ich schlage vor, wir stellen einen Schlamring auf...baslerin hat geschrieben:ist das so wichtig?
10 Runden, wer zuerst keine Haare mehr hat, hat verloren...
jööö! isch si näbe dir ligge bliibe? allerliebst. ich hädd aber au e schlächts gwüsse gha an dinere stell. eieiei.Basic hat geschrieben:hahaha, das hetmi e stange gäld koschtet sie uf das abe digg zum ässe usfiehre...
wennsi die ganz nacht näbde hardcore-schnappsliiche basic hoggt bzw. ufem kalte wöschkuchibode ligt - do hani scho öbbis miesse springe lo![]()
jo normalerwiis scho - aber i sig schiins so zwäg gsi, das ychs no fertigbrocht hät am eigene erbrochene z'verstigge...Digge hat geschrieben:das isch mini jo au (e guete kolleg vo mir seit ihre sogar so...), aber wenni so viel muess suffe dassi nüm weiss wo obe und unde isch duet sie mi zwar ins bett resp. gästebett, resp. ufe balkon, aber ihre schönheitsschloof opferet sie nid für mi.
hätt au nie erwartet dass sie au bi mir uf em balkon schloft...
ebbe, sie heig zwar gschumpfe wiene wald voll spatze und y ha blaui flägge gha will sie mi ame het miesse in position boxe aber ebbe, s'ysch jo sälbverschtändlig dasmer zunenand luegtDigge hat geschrieben:ok, denn isch glaub besser gsi, sie isch bi dir bliibe....
dä mit de blaue fläcke kenni!Basic hat geschrieben:ebbe, sie heig zwar gschumpfe wiene wald voll spatze und y ha blaui flägge gha will sie mi ame het miesse in position boxe aber ebbe, s'ysch jo sälbverschtändlig dasmer zunenand luegt![]()
Meine Güte, bist Du blöd. Was hat das denn mit der Wohnsituation zu tun?Baslere hat geschrieben:Alles arme Schlucker hier?![]()
![]()