Team 2006/2007

Diskussionen rund um den FCB.

Din Vorschlag isch....

guet
18
15%
scheisse
75
64%
mir egal
25
21%

Insgesamt abgegebene Stimmen: 118

shabba
Erfahrener Benutzer

Beitrag von shabba »

erlebnisorientierter hat geschrieben:Nach em 2:1 gege Neueburg und em erneute Punktverlust vom FCZ, seht also drnoch us dass au in dem Johr der Titel wird gholt. Klar ka no viel passiere, i gang jetzt eifacht mol drfo us dass es längt.

Und trotzt der erfreuliche Nochricht, han ich mr mol so bits Gedanke gmacht über die nöcheri Zuekunft vo unserem FCB.
Dr Grund isch, dass ich vonere Truppe wo e Budget vo über 30 Mio. het, eifacht merh erwarte due (zumindest bi de Heimspiel). D Frog isch, obs sichs lohnt so e Budget zha, weme national zwar meisten dominiert, aber international nit grossi Strick risst? Machts Sinn Spieler zverpflichte wo 10mol so tür oder no mehr sind als dass me e Nochwuchsspieler d Chance git, wo jenachdem mehr bringt?

Den ich gang mol dodrvo us dass dr ein (Degen) oder an der (Chippy?) nach dr WM durchus dr FCB wird verloh. Es wer viellicht dr Zitpunkt sich vo Teil Spieler und au em Trainer (?) ztrenne. Und e Truppe ufzbaue wo Leideschaft zegt, und trotzdem no um dr Meistertitel spielt.

das Team 2006/2007

Goali: Zubi weg, dafür entweder dr Herzog verpflichte oder immene Meili d Chance geh. Als Nr.2 dahinter dr Y. Sommer us dr U21.

Abwehr: Yakin weg. Vo dr U21 no 1-2 Verdeitiger nochezieh (z.B. Ferati oder Baumann)

Mittelfeld: Petric und Mille weg/verkaufe. Mit em Kuzmanovic stoht durchus e Spieler bereit wo die Rolle genauso guet wenn nit so gar besser spielt.

Sturm: Die grössti Problemposition. Do miesste me eine verpflichte. Zuedem aber no evt. dr Kottmann oder so us dr U21 hole/ufezieh

Ich will nit abstritte das dr Gross, in sinere Trainerkarriere extrem viel erreicht het. Das verdient respekt. Aber es wär an dr Zit amene Trainer platz zmache, wo frische Wind bringt. E Trainer wo mit junge Spieler ka umgho. e Trainer wo bereit isch Experimentiere.

Zuschauer: Viellicht wäres mit minere Vorstellig negscht Saison pro Schnitt no 14000 Zuschauer, will mr viellicht ohni witeres 2 oder 3 wäre als mit 10 Punkt Vorsprung 1. Aber mir wer das scheissegal. lieber 3:4 veliere dafür spektakel gseh, als 1:0 gwünne und e Match vomene 5 Liga Niveau
wer seit dr den, das den alles eso lauft wie du meinsch...

den muesch öbe 6 neui spieler i'baude..u. das brucht zyt..aber erfolgrich sölle si natürlich trotzdäm si!!!

goht irgend wie nit so uf, oder?

Mike
Neuer Benutzer

Beitrag von Mike »

Delgado kam und hat Hakan nun ganz vergessen gemacht.
Kann sein, kann auch nicht sein...

In jener Saison, als der FCB in der CL diese erfolge hatte, attraktive Fussball spielte, dominierte etc. , jammerte niemand so wie das jetzt hier gemacht wird...
Delgado kam und hat Hakan nun ganz vergessen gemacht.
Wirklich...?

...natürlich lag das damals nicht an Hakan, resp. an Ihm alleine oder wie auch immer...aber tortzdem...

Nicht das ich Hakan zurück wollte, doer Delgado ( in Herbstform) nicht einfach den Hammer finde, aber damals war alles besser (Volksmeinung) und trotzdem irgendwie scheisse...es soll wieder sein wie damals, aber trotzdem alles ganz anders...hmmm....

