Lozärn :-)
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Snowy"]@ John
Meinsch das ernscht?
Sganze Transferkonzept vom Gross (Usländer etc) isch e Katastrophe!!
D Spiiler (also fascht alli..]
I möcht eifach wirklich wüsse, wieviel vom Transferkonzärt wirklich vom Gross isch. Das gseht eifach nid nach siner Handschrift us. So leids mer tuet, dr Gross HET Ahnig vo Fuessball (also, i bi au derfür, dass är mol jetzt si Köfferli packt bi uns). Cha doch nid si, dass dä so e Scheiss ganz elei zverantworte het.
D Spieler hän immer unseri Unterstützig verdient? Das wo dr Maestro geschtert bote het, verdient kei Unterstützig, das verdient e Ohrfige zmittst ufs kahlrasierte glätzli. E Böggley verdient kei Unterstützig für so unmotivierts umegelaufe! E Stereo, e Crayton, e Zanni (jä sogar dä), Ergic, Scotty, Kuzma, Rakitic, Petric, eventuell sogar e Christiano verdiene unterstützig (obwohl mi grad bim letschtere no frog worum eigentlich).
Meinsch das ernscht?
Sganze Transferkonzept vom Gross (Usländer etc) isch e Katastrophe!!
D Spiiler (also fascht alli..]
I möcht eifach wirklich wüsse, wieviel vom Transferkonzärt wirklich vom Gross isch. Das gseht eifach nid nach siner Handschrift us. So leids mer tuet, dr Gross HET Ahnig vo Fuessball (also, i bi au derfür, dass är mol jetzt si Köfferli packt bi uns). Cha doch nid si, dass dä so e Scheiss ganz elei zverantworte het.
D Spieler hän immer unseri Unterstützig verdient? Das wo dr Maestro geschtert bote het, verdient kei Unterstützig, das verdient e Ohrfige zmittst ufs kahlrasierte glätzli. E Böggley verdient kei Unterstützig für so unmotivierts umegelaufe! E Stereo, e Crayton, e Zanni (jä sogar dä), Ergic, Scotty, Kuzma, Rakitic, Petric, eventuell sogar e Christiano verdiene unterstützig (obwohl mi grad bim letschtere no frog worum eigentlich).
eifach nid in miner nöchi, sunst weisch denn schnell wie sich dini kotzi in dr fressi afühlt...John_Clark hat geschrieben:hüüle würd i nid, wenn sie würde gwünne, mit eme deftige füür im arsch. wenns aber wieder so e grottekick git und sie irgendwie es 1:0 anehueschte, denn chotz i dene ins Stadion!!

basel - ai stadt, ai club & ai liebi!
-
- Erfahrener Benutzer
dr türsteher hed gestert defensiv wider e schwarze dag izoge, definitiv! aber an iisatz heds au bi ihm nid gfehlt und im petric si goal hed er wunderschön vorbereitet... d'mannschaft hed welle siege gestert, isch aber dank em system, dä defensive mängel und am schluss au wäge dr müedigkeit wiit drvo away gsi! ...und dr coach isch nid unschuldig dra - würd aber au säge, dass er d'chance verdient hed sich in dr rückrundi nomol z'bewiese!John_Clark hat geschrieben:D Spieler hän immer unseri Unterstützig verdient? Das wo dr Maestro geschtert bote het, verdient kei Unterstützig, das verdient e Ohrfige zmittst ufs kahlrasierte glätzli. E Böggley verdient kei Unterstützig für so unmotivierts umegelaufe! E Stereo, e Crayton, e Zanni (jä sogar dä), Ergic, Scotty, Kuzma, Rakitic, Petric, eventuell sogar e Christiano verdiene unterstützig (obwohl mi grad bim letschtere no frog worum eigentlich).
-
- Erfahrener Benutzer
I widersprich dir ungärn, aber i bi öbe genau vom Isatz enttüscht gsi vom Team. Meh cha 3:1 verliere, nur d Frog isch "wie".wickedap hat geschrieben:dr türsteher hed gestert defensiv wider e schwarze dag izoge, definitiv! aber an iisatz heds au bi ihm nid gfehlt und im petric si goal hed er wunderschön vorbereitet... d'mannschaft hed welle siege gestert, isch aber dank em system, dä defensive mängel und am schluss au wäge dr müedigkeit wiit drvo away gsi! ...und dr coach isch nid unschuldig dra - würd aber au säge, dass er d'chance verdient hed sich in dr rückrundi nomol z'bewiese!
do bin ich anderer meinig! bim stand vo 3-1 in 91 min isch dr sterjovski gelb verwarnt worde, will er im goalie hed welle dr ball parat lege... fehlende iisatz isch das gestert nid gsi. eifach resignation (vo mir us gseh verständlich bim stand vo 3-1) und müedigkeit!John_Clark hat geschrieben:I widersprich dir ungärn, aber i bi öbe genau vom Isatz enttüscht gsi vom Team. Meh cha 3:1 verliere, nur d Frog isch "wie".
-
- Erfahrener Benutzer
Oh, gege dr Mile ha i jo au gar nüt gseit. Dä het sich dr allerwärtescht ufgrisse und isch i mim rating dr bescht spieler gsi. I mein dr Räscht vo dere Saubandi. Isch jo klar, wenn de 3:1 hinde bisch in dr 90igschte, denn goht nümm viel.wickedap hat geschrieben:do bin ich anderer meinig! bim stand vo 3-1 in 91 min isch dr sterjovski gelb verwarnt worde, will er im goalie hed welle dr ball parat lege... fehlende iisatz isch das gestert nid gsi. eifach resignation (vo mir us gseh verständlich bim stand vo 3-1) und müedigkeit!
- *ProuD TO be a BasLeri...
- Benutzer
Sieg!
Ich denke es gibt einen sieg und zwar 3:0 die ROTBLAUEN werden sich in den Arschklemmen !
1:0 Mile uf flangge vom Zanni
2:0 Majstorovic
3:0 Kuzmanovic
HOPP BASEL!!!
1:0 Mile uf flangge vom Zanni
2:0 Majstorovic
3:0 Kuzmanovic
HOPP BASEL!!!

