Monaco vs. FCB nit im TV?
- Asselerade
- Erfahrener Benutzer
zeigt meiner meinung nach einfach den qualitätsunterschied auf. tsr oder tsi sind nicht nur im sport um lichtjahre besser sondern ebenfalls in der sparte film! sfdrs ist bullshit, da hilft es auch nicht dass sie ständig das zeichen und den namen ändern.
Einige gingen hinter die Theke und stellten weitere Bratwürste auf den Grill und reichten sie den hungrigen Fans
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
guter entscheid! sfdrs entscheidet sich für das wesentlich wichtigere und intressantere an diesem abend. solch eine kür entscheidet über olympia gold,was nur all vier jahre vergeben wird und in die geschichte eingeht. und ein langweiliges gekicke von 22 verwöhnten buben intressiert drei tage später niemanden mehr. ihr könnt ja mal die einschaltquoten von fcb spielen der letzten monate vergleichen mit der einschaltquote von der kür der herren mit lambiel. sie werden am donnerstag bei den damen kleiner sein ohne medaillenhoffnung, doch allgemeines interesse besteht sicher!
wenn ihr den fcb sehen wollt fahrt nach monaco....ihr seid die gleichen die motzen wenn sat1 ein spiel verschieben lässt...
wenn ihr den fcb sehen wollt fahrt nach monaco....ihr seid die gleichen die motzen wenn sat1 ein spiel verschieben lässt...
- Fire of Basle
- Erfahrener Benutzer
Ich glaube Sarah Meier könnte in Topform eine Medaille holen, daher wird die Übertragung der Kür wohl auch dem FCB-Spiel vorgezogen...Hennes&Mauritz hat geschrieben:guter entscheid! sfdrs entscheidet sich für das wesentlich wichtigere und intressantere an diesem abend. solch eine kür entscheidet über olympia gold,was nur all vier jahre vergeben wird und in die geschichte eingeht. und ein langweiliges gekicke von 22 verwöhnten buben intressiert drei tage später niemanden mehr. ihr könnt ja mal die einschaltquoten von fcb spielen der letzten monate vergleichen mit der einschaltquote von der kür der herren mit lambiel. sie werden am donnerstag bei den damen kleiner sein ohne medaillenhoffnung, doch allgemeines interesse besteht sicher!
...sehe es genau so...wer das Spiel sehen will, soll nach Monaco fahren! Es kann ja wohl nicht sein, dass dauernd das Fernsehen über die Anspielzeiten entscheidet...SCHEISS Kommerz! Wär mir egal wenn die Spiele überhaupt nicht mehr übertragen werden!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL
Jeder kann leider nicht immer am Auswärtsspiel fahren, darum wird Donnerstag ganz sicher das Spiel FC Basel-AS Monaco auf TSR 2 zu sehen sein. Das Spiel von Thun wird in der Halbzeit zusammengefasst, wie auch schon gemacht.
Dies wird so sein, weil der FCB deutlich mehr Zuschauer als Thun auf TSR und TSI bringt.
Die Westschweizer interessieren sich auch mehr für Monaco als Hamburg und es gibt viel mehr FCB Fans in der Westschweiz als Thuner Fans.
Dazu kommt auch noch, dass TMC das Spiel überträgt und TSR möchte nicht, dass die Schweizer auf TMC umschalten.
Nur noch eine Bemerkung: Wenn man zwei Sender hat (SF1 und SF2, TSR1 und TSR2...), kann man doch Eiskunstlauf und Fussball am gleichen Abend anbieten, oder?
"Menschen, Technik, Wissenschaft" und "Experts Miami" kann man doch einmal absagen
Dies wird so sein, weil der FCB deutlich mehr Zuschauer als Thun auf TSR und TSI bringt.
Die Westschweizer interessieren sich auch mehr für Monaco als Hamburg und es gibt viel mehr FCB Fans in der Westschweiz als Thuner Fans.
Dazu kommt auch noch, dass TMC das Spiel überträgt und TSR möchte nicht, dass die Schweizer auf TMC umschalten.
Nur noch eine Bemerkung: Wenn man zwei Sender hat (SF1 und SF2, TSR1 und TSR2...), kann man doch Eiskunstlauf und Fussball am gleichen Abend anbieten, oder?

