aha - d zoe.....wär kennt si nid!shabba hat geschrieben:das isch'd neve gsi....
stiffschwöschter vo dr zoe

neve heisst si also......bonita bisch!!
jä was isch, hesch grad d nummere und alles.....los - füre mit!
aha - d zoe.....wär kennt si nid!shabba hat geschrieben:das isch'd neve gsi....
stiffschwöschter vo dr zoe
uf http://www.a-s-s.ch findsch no mehr föteli vo ihre, au mit no chli gwagterem stoff...Russe hat geschrieben:gwogts hösli baby!! *verliebtdreingugg*
a swiss slip, macht die heissischti Underwear für Ladies!!Russe hat geschrieben:gwogts hösli baby!! *verliebtdreingugg*
in dr Bar rouge chasch amel guet fescht und wär het gseit das dene nume muesch noche luege?BB85 hat geschrieben:ich gang in usgang zu go "feschte" nit irgedwelche "bitches" nocheluege...
he ich bi weder kriminel no schwul, herjeBB85 hat geschrieben:Bar rouge:
numme schwuli & krimineli...
hab ich meiner freundin auch gekauft :-)O.Hitzfeld hat geschrieben:a swiss slip, macht die heissischti Underwear für Ladies!!
Dangge Maria ]www.a-s-s.ch[/url]
welch' weise worte du zu sagen pflegst. wie oft mussten wir schon ein sich auf den ersten blick verliebendes, wohlgeformtes, symphatisches und ach so süsses junges ding, mit den folgenden worten, auf den knallharten boden der realität knallen lassen: "FAHR AB, SEHSCH DENN NIT DASS Y MIT DE JUNGZ AM BÄCHERE BI, DU BÄSE"!BB85 hat geschrieben:ich gang in usgang zu go "feschte" nit irgedwelche "bitches" nocheluege...
alter sack hat geschrieben:ich bin schlicht und ergreifend der meinung, dass es okay ist, dem gegnerischen fan eins auf die fresse zu hauen