neus libli?
- brewz_bana
- Erfahrener Benutzer
ha moll neume e bricht gläse, vowäge dass nike abotte het bi juve statt streife moll e anders design izfiehre (was ich pers. absolutt bescheuert find!)... uff jedefall hanni denn im internet dä entwurf gfunde. es kah au e fake si, aber villicht ischs würgli e studie. was uffaltt das hinde bi de nummere sganze nur eifarbig isch:

- suga
- Erfahrener Benutzer
das wär doch noh e guets uuswiiechtrikot!! und mitem fcb logo wärs au noh e schönsbrewz_bana hat geschrieben:ha moll neume e bricht gläse, vowäge dass nike abotte het bi juve statt streife moll e anders design izfiehre (was ich pers. absolutt bescheuert find!)... uff jedefall hanni denn im internet dä entwurf gfunde. es kah au e fake si, aber villicht ischs würgli e studie. was uffaltt das hinde bi de nummere sganze nur eifarbig isch:

Bevor wir fallen...fallen wir lieber auf 
suga minchia....
"Senza arbitri e creatina la juve va in rovina"

suga minchia....

"Senza arbitri e creatina la juve va in rovina"
[CENTER]flasht mi au!
allerdings kunnts nie ans orange gc-usswärtsliibli ane
[/CENTER]
allerdings kunnts nie ans orange gc-usswärtsliibli ane

@alle Medien
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
Aufgrund meiner nicht vorhandenen Fachkompetenz in den Bereichen FC Basel, Fanprojekt, Tickets, Fussball und Offtopic, muss ich mir keinerlei Sorgen über eine kommerzielle Übernahme durch die Basler Zeitung machen.
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
- São Paulino
- Erfahrener Benutzer
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
E schwarze Baslerstab uff schwartzem Grund.edge hat geschrieben:nachdem s jetzige shirt jo scho 2 saison alt isch, ischs doch an dr zit für es neud libli, wenn me die letschte joor aluegt.
weiss me do scho biz mehr drüber odr gits vorschläg wies sött usseh?
wenn me d nike-wm-shirts aluegt, gits jo dismol schiinbar nid sones standart libli.

[CENTER]'s Gratzhändli:
My Vorschlag zur Geburtereeglig
Passet uff, so guet wie meeglig,
und hälfet bitte alli mit,
dass es nimme so vyl Zircher git.
My Vorschlag zur Geburtereeglig
Passet uff, so guet wie meeglig,
und hälfet bitte alli mit,
dass es nimme so vyl Zircher git.
[/CENTER]Zitat aus Grounding:
Du bisch Zürcher, dir glaube sy eh nid.
Mir brennen jetzt manchmal noch die Augen vom hinschauen...Urlauber hat geschrieben:
Mir het halt das immerno am beschte gfalle... aber do bi ich glaub eine vo wenige :-(
Wenn gestreift, dann bitte richtig (à la Milan/Inter). Im Retro-Style einfach längs durchgestreift - fänd ich noch stark!
© by Legolas - all rights reserved
das libli muess me doch scho numme geil finde, wells an die geilst zit erinneret... also bi mir ischs eso. wenni das libli gseh, erinnerets mi immer an tum in bern und dr muri wo gege gc dr penalty versenkt....Legolas hat geschrieben:Mir brennen jetzt manchmal noch die Augen vom hinschauen...
Wenn gestreift, dann bitte richtig (à la Milan/Inter). Im Retro-Style einfach längs durchgestreift - fänd ich noch stark!
jäsoedge hat geschrieben:i mein das in dr saison, bim 4:1, dört sind si für mi meister gsi

drum findis au no glatt vom fcb daser nur all zwei johr e neus libli usebringt...Stavia hat geschrieben:Es git kei bessers Mittel zum dr Fan z'schröpfe, als jedes Johr neui Liebli mache.
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
- Supersonic
- Erfahrener Benutzer
Das isch übrigens usser em Krage ds normale aktuelle Libli vo Montreal !São Paulino hat geschrieben:Übrigens: Finde ich noch cool, wie sie in Nordamerika ab und zu mit so genannten "retro jerseys" oder "vintage jerseys" spielen. (NHL, MLB)
Beispiel gefällig?
Do in Nordamerika hets ebe kei Reklame uf de Libli. Irgendwie viel schöner. Und d' Designs wechsle au nid ständig. Die meischte Teams hän die gliiche Libli sit 10 Johr oder länger. D'Lüt chaufe neui Libli wäge de Spielername.
SUPPORT BACTERIA. THEY'RE THE ONLY CULTURE SOME PEOPLE HAVE