"Menschen, Technik, Wissenschaft" und "Experts Miami" kann man doch einmal absagen

FC BASEL MEISTER- Leidenschaft Um Die O- Caceido, Carignano, Eduardo, Matias Emilio Delgado Oooleee
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Weischwas Hoschi, die Gevatter-Rhein - Feuchtfurz-Trophy wird nur alle 30 Jahre vergeben. Dieses Jahr am selben Tag wie der WM-Final. Nur Schade, dass ein Deutscher, ein Ösi UND ein Schweizer Gold-Chancen haben dieses Jahr. WM-Finale mit Ballack fällt leider aus.Hennes&Mauritz hat geschrieben:guter entscheid! sfdrs entscheidet sich für das wesentlich wichtigere und intressantere an diesem abend. solch eine kür entscheidet über olympia gold,was nur all vier jahre vergeben wird und in die geschichte eingeht. und ein langweiliges gekicke von 22 verwöhnten buben intressiert drei tage später niemanden mehr. ihr könnt ja mal die einschaltquoten von fcb spielen der letzten monate vergleichen mit der einschaltquote von der kür der herren mit lambiel. sie werden am donnerstag bei den damen kleiner sein ohne medaillenhoffnung, doch allgemeines interesse besteht sicher!
H&M mängisch hättsch scho Fuscht verdient, aber massiv...
[CENTER](c) by Gevatter R.- alle Rechte vorbehalten
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
Verbindlichkeit für elektronisch versandte Nachrichten aus.
[/CENTER]
Dieser Beitrag richtet sich kostenfrei und ausschliesslich an die Leser dieser Webseite. Jegliche Verwendung ausserhalb dieses Forums ist nur mit schriftlicher Zustimmung des Autors gestattet. Zitate nur mit Quellenangabe.
Dieses Posting ist ungeschützt und könnte während der Übermittlung oder nachträglich
von Dritten verändert werden. Ich schliesse deshalb jede Haftung oder rechtliche
[/CENTER]
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
Gevatter Rhein hat geschrieben:Weischwas Hoschi, die Gevatter-Rhein - Feuchtfurz-Trophy wird nur alle 30 Jahre vergeben. Dieses Jahr am selben Tag wie der WM-Final. Nur Schade, dass ein Deutscher, ein Ösi UND ein Schweizer Gold-Chancen haben dieses Jahr. WM-Finale mit Ballack fällt leider aus.
H&M mängisch hättsch scho Fuscht verdient, aber massiv...
wenn in dr CH dieser award einen grössern stellenwert hat als der WM final werde ich mich beugen und den TXT einschalten, oder halt ZDF,ORF, oder halt nach deutschland fahren um mir dort das spiel am tv oder live anzusehen...von dir ne faust, etwa so viel wie ein fingerstubs von lambiel...
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
scheisse, hier gehts um eiskunstlauf. das schauen sich nur schwule und geschiedene weiber an. wo zum henker ist da ein repraesentatives publikumsinteresse erkennbar ?Hennes&Mauritz hat geschrieben:wenn in dr CH dieser award einen grössern stellenwert hat als der WM final werde ich mich beugen und den TXT einschalten, oder halt ZDF,ORF, oder halt nach deutschland fahren um mir dort das spiel am tv oder live anzusehen...von dir ne faust, etwa so viel wie ein fingerstubs von lambiel...
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
BadBlueBoy hat geschrieben:scheisse, hier gehts um eiskunstlauf. das schauen sich nur schwule und geschiedene weiber an. wo zum henker ist da ein repraesentatives publikumsinteresse erkennbar ?
du bisch eifach dr dümmst...luegsch nur mol d ischatquote a...du bisch eifach z dämlich um dä sport bits z verstoh. nur well in dr schuel immer shlcächti note beko hesch hesch angst dass währendem luege e note phobie bekunnsch.mongi
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
ja dann bring mal deine einskunstlaufquoten du quotenguru.Hennes&Mauritz hat geschrieben:du bisch eifach dr dümmst...luegsch nur mol d ischatquote a...du bisch eifach z dämlich um dä sport bits z verstoh. nur well in dr schuel immer shlcächti note beko hesch hesch angst dass währendem luege e note phobie bekunnsch.mongi
vergiss die springreitenquoten und die lassie statistiken nicht, du sissi.
