Felge!
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- einspielen
- Erfahrener Benutzer
kei plan wäge felge. aber wennd e paar wotsch pulverbeschichte denn mäldisch diGrga Mali hat geschrieben:Ahoi Matrose!
Y ha e Freegli an die coole Sieche und alli wo s gärn wäre.
Y wett an mi Auteli e paar peppigi Felge drameche. Wo isch das am gynschtigschte/beschte?
Ehner so in Toitschelande bi ATU oddr so Sache oddr in dr Schwiz? Wie isch das mit Zoll denn etc?
Und wenn muess me neui Felge idraage loh im Fahrzyguswyys? Immer?
Messi vyylmoll fyr d Antworte

gruess
- Erfahrener Benutzer
Was isch piinligg? Felge am Auto? Sell y ohni fahre?Lou C. Fire hat geschrieben:Ziginer, jezz entischesch mi aber mächtig!
Subidubi Felge..... dasch jo so ebis vo piinlig....
@ Coyote, was goht nid, wenn ich pnö ha und felge wett? Denn muess y eh grad Pnö chaufe?
Erster, Einziger und Bester!
*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
-
- Erfahrener Benutzer
Nei so nid also wenn du Pneu hesch und Felge wotsch kaufe, den kaufsch söttigi wo uf dini Pneu passe. Jedoch wirdsch denn ziemlich igschrenkt bi dr uswahl vo dine neue Felge.Grga Mali hat geschrieben:Was isch piinligg? Felge am Auto? Sell y ohni fahre?
@ Coyote, was goht nid, wenn ich pnö ha und felge wett? Denn muess y eh grad Pnö chaufe?
Aber wenn dir e par Felge gfalle wirds unwohrschinlich sie, dass dini Pneu dört au druf passe!

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
[quote="Dark Coyote"]Nei so nid also wenn du Pneu hesch und Felge wotsch kaufe, den kaufsch söttigi wo uf dini Pneu passe. Jedoch wirdsch denn ziemlich igschrenkt bi dr uswahl vo dine neue Felge.
Aber wenn dir e par Felge gfalle wirds unwohrschinlich sie, dass dini Pneu dört au druf passe! ]
Ah ebbe, das mein y, denn nimm y halt e igschränggts Agebott in Kauf, oddr besser y lueg emol, wie guet die Pnö yberhaupt no sin, denn gits jo denn ev. eh grad neui, dass y au wieder alli Felge zur Uswahl ha...
D Frog nach em wo isch immer nonig beantwortet...
1 Antwort isch cho bis jezz. ATU...
Gits no mehr wo ebber kennt?
Aber wenn dir e par Felge gfalle wirds unwohrschinlich sie, dass dini Pneu dört au druf passe! ]
Ah ebbe, das mein y, denn nimm y halt e igschränggts Agebott in Kauf, oddr besser y lueg emol, wie guet die Pnö yberhaupt no sin, denn gits jo denn ev. eh grad neui, dass y au wieder alli Felge zur Uswahl ha...
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
-
- Erfahrener Benutzer
do cha dir nid hälfe die chan ich übere vater bezieh!Grga Mali hat geschrieben:Ah ebbe, das mein y, denn nimm y halt e igschränggts Agebott in Kauf, oddr besser y lueg emol, wie guet die Pnö yberhaupt no sin, denn gits jo denn ev. eh grad neui, dass y au wieder alli Felge zur Uswahl ha...

- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
das!Grga Mali hat geschrieben:Was isch piinligg? Felge am Auto? Sell y ohni fahre?
was isch an dene, wo Du jezz hesch nid guet?Grga Mali hat geschrieben:Y wett an mi Auteli e paar peppigi Felge drameche.
EDIT: aber zu Dinere Froog: dr Euromaster in Augscht oder s Pneuhuus Birseck in Dornach sin glaub nid schlächt!
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
Dr Euromaster? Teent ämmel nid slächt! Y wird emol luege. Pnöhus kenn y, das isch dert im Industriegebiet Dornach gäll, hinter de Holzbaragge?Lou C. Fire hat geschrieben:das!
was isch an dene, wo Du jezz hesch nid guet?
EDIT: aber zu Dinere Froog: dr Euromaster in Augscht oder s Pneuhuus Birseck in Dornach sin glaub nid schlächt!
Was an mine Felge nid guet isch? Si sin z wenig peppig!
@ Coyote, und wieso chan ych die nid yber di Vater bezieh?
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
-
- Erfahrener Benutzer
[quote="Dark Coyote"]@mail
das het jo gar keine gseit ]
Isch doch mir gliich! Wenn dr Mali Felge wett, denn isch d Friehligsusstellig nymmi so wichtig.
Wär isch dr Krutinator?
Wenn chan y denn emol verbi cho bi "eych"?
das het jo gar keine gseit ]
Isch doch mir gliich! Wenn dr Mali Felge wett, denn isch d Friehligsusstellig nymmi so wichtig.
Wär isch dr Krutinator?
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
Also bim http://www.pneuone.ch/ chasch günschtig Reife kaufe. D Felge kasch au bschtelle bi ihm eifach us so katalög.
-
- Erfahrener Benutzer
du gisch mir d Felge a wo de gärn wotsch und ich tuen den dir e Priis gehGrga Mali hat geschrieben:Isch doch mir gliich! Wenn dr Mali Felge wett, denn isch d Friehligsusstellig nymmi so wichtig.
Wär isch dr Krutinator?

