traurig aber wahr

Der Rest...
IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Hossa hat geschrieben:Schweiz
Quatsch! Ungarische Mastgüggeli, gemästet mit Brasilianischem Soja, das auf ehemaligem Regenwaldboden gewachsen ist.

E Guete.
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

dasch jetzt aber lang gange ip...
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

IP-Lotto hat geschrieben:gemästet mit Brasilianischem Soja, das auf ehemaligem Regenwaldboden gewachsen ist.
was gute qualität sein muss da der regenwaldboden sehr fruchbar ist!

:p ;)
Basel ai Liebi!!!

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Scott hat geschrieben:dasch jetzt aber lang gange ip...
I waiss, dass das e krankhafte Refläx vo mir isch, aber i kai aifach nüt drgege mache. S überkunnt mi immer wieder! Sött y ächtscht wäge dämm emol e Behandlig lo mache?
"Ich muss heute wieder einen Glückstag haben. Polizisten sind das Beste, was ich kenne - gleich nach Rhabarbergrütze."
P.V.R.P.E. Langstrumpf

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

[quote="maradoo"]was gute qualität sein muss da der regenwaldboden sehr fruchbar ist!

:p ]
für genau ei ärnti --> fascht die ganzi biomasse isch über dr ärde, bode erodiert nach kürzischter zyt...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

seth hat geschrieben:für genau ei ärnti --> fascht die ganzi biomasse isch über dr ärde, bode erodiert nach kürzischter zyt...
oha ein bauer... fend ech supär! :D :p
Basel ai Liebi!!!

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

maradoo hat geschrieben:oha ein bauer... fend ech supär!
ech be än hanfbuur :eek: :eek: :D :cool:

s mues wachse, das züüg!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

seth hat geschrieben:ech be än hanfbuur :eek: :D :cool:

s mues wachse, das züüg!
dämfall bini di hauptkund... :D
Basel ai Liebi!!!

Keenig vo Basel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Keenig vo Basel »

IP-Lotto hat geschrieben:I waiss, dass das e krankhafte Refläx vo mir isch, aber i kai aifach nüt drgege mache. S überkunnt mi immer wieder! Sött y ächtscht wäge dämm emol e Behandlig lo mache?
Chasch zue mir cho ich due di scho behandle !!!!!!!! :rolleyes:
Der Verf. trägt keine Verantwortung für die Art, wie die zur Verf. gestellten Infos genutzt werden u. hat keinen Einfluß auf Artikel/Äußerungen jeglicher Art, die im FCB-Forum gepostet werden! Grundsätzlich ist alles unwahr.
Pers. und Geschehn. sind frei erfunden und die gezeigten Fotos sind nachgestellt. Übereinstimmungen sind rein zufällig und können nicht beeinflusst werden. Alles ist Satire.
Die erfundenen Einträge können nicht vor Gericht verwendet werden.

seth
Erfahrener Benutzer

Beitrag von seth »

maradoo hat geschrieben:dämfall bini di hauptkund... :D
kunnsch mol bi minere räägewald-plantage verby, denn kasches grad vor ort teschte :cool:

was häsch de lieber, endica, sativa oder en krözzig?
ech chan der de soper skönk f1breed würkli empfäle :D

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

jaja, leute die keine ahnung haben....

IP-Lotto
Erfahrener Benutzer

Beitrag von IP-Lotto »

Keenig vo Basel hat geschrieben:Chasch zue mir cho ich due di scho behandle !!!!!!!! :rolleyes:
Läbt sichs guet miteme amputierte Gwüsse?
P.V.R.P.E. Langstrumpf

Helmut Penthouse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Helmut Penthouse »

Hossa hat geschrieben:jaja, leute die keine ahnung haben....
hossa guckst du hier: http://www.mcdonalds.ch/De/mcdonalds/faq_pro.asp

Zitat McDonald
Das Pouletfleisch importieren wir aus ausgewählten und kontrollierten Betrieben in Deutschland und Ungarn.
Nix Schweiz...

