Fanprojekt-Träff
-
- Erfahrener Benutzer
wird daas mool au am start syy
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

(c) by Schooffseggel 2008 - alli Rächt voorbehalte
Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
könnte noch jmd die Frage beantworten?Domingo hat geschrieben:wie siehts am 31.7. aus? fällt der Treff dann aus???
heute geht mir sicher nicht, werde aber gerne wieder mal kommen

Waschtag hält mich zuhause gefangen

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
Lizenzierung meiner Beiträge: Alle Rechte vorbehalten - Domingo 2004 bis 2025
- delkrederes
- Erfahrener Benutzer
jo das würd mi jetz au mol wunder nä. ob am 31.7. eine wär.
denn könnti nämmli.
denn könnti nämmli.
lieber KANIBÂLE als ZÜRCHER
http://www.delkrederes.net.tc
[CENTER]Unwort des Jahres 2007: Disziplinarkommission der Swiss Football League[/CENTER]
http://www.delkrederes.net.tc
[CENTER]Unwort des Jahres 2007: Disziplinarkommission der Swiss Football League[/CENTER]
- Pippo Inzaghi
- Erfahrener Benutzer
Domingo hat geschrieben:wie siehts am 31.7. aus? fällt der Treff dann aus???
heute geht mir sicher nicht, werde aber gerne wieder mal kommen
die grosse minderheit, wie aber auch die kleine mehrheitdelkrederes hat geschrieben:jo das würd mi jetz au mol wunder nä. ob am 31.7. eine wär. denn könnti nämmli.

darum 31.7. geschlossen
ab 7.8. wieder jeden montag offen
gruss o. vom fp
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
I bi am Mäntig zum erschte mol bim Fanprojekt z'Gascht gsy. Was mir sofort ufgfalle isch, isch dä leeri, echli wenig yladendi Ruum mit es paar Schäl und es paar Zeichnige an dr Wand. Mir gfallt das irgendwie voll nid. Ich weiss jetzt nid, viellicht ä doofe Vorschlag und es sölle die Entscheide, wo öfters dört ane göhn, aber i ha dähei no ä rächte Stapel mit Poster us dä letschte 10 Johr FCB, wär das ä Variante zum die Wänd echli z'verschönere? I würd se süscht em FP überloh und emol verbi bringe.
Freu mi uf euri Antworte.
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
-
- Erfahrener Benutzer
Isch effektiv so.. aber wärsch vor 1 1/2 joor dört ihne spaziert, denn hättsch gmerkt, dasses in däm ruum no rein gar nüt kah hätt.Spirit of St. Jakob hat geschrieben:I bi am Mäntig zum erschte mol bim Fanprojekt z'Gascht gsy. Was mir sofort ufgfalle isch, isch dä leeri, echli wenig yladendi Ruum mit es paar Schäl und es paar Zeichnige an dr Wand. Mir gfallt das irgendwie voll nid. Ich weiss jetzt nid, viellicht ä doofe Vorschlag und es sölle die Entscheide, wo öfters dört ane göhn, aber i ha dähei no ä rächte Stapel mit Poster us dä letschte 10 Johr FCB, wär das ä Variante zum die Wänd echli z'verschönere? I würd se süscht em FP überloh und emol verbi bringe.
An de letschte beide Mäntig wo im FP jewiils Kurve-/Fanträff gseh isch, sind dr Ergic, Barberis & dr Diego ahnegmoolt worde, wyteri Spiiler wie z. B. ganz sicher dr Cecca wärde au no folge.
Solang s F-Projäggt no in dere Location däheime isch, müemer s beschte druss mache. Drum isch dini Idee ganz ganz sicher willkomme!! Ich würds ganz digg fände, wenn du amene Mäntig (näggschte Kurve-/Fanträff) paar "nätti Accessoires" vo dir mitnimmsch und se denn dört "in pose" stellsch. Und das zellt natürligg nit nur für di, sondern für alli wo öppis and "Location FP" wänn geh..!
Also auf.. däheime ummestöbere drmit mir alli s F-projäggt style.. !!
-
- Erfahrener Benutzer
Isch effektiv so.. aber wärsch vor 1 1/2 joor dört ihne spaziert, denn hättsch gmerkt, dasses in däm ruum no rein gar nüt kah hätt.Spirit of St. Jakob hat geschrieben:I bi am Mäntig zum erschte mol bim Fanprojekt z'Gascht gsy. Was mir sofort ufgfalle isch, isch dä leeri, echli wenig yladendi Ruum mit es paar Schäl und es paar Zeichnige an dr Wand. Mir gfallt das irgendwie voll nid. Ich weiss jetzt nid, viellicht ä doofe Vorschlag und es sölle die Entscheide, wo öfters dört ane göhn, aber i ha dähei no ä rächte Stapel mit Poster us dä letschte 10 Johr FCB, wär das ä Variante zum die Wänd echli z'verschönere? I würd se süscht em FP überloh und emol verbi bringe.
An de letschte beide Mäntig wo im FP jewiils Kurve-/Fanträff gseh isch, sind dr Ergic, Barberis & dr Diego ahnegmoolt worde, wyteri Spiiler wie z. B. ganz sicher dr Cecca wärde au no folge.
Solang s F-Projäggt no in dere Location däheime isch, müemer s beschte druss mache. Drum isch dini Idee ganz ganz sicher willkomme!! Ich würds ganz digg fände, wenn du amene Mäntig (näggschte Kurve-/Fanträff) paar "nätti Accessoires" vo dir mitnimmsch und se denn dört "in pose" stellsch. Und das zellt natürligg nit nur für di, sondern für alli wo öppis and "Location FP" wänn geh..!
... ou e kalt bierli no kum i natyrlig..cigán hat geschrieben:genau losst sich das nid sage...villi luege mol e halb stund ine
und gön denn wieder wiiter....
aber es isch sicherlich no e gwüsses steigerigspotential vorhande...
und es wird au für lüüt wo no nie sin ko ineluege e plätzli und e kalt
bierli ha...

