Testspiel CH - Deutschland
- Agglomeritaner
- Erfahrener Benutzer
nun, ich hatte es von away-Games, da zählen auch Zabrze, Aarhus, Heerenveen, oder Villa dazu, nicht nur San SiroAgglomeritaner hat geschrieben:Du willsch nit so: "Hopp Schwiz"-Stimmig mit Pyro im San Siro, Choreos gegen Zi!rü oder GCN vrgliiche, odr?
So ne müll, du machsch di jo sälber lächerlig!
Züri und GC eh nicht
CR7 Fanboy
- Agglomeritaner
- Erfahrener Benutzer
was willst du mir jetzt damit sagen?ScoUtd hat geschrieben:nun, ich hatte es von away-Games, da zählen auch Zabrze, Aarhus, Heerenveen, oder Villa dazu, nicht nur San Siro
Züri und GC eh nicht

Wieni scho gsait ha, FCB-Usswärtsspiil mit em FCB sin um einiges geiler, als so "Hopp Schwiz" stimmige ande Nati-Match...ussrdäm gheert Basel nit zer schwiz, also worum goosch ussländer go undrstyze?

was zi!rü und GC eh nicht? widr kai aanig was mr drmit willsch saage? chasch di nit ebiz klarer usdrucke?

Dass Zabrze, Aarhus usw. au nid allzu stimmigsvoll gsi sinn, aber allwä weisch du gar nümme dass dr FCB au scho dött gspielt hett..Agglomeritaner hat geschrieben:was willst du mir jetzt damit sagen?![]()
Wieni scho gsait ha, FCB-Usswärtsspiil mit em FCB sin um einiges geiler, als so "Hopp Schwiz" stimmige ande Nati-Match...ussrdäm gheert Basel nit zer schwiz, also worum goosch ussländer go undrstyze?![]()
was zi!rü und GC eh nicht? widr kai aanig was mr drmit willsch saage? chasch di nit ebiz klarer usdrucke?![]()
Züri und GC als Awy-Game zelle nid will sunscht au zB FCL-Nati als away-Game wurd zelle...
Nun, wenn i bi uns ind Kurve lueg stimmts dass Basel nid zur Schwiz ghört....
CR7 Fanboy
- Agglomeritaner
- Erfahrener Benutzer
Nai so UIC-zyte simmir völlig fremd, be sowieso no nie amene FCB-Uswärtsspiil usserhalb fodr schwyz gse...ScoUtd hat geschrieben:Dass Zabrze, Aarhus usw. au nid allzu stimmigsvoll gsi sinn, aber allwä weisch du gar nümme dass dr FCB au scho dött gspielt hett..
Züri und GC als Awy-Game zelle nid will sunscht au zB FCL-Nati als away-Game wurd zelle...
Nun, wenn i bi uns ind Kurve lueg stimmts dass Basel nid zur Schwiz ghört....
und FCB-Fan bini ersch syt si Maischtr worde sin.
jeitziner, tabakovic odr rytchkov hani no nie gheert, ussdräm bisch du eh dr eltischt und dr bescht FCB-Fan wo's gitt bzw. jee gä het und alli wo nid dinre mainig sin, sin eh alles bachel
Voll gschliffe odr was?
An allne FCB-Uswärtsspiil goots immerno me ab als an so beschissene schwyzer-nati spiil wo sowieso nur Zi!rücher-Strichers-Pack mitspiilt und "Hopp-Schwiz" vor sich aanemurmelt. "IHR SEID SO LAUT-WIR HABEN ANGST"
so ne witzfigur, bisches!