Trotzdem en guete!!! ;)
(c) Helmut Penthouse, 2008 - alle Rechte vorbehalten

Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet. (Quelle: Rankhof, 2007)

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

ich gang in burger king :p

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

IP-Lotto hat geschrieben:I waiss, dass das e krankhafte Refläx vo mir isch, aber i kai aifach nüt drgege mache. S überkunnt mi immer wieder! Sött y ächtscht wäge dämm emol e Behandlig lo mache?
nei scho rächt, ha eifach gfunde isch lang gange bis di gmolde hesch. find di post nid so blöd.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Stavia
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Stavia »

ah, ein neues Delphin Schlachter Video.
Demnach bin ich wieder ein Jahr älter.

Demnächst müsste ja das Robben Video bald wieder kommen.

tsakras
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tsakras »

Lou C. Fire hat geschrieben:Naja, hatte gerade heute Sushi mit Delfin-Fleisch, war echt lecker und jetzt hört mir mit Eurem scheinheiligen Geflenne auf...
idiot
Karten sind des Teufels ABC

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

do mues i doch glatt mi senf drzue gäh:

1. isch ussbluete die humansti todesart (isch wie ihschlofe, gseht aber rächt hässlich us), s zucke vo dä tier isch nid todeskampf sunder dä versuecht ins meer zcho (im gägesatz zu fisch, versticket delphin nid, do sie lunge wied mänsche händ. also kei todeskampf)

2. was mit normale fisch gmacht wird isch schlim... in netz gfange zu tonne uffenander gschütet und denn dörfets versticke... aber keine seit eppis wenn irgend e reportage übers hochsee fische chunt. sind dä mänsche äbe nid so noch wied delphin...

3. wer den film oben als skandal ansieht, darf peer sofort kein fleisch mehr kaufen das nicht aus der schweiz kommt. (gflügel übrigens au us schwiezer abau nid, do wird dä tier bi läbändigem lieb dr kopf abghaue... im gägesatz zum ussbluete wo mr im film obe gseh het, e quallvolle tod. ahjo: judo lend ihri tier usbluete, wills fürs tier am wenigste schmerze bedüted...)

4. wenn ihr e fliege miteme fliegetätscher ztotschlönd isch das übrigens brutaler als das wo ihr im film gseh händ... aber fliege und spinne währdet bi euch sicher andauern umbrocht oder? wenn ihr eppis fürd tier mache wänd, chend ihr zerst emol bi euch ahfange.
Bier ist ein Grundnahrungsmittel

Rough
Neuer Benutzer

Beitrag von Rough »

Hossa hat geschrieben:hesch du scho mol e schwizer buur gseh wo sinere chue s fäll bi lebändigem leib abzoge het???
Nein, aber Bauern die Ferkel unbetäubt kastrieren, junge Kätzchen die im Brunnentrog ertränkt werden und Lämmlein denen der Schwanz abgebrochen wird!

Ist schon traurig für die Delphine aber gleich über das ganze Volk zu schimpfen ist auch übertrieben!

dr poet
Erfahrener Benutzer

Beitrag von dr poet »

Mindl hat geschrieben:do mues i doch glatt mi senf drzue gäh:

1. isch ussbluete die humansti todesart (isch wie ihschlofe, gseht aber rächt hässlich us), s zucke vo dä tier isch nid todeskampf sunder dä versuecht ins meer zcho (im gägesatz zu fisch, versticket delphin nid, do sie lunge wied mänsche händ. also kei todeskampf)

2. was mit normale fisch gmacht wird isch schlim... in netz gfange zu tonne uffenander gschütet und denn dörfets versticke... aber keine seit eppis wenn irgend e reportage übers hochsee fische chunt. sind dä mänsche äbe nid so noch wied delphin...

