Bitte an Trinker

Der Rest...
the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

ich schtör mi an allne, wo überhaupt öbbis dringge, das vrdammte geschlürfe git ohrewee und länkt vom schpiil ab. dorum sötte imo überhaupt keini getränk mehr abotte wärde. :cool:
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

DanTheMan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von DanTheMan »

Starmaster hat geschrieben:Ich als noch nicht 16 jähriger wurde gestern während des ganzen Matches vom Biergestank (ja ich weiss es ist alkoholfrei aber trotzdem) eines Typen eine Reihe unter mir belästigt!!!

Er trank 200 Bier

200/90(ja in der Pause hat er nichts getrunken)
=
2,2222... Bier pro Minute!!!!

Bitte nehmt doch im D auf uns Rücksicht!!
härzig :o :o :o

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Neulich bei google unter "kampftrinken" :-)

Schooffseggel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Schooffseggel »

Master hat geschrieben:du heschs im momänt scho kli mit dine sandwich, z'erscht lugano, jetz au no im Joggeli?
kah halt nit jedesmol schaffhuse uswärts si :(
jo, i glaub die sandwich verfolge mi! :eek:
wenigstens hesch am donnschtig dr schungge kenne ässe

mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so :(

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

king72 hat geschrieben:es git doch nüt schöners als e schöne bierfurz a nem match und dann dr typ nebe dir bös aluege.... :cool:
s'Carlsbärg erzüggt laidr nur lutti Kracher wo nit schtingge, schaad schängge sie im Tämpel kai Guinness us... ;)
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

robotnik
Erfahrener Benutzer

Beitrag von robotnik »

[quote="El Capullo"]s'Carlsbärg erzüggt laidr nur lutti Kracher wo nit schtingge, schaad schängge sie im Tämpel kai Guinness us... ]

mit e paar joggeliwürschd zämme chunt das scho. :D

Antworten