Also ich ha noch fascht 20 Johr kiffe fascht ei Tag uf dr anderi ufkhört, ohni Problem. Es het zwar scho mit de diverse Umstellige ztue kah, wie z.b. e neu Freundin wo nit kifft. Aber eins nochem andere....:
Als tägliche Kiffer bin ich für fascht 9 Mönet noch Thailand als Tauchlehrer go schaffe. Ha dört zimlich schnäll Lüt kenneglehrt wo au kifft hän. Aber irgendwie han ichs dört gar nit brucht, do hän mir e paar Drinks am Tag glängt. Ha glich züschedurre mol mitgraucht, aber denn gmerkt, dass ichs wirklich nümme bruch und ich viel fitter ohni bi. So hani denn nur noch all ca. 1 Wuche mol mitgraucht aber irgendwenn hani denn dängt, es wär doch grad e guete Zytpunkt zum ganz uffhöre, und das hani denn au gmacht. Wo ich noch 9 Mönet denn zruckcho bi hani zwar wieder agfange, aber nümme so viel früehner, nur no zum ipenne. Aber au das hani denn noch ca. 2-3 Wuche wieder ufkhört, ha denn halt e Buech gläse bis ich igschlofe bi, isch au guet gange.
Derzue isch denn au no cho, dass ich ebbe e neus Fraueli kenneglehrt ha wo nit kifft het, so bini au gar nümm in dVersuechig cho.
Nur cha jo nit jede e paar Mönet wäg, aber ich dängg e 2 Wuche Ferie ohni kiffe düens au scho, eifach gar nümm alänge wenn zrugg chunsch.
Ich weiss nit wies du hesch, aber ich ha frühner Kollege kah wo in jedere Situation hän müesse kiffe. Ich bi denn eifach nümm mit use (vo dr Beiz, o.ähnlichs), so bini denn gar nit in versuechig cho.
Aber schlussändlich ischs wie bi allem: dr Wille muesch derzue ha, wenn du nit wirklich willsch ufhöre, bringts au nüt!