Aber mir wer das scheissegal. lieber 3:4 veliere dafür spektakel gseh, als 1:0 gwünne und e Match vomene 5 Liga Niveau
Naja, stimmt eigentlich schon, ich will guten Fussball sehen und unterhalten werden, Spass und Action haben... Trotzdem würde es mich sehr interesseiren, als wie "toll" von den Dauer-Reklamierern eine Saison beurteilt würde die ca. so aus sieht:

CUP out in der 2.Runde 4-3 FCB-YB, sensationelles Spiel, Basel holt ein 4-0 Rückstand nach 2 Iregulären Toren von YB fast noch auf! Grossartiges Spiel

CL-Quali verpasst. Super Spiel, junge Spieler schiessen 3 Tore für den FCB, leider schiesst der Gegner deren 4...

ASL: FCB auf Rang 5, die Jungen Wilden machen Dampf, leider reichte es nicht für mehr... ( next Year UI-Cup)... FCZ vor GC Meister...

juliohrossi
Neuer Benutzer

Beitrag von juliohrossi »

Mein Vorschlag

Übt Eckbälle...
"Die einzige Hardware auf der dies jemals laufen wird ist ein Hellraumprojektor"
H.P. Lubich

k@rli o.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von k@rli o. »

erlebnisorientierter hat geschrieben:es wär an dr Zit amene Trainer platz zmache, wo frische Wind bringt. E Trainer wo mit junge Spieler ka umgho. e Trainer wo bereit isch Experimentiere.
Experimentieren - muss nicht sein. Erinnere mich schaudernd an eine Zeit, als der FCB eine Reihe guter Spiele ablieferte und man sich mal wieder so richtig auf ein Spiel in GC (auf dem Letzigrund...) freute. Was passiert? Der Trainer stellt die im bisherigen Saisonverlauf recht stabile Verteidigung auf eine Dreier-Abwehr um, nach kaum 25 Minuten steht es 3:0 für GC...

Aber mehr Flexibilität bei der Aufstellung (Rochaden) und den Auswechslungen darf man ohne Frage schon verlangen. Ist ja schon peinlich, mittlerweile hat wohl jeder nationale oder internationale Trainer, der ins Joggeli kommt, die Zahlen 60., 75. und 85. auf den Handrücken tätowiert.
AMATEUR CRIMPS is an anagram for TRUMP'S AMERICA

RHINO ON'S JOBS is an anagram for BORIS JOHNSON

Varela-8
Erfahrener Benutzer
Wohnort: D4 Balkon Reihe 8 Platz 4xx / Köln Registrierdatum: 31.7.2002
Beitrag von Varela-8 »

unit_bs hat geschrieben:abzugeben:
-yakin
-sterjovski
-nakata
-eventuell zanni. zeigt in letzter zeit jedoch starke verbessereungen...weiter so!!!
-(petric)

auszuleihen:
-mesbah
-baykal

aufstellung 06/07

-------rakitic/carignano--------------------------caiciedo----------------------------------------------eduardo---------------------------------------

-chipperfield-----------------delgado-------------------degen/ergic--------

--berner---------majstorovic---------smiljanic------------------zanni/?-----
schön, mit 5 Nid-EU-Usländer gits IMHO jede Match 0:3 forfait... :rolleyes:

zuedäm isches total sinnvoll Spieler wie Nakata und Petric abzgäh, wenn de international wottsch öbbis risse... schliesslich (das zeigt jo d'erfahrig) gits sälte bis nie Vrletzti Spieler und Sperrene ziehn si sich jo au nie ih :p

Nakata wird sich usserdäm - do binis überzügt - duresetze, dä macht das schono.

Handligsbedarf (do gangis d'accord au mit anderne) gits numme im Agriff und eventuell im Goal bzw. allefalls füre RV. International und au in Spitzespiel vo de ASL isch dr Zanni bis dato äbe no zue unerfahre und stoht eifach z'oft im Schilf. Übere Zubi miemer nid diskutiere...

