Reis Nach Monaco!

Diskussionen rund um den FCB.
Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

habe heute noch der gs angerufen von wegen tickets und so - sie wissen noch nichts bzw. ich konnte sie nicht ausquetschen ob es ne voucher geschichte gibt etc.

nächste woche soll informiert werden

@schuelbuebe... zum glügg ysch dr fcb während minere schuelzit nonig so guet respektiv nit im internationale gschäft gsi :D jetzt heissts halt für euch in suure öpfel bisse und mitem tv vorlieb näh :p
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

fallout
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fallout »

Basic hat geschrieben: @schuelbuebe... zum glügg ysch dr fcb während minere schuelzit nonig so guet respektiv nit im internationale gschäft gsi :D jetzt heissts halt für euch in suure öpfel bisse und mitem tv vorlieb näh :p
jojo... :rolleyes: :rolleyes:

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

fallout hat geschrieben:jojo... :rolleyes: :rolleyes:
lo mi doch mit minere schadefreud ;)

ansunschte - s'god jo grad eso ne grippewälle ume womer am mittwuch zobe ifangt und mer denne do fr nit in d'schuel ka go ;)
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Athenry
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Athenry »

schule ist doch kein problem, vor allem wenn man die absenzen selbst unterschreiben kann :D

carigool
Erfahrener Benutzer

Beitrag von carigool »

sorry ich weiss imernonig was e voucher isch?

RED&BLUE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RED&BLUE »

carigool hat geschrieben:sorry ich weiss imernonig was e voucher isch?
lies mol dr abschnitt oobe linggs... : http://www.happy-kids.com/

:D
F.R.B. - Freie Republik Basel

F.i.s.t.

Beitrag von F.i.s.t. »

Athenry hat geschrieben:schule ist doch kein problem, vor allem wenn man die absenzen selbst unterschreiben kann :D
es problem het mä nur wenn mä sone dumme klasselehrer het, wo jedi absänz genau aluegt und hinterfrogt, vor allem wenn mä denn no am dunnschtig und frittig vor dä ferie(!) gfehlt het.. :o Hass! aber au egal, git schlimmschtens ä verwiis und ungfähr 20 stund arräscht :cool:

Goofy
Erfahrener Benutzer
Beitrag von Goofy »

Ceccaroni2 hat geschrieben:es problem het mä nur wenn mä sone dumme klasselehrer het, wo jedi absänz genau aluegt und hinterfrogt, vor allem wenn mä denn no am dunnschtig und frittig vor dä ferie(!) gfehlt het.. :o Hass! aber au egal, git schlimmschtens ä verwiis und ungfähr 20 stund arräscht :cool:
Mol luege wenn du eins zu eins dr wohri Absänzgrund wurdsch hischriebe, was är denn wurd sage ;)
Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

[quote="Goofy"]Mol luege wenn du eins zu eins dr wohri Absänzgrund wurdsch hischriebe, was är denn wurd sage ]
also bi mir hets immer klappt, sogar wenn uns dr schuelabwart in mailand gseh het und am negschte tag in dr schuel froogt obs guet gsi isch am match... :rolleyes:
PETRIC RAUS

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

carigool hat geschrieben:sorry ich weiss imernonig was e voucher isch?
das isch wenn e Cher Fan bisch!

VOU CHER ;)

ich weiss e riese Spruch..... aber au erstunlig dass mes noni weiss

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

Starmaster hat geschrieben:also bi mir hets immer klappt, sogar wenn uns dr schuelabwart in mailand gseh het und am negschte tag in dr schuel froogt obs guet gsi isch am match... :r:

hehe ich bi sogar mit unsere abwärt im gliche bus gsi :D zum glück sin die so iisi...
-A:"hei liveforever du sötsch doch in dr schuel si!!"
-ich: " :eek: "
-A: "nämmer e bierli? ;) "

edithsagt mir gerade dass ich jetzt ein erfahrener benutzer bin. folgäil! :cool:
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

F.i.s.t.

