tipps zem uffhöre z kiffe?!

Der Rest...
Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

maradoo hat geschrieben:het nur indiräggt drmit z due...
aha - hän si di dealer hopsgnoh und jetzt fühlsch di wie dr charlie uff dr insle.....alte.....lütsch mir aa!! :p

nei....ha jo au rund 3 johr nüm gmottet - vom einte tag uff e ander.......versuech mol ei wuche keine rauche, wenn di denn d luscht übermannt und de eine rollsch und 4-5 züg nimmsch, denn bisch soooo voll däne, dass gar nüm richtig magsch witerrauche.....so isch es emmel mir gange!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

[quote="RALE BALE"]gar nid uffhöre ]

zb. am afang numme no am wucheänd odr so...
Basel ai Liebi!!!

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

jetz lueg au do! jetz drifft sech do s pagg und düschlet erfahrige uss bim uffhöre kiffe! zum glügg für s St.Jakobsgirl isch kiffe so harmlos das mes öbbe mid camilletee ka vergliche. :p
;)
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

AJZ
Neuer Benutzer

Beitrag von AJZ »

RALE BALE hat geschrieben:nei, langsam funzt glaub nid,isch öppe sgliche wie wenn me seit me raucht vo jetzt ah nume no dHälfti zem uffhöre rauche, funzt nid!
oder zum gäld spaare. :D
So why do we choose the boys that are naughty?
I dont fit in so why do you want me?
I know I cant tame you...but I just keep trying

Cause I still love to wash in your old bathwater
Love to think that you couldnt love another
I cant help it.. your my kind of my man

RALE BALE
Erfahrener Benutzer

Beitrag von RALE BALE »

[quote="AJZ"]jetz lueg au do! jetz drifft sech do s pagg und düschlet erfahrige uss bim uffhöre kiffe! zum glügg für s St.Jakobsgirl isch kiffe so harmlos das mes öbbe mid camilletee ka vergliche. :p
]

i wott uffhöre Kamilleetee ztringge, kannsch mir hälfe?

@Maradooooo
weiss nid öb das funzt, sbescht wär sicher, wenn kei Gras/Bolle me deheim isch und so weniger Glegeheit hesch zem kiffe

Späcki
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Späcki »

I dängg, e Loch in dr Lunge würd Di umdängge und d'Finger drvoloh loh (welch schöner Satz!)! ;)

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

[quote="Späcki"]I dängg, e Loch in dr Lunge würd Di umdängge und d'Finger drvoloh loh (welch schöner Satz!)! ]

meinsch... :rolleyes: ;)
Basel ai Liebi!!!

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

Amene Obe zviel dringge, zviel kiffe, ganzi Nacht über dr WC-Schüssle hängge und die nögschte Dääg sich fühle wie vom Trämli überfahre. Denn längsch das Züüg nie me a.

So passiert.

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

mimpfeli hat geschrieben:Amene Obe zviel dringge, zviel kiffe, ganzi Nacht über dr WC-Schüssle hängge und die nögschte Dääg sich fühle wie vom Trämli überfahre. Denn längsch das Züüg nie me a.

So passiert.
ne schocktherapie zeigt immer wirkung :D
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

mimpfeli hat geschrieben:Amene Obe zviel dringge, zviel kiffe, ganzi Nacht über dr WC-Schüssle hängge und die nögschte Dääg sich fühle wie vom Trämli überfahre. Denn längsch das Züüg nie me a.

So passiert.
Het kurz vor di no öbber duurchfall ka und nid gspüelt und du hesches erscht gmerkt nachdäm dass de scho fascht in dr schüssle gläge bisch?
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

mimpfeli
Erfahrener Benutzer

Beitrag von mimpfeli »

rotoloso hat geschrieben:Het kurz vor di no öbber duurchfall ka und nid gspüelt und du hesches erscht gmerkt nachdäm dass de scho fascht in dr schüssle gläge bisch?
Hüh?!? :confused:

Basic
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Basic »

rotoloso hat geschrieben:Het kurz vor di no öbber duurchfall ka und nid gspüelt und du hesches erscht gmerkt nachdäm dass de scho fascht in dr schüssle gläge bisch?
Bild
Phallokratisches Chauvinischtenschwein mit patriarchischer Grundeinstellung

Sharky
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Sharky »

Also ich ha noch fascht 20 Johr kiffe fascht ei Tag uf dr anderi ufkhört, ohni Problem. Es het zwar scho mit de diverse Umstellige ztue kah, wie z.b. e neu Freundin wo nit kifft. Aber eins nochem andere....:

Als tägliche Kiffer bin ich für fascht 9 Mönet noch Thailand als Tauchlehrer go schaffe. Ha dört zimlich schnäll Lüt kenneglehrt wo au kifft hän. Aber irgendwie han ichs dört gar nit brucht, do hän mir e paar Drinks am Tag glängt. Ha glich züschedurre mol mitgraucht, aber denn gmerkt, dass ichs wirklich nümme bruch und ich viel fitter ohni bi. So hani denn nur noch all ca. 1 Wuche mol mitgraucht aber irgendwenn hani denn dängt, es wär doch grad e guete Zytpunkt zum ganz uffhöre, und das hani denn au gmacht. Wo ich noch 9 Mönet denn zruckcho bi hani zwar wieder agfange, aber nümme so viel früehner, nur no zum ipenne. Aber au das hani denn noch ca. 2-3 Wuche wieder ufkhört, ha denn halt e Buech gläse bis ich igschlofe bi, isch au guet gange.
Derzue isch denn au no cho, dass ich ebbe e neus Fraueli kenneglehrt ha wo nit kifft het, so bini au gar nümm in dVersuechig cho.

Nur cha jo nit jede e paar Mönet wäg, aber ich dängg e 2 Wuche Ferie ohni kiffe düens au scho, eifach gar nümm alänge wenn zrugg chunsch. ;)

Ich weiss nit wies du hesch, aber ich ha frühner Kollege kah wo in jedere Situation hän müesse kiffe. Ich bi denn eifach nümm mit use (vo dr Beiz, o.ähnlichs), so bini denn gar nit in versuechig cho.

Aber schlussändlich ischs wie bi allem: dr Wille muesch derzue ha, wenn du nit wirklich willsch ufhöre, bringts au nüt!
Wenn sich jemand mal nach Koh Samui in Thailand verirrt, freue ich mich riesig auf einen Besuch von euch in meiner Bar :):cool::)

https://www.facebook.com/Sharkys-Bar-2035758479985733/

Russe
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Russe »

So passiert.
in so momänt schwör mer: "I SUFF NIE MEH"
aber "i rauch nie meh ein" isch mer no nie in sinn ko......irgendwie no strange!
i never walk the streets whitout a west and a chrome - cuz all my jewels be rocky like sylvester stallone

The Moose
Erfahrener Benutzer

Beitrag von The Moose »

Russe hat geschrieben:in so momänt schwör mer: "I SUFF NIE MEH"
aber "i rauch nie meh ein" isch mer no nie in sinn ko......irgendwie no strange!
Kommt mir irgendwie bekannt vor. Irgendwie kann man gar nicht zu viel kiffen... :o

Der Aufhörgedanke ist mir auch schon oft durch den Kopf gegangen. Nicht zuletzt, dass immer wie mehr Kollegen aufhören bzw. schon aufgehört haben. Allerdings rauchen davon fast alle; bei mir liegt die letzte Zigarette über 10 Jahre zurück. Ich habe also "nur" das Kiffen. Und das Problem dabei ist, dass ich es gerne mache. Es ist doch einfach schön und entspannend am Feierabend auf dem Balkon gemütlich sein Jointchen zu rauchen. Andererseits passt es mir persönlich schon nicht so, dass ich wohl eben doch süchtig nach dem Zeugs bin... Wie auch immer. Im Sommer geht es für ein paar Wochen nach Island. Mal sehen wie das gehen wird und was dannach sein wird...

maradoo
Erfahrener Benutzer

Beitrag von maradoo »

So passiert.
so hani mol öbbe e johr uffghört zigis z rauche...
Basel ai Liebi!!!

cinyna
Erfahrener Benutzer

Beitrag von cinyna »

froged doch sunscht dr blubb.. er het erfahrige im ufhöre coci zieh... :rolleyes:

blubb
Erfahrener Benutzer

Beitrag von blubb »

cinyna hat geschrieben:froged doch sunscht dr blubb.. er het erfahrige im ufhöre coci zieh... :rolleyes:
ich ha au nit viel coci zooge :rolleyes:

im joor vellicht 3-4 jääsi sessions und guet isch gsi uf sowas ka me guet verzichte, usserdäm gangi praktisch uf keini partys me was sicherlich au drzue biitreit het

VARIG
Erfahrener Benutzer

Beitrag von VARIG »

kauf nüt meh und luegsch eifach dass de stark blibsch wenn joints umme gönd....

y ha my letscht kaufts gras/möggi am 8.12.05 graucht und syt denn han y nummeno e paar züüg (allerhögschtens 10 züüg) vo anderne gno d.h. y ha sowyt uffkhört :D

uffhöre zkiffe isch eso eifach :D
ACAB
MEGLIO VIVERE UN GIORNO DA LEONI .... CHE CENT'ANNI DA ZEBRA
FORZA GRUPPO ANTIJUVE

eleven
Neuer Benutzer

Beitrag von eleven »

So passiert.

aber suffe duesch immerno??? :rolleyes:
Wo kämen wir hin, wenn alle sagten, wo kämen wir hin, und niemand ginge um einmal zu schaun, wohin man käme wenn man ginge.

drummerbhoy
Erfahrener Benutzer

Beitrag von drummerbhoy »

Dr beschti Trigg zum ufhööre z'kiffe isch...

