kommentar zur pippo umfrage und allgemein zur fankultur/registrierung

Diskussionen rund um den FCB.
ObiWan
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ObiWan »

alter sack hat geschrieben:der 13.5. erklärt sich damit, dass der prozentuale anteil der biertrinker im sektor D höher ist als der lachfressende im A. daher, und wegen dem ungelichgewicht zwischen tangaträgerinnen im D und push-up-bh-trägerinnen im C war die schande von basel gar nicht zu verhindern!

q.e.d.!
Und so wurden wegen des osmotischen Unterdrucks ein Paar dutzend zuschauer aufs Feld gesogen...

bs_eagle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bs_eagle »

Der Service Desk spielt eine wichtige Rolle beim Support des
Anwenders. Der Service Desk ist die zentrale Anlaufsstelle der ITOrganisation
für den Anwender (Benutzer oder User). Er
garantiert, dass die Anfragen und Probleme der Anwender von der
richtigen Person in in der festgelegten Zeitspanne bearbeitet werden
und der Anwender eine regelmäßige Rückmeldung über die
Bearbeitungsfortschritte bekommt. Im Unterschied zu den übrigen
(Management-)Bereichen, welche die ITIL beschreibt, stellt der
Service Desk keinen Prozess, sondern eine Funktion in einer ITUnternehmung
dar. Für den Anwender bildet der Service Desk den
Single Point of Contact (SPOC) zur IT-Unternehmung. Für die ITOrganisation
selbst bietet der Service Desk eine wichtige
Informationsquelle über Störungen und Anfragen. Der Service
Desk ist in der Lage, viele Anfragen der Anwender selbstständig
zu bearbeiten und entlastet dadurch die Spezialisten der ITOrganisation,
die dadurch Zeit für andere Aufgaben finden.

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

ObiWan hat geschrieben:Und so wurden wegen des osmotischen Unterdrucks ein Paar dutzend zuschauer aufs Feld gesogen...
Ich bin und bleibe der Meinung, dass die Feldstürmer bloss den Z-Fans zum Titel gratulieren wollten und dem Reto stattdessen noch eins in die Fresse geben wollten, weil er wieder mal seinen Turban zurechtrückte, statt Manndeckung zu betreiben.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

Legolas
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Legolas »

Diggi_Eier hat geschrieben:(...) und dem Reto stattdessen noch eins in die Fresse geben wollten, weil er wieder mal seinen Turban zurechtrückte, statt Manndeckung zu betreiben.
HÖR AUF!!! ICH WILL NICHT WIEDER DARAN DENKEN MÜSSEN!! NEIN!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIN!!!!
© by Legolas - all rights reserved

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

subseven hat geschrieben:...in der Umfrage hat du angegeben:

Bleibe daheim (A/B/C), hab kein Bock auf dieses Spiel.

Du bist also im B und hast keinen Bock auf dieses Spiel. Gut, schön für dich, dann bleib also wo du bist.

Aber dann halt doch endlich mal in diesem Forum deine frustierte Klappe !

Bleib bei deinen kindischen "Värslis" mit den vielen ypsylons. Lass die MK wo sie ist und überleg dir mal was du eigentlich willst. Möchtest du vielleicht einen Zeitsprung in eine andere Generation machen? Das geht leider nicht, aber deine frustierte negative Ausstrahlung kannst du behandeln lassen

gibs mr. :p du bisch genau eine vo dene, woni ha welle aschpräche. beleidigunge, nüt als beleidigunge, ha mr sone gosseniveau irgenwenn emol abgwöhnt. baer es isch jo scho fascht bemitleidenswärt, wie schnäll me di ka uss em glyychgwicht bringe, du passisch jo genau in my schema ;)

seit me öbbis gege d mk, isch me e feind und wird agriffe. va sag i jo nüt gege d' mk bsuecher allg, sondern gege die, wo sich zwichtig nämme und kei kritik a ihrem heilligtum dulde.

vorem penne e bitz schwammig drhär gschribe, also nomol d kurzversion: ich bi für e regischtrierig in allne sektore mit flüssigerem prozedere, 80% vo de ynaame kömme vo de sektor abc (höcheri priise), es git lüüt do inne, wo sich immer mien ufbläe und denn uf konfrontaiton göön, e bitz mehr bescheideheit tolerenaz und wyytsichtigkeit wär nid schlächt.