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
wenn du ein bisschen die BaZ gelesen hättest,wüsstest du dass die Kür der männer eine super einschaltquote hatte. ich sage ja,dass dies sicher lich an lambiel lag,aber das interesse in dr CH an eiskunstlaufen ist garantiert grösser als am spiel monaco fcbBadBlueBoy hat geschrieben:ja dann bring mal deine einskunstlaufquoten du quotenguru.
vergiss die springreitenquoten und die lassie statistiken nicht, du sissi.
- Dark Coyote
- Erfahrener Benutzer
Word!Hennes&Mauritz hat geschrieben:wenn du ein bisschen die BaZ gelesen hättest,wüsstest du dass die Kür der männer eine super einschaltquote hatte. ich sage ja,dass dies sicher lich an lambiel lag,aber das interesse in dr CH an eiskunstlaufen ist garantiert grösser als am spiel monaco fcb
Wieso e Spiel zeige wo e Region interessiert und nid mehr wie 20'000 Nase luege, wenn Eiskunstlaufen chunt wo e ganzes Land interessiert und sicher mehr wie doppelt soviel Zueschauer bringt!

Nur Tote Zürcher sind gute Zürcher
- BadBlueBoy
- Erfahrener Benutzer
1) ich lese keine BaZ.Hennes&Mauritz hat geschrieben:wenn du ein bisschen die BaZ gelesen hättest,wüsstest du dass die Kür der männer eine super einschaltquote hatte. ich sage ja,dass dies sicher lich an lambiel lag,aber das interesse in dr CH an eiskunstlaufen ist garantiert grösser als am spiel monaco fcb
2) das kann man nur damit erklaeren, dass es mehr geschiedene weiber und schwuchteln in diesem land gibt, als FCB anhaenger.
3) olympia wird auf 234 anderen sendern uebertragen.
das zuercher TV hatte noch nie ein glueckliches haendchen. ich hoffe die sendung wird ein reinfall wie das springreiten waehrend des Inter CL quali spiels.
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Jo Digge i schnuf di nägscht mol i weni di seh...Hennes&Mauritz hat geschrieben:wenn in dr CH dieser award einen grössern stellenwert hat als der WM final werde ich mich beugen und den TXT einschalten, oder halt ZDF,ORF, oder halt nach deutschland fahren um mir dort das spiel am tv oder live anzusehen...von dir ne faust, etwa so viel wie ein fingerstubs von lambiel...
[/CENTER]
[/CENTER]
[quote="Hennes&Mauritz"]du bisch eifach dr dümmst...luegsch nur mol d ischatquote a...du bisch eifach z dämlich um dä sport bits z verstoh. nur well in dr schuel immer shlcächti note beko hesch hesch angst dass währendem luege e note phobie bekunnsch.mongi[/QUOTE
ACHTUNG
gemäss fcb-trainings plan Woche 8
DO 18.00 Monaco-FCB
ACHTUNG
gemäss fcb-trainings plan Woche 8
DO 18.00 Monaco-FCB
- Schildchrot
- Erfahrener Benutzer
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
ou hoppla...Schildchrot hat geschrieben:@ H&M
Ich ha dä Fred eröffnet um z erfahre öb und wo dr Match übertreit wird.
Wenn du di Sissi dr schwule Sport im ZF DRS wilsch luege, mach das, aber
es interesiert mi null, öb die schwuchtle Danz Show mehr Quote bringt.
Basta
jetzt hesch mrs geh...fahr uf monaco und halt dr laade!
und dr tanner seit jo,spiel isch am 6i, und denn isch freestyle vo dä männer. also erübrigt sich diskussion übers iskunstlaufe. fakt isch glich,wär will dr fcb gseh ka ahnefahre,wenn scho immer über TV spiel gmotzt wird.
und eine wo sich schildchrot nennt und anderi als schwul bezeichnet isch glaub zimli paranoid
- Schildchrot
- Erfahrener Benutzer
- Nur So...
