jimmy brocht usser Goal? WAS??? NÜT!! NÜT, NÜT UND NOMOL NÜT!! Är het Töpf gmacht, für das isch är do gsy, meh nit.

Dr Antichristzürchersohnjudas verwandlet Freistöss, schloht Eckbäll, pariert Penalties und zu allem ahne macht är glich viel Chärre wie dr Jimmy. Fluech über ihn, aber loh dä Müll mit dr Leischtig man.

chinatown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von chinatown »

Chartking hat geschrieben:Nei, isch aber au nid eso wichtig. Mir gohts um dr sportlichi Erfolg vo dr Mannschaft und do channi (und muessi au!) mini persönliche Neigige zruggstelle.
ok

für gwüssi "fans" isch dr Erfolg swichtigste. Egal wer Goal schiesst, hauptsach ebbis hole ändi Johr.

für anderi "fans" isch Erfolg nit alles im Läbe.

Es wär doch toll, wenn sich beidi Parteie (sgit vrmuetlich no ä dritti) respektiere würde!

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Legolas hat geschrieben:Alte hueresiech nomol, was het dr Jimmy brocht usser Goal? WAS??? NÜT!! NÜT, NÜT UND NOMOL NÜT!! Är het Töpf gmacht, für das isch är do gsy, meh nit.

Dr Antichristzürchersohnjudas verwandlet Freistöss, schloht Eckbäll, pariert Penalties und zu allem ahne macht är glich viel Chärre wie dr Jimmy. Fluech über ihn, aber loh dä Müll mit dr Leischtig man.
Hesch jo rächt :) aber glich - caaaalm down

Everything Is Beautiful
Ray Stevens

Jesus loves the little children
All the children of the world
Red and yellow, black and white
They are precious in his sight
Jesus loves the little children of the world
Chorus

Everything is beautiful in its own way
Like a starry summer night or a snow covered winter's day
Everybody's beautiful in their own way
Under God's heaven the world's gonna find a way
There is none so blind as he who will not see
We must not close our minds we must let our thoughts be free
For every hour that passes by, you know the world gets a little bit older
It's time to realize that beauty lies in the eyes of the beholder

Chorus

Ah, sing it children, everybody's beautiful in their own way
We shouldn't care about the length of his hair or the color of his skin
Don't worry about what shows from without but the love that lives within
We gonna get it all together now and everything's gonna work out fine
Just take a little time to look on the good side my friend
And straighten it out in your mind

Chorus

Ah, sing it children, everybody's beautiful in their own way

;)

duurige
Erfahrener Benutzer

Beitrag von duurige »

chinatown hat geschrieben:ok

für gwüssi "fans" isch dr Erfolg swichtigste. Egal wer Goal schiesst, hauptsach ebbis hole ändi Johr.

für anderi "fans" isch Erfolg nit alles im Läbe.

Es wär doch toll, wenn sich beidi Parteie (sgit vrmuetlich no ä dritti) respektiere würde!
uf so ä antwort hani ghofft. vermuetlig chönt mä aber grad so guet gegä ä wand schwätze. :rolleyes:

Latteknaller
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Latteknaller »

zul alpha 3 hat geschrieben:ein weiterer kommentar erübrigt sich ...
wenn du meinst.

wäre es dann aber nicht sinnvoller jetzt derdyiok aufzubauen als weiter auf caicedo zu setzen?

wenn CG wirklich glaubt, dass caicedo im sommer weg ist, dann muss er ihn entweder jetzt forcieren, damit er für die meisterschaft noch etwas bringt, oder ihn aussortieren. da er beides nicht macht, denke ich, dass es evtl. doch nicht so heiss gegessen wird.
"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Latteknaller hat geschrieben:wenn du meinst.

wäre es dann aber nicht sinnvoller jetzt derdyiok aufzubauen als weiter auf caicedo zu setzen?

wenn CG wirklich glaubt, dass caicedo im sommer weg ist, dann muss er ihn entweder jetzt forcieren, damit er für die meisterschaft noch etwas bringt, oder ihn aussortieren. da er beides nicht macht, denke ich, dass es evtl. doch nicht so heiss gegessen wird.
Wenn man betrachtet, wie schnell die Jungen uns wieder verlassen, wäre es fast klüger, auf einen 33jährigen zu Bauen...