KuRve isch unser Dehai
Do bisch wie im 7te Himmel
Do fühlsch die NIEMOLS ellai!
ooo....

MUTTENZERKURVE BASEL
- Latteknaller
- Erfahrener Benutzer
dann heissts aber 0:3. kuzma ist gesperrt*ProuD TO be a BasLeri... hat geschrieben: 3:0 Kuzmanovic

"Glauben Sie nicht jenen, die nie in ein Stadion gehen, dass ein Fussballspiel ein Hochrisiko-Anlass sei." Bernhard Heusler im Spiegel
- Basler_Monarch
- Erfahrener Benutzer
... es Gool wo in dr nochspielziit glycklich erziehlt worde isch,GenfZürichBasel hat geschrieben:Ein erknorztes 2:1.
Und die Mannschaft wird nach dem Schlusspfiff wieder mit Standing Ovations und Welle verabschiedet. Friede, Freude, Eierkuchen.
bringt em FCB e Punkt - wo wichtig isch fyr die zweit Saisonhälfti - aber
es bringt em FCB e gwysse Gegewind, vor allem vo de Zueschauer.
Ob meh aber e "Chrigel rauss" wird gheere, das kani mir immernoni
richtig vorstelle.
My 2 cents.
- *ProuD TO be a BasLeri...
- Benutzer
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Isch das s richtige.Basler_Monarch hat geschrieben:... es Gool wo in dr nochspielziit glycklich erziehlt worde isch,
bringt em FCB e Punkt - wo wichtig isch fyr die zweit Saisonhälfti - aber
es bringt em FCB e gwysse Gegewind, vor allem vo de Zueschauer.
Ob meh aber e "Chrigel rauss" wird gheere, das kani mir immernoni
richtig vorstelle.
My 2 cents.

S ganze Stadion söt emol am Afang bim Imarsch und no öppe 10min eifach Muggsmüsli still si, keini Fahne, kei gsang eifach Totestilli.
Und den nach 10min Vollgas, viellicht bringt sie das emol zum nochdenke

[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
- Brandstifter
- Erfahrener Benutzer
Usser im Sektor D isch das jo normal.........Realist hat geschrieben:Isch das s richtige.![]()
S ganze Stadion söt emol am Afang bim Imarsch und no öppe 10min eifach Muggsmüsli still si, keini Fahne, kei gsang eifach Totestilli.
Und den nach 10min Vollgas, viellicht bringt sie das emol zum nochdenke![]()
Würden Wahlen etwas verändern, dann wären sie verboten
- Realist
- Erfahrener Benutzer
Jo scho, aber wen de das richtig würdsch apacke mit Flyer und so chönt das scho no werde hanis gfühl. Dr gröschti Lärmpegel (positiv) chunt us dr MK und döt hätsch wahrschinlich no schnell emol d Lüt zum mitmache bewegt. Im C + B müestisch den ebbe Zettel verteile.mimpfeli hat geschrieben:Solangs Lütt gitt wo au nacheme Gurk-Match no d'Welle mache mit de Spieler kasch glaub sone Reaktion vergässe....
[CENTER]Copyright by Realist-alle Rechte vorbehalten[/CENTER]
Als "real" wird zum einen etwas bezeichnet, das keine Illusion ist, und nicht von den Wünschen oder Überzeugungen eines Einzelnen abhängig ist.
-
- Erfahrener Benutzer
- Joggeligool
- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
Wie immer mit geteilter Brust:
Eine Niederlage könnte Gross' Aus bedeuten. (Guuuuut.)
Ein Sieg ist eigentlich das einzige, was unseren Ansprüchen genügt.
Eine Niederlage gegen die Scheisser von der Reuss, kommt nicht in die Tüte! --> Revanche für den anderen Montag!
Resultat scheissegal.
Eine Niederlage könnte Gross' Aus bedeuten. (Guuuuut.)
Ein Sieg ist eigentlich das einzige, was unseren Ansprüchen genügt.
Eine Niederlage gegen die Scheisser von der Reuss, kommt nicht in die Tüte! --> Revanche für den anderen Montag!
Resultat scheissegal.
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)