- Erfahrener Benutzer
Isch jo wohl Schwachsinn was du verzellsch. D Ischaltquote sind bim lambiel um die 650'000 gsi, sicherlich e gueti Zahl wo aber ziemlich wenig mit dr Sportart z tue het sondern rein mit dr Medaliechance an Olympia. Im durchschnitt luege ca. 450'000 lüt d Olympiaverastaltige. Dr FCB isch in sim letschte Usswärtsspiel in Rom uf 410'000 ko was nur gring unter em Olympia Durchschnitt isch. Dr FCB isch in dr Champions League in Spiel wie gäge Liverpool klar über de Millionegränze gläge. Vo Natispiel wo öpe ähnlichi bedütig für d Schwyz hän wie Olympia ganz zu schwiege 94 gäge Kolumbie 84% ca 1'500'000 Ischaltquote für SF DRS!Hennes&Mauritz hat geschrieben:wenn du ein bisschen die BaZ gelesen hättest,wüsstest du dass die Kür der männer eine super einschaltquote hatte. ich sage ja,dass dies sicher lich an lambiel lag,aber das interesse in dr CH an eiskunstlaufen ist garantiert grösser als am spiel monaco fcb
Ganz klar wenn Fuessball oder Iiskunstlaufe kasch zeige entscheidisch für Fuessball. Jedes andere Land hät das gmacht!
Grüsse gehen an alle die es verdienen...
der tanner seits nid sondern er hets numme gläse und wundert sich???Hennes&Mauritz hat geschrieben:ou hoppla...
und dr tanner seit jo,spiel isch am 6i, und denn isch freestyle vo dä männer. also erübrigt sich diskussion übers iskunstlaufe. fakt isch glich,wär will dr fcb gseh ka ahnefahre,wenn scho immer über TV spiel gmotzt wird.
und eine wo sich schildchrot nennt und anderi als schwul bezeichnet isch glaub zimli paranoid
aber mir ischs eigentlich glich mir sind in monaco und ob am 6 oder ab 20.45
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
Nur So... hat geschrieben:Isch jo wohl Schwachsinn was du verzellsch. D Ischaltquote sind bim lambiel um die 650'000 gsi, sicherlich e gueti Zahl wo aber ziemlich wenig mit dr Sportart z tue het sondern rein mit dr Medaliechance an Olympia. Im durchschnitt luege ca. 450'000 lüt d Olympiaverastaltige. Dr FCB isch in sim letschte Usswärtsspiel in Rom uf 410'000 ko was nur gring unter em Olympia Durchschnitt isch. Dr FCB isch in dr Champions League in Spiel wie gäge Liverpool klar über de Millionegränze gläge. Vo Natispiel wo öpe ähnlichi bedütig für d Schwyz hän wie Olympia ganz zu schwiege 94 gäge Kolumbie 84% ca 1'500'000 Ischaltquote für SF DRS!
Ganz klar wenn Fuessball oder Iiskunstlaufe kasch zeige entscheidisch für Fuessball. Jedes andere Land hät das gmacht!
jetzt gohts au nüm um iskunstlaufe...sondern um skiakrobatik vo dä männer...also chille. jetzt isch d frog nüm so entscheidend. bi aber witterhiin drfür das iskunstlaufe an olympia wichtiger isch als e uefa cup match monaco fcb. was du machsch isch falsch.du kasch nid 90min fuessball mit durchschnittswärt an olympische spiel vergliche,die wärde 10h übertreit oder mehr uf sfdrs.wär lueg am morge am nüni scho curling...usser ich=? dr markateil vom lambiel isch bis zu knapp 70 % gsi,und das am halbi zwölfi wo d siegerehrig gsi isch.
klar wär e CL spiel wichtiger als olympia, aber wenns medaillechance git für d CH het das miner meinig noch glich mehr priorität. und e uefa cup 16tel final mit eme WM spiel z vergliche...das goht nid!
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Worum fahre du und die 3 andere Idiote wo sich für Männerballett oder Schneebrättlifahrer am TV intressiere nid uf Turin? Isch gläb nöcher als Monaco...Hennes&Mauritz hat geschrieben:ou hoppla...
Ansunschte, wie gross isch s Männerballett-uf-Schlittschue-Inträssi in dr Schwiz? Wieviel Stadie für Tuntetanz gizz in dr Schwiz? Wieviel Zueschauer im Schnitt amene Wettbewärb? Wieviel TV-Präsenz? Wieviel Sponsore-Engagements? Und Friiiischdäil?