Pkt 1: hani glaub nie behauptetAgglomeritaner hat geschrieben: ussdräm bisch du eh dr eltischt und dr bescht FCB-Fan wo's gitt bzw. jee gä het und alli wo nid dinre mainig sin, sin eh alles bachel
so beschissene schwyzer-nati spiil wo sowieso nur Zi!rücher-Strichers-Pack mitspiilt und "Hopp-Schwiz" vor sich aanemurmelt. "IHR SEID SO LAUT-WIR HABEN ANGST"
so ne witzfigur, bisches!![]()
Pkt 2: Schwätz nid über Zügs wod eifach kei Ahnig hesch
Pkt 3: Wenn meinsch, glaubs aber nid, frog mool biz umme
CR7 Fanboy
- Agglomeritaner
- Erfahrener Benutzer
1. jo waisch ICCCH be scho dert und dert gse und DU sicher nit, obwohl d gar nit waisch wär ich be odr wooni scho yberall gsee be. locker wennd anonym bisch, zvrzapfe be an jedem uswärtsspiil gse wo dr FCB je gha hetScoUtd hat geschrieben:Pkt 1: hani glaub nie behauptet
Pkt 2: Schwätz nid über Zügs wod eifach kei Ahnig hesch
Pkt 3: Wenn meinsch, glaubs aber nid, frog mool biz umme
2. glaub mrs ich waiss scho fo was das i schwätz, be scho hüüfig an settige laame match gse (nai nit nur indr schwyz)
3. so wi de schribsch, doch bisches
1. ScoUtd = anonym? hehe, nid wirkligAgglomeritaner hat geschrieben:1. jo waisch ICCCH be scho dert und dert gse und DU sicher nit, obwohl d gar nit waisch wär ich be odr wooni scho yberall gsee be. locker wennd anonym bisch, zvrzapfe be an jedem uswärtsspiil gse wo dr FCB je gha het
2. glaub mrs ich waiss scho fo was das i schwätz, be scho hüüfig an settige laame match gse (nai nit nur indr schwyz)
3. so wi de schribsch, doch bisches
2. bi au scho hüffig an FCB Spiel gsi wo grad gar nütt gloffe isch (jäjo, sogar im Ussland)
3. kei Antwort me do druff, isch mr z asslig öpper übers Net persönlig aazgriffe.
zrugg zum Thema, goht schliesslig weder umme FCB no um Lazio in däm Thread, sondern ums Länderspiel Deutschland - Schweiz.
I freu mi uff jede Fall dass es an däm Match keine 1.Mai-Demo-FCB-Buebe wird ha
CR7 Fanboy
Fussball-Nati: Cabanas nicht dabei
Nationalcoach Köbi Kuhn verzichtet für das Testländerspiel vom nächsten Mittwoch in Düsseldorf gegen Deutschland auf Ricardo Cabanas. Gegenüber dem Brasilien-Spiel im November fehlen fünf weitere Spieler, die bisher zum Stamm gehörten.
Schweizer Aufgebot:
Tor: Pascal Zuberbühler (West Bromwich Albion), Diego Benaglio (Nacional Funchal), Fabio Coltorti (GC).
Verteidigung: Valon Behrami (Lazio), Philipp Degen (Dortmund), Stéphane Grichting (Auxerre), Ludovic Magnin (VfB Stuttgart), Patrick Müller (Lyon), Philippe Senderos (Arsenal), Christoph Spycher (Eintracht Frankfurt).
Mittelfeld/Sturm: Tranquillo Barnetta (Leverkusen), David Degen (Gladbach), Blerim Dzemaili (FC Zürich), Alex Frei (Dortmund), Gökhan Inler (FC Zürich), Xavier Margairaz (FC Zürich), Alberto Regazzoni (Sion), Marco Streller (VfB Stuttgart), Johann Vogel (Betis Sevilla), Johan Vonlanthen (Salzburg), Hakan Yakin (Young Boys).
Auf Pikett: Johan Djourou (Arsenal), Ricardo Cabanas (1. FC Köln), Raphaël Wicky (Hamburger SV), Daniel Gygax (Metz), Mauro Lustrinelli (Luzern), Benjamin Huggel (Eintracht Frankfurt), Steve von Bergen (FC Zürich), Stephan Lichtsteiner (Lille).
Nationalcoach Köbi Kuhn verzichtet für das Testländerspiel vom nächsten Mittwoch in Düsseldorf gegen Deutschland auf Ricardo Cabanas. Gegenüber dem Brasilien-Spiel im November fehlen fünf weitere Spieler, die bisher zum Stamm gehörten.
Schweizer Aufgebot:
Tor: Pascal Zuberbühler (West Bromwich Albion), Diego Benaglio (Nacional Funchal), Fabio Coltorti (GC).
Verteidigung: Valon Behrami (Lazio), Philipp Degen (Dortmund), Stéphane Grichting (Auxerre), Ludovic Magnin (VfB Stuttgart), Patrick Müller (Lyon), Philippe Senderos (Arsenal), Christoph Spycher (Eintracht Frankfurt).
Mittelfeld/Sturm: Tranquillo Barnetta (Leverkusen), David Degen (Gladbach), Blerim Dzemaili (FC Zürich), Alex Frei (Dortmund), Gökhan Inler (FC Zürich), Xavier Margairaz (FC Zürich), Alberto Regazzoni (Sion), Marco Streller (VfB Stuttgart), Johann Vogel (Betis Sevilla), Johan Vonlanthen (Salzburg), Hakan Yakin (Young Boys).
Auf Pikett: Johan Djourou (Arsenal), Ricardo Cabanas (1. FC Köln), Raphaël Wicky (Hamburger SV), Daniel Gygax (Metz), Mauro Lustrinelli (Luzern), Benjamin Huggel (Eintracht Frankfurt), Steve von Bergen (FC Zürich), Stephan Lichtsteiner (Lille).
aha, köbeli scheint was gelernt zu haben. finds gut, dass gygax, wicky und cabanas nicht dabei sind!sergipe hat geschrieben:Fussball-Nati: Cabanas nicht dabei
Schweizer Aufgebot:
- schnauz
- Erfahrener Benutzer
fehlt noch die bemerkung laut einer tageszeitung dass AK (RC) mit basel im gespräch ist !sergipe hat geschrieben:Fussball-Nati: Cabanas nicht dabei
es git nit scheeners uf dr Welt ,
als dr FCB und schwizer Geld !
als dr FCB und schwizer Geld !
1499 ereignete sich der Schwaben- bzw. Schweizerkrieg, Basel löste sich de facto vom Heiligen Römischen Reich Deutscher Nation (de jure erst mit dem Westfälischen Frieden 1648) und wendete sich der Eidgenossenschaft zu, der es am 13. Juli 1501 als 11. Ort beitrat. (Quelle: Wikipedia)Agglomeritaner hat geschrieben: ...ussrdäm gheert Basel nit zer schwiz, also worum goosch ussländer go undrstyze?![]()
"Man. United, Chelsea:West Ham, Liverpool
We can take' em all" - Vanilla Muffins
We can take' em all" - Vanilla Muffins
[quote="Mr_Basel"]Muahahhahah ... lach ... guter witz ... DU clown . Bitte heult nicht rum wenn ihr mit der 4:1 PLeite nachhause fahrt. ]
fällig wärs, das letzte mal wars glaube ich am 21.11.1956 dass wir gewonnen haben, und nein ich heule nicht wenn wir 4:1 verlieren, ist ja nur ein Testspiel. Es reicht wenn wir euch dann an der EM bezwingen.
fällig wärs, das letzte mal wars glaube ich am 21.11.1956 dass wir gewonnen haben, und nein ich heule nicht wenn wir 4:1 verlieren, ist ja nur ein Testspiel. Es reicht wenn wir euch dann an der EM bezwingen.

