Mit däm?Lou C. Fire hat geschrieben:Mach s Lotti nid dumm a, suscht brätschts!

Mit däm?Lou C. Fire hat geschrieben:Mach s Lotti nid dumm a, suscht brätschts!
ob ihn hella auch als kommunikations-frigide bezeichnen würde?Lou C. Fire hat geschrieben: gilt natyrlig au fyr dr "es spricht"!
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
Mit Sicherheit!baslerstab hat geschrieben:ob ihn hella auch als kommunikations-frigide bezeichnen würde?
nenee, scho guet! i ha mer e schiefertafele gholt!Lou C. Fire hat geschrieben:Mit Sicherheit!
@ es spricht
nächstes mal werden wir einen Taubstummen-Übersetzer mitnehmen, damit wir mit Dir kommunizieren können. Hättest Du uns doch bloss wissen lassen, dass Du des Sprechens nicht mächtig bist...
doch, doch muess saage die hän sich wirklig Mieh gäh. Isch sehr guet gsi!maradoo hat geschrieben:saich! guet gsi?
näggscht moll nämme mr alli - nit nur dr saicher - e läppi mit, denn kasch jo pn'le, wenn de öbbis z'mälde hesch!maradoo hat geschrieben:nenee, scho guet! i ha mer e schiefertafele gholt!![]()
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
d'händ gwäsche?maradoo hat geschrieben:i bi denn nit dä mit de rote lange hoor... so falls gedächtnislugge hesch!
so jetzt längts denn öbbe mit internas ussplaudere.............wöschwyybr!Lou C. Fire hat geschrieben:Was dr Trämmler? D Putzkolonne!
scho widdr sone eigegool.........knächt!maradoo hat geschrieben:i plaudere nit! dasch für fraue!!