wer seit dr den, das den alles eso lauft wie du meinsch...erlebnisorientierter hat geschrieben:Nach em 2:1 gege Neueburg und em erneute Punktverlust vom FCZ, seht also drnoch us dass au in dem Johr der Titel wird gholt. Klar ka no viel passiere, i gang jetzt eifacht mol drfo us dass es längt.
Und trotzt der erfreuliche Nochricht, han ich mr mol so bits Gedanke gmacht über die nöcheri Zuekunft vo unserem FCB.
Dr Grund isch, dass ich vonere Truppe wo e Budget vo über 30 Mio. het, eifacht merh erwarte due (zumindest bi de Heimspiel). D Frog isch, obs sichs lohnt so e Budget zha, weme national zwar meisten dominiert, aber international nit grossi Strick risst? Machts Sinn Spieler zverpflichte wo 10mol so tür oder no mehr sind als dass me e Nochwuchsspieler d Chance git, wo jenachdem mehr bringt?
Den ich gang mol dodrvo us dass dr ein (Degen) oder an der (Chippy?) nach dr WM durchus dr FCB wird verloh. Es wer viellicht dr Zitpunkt sich vo Teil Spieler und au em Trainer (?) ztrenne. Und e Truppe ufzbaue wo Leideschaft zegt, und trotzdem no um dr Meistertitel spielt.
das Team 2006/2007
Goali: Zubi weg, dafür entweder dr Herzog verpflichte oder immene Meili d Chance geh. Als Nr.2 dahinter dr Y. Sommer us dr U21.
Abwehr: Yakin weg. Vo dr U21 no 1-2 Verdeitiger nochezieh (z.B. Ferati oder Baumann)
Mittelfeld: Petric und Mille weg/verkaufe. Mit em Kuzmanovic stoht durchus e Spieler bereit wo die Rolle genauso guet wenn nit so gar besser spielt.
Sturm: Die grössti Problemposition. Do miesste me eine verpflichte. Zuedem aber no evt. dr Kottmann oder so us dr U21 hole/ufezieh
Ich will nit abstritte das dr Gross, in sinere Trainerkarriere extrem viel erreicht het. Das verdient respekt. Aber es wär an dr Zit amene Trainer platz zmache, wo frische Wind bringt. E Trainer wo mit junge Spieler ka umgho. e Trainer wo bereit isch Experimentiere.
Zuschauer: Viellicht wäres mit minere Vorstellig negscht Saison pro Schnitt no 14000 Zuschauer, will mr viellicht ohni witeres 2 oder 3 wäre als mit 10 Punkt Vorsprung 1. Aber mir wer das scheissegal. lieber 3:4 veliere dafür spektakel gseh, als 1:0 gwünne und e Match vomene 5 Liga Niveau
den muesch öbe 6 neui spieler i'baude..u. das brucht zyt..aber erfolgrich sölle si natürlich trotzdäm si!!!
goht irgend wie nit so uf, oder?