Beitrag von F.i.s.t. »

[quote="Goofy"]Mol luege wenn du eins zu eins dr wohri Absänzgrund wurdsch hischriebe, was är denn wurd sage ]
:D wär irgendwie sicher no spassig, anderersits möchtis nid wirklig riskiere :o

Golpe
Benutzer

Beitrag von Golpe »

bi dä absenzä fürd schuel gsehni also au keis problem. wenn du e einigermasse glaubhafte entschuldigung schriebsch und diä denn vo dim vormund unterschriebe losch, odr suscht vo dir sälber(wennd dämfall scho volljährig bisch), muesses dr lehrer so ahneh, usser er het wirklich en stichfeschte bewys drfür, dassd gschwänzt hesch, abr dä gischem am beschte erscht gar nid! ;)

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Ceccaroni2 hat geschrieben: :D wär irgendwie sicher no spassig, anderersits möchtis nid wirklig riskiere :o
also wenn du regelmässig in der schule erscheinst, sollte dies eigentlich überhaupt kein problem sein
wir haben gegen mailand und auch jetzt gegen monaco ein gesuch eingerreicht und es wurde genehmigt
beim jüngeren geht das jetzt sowieso, weils da diese 2"Familientage" gibt
und es geht den lehrer nun wirklich nichts an ob nur die halbe familie nach monaco reist oder die ganze
bist du zu alt für diese familientage??? (gilt nur von der 5-9 klasse in BS)

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

Basic hat geschrieben:habe heute noch der gs angerufen von wegen tickets und so - sie wissen noch nichts bzw. ich konnte sie nicht ausquetschen ob es ne voucher geschichte gibt etc.

nächste woche soll informiert werden
Sehr schön!Weiss gerade jemand was Hin-und zurück mit dem Zug(Basel-Milano-Monaco, der der täglich fährt) kostet?Evtl. mit "Gruppenrabatt"?

--->Normalpreis, kein Gleis7 und kein Halbtax vorhanden(bis Frick kann ich gratis fahren.. :rolleyes: :D )!

P.S Hab gerade keine Zeit um selber nachzuschauen, oder rumzutelefonieren... ;)
SCONVOLTS BASILEA 98

Caipirinha
Neuer Benutzer

Beitrag von Caipirinha »

[quote="SCAR"]Sehr schön!Weiss gerade jemand was Hin-und zurück mit dem Zug(Basel-Milano-Monaco, der der täglich fährt) kostet?Evtl. mit "Gruppenrabatt"?

--->Normalpreis, kein Gleis7 und kein Halbtax vorhanden(bis Frick kann ich gratis fahren.. :rolleyes: :D )!

P.S Hab gerade keine Zeit um selber nachzuschauen, oder rumzutelefonieren... ]

Mir sin gester schnäll bi de SBB vrbi gange und hän usegfunde dases viel z tür isch mitem normale Zug! Wenn d Route Basel SBB-Mulhouse-Nice-Monaco nimmsch, zahlsch für hi 173.- und zrugg au no gueti 200.- aso chunsch uf ca.400.-. Do isch s Agebot vo Muttenzerkurve scho e rächts Schnäppli ;)

SCAR
Erfahrener Benutzer

Beitrag von SCAR »

[quote="Caipirinha"]Mir sin gester schnäll bi de SBB vrbi gange und hän usegfunde dases viel z tür isch mitem normale Zug! Wenn d Route Basel SBB-Mulhouse-Nice-Monaco nimmsch, zahlsch für hi 173.- und zrugg au no gueti 200.- aso chunsch uf ca.400.-. Do isch s Agebot vo Muttenzerkurve scho e rächts Schnäppli ]

:eek:

Danke für d Infos, aber dr Kolleg mit sine 2.47m het öbis gege Carfahrte... ;) , do muess i wohl anderi Alternative abchecke....
SCONVOLTS BASILEA 98

Basilou
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basilou »

Ceccaroni2 hat geschrieben:
Goofy hat geschrieben:Mol luege wenn du eins zu eins dr wohri Absänzgrund wurdsch hischriebe, was är denn wurd sage ]
:D wär irgendwie sicher no spassig, anderersits möchtis nid wirklig riskiere :o
Kumm jetz... das het bi mir sogar scho im Militär klappt, denn ka's jo in dr Schuel nid so schlimm si! :cool:
© Basilou, 2024

Rony
Erfahrener Benutzer

Reis Nach Monaco!

Beitrag von Rony »

da in monaco anscheinend eine hungersnot grasiert, werde ich auch reis nach monaco schicken *g

Caipirinha
Neuer Benutzer

Beitrag von Caipirinha »

[quote="SCAR"] :eek:

Danke für d Infos, aber dr Kolleg mit sine 2.47m het öbis gege Carfahrte... ]
Gärngscheh :)
Jä das Problem mit de Carhasser hän mr au, aber do mir keini anderi machbari Alternative gfunde hän mien mr uns do halt durebisse. Tja was macht me nid alles... ;)

F.i.s.t.