also sölle sich diejenige frooge, was si mit mynere meinig für problem hän. ;) meischtens überschnyydet s sich au mit dene, wo jede blöd amööge , wo e neue fred ufmacht, was isch denn so schlimm dra ? die eine riefe uss, die andere wärde zynisch und wiider anderi mache blöd witzli. sälber frooge, worum er das nötig händ.

fazit: du füülsch dich vo mym thema extrem agriffe, froog di worum ;)
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

die schwerste tugend ist die objektivität

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

BadBlueBoy hat geschrieben:majster, Du machst Dir viel zu viel Gedanken. Du kratzt Dich, wo's nicht beisst. Du stellst jeden Morgen Deine Theorie zusammen und versuchst Deine Wahrnehmung andernorts zu bestätigen. Wieso ?

Ich weiss, dass Du ein Enthusiast bist. Aber dieses Geschreibsel.. :confused:
könntsch rächt ha. es git eifach e klaine eischtellige prozänzsatz do inne, wo rauh und primitiv uff andersdänggendi losgoot, und genau die zeige sich jetzt, wart nur no uff my schpezialkandidat, dä het sich bis jetzt no ni bligge lo. schtudier sozilogie, sehsch mol , was alli die arbete für e ghirnwösch uslöse. :p
für die, welche mich für einen neueinsteiger halten: dem ist nicht so. ein kleiner tipp: franz beckenbauer hält sich aufgrund von schizophrenie neuerdings für einen schwedischen nationalspieler. :p

wenn mer au emol verliere macht ys das kai ranzewee denn by sunneschyyn und rääge steen mir uff dr fcb

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

[quote="majster"]

gibs mr. :p du bisch genau eine vo dene, woni ha welle aschpräche. ]

jetzt hatt es schon wieder so vieeeele ypsilons :mad: ;)

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

majster hat geschrieben: es git lüüt do inne, wo sich immer mien ufbläe und denn uf konfrontaiton göön, e bitz mehr bescheideheit tolerenaz und wyytsichtigkeit wär nid schlächt.
das DU das schriebsch isch jo dr gröschti witz, lueg mol dini biträg in dem thread a: http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=18564

i glaub du leidisch eifach kli an profilneurose :rolleyes:
majster hat geschrieben: seit me öbbis gege d mk, isch me e feind und wird agriffe. va sag i jo nüt gege d' mk bsuecher allg, sondern gege die, wo sich zwichtig nämme und kei kritik a ihrem heilligtum dulde.
konkreti bispiel?!!! :rolleyes:
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:
Und über pro/contra Fichiere oder sogar das dümmliche Italiäner-Pizza - Bispil sehni jetz emol hinwäg, das isch mer eifach z'tief.
pipo, am 1 am morge fallt eim halt nüt schlauers i. ha mit em pizza vrglyych nur welle sage: ich gib mi name aa, will ich nüt zverbärge ha. ha mi nur uff e regierigsroot im salon bale bezooge, wo gseit het, dass die , wo nüt zbefürchte hän, sich könne regischtriere lo. wenn nid, könt me meine är heb drägg am schtägge.

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

Könnt Teilnahm imene Forum mit em Thema FCB uff e exorbital hochs Inträsse am Fuessball Club Basel hiewyse?

Schono komisch das d MK so guet in däm Forum verträte isch... im verglich zu de andere Sektore... schomol überlegt...?
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

Focus 24
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Focus 24 »

majster hat geschrieben: so umfrooge sin also überhaupt nid repräsentativ. :p

Frage ist wann ist eine Umfrage Repräsentativ?

Ich habe in der Schule gelernt dass eine Umfrage dann repräsentativ ist wenn die, die Umfrage gestartet haben es sagen!

Das heist ich kann einfach mit 10 Leuten eine Umfrage machen und wenn ich sage das ist repräsentiv dann ist es das auch!
Praktisch alle Umfragen vor den Wahlen oder sonstige in der Zeitung laufen so und darum muss man dann die richtige schlüsse selber ziehen!!!

Korrigiert mich wenn das dem nicht so ist!

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Nur So... hat geschrieben:Könnt Teilnahm imene Forum mit em Thema FCB uff e exorbital hochs Inträsse am Fuessball Club Basel hiewyse?

