Der Torhüter 2006/7 beim FCB
...könnt au si dass dr Zubi dr Wunsch g'üsseret het, nach de WM zrugg z'trätte, dorum isch dr FCB uff d'Suechi...
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
******************************************************************[/CENTER]
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Hätten, würden...zBasel Fondue hat geschrieben:Da hast du sicher nicht ganz unrecht! Aber einige Fehler hätten auch die Quali kosten können! Ich denke da an Zypern oder Israel!
Und einigi unhaltbari won'r ghebbt hett ebeso

Dass dr Zubi nie en Wältklassgoali gsii isch und nie sii wird, wüsse mr alli
Aber zell mr mol bitte 20 Goalies uff wo aktuell no spiele wo nie so Flops bringe!
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
Er ist einfach so unbeständig! Einmal Hui und dann wieder Pfui!Beckenpower hat geschrieben:Hätten, würden...
Und einigi unhaltbari won'r ghebbt hett ebeso![]()
Dass dr Zubi nie en Wältklassgoali gsii isch und nie sii wird, wüsse mr alli
Aber zell mr mol bitte 20 Goalies uff wo aktuell no spiele wo nie so Flops bringe!
Sicher gibt es keine Goalies die keine Fehler machen! Aber Zubi ist einfach unberrechenbar!
- Beckenpower
- Erfahrener Benutzer
Guet, dönt scho besser! Das mit em einmal hui und dann wieder pfui würdi so uff jede fall unterschriebezBasel Fondue hat geschrieben:Er ist einfach so unbeständig! Einmal Hui und dann wieder Pfui!
Sicher gibt es keine Goalies die keine Fehler machen! Aber Zubi ist einfach unberrechenbar!
Aber ebbe, es gitt nit so viel Alternative füre FCB. Dr Herzog isch solid und i würd sage au nit so unbeständig. Allerdings allgemein nit uff em gliiche Niveau. (noni?)
Tja und sunnscht isch aktuell halt sehr wenig umme wo guet wär und au würgligg zum FCB würd cho.
Wie lange geht denn Zubis Vertrag noch?
Zitat des BAZ-Journalisten Georg Heitz im Dokumentarfilm «Der Topf im Kopf» aus dem Jahr 2002:
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
«Die letzten paar Jahre zeigen, dass die Zuschauer kommen wegen den Emotionen und aus Verbundenheit dem Verein gegenüber, aus Neugier oder vielleicht auch um zu lästern über diese Mannschaft. Aber auf die Länge denke ich schon, dass man muss einen Schuss Unterhaltung drin haben im Spiel einer Fussballmannschaft, sonst kommen die Zuschauer nicht mehr. Siegen alleine reicht auf die Länge nicht.»
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
Herzog wäre sicher eine gute Alternative! Du hast natürlich recht viel ist nicht da von guten Goalies für uns!Beckenpower hat geschrieben:Guet, dönt scho besser! Das mit em einmal hui und dann wieder pfui würdi so uff jede fall unterschriebe
Aber ebbe, es gitt nit so viel Alternative füre FCB. Dr Herzog isch solid und i würd sage au nit so unbeständig. Allerdings allgemein nit uff em gliiche Niveau. (noni?)
Tja und sunnscht isch aktuell halt sehr wenig umme wo guet wär und au würgligg zum FCB würd cho.
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
Ich glaube mit 45 ist er noch ein bisschen zu jung um alleine mit den Journalisten zu telefonieren! Das muss doch seine Beatrice machen! Armer Zubi!Fenta hat geschrieben:Du darfst das nicht zu eng sehen, stell dir mal vor was für eine Erfahrung dann dieser Mann hat. Bin mir sicher, dass er mit 45 alleine mit Journalisten telefonieren kann...

