Koks - weiche Droge, höschPlatini hat geschrieben:Nei das isch e n Armlüüchter ! Junkies sin für mi sottigi wo harti Drooge nämme. Und hätt die Otze numme Kifft wär si kuum in Rhy keit !
Polizist rettet Frau aus dem Rhein
Wie du in dinere gnadelose Scharfsinnigkeit sicher bereits bemerggt hesch isch der Ussdrugg " d Schprützi setze" in mim Biitraag als Synonym für s konsumiere vo harte Droge verwändet worde !Modern Times hat geschrieben:Kokain-Schprützer sinn übrigens relativ sälte, aber Du kasch wohrschinlig besser zwüsche de Ziile läse als ich!
Was het jetzt das mit däm z'tue?Platini hat geschrieben:Jo und... es sin au nid alli gliich reizbar. Findsches wäge däm ok wenn eine e n andere z doot schloot nur weller e bitzli meh reizbar isch als anderi.
I blib derbii, soziale Abschuum !
Dr Drögeler schadet de andere Mensche nid, dä wo sie zämmeschloht scho!

I ha jetz nid uff d Usswürggige gluegt sondern uff d Ursach ! Usserdäm schadets mim Läbensstandard wenn mi jedesmol wenni am Barfi schtand der eiarmig Bandit kunnt go frooge ober Schtutz kriegt.Yazid hat geschrieben:Was het jetzt das mit däm z'tue?
Dr Drögeler schadet de andere Mensche nid, dä wo sie zämmeschloht scho!![]()
- Modern Times
- Benutzer
Do passiere no ganz anderi Sache mit Lüt wo "numme" kifft oder gsoffe hänn. Aber Hauptsach dr Aff markiert...Platini hat geschrieben:Nei das isch e n Armlüüchter ! Junkies sin für mi sottigi wo harti Drooge nämme. Und hätt die Otze numme Kifft wär si kuum in Rhy keit !
Bekiffter vom Zug erfasst
Der 15-Jährige, der am Samstag von der Appenzeller Bahn erfasst worden ist, hat laut Polizei zuvor Cannabis geraucht. Noch immer liegt er mit schweren Verletzungen im Kantonsspital.
Zusammen mit zwei Kollegen hat der Teenager am Samstag in der Bauruine einer Garage Cannabis geraucht. Offenbar noch immer berauscht, gingen die drei anschliessend den Schienen der Appenzeller Bahn entlang in Richtung Niederteufen. Kurz nach der Haltestelle Sternen näherte sich von hinten ein Zug. Während seine beiden Freunde auf das Pfeifsignal des Lockführers reagierten, ging der 15-Jährige laut Polizei schwankend weiter neben den Gleisen her. Der Teenager wurde an der linken Schulter vom Zug erfasst und rund zehn Meter weit weggeschleudert.
Weil neben dem erwiesenen Cannabiskonsum der Verdacht auf Alkoholkonsum bestehe, sei zur Urin- auch eine Blutprobe angeordnet worden, so Kapo-Sprecher Hanspeter Krüsi. Ein Suizidversuch werde als Unfallursache definitiv ausgeschlossen. «Bei klaren Sinnen wäre dieser Unfall höchstwahrscheinlich nicht passiert», sagt Krüsi. Und: «Es hätte noch viel schlimmer ausgehen können. Wäre der Jugendliche nicht weggeschleudert worden, könnte er tot sein», so Krüsi. Der 15-Jährige hat einen Schädelbruch und Blutungen im Kopf erlitten.
20min.ch
Quidquid agis, prudenter agas et respice finem!
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
Au die Lüüt sind irgendwenn z schwach zum Nei sage. I mein ab und zue mol ein im Kopf ha isch jo nüt tragisches, aber bi Droge bisch eifach zu schnäll süchtig noch däm scheiss Zügs.ScoUtd hat geschrieben:die meisten Gesundheitskosten verursachen wohl nicht die sogenannten "Drögeler" sondern die Abhängigen des Genussmittels Alkohol
- repplyfire
- Erfahrener Benutzer
[quote="Yazid"]S'git wichtigers als Gäld...
Und d'grossi Mehrheit würd Nei sage, wenn sie's könnte.
Edit: D'Paffer kasch jo au grad abknalle! ]
Jo und, s närvt mi glich wenn si sozäge vorsätzlich ihres Läbe in Sand setztä und zu Sozialschmarotzer wärde, wills mol geil gsi isch uf Droge zsi. Und i glaub das weiss jedä, wo so zügs konsumiert, dasses süchtig macht!
D Raucher zahle so viel Zuesatzabgabe, i glaub do sind ihri Köschte scho lang deggt und vom Räscht profitiere alli andere au no derzue. (i bi nichtraucher)
Und d'grossi Mehrheit würd Nei sage, wenn sie's könnte.
Edit: D'Paffer kasch jo au grad abknalle! ]
Jo und, s närvt mi glich wenn si sozäge vorsätzlich ihres Läbe in Sand setztä und zu Sozialschmarotzer wärde, wills mol geil gsi isch uf Droge zsi. Und i glaub das weiss jedä, wo so zügs konsumiert, dasses süchtig macht!
D Raucher zahle so viel Zuesatzabgabe, i glaub do sind ihri Köschte scho lang deggt und vom Räscht profitiere alli andere au no derzue. (i bi nichtraucher)
du hast nicht verstanden, wie ich es meine.Delgado hat geschrieben:Wer Kokain bei sich trägt, der wird wohl käumlich wegen kiffen unter drogen stehen oder???
Wenn sich ein Topmanager zur Stressbewältigung eine linie zieht, wird er kaum in den Rhein fallen. Dazu braucht es schon ein bissel mehr.
Wer eine boxerei hat, ist höchstens ein Schläger, Hooligan definiert sich nicht nur durch boxerei. Aber es klingt halt gut.
Ein messer im sack sticht normalerweise nicht von alleine zu, aber ja, wenn du das messer zum zustechen benutzt (wie auch das Koks zum unter drogen stehen) dann bist du ein Messerstecher.
ich will damit sagen, dass nicht jeder, der kokst ein junkie ist, nicht jeder der eine boxerei hat ein hool und nicht jeder der ein messer im sack hat ein messerstecher. es waren nur beispiele. hier tönt es so, dass jeder kokser oder jeder der drogen konsumiert ein junkie ist. und dann noch sagen es ist egal, man soll ihn absauffen lassen... so etwas kann ich nicht nachvollziehen... hab auch schon mal eine leiche im rhein finden müssen und ich kan dir versichern dass es kein tolles gefühl war. und ja, der mann stand auch unter drogen, soviel ich in von medien mitbekommen habe (sofern dies stimmt, medien brüllen viel scheisse..)
trozdem war es ein toter mensch vor mir und spätestens, wenn man so etwas erlebt het, denkt man ganz anders.
Mein Fotoalbum ist die Erinnerung...