Schono komisch das d MK so guet in däm Forum verträte isch... im verglich zu de andere Sektore... schomol überlegt...?
anderi alters- und gsellschaftsschichte. genau das meini: me ka au e guete fan si, ohni dass mr im forum schryybt. mit 40 schryybt me halt weniger do inne als mit 20 oder 25.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Focus 24 hat geschrieben:Frage ist wann ist eine Umfrage Repräsentativ?

Ich habe in der Schule gelernt dass eine Umfrage dann repräsentativ ist wenn die, die Umfrage gestartet haben es sagen!

Das heist ich kann einfach mit 10 Leuten eine Umfrage machen und wenn ich sage das ist repräsentiv dann ist es das auch!
Praktisch alle Umfragen vor den Wahlen oder sonstige in der Zeitung laufen so und darum muss man dann die richtige schlüsse selber ziehen!!!

Korrigiert mich wenn das dem nicht so ist!
repräsentativ wär zb, wenn ich mind 200 fans noch zuefallslos würd usepigge, däne e brief oder mail schigge und sie noch ihrer meinig frooge. die wärt wäre denn einigermasse repräsentativ, am bescht würdsch natürlig 1000 oder grad alli jk-bsitzer frooge, aber das wär z ufwändig.
es goot eifahc nur um e 8 fachs überverhältnis. und es git wirklig lüüt do inne, wo meine, will sie do inne rächt hän, wär das au in wirklichkeit so.

Nur So...
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Nur So... »

majster hat geschrieben:anderi alters- und gsellschaftsschichte. genau das meini: me ka au e guete fan si, ohni dass mr im forum schryybt. mit 40 schryybt me halt weniger do inne als mit 20 oder 25.
Kasch jo mol e Altersumfrog mache... do inne und im Stadion und in de Verschiedene Sektore und denn das mitenand Verglieche...

und vo wäge Gsellschaftsschichte wär i sehr, sehr Vorsichtig...
Grüsse gehen an alle die es verdienen...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

HKV hat geschrieben:das DU das schriebsch isch jo dr gröschti witz, lueg mol dini biträg in dem thread a: http://www.fcbforum.ch/showthread.php?t=18564

i glaub du leidisch eifach kli an profilneurose :rolleyes:

klappe, halt d frässi, vrreis mit dyynere meinig, halt mol d schnnure, meinsch bisch e guete fan etc. es git do inne fanatiker, wo kei anderi meinig dulde und genau die will i uss dr resärve logge, näme nenni keini, isch au gar nid nötig, die mache sich scho von elei bemerkbar :p . profilneurose, scho rächt. au für di: worum füülsch du di durch mi byytrag derart agriffe ?

ps: ich bläh mi viellicht au uf, glaub aber nid, dass i für anderi lüüt s dängge will übernää.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Nur So... hat geschrieben:Kasch jo mol e Altersumfrog mache... do inne und im Stadion und in de Verschiedene Sektore und denn das mitenand Verglieche...

und vo wäge Gsellschaftsschichte wär i sehr, sehr Vorsichtig...
viili lüüt im a sin innere andere gsellschaftsschicht, elei drwäge, will sie älter sin, isch nur uff das bezoge gsi. bi mir im b sin fascht alli lüüt über 25, also sicher 90%, die wo wän partiy mache göön halt in s d, isch doch überhaupt nid deschpektierlich gmeint.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

es het eigentlich drmit agfange, dass lüt do inne beschtimme, wär e guete fan isch und e guete fan isch momentan halt nur dä, wo boykottiert. und am schluss könnt me meine, es gäb nur no d mk und ihri boykotteure, dorum s signal: ihr seid nicht allein :p

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Supergau hat geschrieben:jetzt schreibt einer aus einem anderen sektor mal seine meinung sehr sachlich bezogen und wird beschossen. altes thema, ich weiss.
( er hat es selbst vorausgesehen )
ich finde sein post gut, auch wenn ich nicht allem zustimmen kann.
für die presse sind ja die abstimmungen in diesem forum als representativ angesehen. sie haben ja keine andere quelle, die so unverblühmt und ohne zensur ( zumindest wenige ) informationen holen könen.
representativ ist dies aber auf die ganze fangemeinde ( a,b,c und ) sicherlich nicht. das stimmt. daher wäre es doch schön, wenn auch mehr von anderen sektoren sich in diesen diskussionen in diesem forum beteiligen würden.
dann könnte man ( inkl. die presse ) mal von einer meinung etwas holen wo die ganze fangemeinde betrifft.
darum wieder mal die bitte, lasst doch auch andersmeinige hier posten und diskutieren, dies sollte ein FCB forum sein und nicht ein muttenzerkurven forum ( @ admin: bitte korrigiere mich, wenn ich da falsch liege )

e bitz gschtrter und diplomatischer, aber genau das han i eigentlich welle sage. d fcb fangmeind beschtooh nid nur uss dr "hey tschöss verräter, wieso gosch du an mätsch" ;)