-
- Erfahrener Benutzer
letscht mool isch es am sibni loosgange.adomania hat geschrieben:... ou e kalt bierli no kum i natyrlig..Nei im Ärnscht, ha mi jetz die letschte 5 Johr e chli rar gmacht... abr im Momänt muess me sich wiedr zWort mälde ! I wird sicherlich in näggschtr Zyt mol vrbiluege.. um welli Zyt startet das Ganzi amigs ?
bi au s erschte mool gsi.
ha aigentlig dänggt, i blybb numme e halbstund oder so - und ha denn am schluss no miesse luege, ass i iberhaupt no e drämmli fir haim griegt ha!
mini Väärs ka me numme no im Parlamänt lääse - offebar wintscht das d Forumsschuggerey so

Dr oobe stehendi Text isch vo me Schooffseggel verfasst woorde. Und well ai Schooffseggel vollkomme längt, isch jeeglichi witteri Verwändig, eb kommerziell oder nit, numme mit dr ussdrygglige Zuestimmig vom Autor erlaubt. Innerhalb vo däm Forum darf dä Teggscht vollständig oder dailwyys glääse und au zitiert wäärde.
Tiptop, dangge... kei Problem, im Notfall kan i heilaufe..Schooffseggel hat geschrieben:letscht mool isch es am sibni loosgange.
bi au s erschte mool gsi.
ha aigentlig dänggt, i blybb numme e halbstund oder so - und ha denn am schluss no miesse luege, ass i iberhaupt no e drämmli fir haim griegt ha!
-
- Erfahrener Benutzer
isch wirgligg easy gsi. ha im voorfäld au nit gwisst, eb sunscht no epper dert isch, won i kenn. ha denn zwar zwai, drey kennt, aber au sunscht mit de anderne wirgligg e guete oobe gha - und e spannendi diskussioon mit em ivan und em zdravko!adomania hat geschrieben:Tiptop, dangge... kei Problem, im Notfall kan i heilaufe..
tja, und häimlaufe wär d nootleesig gsi - aber uff muttenz wär i dert mindestens e stund unterwäggs

edit: e bsuech loont sich scho numme doorum, well's unser bier git

- redangel
- Erfahrener Benutzer
Schooffseggel hat geschrieben: ha aigentlig dänggt, i blybb numme e halbstund oder so - und ha denn am schluss no miesse luege, ass i iberhaupt no e drämmli fir haim griegt ha!

