nächste woche soll informiert werden
@schuelbuebe... zum glügg ysch dr fcb während minere schuelzit nonig so guet respektiv nit im internationale gschäft gsi

lies mol dr abschnitt oobe linggs... : http://www.happy-kids.com/carigool hat geschrieben:sorry ich weiss imernonig was e voucher isch?
es problem het mä nur wenn mä sone dumme klasselehrer het, wo jedi absänz genau aluegt und hinterfrogt, vor allem wenn mä denn no am dunnschtig und frittig vor dä ferie(!) gfehlt het..Athenry hat geschrieben:schule ist doch kein problem, vor allem wenn man die absenzen selbst unterschreiben kann![]()
Mol luege wenn du eins zu eins dr wohri Absänzgrund wurdsch hischriebe, was är denn wurd sageCeccaroni2 hat geschrieben:es problem het mä nur wenn mä sone dumme klasselehrer het, wo jedi absänz genau aluegt und hinterfrogt, vor allem wenn mä denn no am dunnschtig und frittig vor dä ferie(!) gfehlt het..Hass! aber au egal, git schlimmschtens ä verwiis und ungfähr 20 stund arräscht
![]()
Mika Buka http://blogs.zentralplus.ch/de/blogs/ts ... log/16906/Denn wer Spiele gegen Basel für wirklich gefährlich hält, glaubt auch noch an den Osterhasen
Starmaster hat geschrieben:also bi mir hets immer klappt, sogar wenn uns dr schuelabwart in mailand gseh het und am negschte tag in dr schuel froogt obs guet gsi isch am match... :r:
also wenn du regelmässig in der schule erscheinst, sollte dies eigentlich überhaupt kein problem seinCeccaroni2 hat geschrieben:wär irgendwie sicher no spassig, anderersits möchtis nid wirklig riskiere
![]()
Sehr schön!Weiss gerade jemand was Hin-und zurück mit dem Zug(Basel-Milano-Monaco, der der täglich fährt) kostet?Evtl. mit "Gruppenrabatt"?Basic hat geschrieben:habe heute noch der gs angerufen von wegen tickets und so - sie wissen noch nichts bzw. ich konnte sie nicht ausquetschen ob es ne voucher geschichte gibt etc.
nächste woche soll informiert werden
Kumm jetz... das het bi mir sogar scho im Militär klappt, denn ka's jo in dr Schuel nid so schlimm si!Ceccaroni2 hat geschrieben:Goofy hat geschrieben:Mol luege wenn du eins zu eins dr wohri Absänzgrund wurdsch hischriebe, was är denn wurd sage ]
wär irgendwie sicher no spassig, anderersits möchtis nid wirklig riskiere
![]()