HKV
Erfahrener Benutzer

Beitrag von HKV »

majster hat geschrieben:es het eigentlich drmit agfange, dass lüt do inne beschtimme, wär e guete fan isch und e guete fan isch momentan halt nur dä, wo boykottiert. und am schluss könnt me meine, es gäb nur no d mk und ihri boykotteure, dorum s signal: ihr seid nicht allein :p
git gnueg wo genau s gegeteil behaupte, aber ebe, i glaub du muesch di eifach do chli uffspiele....
ALLES Z'GÄH ISCH IMMER Z'WENIG

Elleni

Beitrag von Elleni »

majster hat geschrieben:...wo syyni kleikariirti, begränzti und intoleranti uffassig nid teile. und das mit ere teilwyyse entfremdig, dass me meine könnt, die beträffend könne nid emol au nur dr theoretischi asatz duredängge, dass es no e anderi wältaschauig könnt gää.

dass me irgendwie e wyyteri schandtat vrhindere muess, und das goot halt nur mit massnaame. bi au nid dr meinig , dass es die richtige sin. .....

, aber wär nüt macht, het jo au nüt z befürchte. ich als b-bsuecher würd mi sofort regischtriere loo, nid bi däm yschläfernde prozedere, aber vo dr grundidee här scho, will ich nüt z vrbärge ha. und wär sich so vehemänt drgege wehrt, duet halt trotzdäm dr vrdacht erwegge, öbbis mit däm ganze ztue ha, alles andere sin ablänkigsmanöverli.

was ich jetzt mach: ich attackiere e heilligi kue. wär d fankultur agrifft, isch e feind, wär für e regischtration plädiert ebefalls, genauso wie wenn me e blös witzli macht, do alles tabu und heilliggschproche isch, will e vrschmelzig vo dr eigne ehr und em eigene schtolz schtattgfunde het und me e potentielle agriff mit aller macht niederschmäätere muess.

alles e bitz überzoge, wär genau liesst, schtellt fescht, dass ich überhaupt nüt gege mk-bsuecher ha, sondern froh bi, dass syyt joore d schtimmig uss däm egge kunnt, währends in de andere sektore doch eher dezänz zue und här goot. es sölle sich die agriffe füüle, wo derart überempfindlig dien und sich gar nüt könn sage loo, zig feinbilder kreiiere und sich uss exzentrische und feschtgfahrene motiv nid au nur e schpuur an kritik vrtrage und meine d woorheit für sich elei reserviirt zha. vrgässed nid, ihr sind nur e minderheit und händ kei legitimation euch über alli andere z schtelle au wenn ihr das gärn hättet. :p
Maischter, einige Deiner Vorwürfe sehe ich bei Dir selbst bestätigt ;)

Obwohl im Grundsatz eigentlich einige Punkte in diesem Post ok wären, machst Du den gleichen Fehler, welchen Du den Boykottbefürwortern vorhälst. Obwohl im letzten Absatz wieder versöhnlich, kannst Du es doch nicht lassen, den Schulmeister rauszuhängen.

Du plädierst dafür, dass man (mk) sich nicht über andere stellt. Und dennoch gehst Du nicht mit gutem Beispiel voran. Homunculus zum Beispiel, ist einer der wenigen, die trotz anderer Meinung eine Diskussionskultur wahren konnte. Da musste ich mich auch an der Nase nehmen, und mir Überlegungen machen, in dem Zusammenhang, der Dich ja stört, das sich über den Rest stellen etc.

Ich denke halt Aktion - Reaktion. Die Fans sind im Moment emotional recht aufgeladen, und so ergeben sich solche Argumentationen.

