Penalty chasch ha!dasto hat geschrieben:bisch du dfründin vo ihm?![]()
Der offizielle Beziehungs-Fred
vielleicht weil einer mit einem grösseren kanonenrohr einfährt ...Stanislaw hat geschrieben:und wieso machen sie das?
Der Kapitalist ist nicht mehr der einsame Geizhals, der sich an den verbotenen Schatz klammert und ab und zu im stillen Kämmerlein hinter der fest verschlossenen Tür einen verstohlenen Blick darauf wirft, sondern ein Subjekt, welches das grundsätzliche Paradox akzeptiert, dass die einzige Art und Weise, den eigenen Schatz zu bewahren und zu vermehren, darun besteht, ihn auszugeben.
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
[RIGHT]Slavoj Zizek[/RIGHT]
Zum wider biz ufs Thema zruggzcho. Ich han eifach müesse feststelle, dass nach em Zämmezug nüt meh so gsi isch wie vorher. Alles wird nur no kompliziert: emol in Usgang, mol miteme Chnüppel hei cho, kei Fründinne meh heibringe (:-) nid so ernscht gmeint) .... und zudem machi eigentlich mi Hushalt no gärn sälber, koche und ikaufe cha sie eh nid würklig ..... s'einzig wo no blybe isch wäsche und putze, aber do tuet sie au immer dumm. Jo, es närvt halt eifach. Und weni denn mol nid ume bin, heisst wieso hesch nie Zyt für mich ...... irgendwie chan ich mich eifach nid würklig an so es Läbe gwöhne. Do drfür han ich viel z'viel Flause im Kopf und Läbensfreud ;-)
Ay ay ay, do hesch dir wiirgligg nid grad e Prachtsexemplar aglächlet. Y wyrd si abtue und mir e ney zuelege, denn hesch ev. mehr Glygg.Firefrog hat geschrieben: koche und ikaufe cha sie eh nid würklig ..... s'einzig wo no blybe isch wäsche und putze, aber do tuet sie au immer dumm.
Wär zahlt denn d Mieti?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
- Heaven Underground
- Erfahrener Benutzer
- schneewittch
- Neuer Benutzer
bingo...the kaiser. hat geschrieben:offe über alles rede, wenn me scho zämme wohnt, muess me alles aschpräche und nid an ihre vrbyläbe. me ka sich mieh gä, aber nid sich für ander verändere. wemms nid besser wird s' ganze beände, denn mit dr richtige frau gits die problem nid.
noch ein schnittchen schneewittchen???
- alter sack
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Firefrog"] ...... irgendwie chan ich mich eifach nid würklig an so es Läbe gwöhne. Do drfür han ich viel z'viel Flause im Kopf und Läbensfreud ]
Lies dini Signatur e paar moll und denn goht's scho wieder.
Lies dini Signatur e paar moll und denn goht's scho wieder.

Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda) / Alter Sack ***
aber nid dr Josef
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Naja, man behauptet ja immer Frauen würden vernetzer, komplexer denken als Männer....mindistens in der Beziehungssache...daher scheint der gedanke zu "männlich"Supersonic hat geschrieben:Keine Ahnung, verstehe die Weiber ja nicht wirklich. Aber Nogomets Antwort erscheint mir logisch (auch wenn das nicht auf mich zutrifft.)

Frog di dure!
Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit
Offizieller OT-Bundesrat auf Lebenszeit