3. wer den film oben als skandal ansieht, darf peer sofort kein fleisch mehr kaufen das nicht aus der schweiz kommt. (gflügel übrigens au us schwiezer abau nid, do wird dä tier bi läbändigem lieb dr kopf abghaue... im gägesatz zum ussbluete wo mr im film obe gseh het, e quallvolle tod. ahjo: judo lend ihri tier usbluete, wills fürs tier am wenigste schmerze bedüted...)

4. wenn ihr e fliege miteme fliegetätscher ztotschlönd isch das übrigens brutaler als das wo ihr im film gseh händ... aber fliege und spinne währdet bi euch sicher andauern umbrocht oder? wenn ihr eppis fürd tier mache wänd, chend ihr zerst emol bi euch ahfange.
also ich ka mir nit vorstelle dass es für di schönner isch wenni di würd ussbluete loh, als wenn ich dir diräkt dr kopf abhack... :eek:
(c) by "dr Poet" 2017 - alle Rechte vorbehalten

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

Rough hat geschrieben:Nein, aber Bauern die Ferkel unbetäubt kastrieren, junge Kätzchen die im Brunnentrog ertränkt werden und Lämmlein denen der Schwanz abgebrochen wird!

Ist schon traurig für die Delphine aber gleich über das ganze Volk zu schimpfen ist auch übertrieben!
scheiss japse... die mache no anderi abartigi sache! sin chieh den vum usstärbe bedroht (nit das es dasürdi rächtfertige...)???

fermion
Neuer Benutzer

Beitrag von fermion »

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

fermion
Neuer Benutzer

Beitrag von fermion »

das isch ganz sicher nid wie ischlofe, wenn du e schnitt in dr huut hesch, duets jo au weh oder? und zum teil risse sie d'innerei use obwohl die tier no läbe! untersti, voll druurig

jo das isch au brutal, aber das rächtfertigt nüd :confused:

:rolleyes: voll nid, wennde dr kopf abhacksch isches wie färnseh abschalte. zack und aus. klar isches nid überall suuber, aber in asie tope sie eifach alles :(

es isch sicher nid brutaler, es kunnt ufd schmärze vom tier ah und nid wie viel kraft das de bruchsch....

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

dr poet hat geschrieben:also ich ka mir nit vorstelle dass es für di schönner isch wenni di würd ussbluete loh, als wenn ich dir diräkt dr kopf abhack... :eek:
um ganz genau zsi bi hiener: wird dä kopf dräht da nacke broche und kopf abgrisse...

und wieso isch schlagadere durchschniede e beliebti selbstmord variante? langsamer sauerstoffmangel im gehinr, eine körper funktion nach der anderen stellt ab, am schluss hört das herz auf zu schlagen und das hirn wird runtergefahren... = tod.
man schläft ein und wacht nicht mehr auf.

----

@bigfish: ist sicher toll wenn vomene lastwage überfahre wirsch oder? machsch aber jedesmol wenn e fliege erschlohsch, e spinne zerdrucksch oder sunst e kleitier umbringsch.

----

und währ schomol uffeme burehof gschaft het weis was dert alles so lauft. gönd mol ine schweinestall... die tierli händ e wunderschös läbe. wies gschlachtet währdet wänd ihr gar nid erst wüsse...

währ das filmli erschreckend findet, dörf per sofort kei läder und schoffswulle kleider meh trage, darf kei fleisch und fisch meh ässe. will was ihr dert gsehnd isch harmloser als das wo mit eure läbensmittel passiert.

----

als zuesatz: do d fischerei meint alli tier säget verreckt ohni surstoffuffnahm im wasser, währdet vielne bi läbendigem laib dr buch uffgschnitte und innereie usegnoh...

in dütsche grossmetzgereie währdet d tier betäubt und den ebefalls dä buch uffgschnitte und innereie usegnoh. isch nid e totalnarkose sundern nur e sehr starks schlofmittel, dä schmärz empfindet s tier drbi.

----

aber äbe: das sind kei schnugigi delphin und mr gseht au nid wies bluet lauft.

