wenigschtens hett er welchiFire of Basle hat geschrieben:All right!
usserdäm hoff ich, dass d #10 ändlig Mol sini Chance nutzt!
UEFA Cup / Champions League
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
auso i finge äs paar jungs hei scho ä änge horizont. dass dir nid grad züri häufet cha i no verstah. aber das immer grad vo hass u tod (guet tod, isch dasmau nid gstange) muess gredt wärde, wes um angeri mannschafte geit, geit mir eifach nid i chopf.fallout hat geschrieben:nei. i hoff immr no das gc, fcz, yb usw. ufe sagg bechöme! i bi fcb fan und nit champions-league! hoff doch nit ufene mannschaft woni hass!
i aus bärner has thun o nid möge gönne, das die ir cl si gsi. ha o lang nid aui spiu gseh, wie i o vo öich nume eis spiu ha gseh am tv. ABER i has am nächschte tag eifach zur kentniss gno u bi o nid am bode zerstört gsi, we dir oder thun pünkt für d'schwiiz heit ghout. ömu hass wär da nie ufcho.