Bsunders was ne Goalgetter agoht findi aber, dass öbbis bassiere muess, natürlig chunnt dr Caicedo, aber öb är dr Nochfolger in Sache Töpfe wärde kha vo däm Spieler woni dr Name nümm weiss (irgendwie isch do öbbis gsi mit OM) muess me abwarte.

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Varela-8 hat geschrieben:schön, mit 5 Nid-EU-Usländer gits IMHO jede Match 0:3 forfait... :rolleyes:

zuedäm isches total sinnvoll Spieler wie Nakata und Petric abzgäh, wenn de international wottsch öbbis risse... schliesslich (das zeigt jo d'erfahrig) gits sälte bis nie Vrletzti Spieler und Sperrene ziehn si sich jo au nie ih :p
do goots doch numme ums abgä :p

das gsesch jo scho an sinnere ufstellig, schüsch wär däm fuesballkenner
so ne fähler nit unterloffe ;)

Dr. Dread
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Dr. Dread »

apropos neue Trainer

dr Loose(r) isch jetzt frei, dä cha denn dä Grümpel-Tournier-Huffe au so richtig guet nach vorne peitsche... und tüür isch er sicher au nid!!! ;)

jungs, chömed! Isch das dr Ärnst?

Also ich han lieber e paar nati-spieler in de FCB Reihe (Chipps, Nakata, Majo, Zubi, Smille, Petric, etc.) wo hallt alli 3-4 Joor international DOCH öppis risse chönne (mol ehrlig: es git ganz wenigi clubs wo jedes Joor international die grosse Strigg zerrisse!)

so e grümpel-tournier huffe mit usrangierte 3./4. Klass-spieler und "junge talänt" (erfolgsquote luut Expärte 10-20%) händ mer zu Nati B zyte scho gnueg gseh!

nei, messi danggschön!

5. Dez. 2004 - Polizeigewalt gegen Basler Fans !!!

Dr. Dread
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Dr. Dread »

ps. ich bin bim Match ManU - FCB in dr erste Reihe gstande (row 1!) und hann bim 1-1 träne in de Auge gha... für das bin ich Fussball-Fan, genau für das! Und wenn´s halt nur alli 5-7 Joor isch...... aber immerhin! Grümpeltournier gege Etoile Carouge und Schaffhause bringe bi mir kai Träneflüssigkeit hindefüre... ich supporte trotzdäm vollgas, aber träume still vomene grosse momänt, wie damals in dr CL...

5. Dez. 2004 - Polizeigewalt gegen Basler Fans !!!

Kimplayer
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Kimplayer »

Kimplayer hat geschrieben:Pro Kottmann,
wobi är in letzter Zyt vorallem im linke Mittelfäld igsetzt wird.
het am Samstig bim 4:1 Sieg gege Münsinge 2 Goals und 2 Assists gmacht. Und das vor de Auge vom Peischel und eme Beobachter vo St. Güllen, die sind allerdings wäg em Bühler do gsi.
Arthur: "Nicht schlecht Douglas, du hast den Frosch ganz nach Oben gebracht. Aber denke immer daran:
Das Leben ist eine Hure!"

Tim
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Tim »

Cesar vom FCZ wurde soll am Sonntag im Hardturm mit Gigi geflörtet haben.

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Tim hat geschrieben:Cesar vom FCZ wurde soll am Sonntag im Hardturm mit Gigi geflörtet haben.
:rolleyes: soviel zue gute Infoquellene....
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

TAFKAE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von TAFKAE »

Varela-8 hat geschrieben:schön, mit 5 Nid-EU-Usländer gits IMHO jede Match 0:3 forfait... :rolleyes:
.
sind aber nur 4, und das auch nur wenn ergic für degen spielt.
aber ich würde auch nicht so aufstellen.

obiger text ist frei erfunden. jegliche ähnlichkeit mit lebenden personen haben die sich selbst zuzuschreiben.

