Smoki-1 hat geschrieben:das wäre doch eine für den kaiser
nein, es beweisst sich mal wieder das frauen nichts in der fussballwelt verloren haben, ihr herz schlägt auf einmal für fc bayern weil die ein tolles stadion haben, toll
halt, pauschalisiere kas nit si. s`git durchus au anders, nur wägäme stadion würd ich doch nit ufe fcb verzichte. es git e ganz simpli erklärig: sie isch nit fcb FAN sondern SYMPHATISANTIN. Indämfall isch si zwar scho füre fcb, aber eifach so chli und wenn si denn guet sind halt chli mehr. aber viel z`wenig wichtig für si, fuessball isch wohrschins nur e ganz kleine teil vo ihrem läbä...also bitte, nüt gege fraue im stadion!!!!!!!
OnE LOve - OnE GOaL
...one common bond, one voice, one pact, gaining ground that we can both stand on.
Stand tall, stand proud, side by side you and I
It`s time to let the bygones be and focus on the unity
Dein Neid ist meine Anerkennung, dein Hass mein Stolz
Basel hat geschrieben: sie isch nit fcb FAN sondern SYMPHATISANTIN.
au nid korräkt. ich bi au bayern fan, aber e sehr grosse fcb fan. me ka also beides si. trotzdäm wird dr fcb bi mir immer priorität ha, obwohl i d fcb-mätsch woni nervöser gsi bi als byym cl-final01 an 1 hand ka abzelle.
sie ka also scho fcb fan si, aber halt no dr grösser vo bayern. was aber die suschpäggde motiv nid rächtfertig, me isch fan, will me fan isch und sicher nid wäg em erfolg und scho gar nid wäg eme schtadion, das isch halt scho e lausigs argumänt.
tipp an frustrierte ehemänner: wollt ihr eure frau loswerden, so schickt sie zur weihnachtsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
ein flamer ist nichts als ein frustriertes würstchen, das nur nach einer bewältigung seines lebensfrustes sucht, also erfreue dich deiner überlegenheit.