Hossa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Hossa »

Mindl hat geschrieben:u

aber äbe: das sind kei schnugigi delphin und mr gseht au nid wies bluet lauft.
genau :p

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

Mindl hat geschrieben: @bigfish: ist sicher toll wenn vomene lastwage überfahre wirsch oder? machsch aber jedesmol wenn e fliege erschlohsch, e spinne zerdrucksch oder
Für mich beschtöhn do unterschied aber guet, ich finds genau so scheisse e fliege zverdrugge. Und glaub mr, wenn bi mir e fliege im huus isch und es närvt mi probier i jedesmol sie usem fänschter 'zschiebe'.

und zum zweite...

ich ha mr scho 100 mol überlegt kei fleisch me zässe, mir dien di tier eifach leid.

aber trotzdem, mit dine argumänt das video und desse inhalt go rächtfertige isch unterschti.

Und es goht glaub au do drum, das delphin wohl nit so massehaft git wie fliege...ABER das isch widerum kai rächtfertigung um e fliege ztöte, aber es isch e tatsach.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

@fermion:

antwort zu eins: genau das mit dem bauchaufschlitzen wird ja im video nicht praktiziert. sicher verursacht der schnitt starke schmerzen, nur wie willst du einen delphin sonst töten?
stich ins herz, aber bitte. eine paralyse des ganzen körpers mit langem tiefen schmerz und bis zum tod?
wie ein normaler fisch, mit dem schlag auf den kopf? mit pech brichst du dem tier nur das genick und merckst nicht das es noch lebt wegen der lähmung. danach schlachten?
hasentöter (oder sowas ähliches): ist durch die spezielle konsistenz des fleisches nicht gewährleistet, dass es bis zum hirn vordringt... die schmerzen bei zu schwachem eindringen sind nicht erklärbar....
mit kettensäge kopfabhauen?
austrocknen lassen?

einzige wirkliche variante ist: narkose und ausbluten lassen....

antwort zu 4: steh mal aufdie strasse, ich lasse dan aus dem 4ten stock ein klavier auf dich fallen.... ist in etwa gleich wie wenn du auf eine fliege schlägst. (ok bei dir werden nicht alle innereien aus dir rausgedrückt und du wirst auch nicht komplet flach auf den boden gequetscht)

finde es total abstrackt, das leute vegetarier werden, aus mitleid mit den tieren, aber gleichzeitig kleinsttiere als ungeziefer betiteln und es an jedem ecken umbringen.

spinnen werden bei mir übrigens aus der wohnung ins gebüsch getragen und nicht getötet.

Mindl
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mindl »

big_fish hat geschrieben:Für mich beschtöhn do unterschied aber guet, ich finds genau so scheisse e fliege zverdrugge. Und glaub mr, wenn bi mir e fliege im huus isch und es närvt mi probier i jedesmol sie usem fänschter 'zschiebe'.

und zum zweite...

ich ha mr scho 100 mol überlegt kei fleisch me zässe, mir dien di tier eifach leid.

aber trotzdem, mit dine argumänt das video und desse inhalt go rächtfertige isch unterschti.

Und es goht glaub au do drum, das delphin wohl nit so massehaft git wie fliege...ABER das isch widerum kai rächtfertigung um e fliege ztöte, aber es isch e tatsach.
also was gseht mr i däm video:

delphin wo in e ecke triebe währdet. den in kleine mengene uff wäge glade währdet und zur schlachterei abtransportiert währdet. (rästliche delphin bliebet im wasser)
in dr schlachterei währdet dä tier dr hals bis uffd schlagaddere uffgschnitte und verbluetet.
i dä schlachterei gsehsch 3-5 tier... heisst dä räst isch wieterhin im wasser.

