UEFA Cup / Champions League

Diskussionen rund um den FCB.
the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

Fire of Basle hat geschrieben:All right!

usserdäm hoff ich, dass d #10 ändlig Mol sini Chance nutzt!
wenigschtens hett er welchi :rolleyes:
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

in 12 monaten haben wir einen 60er koeffizienten und stuerzen werder, schlacke und co in die ungesetztenliste.
In Principio erat Verbum et Verbum erat apud Deum et Deus erat Verbum.

sergipe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von sergipe »

Müssen wir ein eine Qualirunde oder sind wir direkt gesetzt?
Wann fangen diese Spiele an?

ChosenOne
Erfahrener Benutzer

Beitrag von ChosenOne »

fallout hat geschrieben:nei. i hoff immr no das gc, fcz, yb usw. ufe sagg bechöme! i bi fcb fan und nit champions-league! hoff doch nit ufene mannschaft woni hass!
auso i finge äs paar jungs hei scho ä änge horizont. dass dir nid grad züri häufet cha i no verstah. aber das immer grad vo hass u tod (guet tod, isch dasmau nid gstange) muess gredt wärde, wes um angeri mannschafte geit, geit mir eifach nid i chopf.

i aus bärner has thun o nid möge gönne, das die ir cl si gsi. ha o lang nid aui spiu gseh, wie i o vo öich nume eis spiu ha gseh am tv. ABER i has am nächschte tag eifach zur kentniss gno u bi o nid am bode zerstört gsi, we dir oder thun pünkt für d'schwiiz heit ghout. ömu hass wär da nie ufcho.

Antworten