Beitrag von F.i.s.t. »

[quote="Golpe"]bi dä absenzä fürd schuel gsehni also au keis problem. wenn du e einigermasse glaubhafte entschuldigung schriebsch und diä denn vo dim vormund unterschriebe losch, odr suscht vo dir sälber(wennd dämfall scho volljährig bisch), muesses dr lehrer so ahneh, usser er het wirklich en stichfeschte bewys drfür, dassd gschwänzt hesch, abr dä gischem am beschte erscht gar nid! ]
jo, glügglicherwiis hani kaini lehrer wo fcbfan sind, dh sie wärdä dr match wohl au nid im färnseh luege.

@tanner
jo im gym gits die "bonustäg" leider nüm!

Fire of Basle
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fire of Basle »

[quote="SCAR"] :eek:

Danke für d Infos, aber dr Kolleg mit sine 2.47m het öbis gege Carfahrte... ]

Hmm...Mol luege was är meint...ob är 400.- Hämmer zahle will oder sini Bei um 30cm kürzt!? ;)
Anderscht ume ha ich jetzt Mol uf SBB.ch gluegt und per Zug isch d Rückfahrt ufe näggschte Morge agsetzt...oder machsch e 5 stündige Ufenthalt irgendwo in dr italiänische Pampas.

Okay mittlerwiile isch dr Plan gschmiidet...mitem Auto für knappi CHF 50.- ahne- und zruggfahre...herrlig...günschtig und ohni Umstiige...sehr gmietligi Sach! Das wird e Hammer-Usflug!
FC BASEL === SCONVOLTS BASILEA 1998 === FC BASEL

Golpe
Benutzer

Beitrag von Golpe »

Ceccaroni2 hat geschrieben:jo, glügglicherwiis hani kaini lehrer wo fcbfan sind, dh sie wärdä dr match wohl au nid im färnseh luege.
umso besser! ;)

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

Ceccaroni2 hat geschrieben:jo, glügglicherwiis hani kaini lehrer wo fcbfan sind, dh sie wärdä dr match wohl au nid im färnseh luege.

@tanner
jo im gym gits die "bonustäg" leider nüm!
du gosch schön brav ind schuel, susch mäld ichs am guy!!!! :mad:
PETRIC RAUS

tanner
Erfahrener Benutzer

Beitrag von tanner »

Starmaster hat geschrieben:du gosch schön brav ind schuel, susch mäld ichs am guy!!!! :mad:
wenn mit dem das müsterigymeli meinsch
de hanni aber scho problem, will bis jetzt hämmer immer es ok becho

idämfall muesser nid so oft ider schul si, das ers nid bekunnt :p

Golpe
Benutzer

Beitrag von Golpe »

Starmaster hat geschrieben:du gosch schön brav ind schuel, susch mäld ichs am guy!!!! :mad:
scho immer gwüsst, dass zwüschenem guy und dir was lauft! ;)

Starmaster
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Starmaster »

[quote="Golpe"]scho immer gwüsst, dass zwüschenem guy und dir was lauft! ]

nei i ha e kollegin wo schinz scho paar mol mit ihm öbbis gha het!!! i bi zum glück nüme an dere schuel :D :D
PETRIC RAUS

KirRoyal
Neuer Benutzer

Beitrag von KirRoyal »

Starmaster hat geschrieben:nei i ha e kollegin wo schinz scho paar mol mit ihm öbbis gha het!!! i bi zum glück nüme an dere schuel :D :D
:D Vrbreit do nit so Grücht, du weisch wie dr Guy reagiert wenn meh an sim Ruef chratzt... ;)

LiveForever
Erfahrener Benutzer

Beitrag von LiveForever »

[quote="KirRoyal"] :D Vrbreit do nit so Grücht, du weisch wie dr Guy reagiert wenn meh an sim Ruef chratzt... ]

er isch doch nur "unbequem..." ;)
And you wanna break our walls down
And you wanna destroy
Well you go to hell!!!

Golpe
Benutzer

Beitrag von Golpe »

[quote="KirRoyal"] :D Vrbreit do nit so Grücht, du weisch wie dr Guy reagiert wenn meh an sim Ruef chratzt... ]

stimmt! dä schleppt die bis vors gricht wenns muess sy! :D

Antworten