Quatsch! Ungarische Mastgüggeli, gemästet mit Brasilianischem Soja, das auf ehemaligem Regenwaldboden gewachsen ist.Hossa hat geschrieben:Schweiz
E Guete.
I waiss, dass das e krankhafte Refläx vo mir isch, aber i kai aifach nüt drgege mache. S überkunnt mi immer wieder! Sött y ächtscht wäge dämm emol e Behandlig lo mache?Scott hat geschrieben:dasch jetzt aber lang gange ip...
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
ech be än hanfbuurmaradoo hat geschrieben:oha ein bauer... fend ech supär!
baslerstab hat geschrieben:fraue hän eifach s'fuessballgen nit. drzue kunnt, dass ihne ihri oberflächlichkeit in allne läbenslage im wäg stoht. d'optik und s'boortmoonee mien stimme, denn isch alles andere sekundär. de kasch se vrarsche, demietige und prügle - sy sinn z'friede und vrteidige di immer und überall!
salegh hat geschrieben:sit die modefiiiz und die metrosexuelle flachzangene in usgang bzw. ins stadion derfe goht die welt dr bach ab!
Chasch zue mir cho ich due di scho behandle !!!!!!!!IP-Lotto hat geschrieben:I waiss, dass das e krankhafte Refläx vo mir isch, aber i kai aifach nüt drgege mache. S überkunnt mi immer wieder! Sött y ächtscht wäge dämm emol e Behandlig lo mache?
kunnsch mol bi minere räägewald-plantage verby, denn kasches grad vor ort teschtemaradoo hat geschrieben:dämfall bini di hauptkund...![]()
hossa guckst du hier: http://www.mcdonalds.ch/De/mcdonalds/faq_pro.aspHossa hat geschrieben:jaja, leute die keine ahnung haben....
Nix Schweiz...Zitat McDonald
Das Pouletfleisch importieren wir aus ausgewählten und kontrollierten Betrieben in Deutschland und Ungarn.
nei scho rächt, ha eifach gfunde isch lang gange bis di gmolde hesch. find di post nid so blöd.IP-Lotto hat geschrieben:I waiss, dass das e krankhafte Refläx vo mir isch, aber i kai aifach nüt drgege mache. S überkunnt mi immer wieder! Sött y ächtscht wäge dämm emol e Behandlig lo mache?
Nein, aber Bauern die Ferkel unbetäubt kastrieren, junge Kätzchen die im Brunnentrog ertränkt werden und Lämmlein denen der Schwanz abgebrochen wird!Hossa hat geschrieben:hesch du scho mol e schwizer buur gseh wo sinere chue s fäll bi lebändigem leib abzoge het???
also ich ka mir nit vorstelle dass es für di schönner isch wenni di würd ussbluete loh, als wenn ich dir diräkt dr kopf abhack...Mindl hat geschrieben:do mues i doch glatt mi senf drzue gäh:
1. isch ussbluete die humansti todesart (isch wie ihschlofe, gseht aber rächt hässlich us), s zucke vo dä tier isch nid todeskampf sunder dä versuecht ins meer zcho (im gägesatz zu fisch, versticket delphin nid, do sie lunge wied mänsche händ. also kei todeskampf)
2. was mit normale fisch gmacht wird isch schlim... in netz gfange zu tonne uffenander gschütet und denn dörfets versticke... aber keine seit eppis wenn irgend e reportage übers hochsee fische chunt. sind dä mänsche äbe nid so noch wied delphin...
3. wer den film oben als skandal ansieht, darf peer sofort kein fleisch mehr kaufen das nicht aus der schweiz kommt. (gflügel übrigens au us schwiezer abau nid, do wird dä tier bi läbändigem lieb dr kopf abghaue... im gägesatz zum ussbluete wo mr im film obe gseh het, e quallvolle tod. ahjo: judo lend ihri tier usbluete, wills fürs tier am wenigste schmerze bedüted...)
4. wenn ihr e fliege miteme fliegetätscher ztotschlönd isch das übrigens brutaler als das wo ihr im film gseh händ... aber fliege und spinne währdet bi euch sicher andauern umbrocht oder? wenn ihr eppis fürd tier mache wänd, chend ihr zerst emol bi euch ahfange.
scheiss japse... die mache no anderi abartigi sache! sin chieh den vum usstärbe bedroht (nit das es dasürdi rächtfertige...)???Rough hat geschrieben:Nein, aber Bauern die Ferkel unbetäubt kastrieren, junge Kätzchen die im Brunnentrog ertränkt werden und Lämmlein denen der Schwanz abgebrochen wird!
Ist schon traurig für die Delphine aber gleich über das ganze Volk zu schimpfen ist auch übertrieben!
Mindl hat geschrieben:do mues i doch glatt mi senf drzue gäh:
1. isch ussbluete die humansti todesart (isch wie ihschlofe, gseht aber rächt hässlich us), s zucke vo dä tier isch nid todeskampf sunder dä versuecht ins meer zcho (im gägesatz zu fisch, versticket delphin nid, do sie lunge wied mänsche händ. also kei todeskampf)
2. was mit normale fisch gmacht wird isch schlim... in netz gfange zu tonne uffenander gschütet und denn dörfets versticke... aber keine seit eppis wenn irgend e reportage übers hochsee fische chunt. sind dä mänsche äbe nid so noch wied delphin...
