Offizieller anti Fasching Thread.
-
- Neuer Benutzer
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
-
- Erfahrener Benutzer
Ihr glaine, entwurzlete Möngi Wicksers! Wärdet Fans vo GayC. Ihr hänns nid verdient, dass au nur e Rhybordratte Eych aapisst. Ihr sinn kaini Basler und wärdets zem Gligg au nie!
Excommunicatione totale fir jetzt und alli Zyte!
Figget Eych!
Armi Sey!
BASEL RULES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dä thread mergg y mer, kai Angscht!
Figget Eych!

Armi Sey!
---------------------------
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
Fuck the Nazis! Gaskammere, aimool anderscht!Hennes&Mauritz hat geschrieben:hoff ufe paar schön gross und schweri schneelawine wo vo dä dächer uf die gay waggis und andere mongis wo an dr fasnacht umestöhn abekeie..auf jetzt...
luzerner fasnacht am tv gseh,um einiges geiler als d basler usgob jedes joor..
helau und allaaaaaaaaaaaaaffffff
Harris do it again!!!!!!!!!!!!!!
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
Wehe i gseh di an dr Fasnacht! Lägg du mir wirsch du gstopft!Hennes&Mauritz hat geschrieben:hoff ufe paar schön gross und schweri schneelawine wo vo dä dächer uf die gay waggis und andere mongis wo an dr fasnacht umestöhn abekeie..auf jetzt...
luzerner fasnacht am tv gseh,um einiges geiler als d basler usgob jedes joor..
helau und allaaaaaaaaaaaaaffffff

Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Benjamin Franklin (1706-1790)
-
- Erfahrener Benutzer
Gang gschieder no e Bitz am Küssi go loose! Die Energie bruchsch in de nöchste 3 Daag. I wünsch dr e schöni Fasnacht.Mätzli hat geschrieben:Ihr glaine, entwurzlete Möngi Wicksers! Wärdet Fans vo GayC. Ihr hänns nid verdient, dass au nur e Rhybordratte Eych aapisst. Ihr sinn kaini Basler und wärdets zem Gligg au nie!
Figget Eych!![]()
![]()
![]()
Armi Sey!

Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety.
Sinn j o numme Troll! Und sälberschuld, wenn sie s schönste in Basel nid kenne gniesse. Jo und wenn sie behaupte, sie sinn Basler, denn los se doch in däm Glaube!Mätzli hat geschrieben:Nyt isch. Ratte muesch bekämpfe!
Mergsch: Mir kaa niemer d Lune verderbe!

- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
mentalität, identität und empfindigsuffassig vo ganz basel übernoh, schtand vor dr schpiegel und sag, dass e guete charakter hesch.Mätzli hat geschrieben:Mir reicht es schon, wenn Du mit Zyklon B duschst!
basel, dr globali mittelpunngt, wär anderer meinig isch, ghört an pranger gschtellt. dr basler isch offe und tolerant, wenn dus nid bisch, wohnsch du viilycht in dr falsche schtadt.
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
die schwerste tugend ist die objektivität
streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
"ich bin entweder ziemlich gut oder ganz schlecht"
falco

streite mit trollen, wenn du nicht auf ihre standardschema einsteigst, hast du schon gewonnen.
falco
Mätzli insome Fall antwort ich wieder eimol mit de Wort vom Bulldog:Mätzli hat geschrieben:Mir reicht es schon, wenn Du mit Zyklon B duschst!
Die einte KENNE mi und die andere kenne MI

Und Zensor: Wie heisst so scheen, wär kai Ahnig hett soll d Klappe halte

Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
En ächte Basler verteiget sy Stadt. Sogar in-eme FCB Forum, was scho druurig gnueg isch. Jä, ych läb in mynere Stadt. Tolerant bi-nych mit dääne, wo sich dr Stadt aapasse - nid umgekeehrt.the kaiser. hat geschrieben:mentalität, identität und empfindigsuffassig vo ganz basel übernoh, schtand vor dr schpiegel und sag, dass e guete charakter hesch.
basel, dr globali mittelpunngt, wär anderer meinig isch, ghört an pranger gschtellt. dr basler isch offe und tolerant, wenn dus nid bisch, wohnsch du viilycht in dr falsche schtadt.
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
Ja das tue ich uneingeschränkt. Ich bin, im Gegensatz zu Dir damit aufgewachsen. Basel und Fasnacht gehören zusammen. Conditio sine qua non. Also: ZÜGELN!DerZensor hat geschrieben:Mal eine ernste Frage Mätzli: Attestierst du der Fasnacht vollen Ernstes musikalische Schönheit - oder wieso findest du sie so toll?
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!
- the kaiser.
- Erfahrener Benutzer
tolerant und aapasse, das passt nid.Mätzli hat geschrieben:En ächte Basler verteiget sy Stadt. Sogar in-eme FCB Forum, was scho druurig gnueg isch. Jä, ych läb in mynere Stadt. Tolerant bi-nych mit dääne, wo sich dr Stadt aapasse - nid umgekeehrt.
überleeg nur mol wieviil basler dr fasnacht wärde färn bliibe, dorum schtimmt dyni behauptig scho mol prozentual nid. aber grad so vulgäri, beleidigendi usbrüch, guet, dass muess du sälber entscheide.
ps: mythe sind meischt zu 50% erfunde ...
tipp an alle frustrierten ehemänner: wollt ihr eure frau schnellstmöglichst loswerden, so schickt sie zur nächsten betriebsfeier des fc bayern, und der scheidungstermin ist nur noch formalität aka jo is denn heut scho weihnachten 
falco

falco
ziircher verstehen nicht was basler fasnacht bedeutet, daher kannst du deine erklärungen sparen. ich glaube das bringt eh nix. das hat man als basler im blut......aber sächsilüte und knabeschüse ist bei denen eher angesagt.Mätzli hat geschrieben:Ja das tue ich uneingeschränkt. Ich bin, im Gegensatz zu Dir damit aufgewachsen. Basel und Fasnacht gehören zusammen. Conditio sine qua non. Also: ZÜGELN!
Färnblyybe isch 's ainte. Jegliches Verständnis.the kaiser. hat geschrieben:tolerant und aapasse, das passt nid.
überleeg nur mol wieviil basler dr fasnacht wärde färn bliibe, dorum schtimmt dyni behauptig scho mol prozentual nid. aber grad so vulgäri, beleidigendi usbrüch, guet, dass muess du sälber entscheide.
Aazinde isch's andere. Wer Wind säät, wird Sturm ernten.
FCB, la raison d'être!
FCB, la raison d'être!