SVP - Hip Hop

Der Rest...

Sind Rapper gewälttätiger als andere Jugendliche

Na Klar!
24
27%
Eh nicht, sie sind die friedlichsten
3
3%
Alle Jugendgruppen sind etwa gleich gewalttätig
20
23%
Nur die Ausländischen (inkl. Secondos) sind gewalttätiger
41
47%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 88

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Asselerade hat geschrieben:ebenfalls unverständlich... jugendgewalt ist ein gesellschaftsproblem und wenn man dieses problem auf ein bevölkerungsanteil fokussiert, dann macht man imho den gleichen fehler wie die medien, funktionäre mit ihrer hetze gegen fussballfan. pauschalisierung ist nie gut, zumal man in der heutigen zeit von der objektiven berichterstattung der medien abhängig ist.....
na also, geht doch!

stimm' ich zu

edit: falls es dich interessiert, habe mich nicht für die letzte variante entschieden.

zwar bin ich der meinung, dass in "hiphop"-kreisen der anteil der gewaltbereiten ausländer höher ist als der der schweizer. dies allerdings aus dem grund, dass dort eher leute sind die nichts oder wenig zu verlieren haben und bereits aus sozialen instabilen schichten kommen. also nicht gewaltbereiter da ausländer, sondern wie deiner meinung, dass die soziale stellung in der gesellschaft entscheidend ist.

edit2: dass NUR d schwiz profitiert het, kasch im fäährimaa verzelle. luegsch dass är di nid über bord wirft.
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

S Problem isch doch nid der Hiphop sondern die Jugendliche sälber. Hiphop isch im Momänt eifach die erfolgriichschti Musiggrichtig, het ergo am meischte Zuehörer und mit däm goot Hand in Hand dass Hiphopper halt au am meischte in irgendwelchi Konflikt involviert sin. Wär im Momänt Punk super erfolgriich und hätt Zuehörer in dene Dimensione wie Hiphop denn wäre Punker die gwalttätigschte...s gliiche bi Rock, Pop, House, Ländler etc.

Do wirds Problem vonere völlig falsche Sitte aagange.

Asselerade
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Asselerade »

Scott hat geschrieben:na also, geht doch!

stimm' ich zu

edit: falls es dich interessiert, habe mich nicht für die letzte variante entschieden.

zwar bin ich der meinung, dass in "hiphop"-kreisen der anteil der gewaltbereiten ausländer höher ist als der der schweizer. dies allerdings aus dem grund, dass dort eher leute sind die nichts oder wenig zu verlieren haben und bereits aus sozialen instabilen schichten kommen. also nicht gewaltbereiter da ausländer, sondern wie deiner meinung, dass die soziale stellung in der gesellschaft entscheidend ist.

edit2: dass NUR d schwiz profitiert het, kasch im fäährimaa verzelle. luegsch dass är di nid über bord wirft.
stimme dir zu. platini hats ebenfalls gut ausgedrückt!

zu edit2: ja das kann sein. die welt ist gross. allerdings ist die schweiz in europa/mitteleuropa mit sicherheit das grösste land, dass ein saubermann-image betreibt, obwohl es zur dunkelsten stunde in europa nicht im stande war, die sich selber gestellten prinzipien einzuhalten. zumindest moralisch nicht. dieses kapitel in der ch-geschichte wird quasi nicht thematisiert, noch ist es den meisten personen richtig präsent. man weiss es zwar, verschweigt es aber...
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans

uwb#1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uwb#1 »

Asselerade hat geschrieben:wieso sind bei solchen umfragen die abstimmungsresultate nicht öffentlich? würde mich interessieren wer die letzte antwort gedrückt hat...

ist vermutlich ein teil der (falschen) schweizer mentalität, immer anderen die schuld zu geben und sich immer in ein schönes licht zu stellen...

HEIL DIR MEIN HELVETIA, EINZIGES LAND, DAS VOM 2TEN WELTKRIEG PROFITIERT HAT
1. ICH

2. Geht es mir nicht darum anderen eine Schuld zuzuweisen und mich dabei in ein schönes Licht zu stellen. Es ist einfach ein Fact, dass in der Hip-Hop-Szene ausländische Gruppierungen gewalttätiger sind. Sei nicht so naiv und verlasse deine Ideologie für einen kurzen Moment.