carigool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von carigool »

Tim hat geschrieben:Cesar vom FCZ wurde soll am Sonntag im Hardturm mit Gigi geflörtet haben.
die schwuli gurke vom fcz ka me nid bruche, das scheiss grinsegesicht will ich nie bi uns gseh, do würd ich mi no mehr ufrege als bim petric oder smiljanic.

bigmac1971
Erfahrener Benutzer

Beitrag von bigmac1971 »

Me gseht scho, wär die schlächte Zyte vom FCB nit im Stadion erläbt het. I find d Leistig vom FCB in dere Saison nit sooo schlächt. Und dr Zubi het sich nach dr Mediehetzjagd im Herbscht au wieder gfange. Jede het mol e schlächte Daag und me sott au mol die guete Tate vo unserer Nr. 1 aluege.
I weiss au nit ob dr Zubi so schissgoal bekunnt, wenn dr Herr Schwalbemotzer Däge sini Defensivarbet richtig wurd mache und au dr Zanni wurd denn nümm ganz so mies dostoh, wobi dr CG em Zanni mol e Spiel uf Bänkli dörft gönne.
Bi dere Mängi Spiel, miemer doch froh si, dass dr FCB uf Platz 1. isch.
Uf Eurosport isch dr FC Basel aus der kleinen Schweiz uf Platz 13, vo de Top 24 Clubs! Das isch doch e Leistig!!

Gevatter Rhein
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Gevatter Rhein »

carigool hat geschrieben:die schwuli gurke vom fcz ka me nid bruche, das scheiss grinsegesicht will ich nie bi uns gseh, do würd ich mi no mehr ufrege als bim petric oder smiljanic.
Sehe ich ziemlich anders. Auch wenn ich den Wahrheitsgehalt dieses Gerüchts kaum hoch einschätze. Cesar ist mE ein absolut talentierter Spieler, holt regelmässig seine Scorerpunkte und ist für sein Alter schon erstaunlich cool auf dem Platz. Klares Manko wäre die Herkunft FcZ.
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.

Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

also erschtens findis sowieso deplaziert, wenn spieler wo nid chönne,dörfe spiele, nit dört sind wo ihri mannschaft spielt :mad:

und zweitens, wird dä wohl ender sini brasil kollege bsuecht ha :D (oder gsuecht)

und dritens : es isch e scheiss egal wo dä hoggt

São Paulino
Erfahrener Benutzer

Beitrag von São Paulino »

Damit ich meinen Senf hier auch noch abgegeben habe: Njet zu César!

(Bei einem Tausch gegen Sterjovski, würde ich mir's allerdings überlegen. ;) )
"Mehr als die Vergangenheit interessiert mich die Zukunft, denn in ihr gedenke ich zu leben." (A. Einstein)

carigool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von carigool »

[quote="São Paulino"]Damit ich meinen Senf hier auch noch abgegeben habe: Njet zu César!

(Bei einem Tausch gegen Sterjovski, würde ich mir's allerdings überlegen. ]

nicht mal dann! von zürich würde ich notfalls nur margeraiz oder von bergen holen, aber nur notfalls! pro keine zürich spieler mehr beim fcb!

unbekannt
Erfahrener Benutzer

Beitrag von unbekannt »

carigool hat geschrieben:nicht mal dann! von zürich würde ich notfalls nur margeraiz oder von bergen holen, aber nur notfalls! pro keine zürich spieler mehr beim fcb!
schon so, pro keine zürich spieler beim fcb :mad:

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Hüt zobe in Stei am Rhy het e Bekannti vo mir dr Christian Gross zämme mit emene grosse, schlanke, dunkelhütige junge Ma uf emene Spaziergang atroffe. César ?