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

duurige hat geschrieben:uf so ä antwort hani ghofft. vermuetlig chönt mä aber grad so guet gegä ä wand schwätze. :rolleyes:
So wie's do inne usseht gitt's Lütt die finde das extrem glatt :rolleyes:
Do schüttle ich nur no dr Kopf! :rolleyes:
(c) mimpfeli, 2007 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

Legolas hat geschrieben:Alte hueresiech nomol, was het dr Jimmy brocht usser Goal? WAS??? NÜT!! NÜT, NÜT UND NOMOL NÜT!! Är het Töpf gmacht, für das isch är do gsy, meh nit.
Kumm hör uff, dr Jimmy hett ständig kämpft, hett sich sini Bäll immer wieder im eigene 16r gholt und är isch e Leader gse är hett d'Mannschaft könne voraatriebe är hett nid nur schön an dr Mittellinie uff Bäll gwartet är isch gsegglet, hett kämpft bis zum unkeie, immer. Was si Abgang betriff, isch d'Meinig wo do inne wytt verbreitet isch und wo vom FCB ufzwunge worde isch schlicht falsch. Das weisme wägem interview wo dr Gross vorem Bremen Spiel geh het und vom Jimmy persönlig. Wär sich mit däm Tranfer e bitz differenziert usenand gsetzt het und nid nur mit Gigi Ussage weiss das, är het au scho im Fussbâle e vielsagende interview geh, also bitte, nid immer d'Gigi Meinig 1:1 überneh.
Legolas hat geschrieben: Dr Antichristzürchersohnjudas verwandlet Freistöss, schloht Eckbäll, pariert Penalties und zu allem ahne macht är glich viel Chärre wie dr Jimmy. Fluech über ihn, aber loh dä Müll mit dr Leischtig man.
Kumm hör uff (teil 2), hättschen du ghasst wennr dä Penalty nid pariert hät? Meinsch hättr nur ei einzige Feind meh ka? Är hett nur könne gwünne in dere Situation.
[/CENTER]

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Latteknaller hat geschrieben:wenn du meinst.

das problem ist die zielvorgabe des vereins. und die lautet: meister werden um jeden preiss (nur so gibts die CL-quali und ev. optionen, gute spieler über den sommer halten zu können).

caicedo hat sicher potenzial (ballbehandlung, schnelligkeit etc.) aber in einer anfangsformation ist seine nomination viel zu riskant, da der spieler viel zu eigensinnig und nur auf sich konzentriert spielt. desswegen seine joker-funktion.

bezüglich eren kannst du dir die antwort leider gleich selber geben. CG und jugend, hallo? siehe mein kritikpunkt vom sonntag bezüglich einwechslungspolitik von CG.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

mimpfeli hat geschrieben:So wie's do inne usseht gitt's Lütt die finde das extrem glatt :rolleyes:
Do schüttle ich nur no dr Kopf!:rolleyes:
aber bitte nicht zu fest
denn bei diesem thema könntest du dir eine gehirnerschütterung holen
vom kopfschütteln :rolleyes: :cool:

Phebus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Phebus »