3. Der Schweiz einen Vorwurf über ihe Verhalten während des zweiten Weltkrieges zu machen ist in Verbindung mit der Umfrage daneben. Ich würde einmal behaupten, dass in Kriegszeiten jede Regierung bestrebt ist das Beste für das eigene Volk rauszuholen. Aber du hast wohl schon am Rütlischwur Programme verkauft!?
"Man. United, Chelsea:West Ham, Liverpool
We can take' em all"
- Vanilla Muffins

Scott
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Scott »

Asselerade hat geschrieben:stimme dir zu. platini hats ebenfalls gut ausgedrückt!

zu edit2: ja das kann sein. die welt ist gross. allerdings ist die schweiz in europa/mitteleuropa mit sicherheit das grösste land, dass ein saubermann-image betreibt, obwohl es zur dunkelsten stunde in europa nicht im stande war, die sich selber gestellten prinzipien einzuhalten. zumindest moralisch nicht. dieses kapitel in der ch-geschichte wird quasi nicht thematisiert, noch ist es den meisten personen richtig präsent. man weiss es zwar, verschweigt es aber...
naja. finde eigentlich es wurde mit dem finger genug auf die bösen schweizer gezeigt. finanziell wurde auch genug getan. ausserdem hat die schweiz bereits nach dem krieg die ersten zahlungen geleistet. was auch immer wieder gern verschwiegen wird, die schweiz hat noch vor kriegsausbruch versucht kontakt mit anderen nationen aufzunehmen und das thema flüchtlingsaufnahme zu thematisieren. tja, wurde aber ignoriert. auch seitens amerika. man flüstert sogar schiffe wurden vor der küste zurückgeschickt. wie sauber ist das denn?
mein alter geschichtsdozent ist ein sp'ler, schön rot. er hat sich mit der geschichte der schweiz und W2 auseinandergesetzt. und wenn sogar er meint, die schweiz wird manchmal zu hart ins gericht gekommen, haben diese worte aus dem munde eines sp'ler mehr gewicht als alles andere. vielleicht kann ich mir eines tages meine "eigene" meinung bilden, ob die zeit dafür ausreicht sich mit allem auseinander zu setzen, sei in frage gestellt.
aber mit pauschalen äusserungen, die schweiz sei das einzige land, welches profitiert hat, bereitet mir mühe.
wie lange soll man denn noch schuldgefühle haben?
Wenn die Klugen immer nachgeben, werden die Dummen irgendwann die Welt regieren
---------------------------------------------------
Demokratie ist der Versuch der Dummen über die Intelligenten zu bestimmen, weil sie in der Mehrzahl sind (auf Wunsch Lou C. Fire)

zitral
Neuer Benutzer
Beitrag von zitral »

uwb#1 hat geschrieben: 2. Geht es mir nicht darum anderen eine Schuld zuzuweisen und mich dabei in ein schönes Licht zu stellen. Es ist einfach ein Fact, dass in der Hip-Hop-Szene ausländische Gruppierungen gewalttätiger sind. Sei nicht so naiv und verlasse deine Ideologie für einen kurzen Moment.
...du bisch mr au e fakt hösch!
sorry...do hani aifach problem drmit!!!

uwb#1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uwb#1 »

