Harald Schmidt

Der Rest...
El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

so für hütt mäldi my aber ab...es kunnt jetzt uffem ZF e Sändig über Oman woni seh will und anschl. gangi ins 100 mit dr Carmen gone Jässli klopfe - hasta la pasta! :cool:
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

El Capullo hat geschrieben:so für hütt mäldi my aber ab...es kunnt jetzt uffem ZF e Sändig über Oman woni seh will und anschl. gangi ins 100 mit dr Carmen gone Jässli klopfe - hasta la pasta! :cool:
Bisch nid dr einzig, bi uns laufts au, aber ich ha jetzt zerscht emol s Gäld an el Dongga fürs Kultreisli noch Lille überwiise, also no viel Spass bim luege...
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Goofy hat geschrieben:Bisch nid dr einzig, bi uns laufts au, aber ich ha jetzt zerscht emol s Gäld an el Dongga fürs Kultreisli noch Lille überwiise, also no viel Spass bim luege...
à propos völlig unrealistisch und z'aisyttig/blauäugig gsy, die Sändig; sie hän nur die positive Aschpäggt zaigt - wenn die ganzi Wohrhet mit allne Unzuelänglichkeite (speziell in Muscat) willsch wüsse froggsch gschyyder mi...

...und ab ins 100 :cool:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="El Capullo"]à propos völlig unrealistisch und z'aisyttig/blauäugig gsy, die Sändig]

Welli Unzuelänglichkeite meinsch gnau? Die gedangge wo mir dure Kopf sin, ob Dienschtmeitli ähnlich wie bi de Saudis behandlet wärde? oder was?
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

Luegt suscht no öpper Ingo Appelt Superstar?

Het au grad ei paar moshammer-sprüch brocht.

"Manchmal macht das Leben einem einen Stricher durch die Rechnung"

panda
Erfahrener Benutzer

Beitrag von panda »

grösstenteils alte Appelt-Gags, wenig neues, irgendwie hat er an Biss verloren meiner Meinung nach - vielleicht hat man sich auch zu sehr an seinen humor "gewöhnt" - am Anfang war ja ein riesen Aufschrei, ob man solche Gags überhaupt so bringen darf...

Mendez
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Mendez »

panda hat geschrieben:grösstenteils alte Appelt-Gags, wenig neues, irgendwie hat er an Biss verloren meiner Meinung nach - vielleicht hat man sich auch zu sehr an seinen humor "gewöhnt" - am Anfang war ja ein riesen Aufschrei, ob man solche Gags überhaupt so bringen darf...
Jo, das stimmt, mir isch au vieles bekannt vor cho, Paolo Conte, usw.

Cha guet si, dass me sich an ihn oder sini art gwöhnt het. Er het halt früehner ei paar tabus broche, zum byspiel als erschte (oder eine vo de erschte) sini witzli gmacht über de tod vo lady di. Das hän sich nid vieli traut damals.

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

Goofy hat geschrieben:Welli Unzuelänglichkeite meinsch gnau? Die gedangge wo mir dure Kopf sin, ob Dienschtmeitli ähnlich wie bi de Saudis behandlet wärde? oder was?
Säll vrmuetlig au aber das kanni nit beurteile. Nai y main in erschter Linie wie als Touri nach Strich und Fade bschisse wirsch (oder wurdsch wärde! ;) ), wenn nit uffbassisch wiene Heftlimacher, foht aa bi de willkürliche Taxibryyse und goht bis zue völlig falsch druggte Rächnige in de Hotelbars (ha my no gwunderet worum sich dr aint Källner so lang ziert, bisr d'Gedränggebryyslischte uuseruggt... :rolleyes: )

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

[quote="El Capullo"]Säll vrmuetlig au aber das kanni nit beurteile. Nai y main in erschter Linie wie als Touri nach Strich und Fade bschisse wirsch (oder wurdsch wärde! ]

Ich glaub das isch aber en allgemeins Problem in Feriedestinatione, will sies Gfühl hän wär als Tourist in ihres Land kunnt sig automatisch riich...

Das isch au in Marokko so, do weiss ichs will mini ex-dütsch Lehrerin wo au französisch unterrichtet, mit ihrem Maa (wo glaubs au franzlehrer isch) halt französisch gschwätzt hett, wenn sie nid hett welle uffalle (wär als dütsche oder dütschschwyzer erkennbar gsi isch isch voll abzockt worde)

El Capullo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von El Capullo »

@Goofy

y bi scho in zimmlig vyylne arabische Länder in de Ferie gsy (Irak no nie...), aber so extrem wie in Oman isch mrs no niene uffgfalle!

Larry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Larry »

geschter het dr dirty Harry sini letschti Show gha.
für alli wo's verpasst hän:
http://www.youtube.com/watch?v=LrOYna52tX8

andreas
Erfahrener Benutzer
Beitrag von andreas »

Ich war immer Fan, allerdings wusste ich nicht einmal, dass er noch auf
Sky weitergemacht hat. :o
Copyright © andreas 2005–heute. Alle Rechte vorbehalten.

Rotblau, die App von Fans für Fans! Rotblau gibt es auf iOS, Android oder im Web.

Antworten