3. wer den film oben als skandal ansieht, darf peer sofort kein fleisch mehr kaufen das nicht aus der schweiz kommt. (gflügel übrigens au us schwiezer abau nid, do wird dä tier bi läbändigem lieb dr kopf abghaue... im gägesatz zum ussbluete wo mr im film obe gseh het, e quallvolle tod. ahjo: judo lend ihri tier usbluete, wills fürs tier am wenigste schmerze bedüted...)
4. wenn ihr e fliege miteme fliegetätscher ztotschlönd isch das übrigens brutaler als das wo ihr im film gseh händ... aber fliege und spinne währdet bi euch sicher andauern umbrocht oder? wenn ihr eppis fürd tier mache wänd, chend ihr zerst emol bi euch ahfange.
das isch ganz sicher nid wie ischlofe, wenn du e schnitt in dr huut hesch, duets jo au weh oder? und zum teil risse sie d'innerei use obwohl die tier no läbe! untersti, voll druurig
jo das isch au brutal, aber das rächtfertigt nüd![]()
voll nid, wennde dr kopf abhacksch isches wie färnseh abschalte. zack und aus. klar isches nid überall suuber, aber in asie tope sie eifach alles
![]()
es isch sicher nid brutaler, es kunnt ufd schmärze vom tier ah und nid wie viel kraft das de bruchsch....
um ganz genau zsi bi hiener: wird dä kopf dräht da nacke broche und kopf abgrisse...dr poet hat geschrieben:also ich ka mir nit vorstelle dass es für di schönner isch wenni di würd ussbluete loh, als wenn ich dir diräkt dr kopf abhack...![]()
Für mich beschtöhn do unterschied aber guet, ich finds genau so scheisse e fliege zverdrugge. Und glaub mr, wenn bi mir e fliege im huus isch und es närvt mi probier i jedesmol sie usem fänschter 'zschiebe'.Mindl hat geschrieben: @bigfish: ist sicher toll wenn vomene lastwage überfahre wirsch oder? machsch aber jedesmol wenn e fliege erschlohsch, e spinne zerdrucksch oder
also was gseht mr i däm video:big_fish hat geschrieben:Für mich beschtöhn do unterschied aber guet, ich finds genau so scheisse e fliege zverdrugge. Und glaub mr, wenn bi mir e fliege im huus isch und es närvt mi probier i jedesmol sie usem fänschter 'zschiebe'.
und zum zweite...
ich ha mr scho 100 mol überlegt kei fleisch me zässe, mir dien di tier eifach leid.
aber trotzdem, mit dine argumänt das video und desse inhalt go rächtfertige isch unterschti.
Und es goht glaub au do drum, das delphin wohl nit so massehaft git wie fliege...ABER das isch widerum kai rächtfertigung um e fliege ztöte, aber es isch e tatsach.
Ich ha jo ebe grad gschriebe ich find das genau so drnäbe....Mindl hat geschrieben:also was gseht mr i däm video:
delphin wo in e ecke triebe währdet. den in kleine mengene uff wäge glade währdet und zur schlachterei abtransportiert währdet. (rästliche delphin bliebet im wasser)
in dr schlachterei währdet dä tier dr hals bis uffd schlagaddere uffgschnitte und verbluetet.
i dä schlachterei gsehsch 3-5 tier... heisst dä räst isch wieterhin im wasser.
s ganze gseht wiederlich us, vor allem wies bluet sprützt.
----
alternativ dodrzue e rindschlachtig: tier währdet in kamion mit minimal wasser unter ängste bedingige vo dütschland via spanie uff maroko verfrachtet. der unde innere reihe ufgstelt, vonere maschine packt uffe kopf gstellt, dr buch uffgschlitzt (sodas d innereie schön usseghaiet, todeszeitpunkt) den maschinel ghütet, und in kiehlwäge zrug uff dütschland verfrachtet.
normale fischfang: 30km lange schlepnetz währdet am bode nochzoge, meeresbodefauna und -flora wird zerstört, fisch währdet uffs fisch zoge, in bhälter abgfüllt (ohni wasser) und an land brocht..
grossteil stirbt während em transport, wird im wasser ztod quetscht. bim räst wird dr buch uffgschnitte und d innereie usegnoh...
----
hiehnerschlacht: (han uffeme burehof hiener ihgfange und das live miterläbt)
fangschs huen, duesch es a dä bei uffhänge, s lauft uffeme band wieter. dr kopf wird festghalte und dä körper abtreit, dodrbi wird dä kopf abtränt und dä körper ins kiehlfach brocht.
ha noch däm jop e joor lang kei huen meh gässe...
----
so was ist humaner (bits e blöds wort für tier):
bis wenigi minute vor tod dr fisch im wasser loh, schnäll uffeme wage zur schlacht fahre, hals uffschniede und verbluete loh. oder eini vo däne 3 variante obe, vo däne mir mehrmols wüchentlich gebruch machet?