quasimodo hat geschrieben:Caicedo ist zwar sehr talentiert, aber er kann/muss noch viel lernen, bevor er sich in einer grossen Liga durchsetzen kann. Insofern wäre er gut beraten, noch eine oder zwei Saisons beim FCB zu bleiben. Ob er tatsächlich so gut beraten ist, kann ich nicht beurteilen. Andererseits hätte er sonst ja gar nicht zum FCB kommen brauchen, denn es lagen ihm offenbar auch Angebote von weit prominenteren Vereinen vor. Dass er sich trotzdem entschieden hat, seine Europa-Karriere beim FCB zu starten, ist nur so zu erklären, dass er sich erhofft, hier auch tatsächlich zum Einsatz zu kommen und etwas zu lernen, anstatt auf der Bank eines Grossklubs zu versauern.
Was gutgemeinte Ratschläge an junge Talente wert sind, haben wir ja zur Genuege erlebt. (Streller, D&P. Degen, Kuzmanovic)
Die glauben allesamt, dass diese Ratschläge im Eigeninteresse erfolgt sind.
Sie wollen nicht hören und sie bzw. ihre Berater, wisen alles besser und sind darauf aus, das schnelle Geld zu machen. Eine sportliche Karriere muss geplant werden. Nicht alle haben die Intelligenz eines Roger Federer's, welcher diesbezgl. ein absolutes Vorbild ist.
Ich würde sogar behaupten, dass Caicedo noch 2 Jahre in einer inferioren Liga spielen sollte. Ein anderes, negatives, Beispiel eines Blitztransfers ist Lukas Podolski von Bayern. Er ist (noch) nicht zum Top Spieler avanciert. Welche Karriere hatte man ihm doch prophezeit? Es könnte gut sein, dass er seinen Zenith bereits jetzt erreicht hat. Der einzige, der vor diesem Transfer damals warnte, war Latour.

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

tanner hat geschrieben:für's 10/ sommer 2008
füre rakitic / sicher nicht, der hat einen besonnen berater, unsere nummer 10
Davon bin ich eigentlich auch ausgegangen. Doch auf dem Hardtum hatte ich ein interessantes Gespräch, in welchem mir mitgeteilt wurde, dass auch Rakitic ähnlich wie Kuzmanovic beraten wird. Dass wird wohl heissen dass er demnächst auch weg wäre. Ich hoffe schwer, dass dies nicht eintrifft und er zumindest 2007/08 auch noch für uns auflaufen wird. (Er hatte Chelsea schon mal einen Korb gegeben)
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

[*]jimmy: siehe abgang respektive immer wiederkehrende durchhänger, respektive seine fähigkeiten einen ball zu stoppen/ zu halten

[*]MED: siehe anlaufsschwierigkeiten von ca. 2 jahren

oh oh achtung jetzt drifitsch ab:

Jimmys Abgang isch vo Site vom FCB und Medien dräckig gemacht worde, är isch mit abstand dr geilsti Stürmer vo de letschte Joor und usser villicht ständige Lohnerhöhigsforderige e ganz geile Siech gseh!! Nit z'vrglyche mit mp...

und MED het wohl nit 2 joor brucht bis er guet gspillt het, also au do... :rolleyes:

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

rotoloso hat geschrieben:Kumm hör uff, dr Jimmy hett ständig kämpft, hett sich sini Bäll immer wieder im eigene 16r gholt und är isch e Leader gse är hett d'Mannschaft könne voraatriebe är hett nid nur schön an dr Mittellinie uff Bäll gwartet är isch gsegglet, hett kämpft bis zum unkeie, immer. Was si Abgang betriff, isch d'Meinig wo do inne wytt verbreitet isch und wo vom FCB ufzwunge worde isch schlicht falsch. Das weisme wägem interview wo dr Gross vorem Bremen Spiel geh het und vom Jimmy persönlig. Wär sich mit däm Tranfer e bitz differenziert usenand gsetzt het und nid nur mit Gigi Ussage weiss das, är het au scho im Fussbâle e vielsagende interview geh, also bitte, nid immer d'Gigi Meinig 1:1 überneh.
Du willsch 'differenzierti' Diskussione, lohsch aber nur emotionale Kääs uuse. Dr Jimmy het au in mim Härz dr 1mio mol grösser Platz ka als dr Madlen, das isch doch kei Froog. Aber um das gohts jetzt nit. Jetzt reder mr über Leischtig. Und wenn de die nit anerkenne willsch, oder kasch, denn los halt bliebe.. Hani nur 1 Wort über dr Abgang vom Jimmy verlore? Nei.
Kumm hör uff (teil 2), hättschen du ghasst wennr dä Penalty nid pariert hät? Meinsch hättr nur ei einzige Feind meh ka? Är hett nur könne gwünne in dere Situation.
Du willsch 'differenzierti' Diskussione, lohsch aber nur emotionale Kääs uuse (Teil2). X verwandleti Freistöss (teils im Stil vomene Wältklasse Spieler) intressieri die nit. Du gumpsch uff mi liecht populistischs Penalty-Sprüchli. Aber säll isch jo logisch gsy. Hets so e wärt zum mit dir 'differenziert' z diskutiere?