Jimmygoal
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jimmygoal »

nobilissa hat geschrieben:Hüt zobe in Stei am Rhy het e Bekannti vo mir dr Christian Gross zämme mit emene grosse, schlanke, dunkelhütige junge Ma uf emene Spaziergang atroffe. César ?
Ist kein allzu schlechter Spieler. Torgefärlich mit Spielmacherqualitäten. Wüsste aber nicht für welche Position. Defensiv: sehr gut mit Ba und Ergic.
LM:Chippy, Kuzma,Mesbah, Rakitic, Petric. RM:Kuzma, Degen ist noch nicht weg, Zanni, Ergic, Rakitic. OM: Delgado, Petric, (Eduardo?), Kuzma, Rakitic.
Wäre jetzt nicht speziell für eine Verpflichtung, könnte sie mir aber sehr gut vorstellen.
Jetzt im Forum als Parede bekannt

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Beckenpower »

nobilissa hat geschrieben:Hüt zobe in Stei am Rhy het e Bekannti vo mir dr Christian Gross zämme mit emene grosse, schlanke, dunkelhütige junge Ma uf emene Spaziergang atroffe. César ?
Isch dr Cesar nit en Nit-EU-Ussländer???

S'chönnt aber au dr Caicedo gsii sii...

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

sicher die haben morgen einen wichtigen match (fcz&BS)
und cg geht mit cesar am rhein spazieren :D :rolleyes:

oder hetteren entfühert????

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

tanner hat geschrieben:oder hetteren entfühert????
Ganz geil :D :D

Oder Gross schwul? :eek: ;)

nobilissa
Erfahrener Benutzer

Beitrag von nobilissa »

Beckenpower hat geschrieben:Isch dr Cesar nit en Nit-EU-Ussländer???

S'chönnt aber au dr Caicedo gsii sii...
Miechti meh sinn, stimmt !

the kaiser.
Erfahrener Benutzer

Beitrag von the kaiser. »

zubi

zanni majstorovic smiljanic berner

ba
ergic chipperfield
delgado

carignano petric
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten :p

die schwerste tugend ist die objektivität

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.

"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Beckenpower hat geschrieben:S'chönnt aber au dr Caicedo gsii sii...
Isch wohl mit sehr grosser Wahrschiinlichkeit dr Caicedo gsii, Zitat BaZ heute:
"Stürmer Felipe Caicedo ist in seine Heimat Ecuador gereist, um sich für die Weltmeisterschaft vorzubereiten und wird vor der WM wohl nicht mehr nach Basel reisen."
Mines Erachtens rächt logisch, bevor'r abgreist isch hett sich dr Gross nomol usfüehrlich Zyt gno für es Gspröch mit ihm. Und statt dass's irgendwo imene kahle Zimmer gmacht wird, gohtr mitem am Rhy go spaziere (=Integration, will = Stadt gseh und kenne lerne)

Jimmygoal
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Jimmygoal »

Beckenpower hat geschrieben:Isch wohl mit sehr grosser Wahrschiinlichkeit dr Caicedo gsii, Zitat BaZ heute:
"Stürmer Felipe Caicedo ist in seine Heimat Ecuador gereist, um sich für die Weltmeisterschaft vorzubereiten und wird vor der WM wohl nicht mehr nach Basel reisen."
Mines Erachtens rächt logisch, bevor'r abgreist isch hett sich dr Gross nomol usfüehrlich Zyt gno für es Gspröch mit ihm. Und statt dass's irgendwo imene kahle Zimmer gmacht wird, gohtr mitem am Rhy go spaziere (=Integration, will = Stadt gseh und kenne lerne)
Gut möglich hab ihn aber neulich gesehen: Er ist zwar alles andere als dick aber schlank passt nicht, eher kräftig.
Jetzt im Forum als Parede bekannt

Beckenpower
Erfahrener Benutzer

Jimmygoal hat geschrieben:Gut möglich hab ihn aber neulich gesehen: Er ist zwar alles andere als dick aber schlank passt nicht, eher kräftig.
Schlank isch relativ und das ganze stützt sich jo nur uff d'Ussag vo eim User wo sini Ussag wiederum uffgrund vo dr Ussag vonere Bekannte macht, drum würdi s'ganze nit allzu pingelig aluege.

Antworten