Atouba

Alles über Fussball, ausser FCB.
Falcão
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Falcão »

[quote="Kimfalee"]Zeiget mir 1 geniale Spieler wo nid irgend en Egge ab hett.

/QUOTE]

George Best, Francesco Totti, Maradona, Olli Kahn :D

Im ernst: es gibt sie noch, die Normalos unter den Millionären:

Robbie Fowler THE GOD, früher Gian-Luca Vialli, George Weah, Roberto Mancini, Ruud Gullit, und last but not least:

unsere MASSSSIMMOOOO

Suffbrueder
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Suffbrueder »

ellesse hat geschrieben:rychkov-syndrom?
mööööööglicherweise..man sollte das mal überprüfen..
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Kimfalee hat geschrieben: notorischi Benochtailigungsmanie
Y glaub dodrmit triffsch es ziemlig genau.

Beppo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beppo »

Bild

fausto klaus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fausto klaus »

Beppo hat geschrieben:Bild
gut so, junge!

erha
Erfahrener Benutzer

Beitrag von erha »

fausto klaus hat geschrieben:gut so, junge!
was wäre wohl ( hier drin ) los, wenn das mal einer unserer Spieler machte würde :confused: ?
.
.
[CENTER]" Wünsche und Leidenschaften sterben an ihrer Erfüllung."[/CENTER]

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

erha hat geschrieben:was wäre wohl ( hier drin ) los, wenn das mal einer unserer Spieler machte würde :confused: ?
Wenns ein Spieler ist, der in der 40.Minute nach seinem ersten Fehlpass vom Bahndamm ausgepfiffen wird, werde ich ihn bejubeln.

Taratonga
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Taratonga »

war doch letzte Saison noch der absolute Publikumsliebling.. Scheiss-Publikum.
Wendehälse. Verständliche Aktion von ihm.

kopfwee
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kopfwee »

Beppo hat geschrieben:Bild
uff jeede fall wird sich d emireits airlain enorm über die zuesätzligi wärbig freue .....
birdy-num-num!

Digge
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Digge »

dr thimothee isch scho kurz nach sinere ahkunft in hamburg zum absolute publikumsliebling worde und het regelmässig szeneapplaus becho. denn isch är viel verletzt gsi, het glichzytig viel mehr gäld welle oder sunscht wächsle und ahschliessend keini guete leischtige me zeigt. verständlich, dass är sich do sehr viel goodwill bi de zueschauer verspielt het...

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

tanner hat geschrieben:jo und weil er mit bier beworfen wurde gibt es ihm das recht sich so zu verhalten???
hätte jemanden IHM den stinggefinger gemacht, bekäme er heute eine klage
wegen rasismus (von atouba)

nene, selber immer gleich jammern wegen hautfarbe und so, aber sich dann benehmen wie ein "urwaldmensch" :rolleyes:
Wenn mir eine würd e Bier an Kopf wärfe, chönnt är froh si, wenn är nur dr Finger würd becho :mad:

Isch viellicht nid die feini Art vom Atouba gsi, nur i glaub die wenigschte do im Forum hätte sich an siner Stell anderscht verhalte.

Aber hauptsach meh cha wieder bitz über FCB-Abgänger ableschtere...

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

immer die rassismusvrschwörigswähn und permanänti unzfriedeheit. är wird nie raffe, dass gwüssi lüüt ihn nid dorum nid möge, will är afrikaner isch, sondenr will s en e dumme siech finde, wo nie zfriede isch und immer irgendwelchi intrige glaubt z erkenne, va wäg em cash.

s publikum pfiift nid gege e schpieler, will er nid in form sihc, sondern denn , wenn s sglaubt, dass är sich nid voll inehänggt.
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

erha hat geschrieben:was wäre wohl ( hier drin ) los, wenn das mal einer unserer Spieler machte würde :confused: ?
auf jetzt zanni, tu es..... :D

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

noomy hat geschrieben:auf jetzt zanni, tu es..... :D
und niemerts könnts em vrüüble. mir isch im affekt au s eint eoder andere deschpektierilige usegrutsch, was mr denn au leid do het, ich würd die geschte uff jede fall ohni z murre uff mi näh ;)
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.