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

zizou hat geschrieben: und MED het wohl nit 2 joor brucht bis er guet gspillt het, also au do... :rolleyes:
Dr MED isch mit dere Idee gholt worde, i ka mi no ganz genau an de interviews uff Telebasel erinnere wo alli vo Sytte vom FCB druff aagwiese hänn dass me kurzfrischtig nid vill vom MED erwarte ka. S'isch villicht e bitz z'lang gange aber me hett demit grächnet, hingege hettme vommene MP sicher nid 1,5 Johr durststrecki erwartet.
[/CENTER]

zul alpha 3
Erfahrener Benutzer

Phebus hat geschrieben:[...]negatives, Beispiel eines Blitztransfers ist Lukas Podolski von Bayern. Er ist (noch) nicht zum Top Spieler avanciert. Welche Karriere hatte man ihm doch prophezeit? Es könnte gut sein, dass er seinen Zenith bereits jetzt erreicht hat. Der einzige, der vor diesem Transfer damals warnte, war Latour.
ich würde vorsichtig mit poldi argumentieren. immerhin ist er nach dem aufstieg von köln nochmals eine saison geblieben und erst danach, als sich köln wieder aus der buli verabschiedete, zu gayern gewechselt - dies wohl auch im hinblick auf die WM im eigenen land. poldi hat so schlecht an der wm nicht gespielt und scheint auch jetzt wieder aufsteigende tendenzen aufzuweisen. allem anschein nach, hat er sich im quälix-korsett nicht wohl gefühlt (-> wie übrigens viele spieler) und benötigt etwas die führung durch den trainer. dies kann und wird im ein hitzfeld geben. persönlich gehe ich davon aus, dass - sollte sich gayern wirklich gefangen haben - poldi auf saison-ende einer der herausragensten spieler dieses vereins sein wird.

zizou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von zizou »

rotoloso hat geschrieben:Kumm hör uff, dr Jimmy hett ständig kämpft, hett sich sini Bäll immer wieder im eigene 16r gholt und är isch e Leader gse är hett d'Mannschaft könne voraatriebe är hett nid nur schön an dr Mittellinie uff Bäll gwartet är isch gsegglet, hett kämpft bis zum unkeie, immer. Was si Abgang betriff, isch d'Meinig wo do inne wytt verbreitet isch und wo vom FCB ufzwunge worde isch schlicht falsch. Das weisme wägem interview wo dr Gross vorem Bremen Spiel geh het und vom Jimmy persönlig. Wär sich mit däm Tranfer e bitz differenziert usenand gsetzt het und nid nur mit Gigi Ussage weiss das, är het au scho im Fussbâle e vielsagende interview geh, also bitte, nid immer d'Gigi Meinig 1:1 überneh.
ganz genau so isches, schad dasses immr no lüt git wo em jimmy do falschi sache nochesage...nit nur journis sötte besser recherchiere!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

zizou hat geschrieben:[*]

und MED het wohl nit 2 joor brucht bis er guet gspillt het, also au do... :rolleyes:
wie alt isch dr MED wie alt dr pyroman????? :rolleyes:
Basel ai Liebi!!!

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

Jä - bedingt rächt hesch. Em Jimmy si Abgang isch im Fussbale wirklich mol vo ere andere Site präsentiert worde - und i glaub däm Heftli einiges mehr als dr chline vo dr Sunnebank. Aber dr Jimmy isch usserhalb vom Strofruum nid wirklich bruchbar gsi. Klar, är het s Team pusht und atriebe, das bruchts au, aber technisch nid verglichbar mit eme Mladen und so leids mer duet, Jimmy isch nur im Strofruum wirklich effektiv gsi. Usserhalb isch är absolut untergange und wo dr Hakan wäg gsi isch, het mehs brutal gmerkt gha bim Spiel vom Jimmy.

Gesperrt