...Gutzeli bache!
:D

cerberus
Neuer Benutzer

Beitrag von cerberus »

also ich habs so geschafft:

zuerst habe ich aufgehört zu rauchen (normale Zigaretten) und eins, zwei mehr gekifft

dann habe ich aufgehört zu kiffen und wieder angefangen zu rauchen

Oralapostel
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Oralapostel »

snake hat geschrieben:fang a kokse!
das söttsch du wiederum e weneli reduziere! es schneit zwar dusse, aber du hesch sälbscht am cheminee no e wisse rand um di gschneuz!
Ihre Werbung hier! Sichern Sie sich diesen einmaligen Werbeplatz für nur CHF 69.-/Monat. Ihr Firmenname wird täglich mehrmals erwähnt. Auf Wunsch auch gerne Intialisierung von grossen Forenskandalen und Intrigen. Bad news are good news - Greifen Sie jetzt zu!

Raul_22
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Raul_22 »

am bescht gar nie afo... :D

Diggi_Eier
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Diggi_Eier »

Jedes mol, wenn di d'Sucht glüschtelet eine aabehole.
A*schelo hat geschrieben:Ha ha, da beklagt sich jemand der mehrere Pseudos hat. Armselig.

Wem's nicht passt, kann gehen....
Antwort Eierli, wenn der Thread nicht gerade gesperrt worden wäre hat geschrieben:Armselig ist, wer nicht mit gleichen Ellen messen kann. Machs gut, Spaghetti.

rotoloso
Erfahrener Benutzer

Beitrag von rotoloso »

cerberus hat geschrieben:also ich habs so geschafft:

zuerst habe ich aufgehört zu rauchen (normale Zigaretten) und eins, zwei mehr gekifft

dann habe ich aufgehört zu kiffen und wieder angefangen zu rauchen
dann habe ich 1-2 mehr geraucht, 1-2 mehr gekifft und noch n'paar Whiskey-Stroh durchgelassen

dann habe ich aufgehört die 1-2 mehr zu rauchen dafür noch 4-5 mehr Whiskey-Stroh und 4 mehr kiffen

dann habe ich wieder angefangen Whiskey-Stroh zu rauchen dafür 1-2 gläser mehr kiffen und 2-3 mehr rauchen

d...dddann... habi mal angefange Weichspüler zu sniffen und dafür weniger Whiskey Stroh zu ... ähh... rauchen dafür 1-2 weniger rauchen unnnn 1-2 mehr kiffen

dddaaaaannnn... habi aufghört mit alles und aagfangen mit Playstation Kabel rauchn und 1-2 mehr finga in Arrrrsch...hö...

UUUUn dann habi wieder mit alles susammen wiedr Angefangen... un jesss...mhhh... jesss weiss i au nimme....
[CENTER]***************************IN MEMORIAM*************************
*NEVER FORGET 02.06.2004. DIE WAHRE SCHANDE VON BASEL!*
[/CENTER]

fausto klaus
Erfahrener Benutzer

Beitrag von fausto klaus »

ich höre nächste woche auf! ich merke, dass es mir nicht sonderlich gut tut und hab auch ein paar üble sachen gelesen darüber, die mein gefühl bestätigen, von wegen psychosen und schizophrenie. wohl nicht in diesem ausmass, aber irgendwie löst es schon was aus im gehirn (so fern man eines hat)....

Grga Mali
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Grga Mali »

fausto klaus hat geschrieben:von wegen psychosen und schizophrenie. wohl nicht in diesem ausmass, aber irgendwie löst es schon was aus im gehirn (so fern man eines hat)....
Dr maradoo het au (fascht) kei Hirni und glich hets bi ihm deftigi psychose und schizophrenie usgleest...
Erster, Einziger und Bester!

*** Dr. h.q. (doctor honoris querulanda)

aber nid dr Josef

Fussballheld
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Fussballheld »

fausto klaus hat geschrieben:ich höre nächste woche auf! ich merke, dass es mir nicht sonderlich gut tut und hab auch ein paar üble sachen gelesen darüber, die mein gefühl bestätigen, von wegen psychosen und schizophrenie. wohl nicht in diesem ausmass, aber irgendwie löst es schon was aus im gehirn (so fern man eines hat)....
Also ich als Kiffer find nid dasses Schizophren macht.
Bisch sicher?
Jo, dänk!

Nino Brown
Erfahrener Benutzer

Beitrag von Nino Brown »

maradoo hat geschrieben:was isch besser, vo eim daag uff dr ander uffzhöre odr langsam?
ei tag uf dr ander....gosch halt füre par wuche ind ferie ine land wo du muesch fliege..nimmsch nüt mit..

voila scho hesch dr afang...denn muesches nur no würklich welle (sunscht bringts ganze gar nüt)
sig stolz uf d Lüt im stadion...JEDERZIIT

Now I suppose I'm doing quite alright
Ever since I blew
Never worry about me or worry about mine player
Worry about you
Big K.R.I.T

Antworten