FCB vs FCZ am 22.April
richtig, aber es werden dieses jahr wahrscheinlich viel weniger leute dem FCB die CL zugetraut haben...und wie gesagt. grösseres stadion, abgeflachte euphorie=viel mehr ticketseefceebee1893 hat geschrieben:sie bhalte d Jooreskarte demit sie im Fall vonere CL quali ihre platz hänn! s git sicher söttigi
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.
- Aficionado
- Erfahrener Benutzer
Hauptsache volle Hütte!
Egal ob Hobbyfans, Modefans, Eventfans, Weiber die auf knackige Waden stehen, japanische Nakatatouris, Züricherhasser...
PS: Kann mal jemand nen FCB-Fan-Test kreieren. Skala 1-10
1 = heimlicher Freier/Stricher
.
.
5 = echter Fan
.
.
10 = ultimative/r hardcore FCB Fetishist/in
Danke!
Egal ob Hobbyfans, Modefans, Eventfans, Weiber die auf knackige Waden stehen, japanische Nakatatouris, Züricherhasser...
.
.
5 = echter Fan
.
.
Danke!
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
Zudem lassen sich die Modefans auch oft zu einem "FCB!!! FCB!!!! FCB!!!!....." hinreissen, auch die schreien dann... Und wenn 40'000 FCB schreienAficionado hat geschrieben:Hauptsache volle Hütte!
.
.
5 = echter Fan
.
.
Danke!

Ich lasse mir meine Meinung nicht durch Fakten kaputt machen!
las die in ruheAficionado hat geschrieben:Hauptsache volle Hütte!

habe jedesmal freude wenn die 5 japser mir kotj shirt im zug sitzen
und an die auswärtsspiele mitfahren
verstehen zwar nix aber summen die lieder immer mit
also nix touri vollblut fcbkotj fans

- Realist
- Erfahrener Benutzer
Tempel wird voll si am 22. April, so geil und die geili Stimmig
Aber liebi "Nichtfussball sondern Schlägerfans" blibet bitte dehei und kömmet nid uf die Idee ins Stadion oder au nur ind nöchi dervo zcho, mir möchte diesmol e Fuessballfescht und nid e Fuessballskandal......

Aber liebi "Nichtfussball sondern Schlägerfans" blibet bitte dehei und kömmet nid uf die Idee ins Stadion oder au nur ind nöchi dervo zcho, mir möchte diesmol e Fuessballfescht und nid e Fuessballskandal......

[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
Ironie?? Benedikt Weibel?? Logik wo?Realist hat geschrieben: Aber liebi "Nichtfussball sondern Schlägerfans" blibet bitte dehei und kömmet nid uf die Idee ins Stadion oder au nur ind nöchi dervo zcho, mir möchte diesmol e Fuessballfescht und nid e Fuessballskandal......![]()

cigán hat geschrieben:polizia assassini
- Pro Sportchef bim FCB
- Erfahrener Benutzer
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Nei eine wo wegem Fuessball ins Stadion goht und eventuell no Kinder derbi hät, verstosch das.zizou hat geschrieben:Ironie?? Benedikt Weibel?? Logik wo?![]()

Aber ich denk wen de s andere scho nid verstosch oder nid verstoh willsch bisch nid wit vo dem Pack entfernt !!!

Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
- Apassionado
- Neuer Benutzer
Wieviel tickets sin wirklich scho verkauft?
also: ich glaub alli freue sich scho uff die kommende spiil, vor allem noch dere todez aktion im bahnhof nachem aarau matsch
nach dä spiil uswärts gege züri und 2 mol gege st.galle gots denn dähäi gege d stricher:
-d ticketnochfroog wird enorm si, MK und gäschtesektor voll....
-au s A, s C und s B wird guet gfüllt si (die mäischte johreskartebsitzer wärde awäsend si)
- jetzt ha ich ä paar frooge: wieviel zuschauer passe überhaupt im moment ins stadion (mit galerie und teil vo dr MK als stehrampe...) ?
- uff dr fcb.ch site häissts, dass no 5200 tickets für dä matsch frei sin, häisst das jetzt das vo dene (ca. 38000 plätz, also mit galerie) no 5200 übrig sin oder vo dene (ca. 32-33000 ohni galerie) ?
wenn öbber mehr wäisss, bitte hälfe

nach dä spiil uswärts gege züri und 2 mol gege st.galle gots denn dähäi gege d stricher:
-d ticketnochfroog wird enorm si, MK und gäschtesektor voll....
-au s A, s C und s B wird guet gfüllt si (die mäischte johreskartebsitzer wärde awäsend si)
- jetzt ha ich ä paar frooge: wieviel zuschauer passe überhaupt im moment ins stadion (mit galerie und teil vo dr MK als stehrampe...) ?
- uff dr fcb.ch site häissts, dass no 5200 tickets für dä matsch frei sin, häisst das jetzt das vo dene (ca. 38000 plätz, also mit galerie) no 5200 übrig sin oder vo dene (ca. 32-33000 ohni galerie) ?
wenn öbber mehr wäisss, bitte hälfe