Und warum stellen wir eigentlich nicht Beatrice ins Tor, belastet nicht das Ausländerkontingent, ist weder zu jung noch zu alt, hat komunikative Fähigkeiten und last but not least wir müssen keine neuen Torhüterleibchen bedrucken lassen...zBasel Fondue hat geschrieben:Ich glaube mit 45 ist er noch ein bisschen zu jung um alleine mit den Journalisten zu telefonieren! Das muss doch seine Beatrice machen! Armer Zubi!![]()
Ich persönlich bi pro Zubi!
Zwickmühli bisches!
Dä Gaucho schiint jo rächt guet z'si, was me so liest. Aber är bsetzt e Nicht-EU-Usländerplatz, sofärn sich nid no e italiänische Grossvater findet. Für sini Ussage à la "...möchte mich nicht äussern, in Basel spielt ein verdienter Goalie.....wäre unfair gegenüber ihm, sich über Spekulationen zu äussern..." gebührt ihm Reschpäkt!
I fänds reschpäktlos gegenüber im Zubi, wenn me ihm eifach e Andere vor d Nase stellt! Dr Zubi isch im Härze e Basler. Är isch e verdiente Spieler bim FCB. Är bietet Agriffsflächi. Genau so Spieler, wo sich d Geischter dra scheide, hämmer eh scho zwenig in unserer Mannschaft! Sini glägentliche Fählgriff sin doch irgendwie s Salz in dr Suppe.
Fazit: Lieber eine, wo sich mit em Verein und de Fans identifiziert, wo mit Härz und Stolz drby isch und wo halt amme gwüssi Unzuelänglichkeite an Tag leggt, als eine, wo möglicherwys besser isch (und mer möglicherwys in dr CL besseri Chance hätte), wo aber kei richtigi Integrationsfigur isch und das au nid im eigentliche Sinn ka wärde (höggschtens e Publikumsliebling). Also: Pro Zubi!!!
Dä Gaucho schiint jo rächt guet z'si, was me so liest. Aber är bsetzt e Nicht-EU-Usländerplatz, sofärn sich nid no e italiänische Grossvater findet. Für sini Ussage à la "...möchte mich nicht äussern, in Basel spielt ein verdienter Goalie.....wäre unfair gegenüber ihm, sich über Spekulationen zu äussern..." gebührt ihm Reschpäkt!
I fänds reschpäktlos gegenüber im Zubi, wenn me ihm eifach e Andere vor d Nase stellt! Dr Zubi isch im Härze e Basler. Är isch e verdiente Spieler bim FCB. Är bietet Agriffsflächi. Genau so Spieler, wo sich d Geischter dra scheide, hämmer eh scho zwenig in unserer Mannschaft! Sini glägentliche Fählgriff sin doch irgendwie s Salz in dr Suppe.
Fazit: Lieber eine, wo sich mit em Verein und de Fans identifiziert, wo mit Härz und Stolz drby isch und wo halt amme gwüssi Unzuelänglichkeite an Tag leggt, als eine, wo möglicherwys besser isch (und mer möglicherwys in dr CL besseri Chance hätte), wo aber kei richtigi Integrationsfigur isch und das au nid im eigentliche Sinn ka wärde (höggschtens e Publikumsliebling). Also: Pro Zubi!!!
Zubi möge doch auf dem Höhepunkt seiner Karriere (WM 2006) einfach sauber zurücktreten. Das würde mir emotional nämlich vieles einfacher machen.
Ich finde ihn als Typen echt Klasse. Aber seine Leistung auf dem Platz ist ungenügend. Deshalb hoffe ich - schweren Herzens - auf den Gaucho-Transfer.
Ich finde ihn als Typen echt Klasse. Aber seine Leistung auf dem Platz ist ungenügend. Deshalb hoffe ich - schweren Herzens - auf den Gaucho-Transfer.
© by Legolas - all rights reserved
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Laut Trainer ist "El Pato" kein Thema. "Wir verpflichten ihn nicht"
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Also do jo die meischte do inne, lieber durchschnittleche Fuessball wän gseh, also au keine CL Spiel meh, und lieber back to the roots gön, denn längt dr Zubi jo längschtens. Für was bruche mir e Top Goali wo alles hebt, mir derfür in CL müen, damit ihr unzfriedene wieder über moderni Fuessball und sunschtiges chönne ufrege? 

Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 
:)
https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
kam auch heute auf Radio 1Gevatter Rhein hat geschrieben:Heute Abend auf Telebasel :
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar 

das heisst nicht WENN, sondern WEN !!!zBasel Fondue hat geschrieben:Wenn verpflichten wir dann? Herzog?

- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
Ja einige hier wollen lieber in der Gurkenliga top sein mit dem fliegenfänger Zubi, statt wieder einmal in der CL zu spielen traurig aber wahr!Sharky hat geschrieben:Also do jo die meischte do inne, lieber durchschnittleche Fuessball wän gseh, also au keine CL Spiel meh, und lieber back to the roots gön, denn längt dr Zubi jo längschtens. Für was bruche mir e Top Goali wo alles hebt, mir derfür in CL müen, damit ihr unzfriedene wieder über moderni Fuessball und sunschtiges chönne ufrege?![]()
Zubi soll gleich mit Murat Yakin zusammen nach Bern gehen zu den Young Boys! Da können dann Zubi, Murat und Hakan mit Gernot Rohr zusammen Wein trinken!
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
..Fähler mache alli.. das isch klar! Allerdings sin bim Zubi scho e paar derbi gsi, wo eim als (Top)Goali, (wofür me en bim FCB und in dr Nati haltet) scho nit so..
und in dere Hüfigkeit passiere sotte. In de letschte 1.. 2.. verliecht 3 Joor sin scho paar gravierendi Schnitzer derbi gsi. Und ich weiss nit, ob er in eme andere Verein oder in eme andere Land immer no zwüsche de Pfoste stoh würdi..
(siehe z.B. Leverkusen..?!) Er het do halt scho viel Kredit.. vorallem vom Trainer,
aber au vo gwüsse Teil vo de Fans, wo alli eifach immer wieder über das hinwägluege.. derzu kunnt no sini grundsätzlichi Schwächi bim uselaufe und bi Flanke..
Ich persönlich ha nüt gege dr Zubi.. ich schimpf wenn er dernäbe längt, ich klatsch aber au wenn er mol eine useholt. (Aber wenn er numme e Rückpasse ohni Unsicherheite stoppt, klatsch ich nit.. nit wie anderi teil vo de Fans.. wie
jetzt gege St.Galle wieder.. das isch für mi unbegrifflich..)
Wenn dr Zubi wenigstens no sälbstkritisch wär.. au mol vor dr Kamera.. miech en das au sympatischer. Aber das isch er jo au nit.
Also alles in allem bi ich contra Zubi.. um die frog do z'beantworte.
Für mi isch er e durchschnittliche NLA-Goali.. scho immer gsi. E andere ka das au, verliecht sogar mit weniger Patzer. Me muess nur e mol eim au e Chance gä!! Ich fänds guet, wenns mol e Wächsel gäbt bim FCB bi de Goalie's!
und in dere Hüfigkeit passiere sotte. In de letschte 1.. 2.. verliecht 3 Joor sin scho paar gravierendi Schnitzer derbi gsi. Und ich weiss nit, ob er in eme andere Verein oder in eme andere Land immer no zwüsche de Pfoste stoh würdi..
(siehe z.B. Leverkusen..?!) Er het do halt scho viel Kredit.. vorallem vom Trainer,
aber au vo gwüsse Teil vo de Fans, wo alli eifach immer wieder über das hinwägluege.. derzu kunnt no sini grundsätzlichi Schwächi bim uselaufe und bi Flanke..
Ich persönlich ha nüt gege dr Zubi.. ich schimpf wenn er dernäbe längt, ich klatsch aber au wenn er mol eine useholt. (Aber wenn er numme e Rückpasse ohni Unsicherheite stoppt, klatsch ich nit.. nit wie anderi teil vo de Fans.. wie
jetzt gege St.Galle wieder.. das isch für mi unbegrifflich..)
Wenn dr Zubi wenigstens no sälbstkritisch wär.. au mol vor dr Kamera.. miech en das au sympatischer. Aber das isch er jo au nit.
Also alles in allem bi ich contra Zubi.. um die frog do z'beantworte.
Für mi isch er e durchschnittliche NLA-Goali.. scho immer gsi. E andere ka das au, verliecht sogar mit weniger Patzer. Me muess nur e mol eim au e Chance gä!! Ich fänds guet, wenns mol e Wächsel gäbt bim FCB bi de Goalie's!
eimol rot-blau - immer rot-blau
- zBasel Fondue
- Erfahrener Benutzer
Es wird do inne immer so to, als ob mer nur wägenem Zubi nümme könnte in dr CL schpiele. E absolute Fuchchs! Zum ind CL z ko, bruuchts e ganzi Mannschaft. Unseri derzytigi Mannschaft isch schlicht nümm so guet wie die damaligi, mit de vo Dir so deschpektierlich gnennte Muri und Hakan! Sällmol isch eifach mehr Subschtanz umme gsi und zuedämm isch au damals scho dr Zubi zwüsche de Pföschte gschtande. Und wäsentlich schlächter ischer sit denn nid worde!zBasel Fondue hat geschrieben:Ja einige hier wollen lieber in der Gurkenliga top sein mit dem fliegenfänger Zubi, statt wieder einmal in der CL zu spielen traurig aber wahr!
Zubi soll gleich mit Murat Yakin zusammen nach Bern gehen zu den Young Boys! Da können dann Zubi, Murat und Hakan mit Gernot Rohr zusammen Wein trinken!
Also machte mol alli dr Kopf zue! mit Gaucho=CL, mit Zubi=kei CL........Dünnpfiff!!!!