- nick knatterton
- Erfahrener Benutzer
- Agglomeritaner
- Erfahrener Benutzer
Ein seehr schwarzes und trauriges Kapitel unserer Geschichte...uwb#1 hat geschrieben:1499 ereignete sich der Schwaben- bzw. Schweizerkrieg, Basel löste sich de facto vom Heiligen Römischen Reich Deutscher Nation (de jure erst mit dem Westfälischen Frieden 1648) und wendete sich der Eidgenossenschaft zu, der es am 13. Juli 1501 als 11. Ort beitrat. (Quelle: Wikipedia)

ich hoffe mal auf benaglio im tor, am liebsten über 90minuten!ScoUtd hat geschrieben:Lehmann - Zubi
meine aufstellung wäre:
benaglio
p.degen, müller/grichting, senderos, magnin
d.degen, dzemaili, yakin, barnetta
frei, vonlanthen
gegen die türme in der deutschen verteidigung würde ich erstmal
vonlanthen laufen lassen. sollte er sich nicht durchsetzen können könnte man immer noch den stolperi bringen...

wäre auch meine Aufstellungabe hat geschrieben:ich hoffe mal auf benaglio im tor, am liebsten über 90minuten!
meine aufstellung wäre:
benaglio
p.degen, müller/grichting, senderos, magnin
d.degen, dzemaili, yakin, barnetta
frei, vonlanthen
gegen die türme in der deutschen verteidigung würde ich erstmal
vonlanthen laufen lassen. sollte er sich nicht durchsetzen können könnte man immer noch den stolperi bringen...![]()
im offensiven Mittelfeld Yakin/Margairaz, rechts D. Degen/Behrami
- Ranzehänger
- Erfahrener Benutzer