Gute Cordon Bleus in Basel?

Der Rest...
penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

Rankhof hat geschrieben:hmmm. jetzt mien mir uns entscheide, wär vo uns es bizz bleed isch :) . Will ich gseh kei Prise. Nur dr Hiwis, dass d Prise in CHF inkl. MWSt. sin und nur Bargäld (!) akzeptiert wird...
Ha jo nid gseit, sigsch bleed... Mir isch es au meh um dr Wäg als um d'Prise gange. Aber die sin eigentlich ok. Scho eher ghobe, aber dr Leischtig entsprächend.
's Runde muess ins Eggige!

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

penalty hat geschrieben:Ha jo nid gseit, sigsch bleed... Mir isch es au meh um dr Wäg als um d'Prise gange. Aber die sin eigentlich ok. Scho eher ghobe, aber dr Leischtig entsprächend.
nunja, der von mir empfohlene merlot kostet beim weindealer stolze 33 steine.
wer nur guenstig futtern will, soll halt in die firmenkantine.

penalty
Erfahrener Benutzer

Beitrag von penalty »

BadBlueBoy hat geschrieben:nunja, der von mir empfohlene merlot kostet beim weindealer stolze 33 steine.
wer nur guenstig futtern will, soll halt in die firmenkantine.
Wird eim denn do jedes Wort im Muul umdräit? 's Pris-Leischtigsverhältnis hani uf 's Aesse bezoge, will ich sowieso e Biertrinker bi und sicher nid 33 Hebel für e Fläsche Wy würd usgäh, wenns nid e Lottogwinn oder e Hochzyt z'fire git!
's Runde muess ins Eggige!

BadBlueBoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von BadBlueBoy »

penalty hat geschrieben:Wird eim denn do jedes Wort im Muul umdräit? 's Pris-Leischtigsverhältnis hani uf 's Aesse bezoge, will ich sowieso e Biertrinker bi und sicher nid 33 Hebel für e Fläsche Wy würd usgäh, wenns nid e Lottogwinn oder e Hochzyt z'fire git!
was ? du planst Hochzyt z'fire ? :eek: :eek:

:p (so von wegen wort umdrehen)

gruusigeSiech
Erfahrener Benutzer

Beitrag von gruusigeSiech »

Die Bergmatte gehört, was das Essen anbelangt, zum Mittelpreissektor. Preis/Leistung gut bis sehr gut.

Die Weine sind qualitativ gut bis sehr gut und haben einen entsprechenden Preis.

Bild
[LEFT][/LEFT]
[CENTER]© gruusigeSiech[/CENTER]
@ "Basler Zeitung", "Blick", "20 Minuten" und andere Ideenklauer: Meine Beiträge richten sich kostenfrei an die Leser des FCB-Forums. Mein Beitrag darf hier im Forum gelesen und innerhalb des Forums zitiert werden. Jegliche weitere Verwendung, kommerziell oder nicht, ist nur mit ausdrücklicher Zustimmung des Autors gestattet. Das Zitatrecht richtet sich nach den einschlägigen Bestimmungen und ist insbesondere nur mit vollständiger Quellenangabe gestattet.

[CENTER]
[/CENTER]

Antworten