Ich kann irgendwie nicht verstehn, wie jemand wie Du, welcher schon länger dabei ist, immer wieder die ganzen Litaneien loslässt, in der Hoffnung, dass, wenn sie dadurch schon nicht weniger falsch werden, dann doch zumindest die Diskussionspartner der ewigen Entgegnung der immergleichen Behauptungen müde werden !? (Sorry fürs Plagiat Moulegou ;) )

Solcherlei Blödsinn wie Registrierung bla nix zu befürchten bla regen halt schon auf, ist halt dann nicht einfach, sachlich zu bleiben, ergo wer Wind säät, wird Sturm ernten ...

Man bekommt bei Statements wie Deinen den Eindruck, Du seist der Laubschen Gehirnwäsche erlegen, und kannst darum die Kurve nicht für voll nehmen.

Wie Baslerstab auch mir schon zu Recht vorgehalten hat, ist es schon schwierig die andere Seite zu erreichen, wenn man wie Du beschreibst sie hier im Forum oder auch vor Ort im Stadion anmacht oder nicht ernst nimmt.

Aber Dein Post ist keinen Deut besser, als alle Deine Vorwürfe. Mal in Spiegel kucken ? :cool:

Think about...

PS. Räpresentativ oder nicht, ich fand die Umfrage interessant. Und ich finde das neinein es ist nicht räpresentativ wegen dies und wegen dem ... kleingeistig...

PPS. Schon überlegt, dass es auch in den Reihen der Boykottbefürworter Leute geben könnte, die einfach eine andere Weltanschauung haben, und diese nicht einfach was zu verbergen haben müssten ?

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

[quote="Elleni"]Maischter, einige Deiner Vorwürfe sehe ich bei Dir selbst bestätigt

1.Obwohl im Grundsatz eigentlich einige Punkte in diesem Post ok wären, machst Du den gleichen Fehler, welchen Du den Boykottbefürwortern vorhälst. Obwohl im letzten Absatz wieder versöhnlich, kannst Du es doch nicht lassen, den Schulmeister rauszuhängen.

1bIch kann irgendwie nicht verstehn, wie jemand wie Du, welcher schon länger dabei ist, immer wieder die ganzen Litaneien loslässt, in der Hoffnung, dass, wenn sie dadurch schon nicht weniger falsch werden, dann doch zumindest die Diskussionspartner der ewigen Entgegnung der immergleichen Behauptungen müde werden. (Sorry fürs Plagiat Moulegou ]

1 do kasch rächt ha, ich vrsuech mi z bessere. ;) nur isch dr unterschiid, dass ich jedem si meinig loss und nid difamierend und beleidigend wird.

1b sehsch das meini, worum söll ich nid rächt ha ? hesch du s rächt für die pachtet? ich ha für mi rächt, und glaub nid, anderne vorschriibe zmiesse, wie sies zgseh hän. du glaubsch mit so ussage jo au, dyni meinig über mynere platziere z könne. e bitz mehr bescheideheit bitte.

2 isch nur myyni meinig. sag du mir doch, was so schlimm dra isch ? und das sich ebe dr unterschiid: ich bezeichne anderi meinige nid als blödsinn.

3 nid sehr abschtrahiert. nüt gege d kurve, aber gege die, wo agressiv und beleidigend wärde, wenn me nur annähernd sich kritisch üsseret. jede het ehr, dr eint mehr dr ander weniger. wenn ich e fründin ha und die beleidigt wird oder sich öbbewr negativ üsseret, denn gang i a uff attagge. nur dien anderi by dr mk glyych reagiere wie ich zb bynere fründin, anderi bi dr religion etc, will das i ihrem läbe e höchere schtellewärt het und änger mit ihrer ehr vrknüpft isch. viili vo däre kategorie meine, sie sige besseri fans und alli wo nid kusche sige vrräter. an für sich ischs jo pubertär. ich will jetzt eifach mol e klars argumänt, wo gege e regischtierig schpricht, und mi überzüügt, und nid als deggmantel für wyyrei krawall und die z degge wo denn wiider zur tat schryyte. bi wie gseit drgege, dass me nümm ka übertrage, denn wie soll me an matsch go wenn em in de ferie oder krank isch. au ich bi e gegner vo all dene andere schikane, fahnepass und ähnligem quatsch.

