schön gseit!! basel als underdog ohni dä event-schwachsinn und dä modefans, so wie friener in dr nati b...denn häts au wider platz für spieler wie dr cecca(i miss you!!!)Latteknaller hat geschrieben:ein budget wie der FCZ bekommt man in basel bestimmt auch ohne oeri hin. und was damit zu erreichen ist, sahen und sehen wir ja.
GOL (Gross,Oeri,Laub) weg, budget auf 15mio runterfahren und wieder ehrlichen fussball und zusammenhalt mit den fans zeigen. und dann ists mir auch egal, wenn der titel nur alle paar jahre herausschaut.
Polemische Umfrage No 43657125436785
- seth
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
jo danggschön, Mätsch am Sunntig Nomidaag 15.00 geg Bümpliz und kai ainzige Brotwurststand offe...seth hat geschrieben:schön gseit!! basel als underdog ohni dä event-schwachsinn und dä modefans, so wie friener in dr nati b...denn häts au wider platz für spieler wie dr cecca(i miss you!!!)
"good" old times!

[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Wie chamme dr Fcb numme ind Nati B zrug wünsche? Mini Traum Zukunft gseht so us: Mir si di Nummer 1 vo dr Schwitz und de Event Schwachsinn haut trotzdem ab mit ihm au d Modefans.seth hat geschrieben:schön gseit!! basel als underdog ohni dä event-schwachsinn und dä modefans, so wie friener in dr nati b...denn häts au wider platz für spieler wie dr cecca(i miss you!!!)
Ich gib jo zue das isch vielicht ä biz naiv denkt aber dr FC Basel ghört bestimmt nit in d Nati B. Den mir si Basler gebore zum Siege.
Nein zu Red Bull!
Stadionverbote sind unmenschlich!
-
- Erfahrener Benutzer
- Stiffmeister
- Erfahrener Benutzer
Nai das got defenitiv gege mi stolz als Basler. Die Kampftugende chönne si au anders becho z.b. indem mir dene jetzt usswärts und wen d Massnahme abgschafft sind au wieder dehai so gwaltig Dampf unter em Arsch mache das si gar nit andersch chönne als renne.El Capullo hat geschrieben:für gwüssi Lüt wärs evtl. gsund und wurd wiedr e baar Kampftugende wegge
Nein zu Red Bull!
-
- Erfahrener Benutzer
- seth
- Erfahrener Benutzer
sorry, ihr händ mi falsch verstande, i wünsch mir dr fcb sicher nid ind nati b zrugg, aber i erinnere mi an die zit woni im joggeli gross worde bi...es isch eifachStiffmeister hat geschrieben:Wie chamme dr Fcb numme ind Nati B zrug wünsche? Mini Traum Zukunft gseht so us: Mir si di Nummer 1 vo dr Schwitz und de Event Schwachsinn haut trotzdem ab mit ihm au d Modefans.
Ich gib jo zue das isch vielicht ä biz naiv denkt aber dr FC Basel ghört bestimmt nit in d Nati B. Den mir si Basler gebore zum Siege.
no nid dä kommerz-fuessball gsi(mepha wünscht gute besserung...) und erfolg isch e gschängg gsi, kei pflicht!!!
- seth
- Erfahrener Benutzer
bi jo dinere meinigStiffmeister hat geschrieben:Nai das got defenitiv gege mi stolz als Basler. Die Kampftugende chönne si au anders becho z.b. indem mir dene jetzt usswärts und wen d Massnahme abgschafft sind au wieder dehai so gwaltig Dampf unter em Arsch mache das si gar nit andersch chönne als renne.