Scott hat geschrieben:naja. finde eigentlich es wurde mit dem finger genug auf die bösen schweizer gezeigt. finanziell wurde auch genug getan. ausserdem hat die schweiz bereits nach dem krieg die ersten zahlungen geleistet. was auch immer wieder gern verschwiegen wird, die schweiz hat noch vor kriegsausbruch versucht kontakt mit anderen nationen aufzunehmen und das thema flüchtlingsaufnahme zu thematisieren. tja, wurde aber ignoriert. auch seitens amerika. man flüstert sogar schiffe wurden vor der küste zurückgeschickt. wie sauber ist das denn?
mein alter geschichtsdozent ist ein sp'ler, schön rot. er hat sich mit der geschichte der schweiz und W2 auseinandergesetzt. und wenn sogar er meint, die schweiz wird manchmal zu hart ins gericht gekommen, haben diese worte aus dem munde eines sp'ler mehr gewicht als alles andere. vielleicht kann ich mir eines tages meine "eigene" meinung bilden, ob die zeit dafür ausreicht sich mit allem auseinander zu setzen, sei in frage gestellt.
aber mit pauschalen äusserungen, die schweiz sei das einzige land, welches profitiert hat, bereitet mir mühe.
wie lange soll man denn noch schuldgefühle haben?
Es geht ja hauptsächlich darum, dass es in der CH viel Geld hat. Und jeder möchte etwas davon. Ein Anwalt schaut nicht wer die grösste Schuld hat, sondern wo es am meisten Kohle zu holen gibt.
We can take' em all"
- Vanilla Muffins

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

zitral hat geschrieben:...du bisch mr au e fakt hösch!
auso äs het aber scho öppis. gang mau a konzärt vo ch-acts. da isch ds klima 1000x agnähmer aus we dr 50cent, pdiddy, busta und konsorte chöme.

i bhoupte jetz o, dass das so isch, wüu ch-acts d'usländer weniger interessiere. aber cha mi o tüsche. isch haut dr idruck wo ig becho ha.

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

ChosenOne hat geschrieben:auso äs het aber scho öppis. gang mau a konzärt vo ch-acts. da isch ds klima 1000x agnähmer aus we dr 50cent, pdiddy, busta und konsorte chöme.

i bhoupte jetz o, dass das so isch, wüu ch-acts d'usländer weniger interessiere. aber cha mi o tüsche. isch haut dr idruck wo ig becho ha.
Ka mer das bitte öpper übersetze ? Goot au per PN ! Dangge

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Platini hat geschrieben:S Problem isch doch nid der Hiphop sondern die Jugendliche sälber. Hiphop isch im Momänt eifach die erfolgriichschti Musiggrichtig, het ergo am meischte Zuehörer und mit däm goot Hand in Hand dass Hiphopper halt au am meischte in irgendwelchi Konflikt involviert sin. Wär im Momänt Punk super erfolgriich und hätt Zuehörer in dene Dimensione wie Hiphop denn wäre Punker die gwalttätigschte...s gliiche bi Rock, Pop, House, Ländler etc.

Do wirds Problem vonere völlig falsche Sitte aagange.
Das stimmt doch eifach nit ... die populäri Hip Hop Szene het scho gwüssermase e Gwaltproblem usserdäm e eklatants Wärteproblem... dodrzue muesch dr nur emol gwüssi Text inezieh... do sin anderi Musikrichtige sicher harmloser...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

zitral
Neuer Benutzer
Beitrag von zitral »

ChosenOne hat geschrieben:auso äs het aber scho öppis. gang mau a konzärt vo ch-acts. da isch ds klima 1000x agnähmer aus we dr 50cent, pdiddy, busta und konsorte chöme.

weiss halt au nid...verschwänd jetzt den 15 joor mit hiphop und das es halt abundzue guet abgoht kame jo wohl scho nid verleugne...ABER: chiillllllez emol...kenn genau gliich vill schwizer wo gärn miehsam sinn wenn si in dr gruppe sinn wie ussländer! (i sag bewusst gruppe, will ellei mache weder schwizer no ussländer vill)

und hey...wenn ich konzärt ha ischs klima immer voll aagnähm und sinn vill ussländer dört!!!! (vill...würklich vill)...velicht liggz au am ussländer uff dr bühny...weiss jo nid;-)

die diskussion im übrige underschti!

ANTI SVP - ANTI GIMMA und STRESS!!!!!

ellesse
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ellesse »

Het öppis... isch au e Grund wieso ich niemols an e Konzärt vo so US-Mainstream-Gangstarapper würd go. Die hän nämlig genausowenig mit Hiphop-Kultur z'tue wie ihri 13-Jöhrigi "Fans" und Nochahmer...