4 eigentlich närv i mi jetzt syyt 2 joor über die lüüt, wo kei aschtand und bescheideheit zeige und derart intolerant sin, dass jedi anderi meinig e feind isch. es sich jetzt eifach vo myynere syyte us mol dr richtig zyytpunggt gsi, das azschpräche, ich ha no nie öbber do inne deschpektierlich behandlet, wenn s nid e vorgschicht gä het oder bösartigi motiv im schpiil sin. aber geschter han i wiider e paar sache gläse, do han i gfunde, es sig jetzt au für mi dr momänt ko, mol e bitz ummez'zünde. denn falss es merggsch: dä fred isch e einzigi provokation und söll 1 gwüssi gruppierig uss de löcher logge.

5. siehe 4.

fazit: du glaubsch rächt zha und das isch e grosse fähler. das sin verschiedeni aschauige über ethik, moral, loyalität, ehr etc, do het keine rächt. aber me ka aschtändig mitenander umgo und anderi meinige reschpektiere (nid akzeptiere) und genau die wo das nid könne hani noch 2 joor kraftmeierei und sälbschtüberschätzig mol welle aschpräche. ;)

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

majster hat geschrieben: ha mi nur uff e regierigsroot im salon bale bezooge, wo gseit het, dass die , wo nüt zbefürchte hän, sich könne regischtriere lo. wenn nid, könt me meine är heb drägg am schtägge.
Ebe genau die Dänkhaltig isch völlige Unsinn, das isch scho 500x widerlegt worde. Und das weisch du au. Also bitte...

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Pippo Inzaghi hat geschrieben:Ebe genau die Dänkhaltig isch völlige Unsinn, das isch scho 500x widerlegt worde. Und das weisch du au. Also bitte...
denn sag mrs nomoll, ha mi mit däm thema nid so wahnsinnig beschäftigt.
trotzdäm: wenn ich anderer meinig bi, bin ich anderer meinig. genau das meini. wenn s do inne widerleggt worde isch, heisst das no lang nid , dass d fans, wo nid do inne schriibe, das glyych sehn, will d mk zb bi däre umfroog 8x übervrträtte isch ;) und au d fans repräsentiere nid d meinig vo dr ganz schtadt und agglo, worum söll also dr fcb fan e gwichtigeri meinig ha als öbber us fullinsdorf,w oni an d mätsch goot ? ;) jede ka e meinig ha, do muess me nid syyt 5 joor e mk-jk ha und in eme fanclub si.

Joggeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Joggeli »

majster hat geschrieben: denn falss es merggsch: dä fred isch e einzigi provokation und söll 1 gwüssi gruppierig uss de löcher logge.
Dies sagt schon genügend über dich aus - an einer wirklichen Diskussion hast du ja gar kein Interesse. Anstatt dich zu informieren bzw. solche Stasi-Massnahmen zu hinterfragen, laberst du lieber die FCB-Propaganda nach. Majsterliche-Leistung :o

Pippo Inzaghi
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Pippo Inzaghi »

majster hat geschrieben:denn sag mrs nomoll, ha mi mit däm thema nid so wahnsinnig beschäftigt.
Do heschen : http://fcbforum.joggeli.ch/search.php

majster hat geschrieben:denn sag mrs nomoll, ha mi mit däm thema nid so wahnsinnig beschäftigt.
trotzdäm: wenn ich anderer meinig bi, bin ich anderer meinig. genau das meini. wenn s do inne widerleggt worde isch, heisst das no lang nid , dass d fans, wo nid do inne schriibe, das glyych sehn, will d mk zb bi däre umfroog 8x übervrträtte isch ]

Isch jo genau das, woni scho die ganzi Zyt sag Mann! Mitschribe kasch jo, aber mitem Mitläse schint's jo e weneli z hapere... Also riss di gfälligst e bitzeli zämme ;)

Diskussion us minere Sicht beändet. Usser es kämte doch no irgendwenn irgendwo neui Aspäkt füre, wasi aber bezwifle dörf. Nix für unguet, aber nach 20x isch die Diskussion für mi wirklich gfüehrt und usglutscht, ergo langwilig.