big_fish
Erfahrener Benutzer

Beitrag von big_fish »

noomy hat geschrieben:auf jetzt zanni, tu es..... :D
hani au dänkt woni geschter dr atouba gseh han :eek: :D

John_Clark
Erfahrener Benutzer

Beitrag von John_Clark »

[quote="kaiser."]und niemerts könnts em vrüüble. mir isch im affekt au s eint eoder andere deschpektierilige usegrutsch, was mr denn au leid do het, ich würd die geschte uff jede fall ohni z murre uff mi näh ]
Absolut. :) I mein, je nachdäm, wie's dr Spieler macht, muesch eifach au säge - "hey, dä het rächt".

I weiss no, wie dr Jörg Stiel vor paar Johr demonstrativ sich vor dr Muttenzerkurve am Sack kratzt het, nur zum uns zeige, was är vo uns haltet. Hani fascht no stylisch gfunde :D

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

Nikopol hat geschrieben:Eine kleine Szene gabs ja damals auch beim FCB,
als er plötzlich während dem Spiel absichtlich
Boris anschoss. War total bescheuert aber ich
würde ihn trotzdem wieder nehmen.
Ah genau, das hani ganz vergässe! Für das hätt är au e Bächer an Grind verdient! Dr Herr schint mr nid grad teamfähig z'si, oder nenne mr's vereifacht asozial.

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

mimpfeli hat geschrieben:Und genau dä Charakterzug macht en unsympathisch.
Überspitzt gseh zahle d'Fans sy Lohn, sich so gegenüber de Fans z'verhalte isch unterschti.
UNTERSCHTI isch eine e saison lang hochjuble und wenner mol e paar schwächeri leischtige zeigt grad uszpfiffe und mit rassistische sprüch iizdecke... :rolleyes:
alles in allem e absolut verständlichi reaktion vo eim wo mental so zimmlich am nullpunkt stoht, denn: "wie man in den wald ruft so schallt es eben zurück"! und wenigschtens het er mit sinere geste gwartet bis dr feilhaber scho in dr partie xsi isch (sunscht hätts im team wohl eher gschadet). immerhin hän si jo kei schade drvo treit - sogar s'gegeteil: aus 1-2 mach 3-2! ;)

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

[quote="noomy"]UNTERSCHTI isch eine e saison lang hochjuble und wenner mol e paar schwächeri leischtige zeigt grad uszpfiffe und mit rassistische sprüch iizdecke... :rolleyes:
alles in allem e absolut verständlichi reaktion vo eim wo mental so zimmlich am nullpunkt stoht, denn: "wie man in den wald ruft so schallt es eben zurück"! und wenigschtens het er mit sinere geste gwartet bis dr feilhaber scho in dr partie xsi isch (sunscht hätts im team wohl eher gschadet). immerhin hän si jo kei schade drvo treit - sogar s'gegeteil: aus 1-2 mach 3-2! ]

Ah.
Aber wenn er nach Verletzige, nitt so guete Spiel etc meh Gäld will isch das okay?!?

Und nur so am Rande: Nur wäge 1 guete Saison isch me nitt unantaschtbar.
Ich finds au beschisse vo de HSV-Fans wenn Sie ihri Spieler usspfiffe...(nur mol so zum sage...)

pauli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pauli »

arrogants uffträte, zwenig chöle kriegt, sit längerem schlächti leischtig, dr verein im tief, dr penalty blöd usegforderet, vill nid bim maa, bim 2 :o ziet er dr fuess zrugg voerem strofruum, bim usswächsle provoziert er s unzfriedene publikum bevor er mit bier beworfe worde isch, verdienti roti charte.
hoffentli got er nit zu st.pauli

pauli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pauli »