Es gibt aber 100 mol mehr bispil vo Rapper wo an ihre Konzärt e positivs Klima schaffe. Grad vor zwei Wuche hän Bootcamp Clikk z'Basel das wiederemol bewiese. Usverkaufts huus und null Aggressione bim Publikum...

uwb#1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uwb#1 »

Nur So... hat geschrieben:Das stimmt doch eifach nit ... die populäri Hip Hop Szene het scho gwüssermase e Gwaltproblem usserdäm e eklatants Wärteproblem... dodrzue muesch dr nur emol gwüssi Text inezieh... do sin anderi Musikrichtige sicher harmloser...
Das kommt noch dazu!
We can take' em all"
- Vanilla Muffins

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Nur So... hat geschrieben:Das stimmt doch eifach nit ... die populäri Hip Hop Szene het scho gwüssermase e Gwaltproblem usserdäm e eklatants Wärteproblem... dodrzue muesch dr nur emol gwüssi Text inezieh... do sin anderi Musikrichtige sicher harmloser...
Das isch e Schtügg wit sicher richtig. Aber das goot für mi denn wider in d Kilerschpiil-Verbot Diskussion iine. Was d Zuehörer mit de Botschafte mache wo si mitkriege liggt elei an iine. Numme well ich e Lied vom Sido loos gangi weder uss der Düür und verdrisch grundloos eine no gangi zum näggschte Dealer und bsorg mer Schtoff. S Problem ligt nid am Hiphop sondern an sinere "Kundschaft".

Usserdäm so vo wäge Wärteproblem: Der Hiphop het schpötischtens sit Grubbene wie NWA der Inhalt kaa woner jetz het. Es sin d Gschichte verzellt worde usem Umfäld vo de Künschtler, wo halt in Gottsnamme nid so friidligg gsi isch. Wieso jetz die Diskussion überhaupt ufkunnt isch, dass sich d Zuehörerschaft nümme nur in de Ghettos befindet (well die hätte nämmlig dermit könne umgoo), sondern dass jetz halt au in der friidlige Schwiz Hiphop gloost wird wo die Informatione gröschtedeils als Uffrief zur Gwalt (wos froogloos au git) missverschtande wärde. Zuedäm kunnt dass d Mainstream Rapper halt wirgligg uusegfunde hän, dass me mit blödem ummegefigge Schtutz ka mache und die eigentlichi Botschaft für iiri Zwägg verhunze. Wenn me friehner probiert het usszdrugge dass Gwalt ebe nid der Wäg isch dermits besser wird isch hüt genau s umgekeerte der Fall.

Mec de Banlieu
Neuer Benutzer

Beitrag von Mec de Banlieu »

zitral hat geschrieben: ANTI SVP - ANTI GIMMA und STRESS!!!!!
ellesse hat geschrieben: Het öppis... isch au e Grund wieso ich niemols an e Konzärt vo so US-Mainstream-Gangstarapper würd go. Die hän nämlig genausowenig mit Hiphop-Kultur z'tue wie ihri 13-Jöhrigi "Fans" und Nochahmer...
word!!!
Walk and Live - Talk and bomboclaat Dead

uwb#1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uwb#1 »

[quote="zitral"]weiss halt au nid...verschwänd jetzt den 15 joor mit hiphop und das es halt abundzue guet abgoht kame jo wohl scho nid verleugne...ABER: chiillllllez emol...kenn genau gliich vill schwizer wo gärn miehsam sinn wenn si in dr gruppe sinn wie ussländer! (i sag bewusst gruppe, will ellei mache weder schwizer no ussländer vill)

und hey...wenn ich konzärt ha ischs klima immer voll aagnähm und sinn vill ussländer dört!!!! (vill...würklich vill)...velicht liggz au am ussländer uff dr bühny...weiss jo nid]

Ich finde die ganze Diskussion muss geführt werden. Sehr wichtig. Einfach ohne Parteien (SVP, ...) und Ober-Fotzen wie Gimma und Stress, welche die Diskussion zur eigenen Profilierung missbrauchen.
We can take' em all"
- Vanilla Muffins

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Platini hat geschrieben:Das isch e Schtügg wit sicher richtig. Aber das goot für mi denn wider in d Kilerschpiil-Verbot Diskussion iine. Was d Zuehörer mit de Botschafte mache wo si mitkriege liggt elei an iine. Numme well ich e Lied vom Sido loos gangi weder uss der Düür und verdrisch grundloos eine no gangi zum näggschte Dealer und bsorg mer Schtoff. S Problem ligt nid am Hiphop sondern an sinere "Kundschaft".