Elleni

Beitrag von Elleni »

[quote="majster"]...
fazit: du glaubsch rächt zha und das isch e grosse fähler. das sin verschiedeni aschauige über ethik, moral, loyalität, ehr etc, do het keine rächt. aber me ka aschtändig mitenander umgo und anderi meinige reschpektiere (nid akzeptiere) und genau die wo das nid könne hani noch 2 joor kraftmeierei und sälbschtüberschätzig mol welle aschpräche. ]

Ich respektiere Deine Meinung bezüglich Registrierung, doch es ist purer Blödsinn ! Das zu glauben, ist mein Gutes Recht. Wenn dies ein Problem für Dich ist, hm ... ich sag besser nix zu..

Wenn Du von Anstand sprichst, oder von kraftmeierei und selbstüberschätzung muss ich Dir auch hier wieder den Spiegel vorhalten. Und wegen Registrierung:

Registrierung
-> Suchfunktion

Ausserdem willste ja nur provozieren, also wäre eine Antwort wohl hier Perlen vor die Säue ? :p

Elleni

Beitrag von Elleni »

[quote="Pippo Inzaghi"]Do heschen : http://fcbforum.joggeli.ch/search.php

Isch jo genau das, woni scho die ganzi Zyt sag Mann! Mitschribe kasch jo, aber mitem Mitläse schint's jo e weneli z hapere... Also riss di gfälligst e bitzeli zämme ]

/unterschreib

Homunculus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Homunculus »

majster hat geschrieben: dä fred isch e einzigi provokation und söll 1 gwüssi gruppierig uss de löcher logge.
Aber Du merkst schon, dass Du damit keinen Erfolg hast :rolleyes:

Egal, welche Meinung Du vertrittst - egal, wen Du ansprichst:

Annäherung ist die Lösung, nicht Provokation.

majster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von majster »

Joggeli hat geschrieben:Dies sagt schon genügend über dich aus - an einer wirklichen Diskussion hast du ja gar kein Interesse. Anstatt dich zu informieren bzw. solche Stasi-Massnahmen zu hinterfragen, laberst du lieber die FCB-Propaganda nach. Majersterliche-Leistung :o
hesch falsch vrschtande mit dr provokation bzw vo mir unkorräkt usdruggt. ich weiss wien ich ha provoziere miesse, damit die, wo immer primitiv wärde, uss ihrne schtartlöcher krieche. inhaltlich meini alles so , wien i's sag.
inträsse hani sehr wohl. aber konschtruktiv. mir könne gärn über stasi massnahme etc debattiere.

fömmer doch grad drmit aa: wie söll dr fcb gwaltäter usefische, wenn immer no e solidarität schtattfindet ? und es git lüüt, wo immer no solidarisch sin, wenn ich mi do an d schtinggbombe 02 gege spartak erinnere, das isch genau s glyyche. es het e mio schade gää und mit ere regischtrierig isch es eifach liechter, d chaote z personifizere. das heisst nid, dass das e gueti massnahm isch, aber was söll me sunscht mache ? ich bi diräggt drvo betroffe gsi mit myyne 2 schperrige, do dörf i mi glaub au kritisch üsser. findet die, wo dr schade vrursacht hän und denn ka me au uff d regischtrierig vrzichte. das wär eigentlig s haupziil, dh jede miesst zur polizei go und die mälde wo är beobachtet het und kennt.
viili vrharmlose die gschehnis immer no, es het scho vorhär schlägerei und wieterei gä, zb gege sion und luzärn 01 und 02, divärsi zugvandalierereie im 6schtellige schadeberyych, hardturm usenandernää etc. mached die dingfescht und mir könne alli relaxed an matsch und d schuggerei muess nur ihr nötigschts z'tue.

me weiss jo nur, wär am matsch isch, eifach so guetgläubig, das die date au wirklcivrtraulich blyybe. wenn nid ischs e vrdammti sauerei und ich bi dr erscht, wo dyynere stasi-haltig zueschtimmt. sölle sie doch wüsse wär ich bi, füül mi dodurch doch nid vrfogt. ich perrsönlig, anderi könne do e anderi meinig ha, aber wenn ich mi dodurch nid beläschtigt füül , muess me mir das zuegeschtoh und nid mir e meinig ufzwinge. ;)

Elleni

Beitrag von Elleni »

Homunculus hat geschrieben:Aber Du merkst schon, dass Du damit keinen Erfolg hast :rolleyes:

Egal, welche Meinung Du vertrittst - egal, wen Du ansprichst:

Annäherung ist die Lösung, nicht Provokation.
Fettes Word !!

Gesperrt