Mein Gott und wenn e Schwizer Wältspitze wär im Sackhüpfe würds au gnueg Bachle gä wo das no fönd afo lessig finde. Wie die Helde wo in de 80er Kunstturne geil gfunde händ (Sepp Zellweger), in de 90er Kugelstosse (Werni Anabolikör) , denn nomol bitz Ringturne (Superschwizer Donghua Li) und bis vor 2 Johr villicht no 800Meter-Lauf (Buecher-Rüüüüüüüüdig).
Meinsch i sött afo trainiere damit in Zuekunft Di und Mi zobe statt Championsleague Sackhüpfe kunnt?
Abxe dervo, Olümbia kunnt öbbe 23 Stund pro Tag uf 2349 Sänder...
[/CENTER]
[/CENTER]
/unterschreibNur So... hat geschrieben:Isch jo wohl Schwachsinn was du verzellsch. D Ischaltquote sind bim lambiel um die 650'000 gsi, sicherlich e gueti Zahl wo aber ziemlich wenig mit dr Sportart z tue het sondern rein mit dr Medaliechance an Olympia. Im durchschnitt luege ca. 450'000 lüt d Olympiaverastaltige. Dr FCB isch in sim letschte Usswärtsspiel in Rom uf 410'000 ko was nur gring unter em Olympia Durchschnitt isch. Dr FCB isch in dr Champions League in Spiel wie gäge Liverpool klar über de Millionegränze gläge. Vo Natispiel wo öpe ähnlichi bedütig für d Schwyz hän wie Olympia ganz zu schwiege 94 gäge Kolumbie 84% ca 1'500'000 Ischaltquote für SF DRS!
- Hennes&Mauritz
- Erfahrener Benutzer
das mit uf turnin go lohni gälte,als ersts argumänt.aber i ka jo schlächt 14 tag an alli wettkämpf oder??? und 90min uf monaco isch wohl nid so schwer für jedermann,wenn dr wille do wär.Gevatter Rhein hat geschrieben:Worum fahre du und die 3 andere Idiote wo sich für Männerballett oder Schneebrättlifahrer am TV intressiere nid uf Turin? Isch gläb nöcher als Monaco...
Ansunschte, wie gross isch s Männerballett-uf-Schlittschue-Inträssi in dr Schwiz? Wieviel Stadie für Tuntetanz gizz in dr Schwiz? Wieviel Zueschauer im Schnitt amene Wettbewärb? Wieviel TV-Präsenz? Wieviel Sponsore-Engagements? Und Friiiischdäil?
Mein Gott und wenn e Schwizer Wältspitze wär im Sackhüpfe würds au gnueg Bachle gä wo das no fönd afo lessig finde. Wie die Helde wo in de 80er Kunstturne geil gfunde händ (Sepp Zellweger), in de 90er Kugelstosse (Werni Anabolikör) , denn nomol bitz Ringturne (Superschwizer Donghua Li) und bis vor 2 Johr villicht no 800Meter-Lauf (Buecher-Rüüüüüüüüdig).
Meinsch i sött afo trainiere damit in Zuekunft Di und Mi zobe statt Championsleague Sackhüpfe kunnt?
wenn me halt ei spiel vom fcb nid ka gseh innerhalb vo vier joor isch das kei katastrophe! und dr fcb match wird jo uf tsr übertreit,also nid umehüüle !
und du wärsch eh z dick zum sackhüpfe....
und dr donghua li het pfärdpausche gold gholt, und nid an dä ring!
- Gevatter Rhein
- Erfahrener Benutzer
Wär intressiert dä ikaufti Risfrässer? Hesch jetz äxtra müesse guuugle für das du Nilpe...
Wenn Ballett so geil findsch kasch jo 1-2 Ballettwettkämpf go luege und muesch nid all 4 Johr vorem Kaschte hogge.
Und weni am Fr kei Meeting hät wäri au bi de Italofranzake...
Wär intressiert dä ikaufti Risfrässer? Hesch jetz äxtra müesse guuugle für das du Nilpe...
Wenn Ballett so geil findsch kasch jo 1-2 Ballettwettkämpf go luege und muesch nid all 4 Johr vorem Kaschte hogge.
Und weni am Fr kei Meeting hät wäri au bi de Italofranzake...
[/CENTER]
[/CENTER]