Usserdäm so vo wäge Wärteproblem: Der Hiphop het schpötischtens sit Grubbene wie NWA der Inhalt kaa woner jetz het. Es sin d Gschichte verzellt worde usem Umfäld vo de Künschtler, wo halt in Gottsnamme nid so friidligg gsi isch. Wieso jetz die Diskussion überhaupt ufkunnt isch, dass sich d Zuehörerschaft nümme nur in de Ghettos befindet (well die hätte nämmlig dermit könne umgoo), sondern dass jetz halt au in der friidlige Schwiz Hiphop gloost wird wo die Informatione gröschtedeils als Uffrief zur Gwalt (wos froogloos au git) missverschtande wärde. Zuedäm kunnt dass d Mainstream Rapper halt wirgligg uusegfunde hän, dass me mit blödem ummegefigge Schtutz ka mache.
Aight !.. übrigens schöni Signatur hesch... :D
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

uwb#1
Erfahrener Benutzer

Beitrag von uwb#1 »

Platini hat geschrieben:Das isch e Schtügg wit sicher richtig. Aber das goot für mi denn wider in d Kilerschpiil-Verbot Diskussion iine. Was d Zuehörer mit de Botschafte mache wo si mitkriege liggt elei an iine. Numme well ich e Lied vom Sido loos gangi weder uss der Düür und verdrisch grundloos eine no gangi zum näggschte Dealer und bsorg mer Schtoff. S Problem ligt nid am Hiphop sondern an sinere "Kundschaft".
...vorallem wie labil und ungebildet die Kundschaft ist.
We can take' em all"
- Vanilla Muffins

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Nur So... hat geschrieben:Aight !.. übrigens schöni Signatur hesch... :D
Gäll ?! Äggstra für dii ;) :D

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

uwb#1 hat geschrieben:...vorallem wie labil und ungebildet die Kundschaft ist.
ouuuuu yeeeeaaahh

Bild

aber trotzdäm - s isch schad das me sich uf e öffentlich gfiehrti diskussion mit dr SVp ilost - wenn me weiss das das sowieso nix nützt...warschinlich nützts dr SVp meh als de Rapper wo si jetzt agriffe...

vorallem isch dr einzig wo me einigermasse ka ärnscht neh in dere ganze gschicht dr Stress - und dä redet vo strosse und isch e Studi...

also zwar kompetänt uf dere linie z diskutiere, aber au bitz ufeme trip...
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Baron Zwingstein
Neuer Benutzer

Beitrag von Baron Zwingstein »

zitral hat geschrieben:weiss halt au nid...verschwänd jetzt den 15 joor mit hiphop und das es halt abundzue guet abgoht kame jo wohl scho nid verleugne...ABER: chiillllllez emol...kenn genau gliich vill schwizer wo gärn miehsam sinn wenn si in dr gruppe sinn wie ussländer! (i sag bewusst gruppe, will ellei mache weder schwizer no ussländer vill)
Und sind im selben Milieu anzusiedeln...? Ver(w)irrte Schafe gibt es immer... :rolleyes:
Dayre fye, daya fryn-dr, dayre syolw-ra ith sama

Nemo me impune lacessit
schniposa hat geschrieben:es erstaunt mich immer und ist auch mit tiefstem dank verbunden, dass sie mir ihrer intelligenz dieses forum beehren!
:eek: :cool: :p

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

[quote="zitral"]weiss halt au nid...verschwänd jetzt den 15 joor mit hiphop und das es halt abundzue guet abgoht kame jo wohl scho nid verleugne...ABER: chiillllllez emol...kenn genau gliich vill schwizer wo gärn miehsam sinn wenn si in dr gruppe sinn wie ussländer! (i sag bewusst gruppe, will ellei mache weder schwizer no ussländer vill)

und hey...wenn ich konzärt ha ischs klima immer voll aagnähm und sinn vill ussländer dört!!!! (vill...würklich vill)...velicht liggz au am ussländer uff dr bühny...weiss jo nid]

true true - mir gwalttätige secondos mien jo zämmehebe...