- Erfahrener Benutzer
Isch ä neui Location vorgseh?Muttenzerkurve hat geschrieben: Solang s F-Projäggt no in dere Location däheime isch, müemer s beschte druss mache.
I ha das Züg emol zämmegstellt, vom Ado übere Cecca bis zum Petric (

PS: Isch erstuunlig, wie viel Pyrobilder no vor es paar Johr offizielli FCB-Poster ziert hän, praktisch uf jedem vo ca. anno '96 gseht me Pyro, das sind no Zyte gsi...
Eine Diskussion ist unmöglich mit jemandem, der vorgibt, die Wahrheit nicht zu suchen, sondern schon zu besitzen.
- Domingo
- Erfahrener Benutzer
sin das Poster us dä Matchprogramm?Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Isch ä neui Location vorgseh?
I ha das Züg emol zämmegstellt, vom Ado übere Cecca bis zum Petric () isch alles vorhande, mehreri Kilo Papier. Ha frühener im "Kinderzimmer" alli vier Wänd voll tapeziert gha (es het kei Bitze Tapete me usegluegt), das goht jetzt natürlich nüm und anstatt entsorge tuen i se lieber öpperem überloh, wo no Freud dra het.
PS: Isch erstuunlig, wie viel Pyrobilder no vor es paar Johr offizielli FCB-Poster ziert hän, praktisch uf jedem vo ca. anno '96 gseht me Pyro, das sind no Zyte gsi...
i ha no Tonne drvo däheim und weiss noni rächt wass drmit mache (umzieh nur will i kei Platz meh ha will i au nid

Wenn Du redest, muss Deine Rede besser sein, als es Dein Schweigen gewesen wäre
-
- Erfahrener Benutzer
i ha amme nit numme die gsamte wänd, sondern au no d deggi volltapeziert gha mit fcb-poster und zyttigsaartiggelSpirit of St. Jakob hat geschrieben:Isch ä neui Location vorgseh?
I ha das Züg emol zämmegstellt, vom Ado übere Cecca bis zum Petric () isch alles vorhande, mehreri Kilo Papier. Ha frühener im "Kinderzimmer" alli vier Wänd voll tapeziert gha (es het kei Bitze Tapete me usegluegt), das goht jetzt natürlich nüm und anstatt entsorge tuen i se lieber öpperem überloh, wo no Freud dra het.

- Suffbrueder
- Erfahrener Benutzer
nüt fyr epileptiker=)Schooffseggel hat geschrieben:i ha amme nit numme die gsamte wänd, sondern au no d deggi volltapeziert gha mit fcb-poster und zyttigsaartiggel
Where's your father, where's your father,
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
where's your father, referee?
You ain't got one,
cuz you're a bastard,
you're a bastard, referee!
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Het es paar drunter (Schützezyt), aber hauptsächlich vom alte FCB-Magazin (weiss nüm, wie das gheisse het...), rotblau, Kaländer, süschtigi Sportheftli, Fanzines, Zytige, u.s.w.Domingo hat geschrieben:sin das Poster us dä Matchprogramm?
- Spirit of St. Jakob
- Erfahrener Benutzer
Das isch mir dazumal verbote worde, will mir ä Abrieb-Decki gha hän, wo me nid eifach eso het könne überstryche...Schooffseggel hat geschrieben:i ha amme nit numme die gsamte wänd, sondern au no d deggi volltapeziert gha mit fcb-poster und zyttigsaartiggel

-
- Erfahrener Benutzer
ja wir schauen uns nach neuen räumen um, grösser, schöner, lärmunempfindlicher etc.Spirit of St. Jakob hat geschrieben:Isch ä neui Location vorgseh?

wer also etwas weiss das leer steht, zu vermieten ist oder leer wird - pn an uns und dann gucken wir weiter. das selbe gilt auch für irgendwelche fragen - bitte pn.
bis dahin aber gilt sicher folgendes:
POSTADRESSE:
Fanarbeit Basel
Weidengasse 53
4052 Basel
bitte keine pn's (wir lesen zwar das forum, sind aber selten angemeldet und sehen die dinger dann meist erst wenn es schon zu spät ist). kontakt über eine der unten aufgeführten emails funktioniert hingegen schaurig promt:)!
ornella.pessotto@fanarbeit-basel.ch
thomas.gander@fanarbeit-basel.ch
061 683 74 44
Fanarbeit Basel
Weidengasse 53
4052 Basel
bitte keine pn's (wir lesen zwar das forum, sind aber selten angemeldet und sehen die dinger dann meist erst wenn es schon zu spät ist). kontakt über eine der unten aufgeführten emails funktioniert hingegen schaurig promt:)!
ornella.pessotto@fanarbeit-basel.ch
thomas.gander@fanarbeit-basel.ch
061 683 74 44