ps. händ keini deheim oder nume wenigi

[quote="Dark Coyote"]du gisch mir d Felge a wo de gärn wotsch und ich tuen den dir e Priis geh ]
Jä nundefahne, was sin denn "dir"? Mugge chan y si au sälber ...
@hamphry, dangge, ändlig e ärnscht gmeinti Antwort.
Jä nundefahne, was sin denn "dir"? Mugge chan y si au sälber ...
@hamphry, dangge, ändlig e ärnscht gmeinti Antwort.
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
- Kwai Chang
- Erfahrener Benutzer
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Euromaster in Füllinsdorf, grad näbem Smart-Garäggli.....
dört hänn si grad gueti aktione!!
für nidämol 1000.-- griegsch pneu und felge...
Nach ufe sind si offe...(Priistechnisch), findsch aber au so Pimp my ride-mässigs.
Also ich channs nur empfehle...
dört hänn si grad gueti aktione!!
für nidämol 1000.-- griegsch pneu und felge...
Nach ufe sind si offe...(Priistechnisch), findsch aber au so Pimp my ride-mässigs.
gobbo
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
meine beiträge können ruhig gelöscht werden, falls sie dem generellen Niveau hierdrin nicht genügen und wenn sie unnötig Speicherplatz beanspruchen
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Auch Du mein Sohn Brutus?l'antimilan hat geschrieben: findsch aber au so Pimp my ride-mässigs.
Ich hoffe nur, dass Du damit nicht Deine deutsche Wertarbeit verschandelt hast.....
lass Dich niemals auf das Niveau eines Idioten herunter, denn dort schlägt er Dich aufgrund seiner jahrelangen Erfahrung!
-
- Erfahrener Benutzer
neee...ich steh nicht so auf pimp my ride....Lou C. Fire hat geschrieben:Auch Du mein Sohn Brutus?
Ich hoffe nur, dass Du damit nicht Deine deutsche Wertarbeit verschandelt hast.....
ich bin ein sachlicher autofahrer....und mein auto hat bereits alles, was das herz begehrt! 18 Zoll Felgen 285....seriemässig...

gobbo
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Nei ebe nonig, aber y wird dämnäggscht emol bim Euromaster verbiluege in Augscht oder Fyllinsdorf... Sin das beides die gliche eigentlich?Kwai Chang hat geschrieben:Hesch jezz dyni pfollkrasse Alufelge scho montiert?
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
- Lou C. Fire
- Erfahrener Benutzer
Yep!Grga Mali hat geschrieben:Nei ebe nonig, aber y wird dämnäggscht emol bim Euromaster verbiluege in Augscht oder Fyllinsdorf... Sin das beides die gliche eigentlich?
Die findesch in halb Europa.
PS: in Weil hets ibrigens au eine
Dert wärs denn gynschtiger... Abbr zerscht Fyllinsdorf, dä isch am neggschte. und wenns denn in Weil 9 Frangge nynenynzig gynschtiger isch , denn hol ich si in Weil.Lou C. Fire hat geschrieben: PS: in Weil hets ibrigens au eine
aber nid dr Josef
aber nid dr Josef
-
- Neuer Benutzer
Tja wenn das Auto nichts her macht, dann wenigstens mit ein paar Felgen ablenken. ;-))Grga Mali hat geschrieben:Hmm D Homepage isch jo nid so dr Hammer. Denn stoht dert gross "Felgengalerie" aber aluege cha me nytt...
Lou C - Firma halt...
Gang doch nach Weil und fahr dört umenand. Denn gsesch ei abieter nachem andere. Du weisch jo wos outlet isch oder? fahr da in dem quartier herum und frag da nach. Au ATU isch dört i dr nöchi.
Wäge de MWST isch das so. Wenn du d'fälge losch dört montiere, so chasch die 16 % zruck verlange wenn du am Zoll den Wisch stempeln lässt.
Gruss Strellc1978
ps. in herrischried het es au sehr günschtigi Felge aber vorallem günschtigi Gummis für druuff. Tel 004977646218