s ganze gseht wiederlich us, vor allem wies bluet sprützt.
----

alternativ dodrzue e rindschlachtig: tier währdet in kamion mit minimal wasser unter ängste bedingige vo dütschland via spanie uff maroko verfrachtet. der unde innere reihe ufgstelt, vonere maschine packt uffe kopf gstellt, dr buch uffgschlitzt (sodas d innereie schön usseghaiet, todeszeitpunkt) den maschinel ghütet, und in kiehlwäge zrug uff dütschland verfrachtet.

normale fischfang: 30km lange schlepnetz währdet am bode nochzoge, meeresbodefauna und -flora wird zerstört, fisch währdet uffs fisch zoge, in bhälter abgfüllt (ohni wasser) und an land brocht..
grossteil stirbt während em transport, wird im wasser ztod quetscht. bim räst wird dr buch uffgschnitte und d innereie usegnoh...

----

hiehnerschlacht: (han uffeme burehof hiener ihgfange und das live miterläbt)
fangschs huen, duesch es a dä bei uffhänge, s lauft uffeme band wieter. dr kopf wird festghalte und dä körper abtreit, dodrbi wird dä kopf abtränt und dä körper ins kiehlfach brocht.
ha noch däm jop e joor lang kei huen meh gässe...

----

so was ist humaner (bits e blöds wort für tier):

bis wenigi minute vor tod dr fisch im wasser loh, schnäll uffeme wage zur schlacht fahre, hals uffschniede und verbluete loh. oder eini vo däne 3 variante obe, vo däne mir mehrmols wüchentlich gebruch machet?

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

Mindl hat geschrieben:also was gseht mr i däm video:

delphin wo in e ecke triebe währdet. den in kleine mengene uff wäge glade währdet und zur schlachterei abtransportiert währdet. (rästliche delphin bliebet im wasser)
in dr schlachterei währdet dä tier dr hals bis uffd schlagaddere uffgschnitte und verbluetet.
i dä schlachterei gsehsch 3-5 tier... heisst dä räst isch wieterhin im wasser.

s ganze gseht wiederlich us, vor allem wies bluet sprützt.
----

alternativ dodrzue e rindschlachtig: tier währdet in kamion mit minimal wasser unter ängste bedingige vo dütschland via spanie uff maroko verfrachtet. der unde innere reihe ufgstelt, vonere maschine packt uffe kopf gstellt, dr buch uffgschlitzt (sodas d innereie schön usseghaiet, todeszeitpunkt) den maschinel ghütet, und in kiehlwäge zrug uff dütschland verfrachtet.

normale fischfang: 30km lange schlepnetz währdet am bode nochzoge, meeresbodefauna und -flora wird zerstört, fisch währdet uffs fisch zoge, in bhälter abgfüllt (ohni wasser) und an land brocht..
grossteil stirbt während em transport, wird im wasser ztod quetscht. bim räst wird dr buch uffgschnitte und d innereie usegnoh...

----

hiehnerschlacht: (han uffeme burehof hiener ihgfange und das live miterläbt)
fangschs huen, duesch es a dä bei uffhänge, s lauft uffeme band wieter. dr kopf wird festghalte und dä körper abtreit, dodrbi wird dä kopf abtränt und dä körper ins kiehlfach brocht.
ha noch däm jop e joor lang kei huen meh gässe...

----

so was ist humaner (bits e blöds wort für tier):

bis wenigi minute vor tod dr fisch im wasser loh, schnäll uffeme wage zur schlacht fahre, hals uffschniede und verbluete loh. oder eini vo däne 3 variante obe, vo däne mir mehrmols wüchentlich gebruch machet?
Ich ha jo ebe grad gschriebe ich find das genau so drnäbe....

Aber mir gohts nit mol dorum wie me das macht sondern DASS mes macht. Delphin sin verdammt nomol keini Nutztier. :mad:

Han mol im tv gseh wie sie e kueh tötet hän. zerscht ine ruum mit eme spezielle liecht das sie sich beruhige und nacher bolze in schädel....au das tönt für mich drnäbe, aber irgendwie unumgänglich.

Antworten