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

Basl0r
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basl0r »

Mec de Banlieu hat geschrieben:Nein, das legitimiert gar nichts! Es ist keine Frage des Musikgeschmacks (bzw. der Subkultur), ob jemand ein altes männlein rumschubst, es ist eine Frage des Respektes.
Ich hab einfach die schnauze voll von der ewigen polemik, von irgendwelchen verdrehten statistiken, die letztendlich ausschliesslich darauf abziehlen, eine nichtgenehmen Lifestyle zu diskreditieren (und auf Kosten dieser Leute mehr Wähleranteile zu bekommen).
danke !

Basl0r
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basl0r »

uwb#1 hat geschrieben:...vorallem wie labil und ungebildet die Kundschaft ist.
und du kennsch wohrschinlich au no soviel.. well du jo au in dene kreise verkehrsch.
mit dinere ussag hesch genau e schritt in die richtig gmacht, wo du die "kundschaft" ihne stecke duesch

Gone to Mac
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Gone to Mac »

isch irgendwie scho schreg, dass me wäg sonere blöde umfrog d lüt so greizt reagiere....
Kämpfe Basel

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Basl0r hat geschrieben:und du kennsch wohrschinlich au no soviel.. well du jo au in dene kreise verkehrsch.
mit dinere ussag hesch genau e schritt in die richtig gmacht, wo du die "kundschaft" ihne stecke duesch
Liis emol no s Zitat oobedraa woner sich druff bezieht und denn merggsch, dass in däm Zämmehang das Posting überhaupt nid eso lätz isch... :rolleyes: ! Zum die Ussaage wo in dene Lieder kolportiert wärde misszverschtoo bruuchts scho e gwüsses Mass an (eifach ussdruggt) Blödheit.

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

Platini hat geschrieben:Liis emol no s Zitat oobedraa woner sich druff bezieht und denn merggsch, dass in däm Zämmehang das Posting überhaupt nid eso lätz isch... :rolleyes: !

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

Nino Brown hat geschrieben:vorallem isch dr einzig wo me einigermasse ka ärnscht neh in dere ganze gschicht dr Stress - und dä redet vo strosse und isch e Studi...
also zwar kompetänt uf dere linie z diskutiere, aber au bitz ufeme trip...
hab mal stellvertretend für viele diesen post kopiert. was habt ihr eigentlich so gegen stress? ich find das antisvp zeugs auch ein wenig polemisch, aber was solls. es gibt übrigens auch underground-rapper-studis ;) .

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

[quote="Athenry"]hab mal stellvertretend für viele diesen post kopiert. was habt ihr eigentlich so gegen stress? ich find das antisvp zeugs auch ein wenig polemisch, aber was solls. es gibt übrigens auch underground-rapper-studis ]

hab nichts gegen das anti svp zeugs...

hab was dagegen das er sich als strassenjunge darstellt - aber wirtschaft studiert hat....fast wie booba :p

seine musik gefällt mir eigentlich grösstenteils...auch was er mitzuteilen hat

Ever since I blew
Worry about you
Big K.R.I.T

zitral
Neuer Benutzer
Beitrag von zitral »

Nino Brown hat geschrieben:hab nichts gegen das anti svp zeugs...

hab was dagegen das er sich als strassenjunge darstellt - aber wirtschaft studiert hat....fast wie booba :p

seine musik gefällt mir eigentlich grösstenteils...auch was er mitzuteilen hat
scheiss druff wasr schtudiert het!
bringt de junge jo doch nütt bessers bi wie aifach mol "FICK BLOSCHEER" zschreie...vo dämhär...

sch'halt e franzoos...vill erwartet me jo nid;-)

Antworten