[quote="noomy"]UNTERSCHTI isch eine e saison lang hochjuble und wenner mol e paar schwächeri leischtige zeigt grad uszpfiffe und mit rassistische sprüch iizdecke... :rolleyes:
alles in allem e absolut verständlichi reaktion vo eim wo mental so zimmlich am nullpunkt stoht, denn: "wie man in den wald ruft so schallt es eben zurück"! und wenigschtens het er mit sinere geste gwartet bis dr feilhaber scho in dr partie xsi isch (sunscht hätts im team wohl eher gschadet). immerhin hän si jo kei schade drvo treit - sogar s'gegeteil: aus 1-2 mach 3-2! ]
nach dr letschte saison isch jede hsv-spieler hochgjubelt worde.

kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von kaiser. »

bsp zanni: ich ha vor däm schpiler hochachtig, dutzendi mool usepfiffe z wärde, aber kei schlächts wort über d fäns vrliere, denn kunnt d heulsuse atouba, wo sött wüsse, dass das teil vom business sich und me das halt über sich ergoh lo muess, und gheit noch em 1. unmuet dure.

"thimothee, il est completement seule, completement seule" und denn das lächerlige: kritik, wozu soll das gut sein. was meint e 20 jährige schnösel, är könn an eme erfahrene trainer widerschpräche ? nid das dä immer rächt het, aber me muess sich au mol öbbis könne sage loh, für so lüüt isch d rs e charakterligi huldigung :D

noomy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von noomy »

do no e interessants post us em hsv-forum:

"ui ui ui.... was sich einige herren heute auf der tribuene geleistet haben geht gar nicht....
die pfiffe die gegen atouba kamen waren schon unter aller sau, dass dann einige ganz schlaue herren meinen sie muessen ihn mit "Nigger" und "Schwarzer Wohnungssuchender" (vor seiner Fingeraktion) beschimpfen setzt dem ganzen treiben noch das sahnehauptchen auf.....

ich hatte heute die gelegenheit gehabt im sogenannten kuchenblock zu sitzen und musste mit entsetzen feststellen das dort das assigste pack sitzt das ich je erlebt habe...

ich moechte atoubas reaktion auf die pfiffe und beleidigungen nicht entschuldigen kann ihn aber, nach dem ich es selbst miterlebt habe, verstehen denn auch mir waeren die sicherungen zu 100% durchgegangen....

Leute sowas hat kein spieler dieser welt verdient, egal wie schlecht oder gut er spielt!!!

PFUI"

http://forum.hsv.de/viewtopic.php?t=7092&postdays=0&postorder=asc&start=4110

coolio
Erfahrener Benutzer

Beitrag von coolio »

verständlich die reaktion von atouba.

den würde ich gerne wieder beim fcb sehen. :cool:

Platini
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Platini »

einspielen hat geschrieben:dr atouba isch e geldgeili huere. so isches und do dra gits nüt zrüttle!!!

fuessballerisch ischer eifach spektakulär. ob positiv oder negativ! aber si verhalte und sini istellig mache ihm jedi ahstellig imene grössere europäische verein zu nichte...

schad aber isch so!!!
Absolut... für mi e Bischpil meh für e Schpiiler wo z schnäll ins Ussland isch und dört erscht no kei Trainer ka het wonem sini Flause mol richtig usstriibe het.

Sitem Hamburg nid mee Gäld will zaale und en nid will zieh loo dreit er voll am Rad.

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

pauli hat geschrieben:arrogants uffträte, zwenig chöle kriegt, sit längerem schlächti leischtig, dr verein im tief, dr penalty blöd usegforderet, vill nid bim maa, bim 2 :o ziet er dr fuess zrugg voerem strofruum, bim usswächsle provoziert er s unzfriedene publikum bevor er mit bier beworfe worde isch, verdienti roti charte.
hoffentli got er nit zu st.pauli
er isch scho verwarnt gsii... :rolleyes:

Lies emol em Noomy sin Biitrag.

pauli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von pauli »

Yazid hat geschrieben:er isch scho verwarnt gsii... :rolleyes:

Lies emol em Noomy sin Biitrag.
was gnau wetsch mer säge? dass mr mitere gäle sell uffhöre tschutte?
es git au fouls wo nid zunere gäle füehre und er isch au dismol spot gsi. het er dr fuess häreghebt hets es foul (wahrschinlich) geh, e charte wär nid zwingend gsi, aber es hät nid zum gool gfüert. hät er e gäli becho drfür, müesst er vom platz mit gälrot (was er nochher jo no becho het), er hät aber es gool verhinderet und dr hsv hätti mit 10maa besser gspielt (da gewönt in letscher zyt).
en schissdaag für d`atouba isch das gsi und er sötti gschieder nur uf sich hässig si.
dass dr hsv primitivi zueschauer hett weiss me, aber wenn du dr match verfolgt hesch denn hesch vilicht au gmerkt dass die meischte ihm zueklatscht hän uss dr kurve. chönnt also au z`basel passiert si. bispiel euse dunkelhüttige spieler mit em längschte schwanz hett trotz mehrmoligem uspfiffe au kei stinkefinger nötig gha.

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Atouba wird vom HSV mit 2 Spielsperrene biesst.

Quelle: Blöd-Zeitung

Yazid
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Yazid »

[quote="pauli"]was gnau wetsch mer säge? dass mr mitere gäle sell uffhöre tschutte?
es git au fouls wo nid zunere gäle füehre und er isch au dismol spot gsi. het er dr fuess häreghebt hets es foul (wahrschinlich) geh, e charte wär nid zwingend gsi doch, do wär er uusegflooge

aber es hät nid zum gool gfüert. hät er e gäli becho drfür, müesst er vom platz mit gälrot (was er nochher jo no becho het) isch scho usgwächslet worde wenn er d'roti bekoh het,

er hät aber es gool verhinderet und dr hsv hätti mit 10maa besser gspielt (da gewönt in letscher zyt). gwunne hän sie aber im ändeffäkt trotzdäm, au ohni Foul vom Atouba

en schissdaag für d`atouba isch das gsi und er sötti gschieder nur uf sich hässig si. do hesch rächt, aber isch halt au nur e Mensch, sooooo schlimm isch das jetzt au wieder nid. isch jo jetzt luut mimpfeli au gsperrt worde, und isch rächt so

dass dr hsv primitivi zueschauer hett weiss me, aber wenn du dr match verfolgt hesch denn hesch vilicht au gmerkt dass die meischte ihm zueklatscht hän uss dr kurve. chönnt also au z`basel passiert si. bispiel euse dunkelhüttige spieler mit em längschte schwanz hett trotz mehrmoligem uspfiffe au kei stinkefinger nötig gha. und do hesch au rächt, wobii das meischtensnid bös gmeint gsii isch! (hoff ich doch...)I]QUOTE]

Master
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Master »

Wer sagt, dass es rassistisch gewesen sei?

Mit Bier beworfen, ausgepfiffen etc...das alles blüht jedem Fussballer der sich gegen aussen so scheisse aufführt wie Atouba! Mehr Geld fordern, verletzt sein und viel wollen in einer Situation wo der Club grosse Probleme hat, das ist halt kritisch. Und wenn man dann noch eine Leistung zeigt, die absolut ungenügend ist, quasi schuld an beiden Toren trägt und bei der Auswechslung Pfiffe hört, tja, auch damit muss man als Fussballer leben. Sorry, aber das ist sein Job und dafür bekommt er ja schon viel Geld.
Atouba hat, ich glaube daran können sich die meisten erinnern, auch schon in Basel "Probleme" gemacht auf menschlicher Basis, bzw. beim Verhandeln. Es ist sicher ein gutes Recht eines Fussballers, wenn man über den eigenen Wert entscheiden kann, aber trotzdem gab es um Atouba immer mehr tumult wenn es um Geld und Veträge ging. Zum Glück war er aber auf dem Spielfeld ein genialer Fussballer.
Und wenns weder auf dem Spielfeld noch neben dem Spielfeld läuft, dann siehts schlecht aus. Ich habe überhaupt kein verbarmen mit ihm.

Wieso übrigens diese "rassistisch"-Rufe gekommen sind, kann ich überhaupt nicht verstehen. Das finde genauso bescheuert wie diejenigen, die tatsächlich andere Leute rassistisch beschmipfen.
Beckenpower hat geschrieben:Mir hän scho gwunne. Aber mir chönne no massiv gwünner.

Antworten