Realist hat geschrieben:Tempel wird voll si am 22. April, so geil und die geili Stimmig![]()
Aber liebi "Nichtfussball sondern Schlägerfans" blibet bitte dehei und kömmet nid uf die Idee ins Stadion oder au nur ind nöchi dervo zcho, mir möchte diesmol e Fuessballfescht und nid e Fuessballskandal......![]()
jöööö, bisch du e härzige

[quote="Apassionado"]uff dr fcb.ch site häissts, dass no 5200 tickets für dä matsch frei sin, häisst das jetzt das vo dene (ca. 38000 plätz, also mit galerie) no 5200 übrig sin oder vo dene (ca. 32-33000 ohni galerie) ?
wenn öbber mehr wäisss, bitte hälfe ]
Kam mal eine Newsmeldung von fcb.ch raus. Im Ticketing sind nur die 33'000 Plätze freigeschalten. Wenn der Andrang sehr gross sei, dass heisst alle 33'000 Tickets fast weg, wird die Gallerie G auch geöffnet. Somit stimmt die 2te Aussage in deinem Satz.
wenn öbber mehr wäisss, bitte hälfe ]
Kam mal eine Newsmeldung von fcb.ch raus. Im Ticketing sind nur die 33'000 Plätze freigeschalten. Wenn der Andrang sehr gross sei, dass heisst alle 33'000 Tickets fast weg, wird die Gallerie G auch geöffnet. Somit stimmt die 2te Aussage in deinem Satz.
- Realist
- Erfahrener Benutzer
das hani au denkt woni d Verfilmig vo mim Lebe am Wuchend im Ferseh gseh.Falcão hat geschrieben:jöööö, bisch du e härzige![]()
"Roter Drache" eifach sauguet.............

- Apassionado
- Neuer Benutzer
Obwohl denn villicht die erste Entscheidige um d'Meisterschaft falle, kasch die beide match nie und nimmer vrglychePro Sportchef bim FCB hat geschrieben:13.05???
notürlich vrstandi das, es wär mir amene 13.5. ganz sichr au nit wohl gseh wenni mit mine eigene Kinder dört gseh wär. Nur willi dr sage dass dini Sorge unbegründet sin, will niemerts uf d'idee ko wird dr Platz stürme und drmit für e riise Chaos z'sorge! ChilleRealist hat geschrieben:Nei eine wo wegem Fuessball ins Stadion goht und eventuell no Kinder derbi hät, verstosch das.![]()
Aber ich denk wen de s andere scho nid verstosch oder nid verstoh willsch bisch nid wit vo dem Pack entfernt !!!![]()

cigán hat geschrieben:polizia assassini
- Letziprinz
- Neuer Benutzer
- Riverplate
- Erfahrener Benutzer
Och wie süss,und Ihr habt sicher schon wieder den Herrn Busacca angefleht die Einwurf-Toleranzschwelle höher zu setzen.Huch,jetzt erstarre ich aber vor lauter Ehrfurcht.Also ich tippe auf 1:2. Der Zürcher Dolchstoss in der 93. Minute. Traditionen sollte man schliesslich wahren und pflegen. Und zudem wie heisst es neuerdings bei Euch: Basel mehr als 90 Minuten - und eben doch nichts.
Mein Herz schlägt für den FCB!!!
-
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
- z basel a mym ryy
- Erfahrener Benutzer
ja das wird ein hammer spiel... hammer stimmung und ausverkauft (hofe ich)
Fussballmafia SFV
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy
Im SFV finden sich viele ausgezeichnete Jasser. Ob die Herren auch andere Fähigkeiten besitzen, muss bezweifelt werden
[CENTER]MITKÄMPFER & ANTREIBER
Ivan Ergic
Scott Chipperfield[/CENTER]
jetzt starte mr international duure,wärs nid glaubt, kriegt eins uf d schnuure [Huggel]
©z basel a mym ryy