hüslichi Gwalt

Der Rest...
cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

São Paulino hat geschrieben:Will dich nicht blöd anmachen, aber wenn es wirklich so derb abgegangen ist, wie du beschreibst, hättest du längst handeln müssen. Ist einfach so. Umso mehr, als dass es nicht das erste Mal war.

Entweder selber raufgehen (wahrscheinlich eher die Notlösung) oder die Schlümpfe rufen.
hätti alwä sötte jo.. aber weisch nie was guet isch.. i weiss nid was am taag do abgot, bini jo nid ume, was passiert wenn ich d bulle hole und si macht nüt geg ihn, kei ussag oder azeig (was dr fall wird si) und kunnt au nid vo ihm los? denn kassiert si für das alwä au no..

ha aber bi dr polizei a glüte und falls nomol würdi vor ko wüsse die jetz wo si ane müen etc.
denn wos s letschti mol gsi isch hätti de bulle nid mol könne sage wo.. was wer denn gsi wenns plötzlich ruehig wär worde und ich stand am halbi 3 oder was mit de bulle do?! super..
will kei theater mit dene lüt vom hus, was weiss ich wie die reagiere wenn ich mi imisch?!

das ganzi het mi jo nid kalt glo, ha mi erkundigt und bi barat zum s näggsti mol handele wenns das sötti gäh..

hoff für die frau das si sunscht vo ihm weg kunnt.. zudem weissi jo au nid ob si ihm au züg aschmeist oder ihn schlot oder was..

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

Jo, Polizei vorbischicke und lo abkläre, de Räscht goht dich au gar nüt a und du muesch au nid mit ihne dört ane go, das chöne si au eleige, sind jo usbildeti Fachlüt.

Alge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Alge »

Black Squad hat geschrieben:sind jo usbildeti Fachlüt.
:D :D

Black Squad
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Black Squad »

Alge hat geschrieben: :D :D
Uf so e Reaktion hani nur gwartet wo ich de Satz gschribe han. :)

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Lou C. Fire hat geschrieben:Dr Türk, wo unter minere Schweschter gwohnt het, het sini Alti regelmässig vrbrätscht. Am Afang isch sie no sälber go lüte, aber wo sie denn sälber vonem bedroht worde isch, het sie sich an d Schmier gwändet. Die sin am Aafang au gho, aber so nach em dritte, vierte Mol hän sie numme no gmeint: jojo, scho guet, mr kemme nimmi wäge jedem Scheiss...
Womit mir wider bim Thema Bild wäre...
© Basilou, 2024

Antworten