Zeway....Schnitzelbängg
- Versumpfte
- Benutzer
Dä isch jo au e rächti Katastrophe, fäärimaa, fäärimaa, dä wo kaini bänggli bringe kaTüllhuffe hat geschrieben:Ally wo mee ass 3 Värs vor ys ushalte. D.h. der Fäärimaa ghört ganz sicher nit derzue.![]()
ps: Aigentlig sinn mer in letschter Zytt vyl z lieb mit den unluschtige Bänggelsänger...
Kai guete Rythmus (dass är me sprächgsang macht als singe, ka ich jo no dure lo, aber ebe so wieners macht, do stell ich scho um oder ab, wenn ich numme mitkrieg dass är kunnt (Radio/TV) sunscht wurd ich glaub ussere Beiz laufe) und verhunzt so total aalfälligi gueti Värs...
Ich dängg s isch schwierig, e guete Vortrag mit eme guete Värs z kombiniere, wenns nonig so lauft, sottsch nid grad uff Gass, sondern villicht im intime Kreis s versueche, obs aakunnt.
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
- Versumpfte
- Benutzer
ich find dr fährimaa het sehr e eigene, subtile humor. und im 2004 e stargge johrgang gha. au dr vortrag isch sehr eige, e bitz schüüch, drfür au einzigartig. isch mir tausig moll lieber als die diverse pseudo-luschtige, schänggelklopf-verbalonanischte wo dr refrain oder wie me däm sage söll me stimmig söll bringe als d'värs (bewusst nit pointe!).
Ahoi!
Wo ist Dein Schuh?
Wo ist Dein Schuh?
- Versumpfte
- Benutzer
Zem Bischpil d'Schizophreneli!Seemann hat geschrieben:ich find dr fährimaa het sehr e eigene, subtile humor. und im 2004 e stargge johrgang gha. au dr vortrag isch sehr eige, e bitz schüüch, drfür au einzigartig. isch mir tausig moll lieber als die diverse pseudo-luschtige, schänggelklopf-verbalonanischte wo dr refrain oder wie me däm sage söll me stimmig söll bringe als d'värs (bewusst nit pointe!).
weiss eigentli öpper, bi wellem Bangg dr Schuflepuur mitgmacht het friehner?
I weiss, es isch e erfolgrichig beriehmti Gruppe gsi, alli andere hän uffgheert, är het wietergmacht. Abr mir fallt dr Name eifach nymm i, verglemmi. Muess ca. 5 Joor här sy...
I weiss, es isch e erfolgrichig beriehmti Gruppe gsi, alli andere hän uffgheert, är het wietergmacht. Abr mir fallt dr Name eifach nymm i, verglemmi. Muess ca. 5 Joor här sy...
Rankhof - seit 2002 da und noch immer nicht weg
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
allerdings wegen "Datenbankproblemen" von 2/09 bis 4/11 seiner virtuellen Existenz beraubt...
- chef-teleboy
- Erfahrener Benutzer
und wo bliibt s'anggebliemli ?Mätzli hat geschrieben:Stimmt! LUGGEBIESSER ha-n-y no vergässe. kult in de 70er und 80er im Charivari!
kemmifääger schwarze maa, het e schwarzes hemmli aa,
cubillas au schwarze maa, het e rot-blau hemmli aa, ... kaaa
Alles, was ich sicher weiss über Moral und Pflicht, verdanke ich dem Fussball (Albert Camus)
- Auginho Basel
- Erfahrener Benutzer
's Anggebliemli isch zwo unvergässe. Fairerwyys muess me aber saage, dass er vom Värsinhalt här nid unbedingt ...orthodox gsi isch. Aber drfir e Original.chef-teleboy hat geschrieben:und wo bliibt s'anggebliemli ?
kemmifääger schwarze maa, het e schwarzes hemmli aa,
cubillas au schwarze maa, het e rot-blau hemmli aa, ... kaaa
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- baslerstab
- Erfahrener Benutzer
em bebbi sy bangg?????Leeloo hat geschrieben:...aber mi Lieblingsbangg hesch leider nit in dinere Lischte!![]()
Vom Vater zum Mönchsleben bestimmt, mit der Glut erster Jugendinbrunst einem frommen und asketisch-heldischen Ideal zugewandt, hatte er bei der ersten flüchtigen Begegnung, beim ersten Anruf des Lebens an seine Sinne, beim ersten Gruss des Weiblichen unweigerlich gespürt, dass hier sein Feind und Dämon stehe, dass das Weib seine Gefahr sei. HH 1930
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen
[quote="kopfwee"] ]
Eso wie die vom Schwoobekäfer wo när über Big B. singt und wie när au gärn zueluegt bi so alltägliche Sache und denn d Affe im Zolli meint, das isch e Biespiel wies richtig isch!
Eso wie die vom Schwoobekäfer wo när über Big B. singt und wie när au gärn zueluegt bi so alltägliche Sache und denn d Affe im Zolli meint, das isch e Biespiel wies richtig isch!
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Und uff die vlerfixte Trämmli kasch allewyl no warte bis schwarz bisch...Mätzli hat geschrieben:'s Anggebliemli isch zwo unvergässe. Fairerwyys muess me aber saage, dass er vom Värsinhalt här nid unbedingt ...orthodox gsi isch. Aber drfir e Original.
-
El Capullo
- Erfahrener Benutzer
hütt:
Schorsch, Gratzbirschtli, Schuufle Buur, Tam Tam, Ständerlampe, Stroossewischer, Gasladärne, Verschiffte, Stächmugge, Singvogel, Penetrante, Käärnebigger, Zahnstocher, Setzlig, Peperoni
friehner:
Anggebliemli, Stachelbeeri, Pfäfferschoote, Kaffimihly, Uffegumbberli
Schorsch, Gratzbirschtli, Schuufle Buur, Tam Tam, Ständerlampe, Stroossewischer, Gasladärne, Verschiffte, Stächmugge, Singvogel, Penetrante, Käärnebigger, Zahnstocher, Setzlig, Peperoni
friehner:
Anggebliemli, Stachelbeeri, Pfäfferschoote, Kaffimihly, Uffegumbberli
[CENTER]Doublewinner 2012[/CENTER]